"Гугъл" с нови правила за политическата реклама

Рекламодателите ще могат занапред да си подбират аудитория само въз основа на възраст, пол и местожителство според пощенския код

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Защо според пол ? Нали няма разлика между половете ? Това е дискриминация ! Защо по години ? Нали хората може да са деца на 60 ? И това е дискриминация !

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Като продаваш роклички не е ли по-евтино и изгодно да рекламираш на жени? Като искаш да предлагаш уютен старчески дом не е ли по-логично да го предлагаш на пенсионери?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Сега чакаме статия за по-интересната промяна в ютюб и правилата за съдържабие насопено към деца

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

И как по пол? Вчера трябваше да попълвам регистрация на детето за една учебна платформа, която за пол ми задаваше следните въпроси: - мъж -жена - небинарен - не искам да споделя

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

за Нинова няма проблем, на бсп-то им стига и само по възраст

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

А на Герб им стигат само циганските гласове.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

"Рекламодателите ще могат занапред да си подбират аудитория само въз основа на възраст, пол и местожителство според пощенския код" Това означава, че ТЕ трябва да знаят възраст, пол и пощенски код. За първото и третото е ясно. Ама с джендърите дали ще могат да се справят?

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.