Германски полицаи спряха български микробус с 66 дефекта

Оказало се, че бусът е минал успешно технически преглед в България само преди месец

Обратно в новината

Коментари - Германски полицаи спряха български микробус с 66 дефекта | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

аве ей фашундери - " "българска бричка" - мерцедес... нещо не се връзва, това са си вашите "брички", дето ни ги пробутвате и дето "бричкавото" ви ЕС, ЕК и нам. си ко ни държи на трохички че сме принудени да караме и има се "радваме"

Корупциа,1? Навсиакаде бг е фулаа шеттт 2 и при НС депотати Е така номера варви само в балгариа КОПЕЛЕТА

до. цял свят. от гл. шеф. на тайно разузнаване. получихме информация. за нашият румен крумов йорданов. гр. кюстендил. ул. гърлянски черешарник. 10. че щели да убият румен като умре майкаму. как невие срам органите на полицията. и съседите и свойте на румен срамота. вие може дасте преди майкаму. теканисе струва как почнахте с тези лъжи. за румен не берете грижа ние 2020г. щесиго вземеме при нас. щеви се покажеме тогава. ас гл. шеф на съкретно тайно разузнаване имам щерка на румен на годините. и румен щего оженим за нея. от румен всичко става но от вас с тези лъжи нищо не става. помислете преди някого да лъжете. днес ви вписахме две съобщения. товае трето. престанете щесе покайваяте всички. за стореното срещу румен. срамота. за румен за майкаму нея закопвайте предварително защото тя ше живее още дълго.

Човека си потроши колата по скапаните немски пътища 66 дефекта за 1 месец. А ние се жалваме че нашите пътища са зле!

Или ще им купуваме новите коли и ще им правим оборот или ще ни отрежат като за шенгеня. Цинизмът им няма граници и нашата бедност си е наш проблем

От заглавието не разбрах циганката какви действия е предприела спрямо полицайте ,и не е ясно шофера може ли да чете ,че тук в България тия не смеят да ги проверяват полицайте камо ли да не мине на преглед с колата или да не му обърне внимание дофтора и да му даде всички направления дето има

ква циганка бе, кретен. Това твоето не е фукнционална неграмотност, ами стандартна неграмотност, дето не можеш даже да сричаш.

Купих си 11 годишна кола в Германия. Оправи ми я един познат на приятел в България в едно гаражче и си минах на преглед като пич. Имах две забележки, едната, че не ми работи една от задните светлини на номера, другата, че стикера за евро 4 не е на моя номер. Дадоха ми печата без проблем. Всяка година като се прибера си я обслужвам и не се циганя за ремонти. Тази година ще видим колко и как.

И после като хвърлиш лагер или ти се счупи полуоската както си караш по магистралата, да не се чудиш що и как, ами да се сетиш, че тия технически прегледи са направени за твоя собствена безопасност и само Бай Ганьо е способен да се опитва даже за такова нещо да мине метър.

Плащат се солени застраховки, и водачите са държани много изкъсо, за да се намалят катастрофите на пътя. Моята застраховка покрива всичко. Вчера да съм сложила нови гуми, днес ако пукна някоя, идват и ми я сменят на минутката, за по-малко от 20 минути, на пътя ако трябва. Ако се стигне до катастрофа и има пострадали, на секундата се влиза в затвора, и се плащат огромни глоби, каквито ше те втресе и ще ти изпразнят и банкови сметки, и в някои тежки случаи, разпродават семейни имоти, толкова са солени глобите, понекога мелиони. Обезщетения за убити и наранени, всичко си е уредено, автоматично се подават данните в съда, системата работи та се кине. Сички се кръстът да не попадът в съда. По-добре си плати солените застраховки и внимавай на пътя, отколкото по затвори и да ти блокират имущество, покъщнина и имоти. Друг е въпроса, че има много арогантни богаташи, имат огромни имения, и си карът се едно си карът по неговия си собствен частен път. Това е отделно. Сички помните случая с Принц Филип и какво се случи. Един път, бехме просто липопитни, се вкарахме в частна гора. Сателита казваше, има път, и ние айде, все едно сме се объркале. Карахме над 10 мили една посока, частен път. Ей, какво е да имаш такава гора и частен път. Стигнахме една изоставена къща, аз нея се виждаше огромно имение, може би къщата е била на някой служа, ние не знаехме. Фърлихме поглед ту-там, и си дигнахме сармите. Ей текиви имения има - по 10-15 мили една посока, частен път, и не се вижда край на частната собственоЗ. Ей текиви шифиори карът при нас, толкова богати. Бълха ги ухапала, повечето имения се продавът с частен хангар за вертолети и чопъри, за техните си частни нужди. Сички кретикурът Прин Андрю, който бидейки с военен чин, ползва най-близките военни бази за лични негови семейни нужди ...тегли един телефонен разговор и военния вертолет престига на поляната пред имението му .... Наскоро беше, колко наскоро, може би в последните година -две, беха го изловили да е ползвал военна и държавна техника за над 200 000 паунда изразходени рамките на 3 дни (това не е цеnата на техниката, а само разходите по ползването й). ДъФкаха го по медиите че разкарват дъщерите си с военни самулети да идът на почивка. Нишо не знаете вие. Затова каръм с високо внимание, никога не знаеш дали такъФ богат джигит ке ти излизне на платното. Ко праиме тогава, може да ни избие сичките, да си плати, и ние да гниеме в гробищата, а той да му ne трепне очото, щото не е поарчил и 1/10^24 от състоянието си. За да оживееш, сичко се прави. Колко струва живота ти, осакатяването ти. И като видим бричките в балХар, и ахаха, не знаем да плачем ли, да се смеем ли. Затова полвината население осакатено и избито по пътищата.. ..... а после, кой ми сра в гащите. Досвидело му се да си смени гумите, айде цел живот инвалид .... И другите му биле виновни ....

