Готови са 30% от АМ "Хемус" в участъка между Ябланица и "Боаза"

За по-малко от 4 месеца са направени над 1.2 млн. куб. м изкопи и над 1 млн.куб.м насипи

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

4020 г мое стане и некой мургав наследник на бат Бойко да и резне лентата

Аз ще се пенсионирам докато я направят тази магистрала Хемус :)

Каква е логиката от матистрала с по три ленти за движение да се преминава към магистрала с по две ленти в посока?!? такава тапа ще се образува на свръзката и толкова катастрофи ще има през интензивните месеци, че се обезмисля цялата полза от магистрала...

Къде има магистрала с три ленти?

Чети по внимателно!!

"" Готови са 30% от АМ "Хемус" в участъка между Ябланица и "Боаза"" Е тогава е време да започнат ремонтите ,както му е обичая в последните 10 години.Важното е участвуващите фирми да са на правилните хора ,свързани с правилните политико-икономически структури.Цената ,както качеството е без значение,важното е да се спазва следната закономерност ,цената колкото може да е по-висока ,като за баланс изискването е качеството колкото се може по -ниско

И след още три месеца ще са 70% за ремонт, поредното баущеле. Всяко цвете има живот, и като прецъфти ще умре. Герберите също.

Стига сте се правили на недоразбрали. Изпълнени са ололо 30% от общият обем строителни работи по цялото трасе. Това са изкопи, насипи и част от стр. конструкции на съоръженията.

Толкова им е капацитета на мрънкащите тук.

Работниците заслужават подкрепа, все пак работят за някакви си дребни пари в лоши условия.

На последната снимка защо Педолино така яростно сочи тази леля? Нещо е ядосала нежната му душа...

Видях преди години как в гр. Банкя положиха настилка и отгоре асфалт като за магистрала! поне половин метър и дълбоки шахти. За магистралата - нямам думи!

Страшна работа - 2 км. Представяте ли си магистралата се строи от дружество по закона за задълженията и договорите, което не е юридическо лице. Е за да си гара разпределителна не е необходимо да такова, важното е, да се лапа десеторно по-скъпо и да ни будалкат с изкопи и насипи.

Какво общо пък има формата на дружеството с изпълнението?

В Бугарско се строи мноооого бавно и мноооого некачествено

Магистрала Черно Море. Вече не знаят кога е почната някъде 1977 с феноменалните 8 км от тях 2 км са Аспарухов мост. Нямат си представа къде са ѝ чертежите. Сега коя година сме ? 2018!

30% от 9 км за 4 месеца, а останалите 170 км за 3 години!

Почти 30%, което може да значи и по-малко.

9.3 километра?!?!??! И за 30% от тези мижави 9 километра се пишат статии, министър си губи 1-2 дни в лакардии??? Тотална бутафория е това правителство! ТОТАЛНА!

Пълна имитация. На дострояващия се участък на АМ Струма между Кресна и Сандански се полага асфалтче с дебелина не повече от 10-15 см. Отдолу подложката също е афиф - около 30 см. Нали си представяте като пекне слънцето и като минат тировете какво ще стане - разпад, като на готовите участъци. В района на Сандански асфалтираха директно върху почвата, асфалтът се разпада, а те пак асфалтират, накрая изоставиха мястото. Строи се по-зле и от Турция - еталон за ниско качество и грабеж.

А, не може ли,като у Сръбско- различните участъци се строят едновременно от различни фирми при едно и също добро качество и тези 9 км. са готови за същото време през което са построили 30%?

нямаме толкова наши фирми с техника, а повече техника няма смисъл да купуваме. после какво да я правим? къде да я продаваме?

маутяп, ама си е баш така!

Нещо не схващам-30% били построени.И това е новината на деня...Само че по-нататък става ясно,че построили за 4 месеца 30% от 9 километра......Сиреч 3 километра?!??!И това ли ви е новината?

Ми да! Малко ли е? Можеше да откраднат всички пари и да покажат само снимки на местностите...

С такива работници какво очакваш. Калпав материал.

Само че по-нататък става ясно,че построили за 4 месеца 30% от 9 километра......Сиреч 3 километра?!??! Ще рискувам и ще те разочаровам. Към този момент не е построен НИТО 1м от магистралата в неговата цялост! Повтарям - НИТО ЕДИН ЛИНЕЕН МЕТЪР! Тези 30% обозначават единствено и само обема на извършената дейност от целокупния обем работи необходими за построяването от голя поляна до краен завършен вариант. С други думи искат да се похвалят, че са свършили грубо 1/3 от всичката работа само за няколко месеца. И освен една гола хвалба тук няма нищо друго. Нито новина, нито завършена магистрала. Едно голямо нищо!

Ако Качеството и Безопасността на Отсечката на Хемус е като на Тракия , по-добре да не я Правят .