ПЪТУВАХ С АВТОБУС НА "Юнион Ивкони" ПРЕЗ ГЕРМАНИЯ. СЛЕД ТЕХН.КОНТРОЛ НИ ЗАБРАНИХА ДА ПРОДЪЛЖИМ С ТОЗИ АВТОБУС. ДОСТА ЧАКАХМЕ, ЗА ДА ПРОДЪЛЖИМ С МИКРОБУСИ И СЛЕД ГРАНИЦАТА НИ ВЪРНАХА В НЕИЗПРАВНИЯ АВТОБУС.

Язе не сакам колата ми да е у ред. Язе сакам да има кетап, че е у ред.

Тъпанар!

Ако това е бусът - от снимката - изглежда даже чудесно ?

На тези 66 дефекта като се прибавят още 5-6 0-и може да се добие известна представа и за цялатото управление на държавата

Купих си 20-годишна бензинова кола в Германия. Последният и технически преглед е бил преди 6 месеца, следващият е след година и половина. След една седмица се появи някакъв шум и я закарах в сервиз на проверка. Там ми казаха, че шумът не е опасен, но при следващия преглед нямало да ме пуснат да мина, защото фаровете ми били мътни и трябвало да се шлифоват (не знам дали превеждам правилно последния термин). Изводът е, че ако искат да ти намерят дефекти, ще ти намерят не 66, ами 666.

Полирането на фарове в София е от десет до 30-40 лева, а можеш и сам да си го направиш. Има комплекти за полиране. Много точно е за 666-те повреди.

Да - не ходи по сервизи. Купи си някоя евтинка полирна машинка, някаква паста, залепяш хартиено тиксо на ръбовете около фаровете и лъскаш. После може да лъснеш и нещо из къщи - жена ти ще остане доволна.

навремено истинските коли бяха с фарове от стъкло и нищо не помътняваше!

То и баба Меркел има 66 дефекта в политиката си, а тази да покани цялата измет от света в Европа направо е проядена щайга..., ама ние не се бъркаме - нали ? Явно на немците им е е позакъсал бизнеса с новите коли. Защото тия щайги като тоя бус без проблем изкарват по 25 години, а новите им модели след 5-тата година са за скраб. Всичко е бизнес, всичко е мъни...Не си мислете, че немците много ги интересува нещо друго. Я си отворете вашата кола и внимателно огледайте всичко - боя, брони, пластмасови щипки, джанти, двигател, светлини, купе, ходова част, багажник, резервни принадлежности, електроника, кабели и т.н. Сигурен съм, че без зор ще изкарате 66 дефекта. Важно е колко от тях са съществени, а не бройката.

Дефекти, дефекти, цяла България се моли на Меркел да ни даде едно заводче на Фолксваген. А затова, че прие бежанците , а не ги остави тук откъдето влезнаха , прекарани от ДС, трябва да и палим свещи, че и пари за огради даде.

Вие израза всичко е "пунта мара"чули ли сте.Да ви кажа ,отнася се като цяло за България.

Естествено промяна може да има, но с добър план и дълъг срок за справяне с проблема така, че хора и бизнеси да имат време... Иначе от това печелят сервизи, бензионостанции, авто къщи и.т.н, т.е ние гражданите на България.

Tая скрап е дошла в БГ от Германия, не от Арктика и Антарктика. Градовете ни взеха в ЕС за санитарна зона и заден двор. За това търпят ОПГ- та за управленци в БГ. За да имат повод, да не сме в Шенген. Ако си с БГ-регистрация и влизаш в Швейцария, жална ти майка. Разкостен си, гледат с фенер и под корите на вратите. Ако си с австрийска регистрация, дори не намалял скоростта на ГКПП. Обратно, ако си със SW-регистрация и влизаш в Австрия по същия начин. Нали Швейцария не е в ЕС, а пък ние уж сме. В тая мръсна и нещастна държави-членки имаше референдум за влизане в ЕС, ама те видиш ли отказаха. В страните членки на ЕС, трябва да има допитване дали държави-перачници на мръсни капитали(руски, бг, арабски, и т.н.) имат право да са вЕС

Реално голяма част от колите в БГ са в много лошо състояние. Това разбира се води до катастрофи, замърсяване на въздуха и.т.н От друга страна, най-вероятно и този бус, са закупени именно от Германия в края на живота си, когато няма логика да го поддържат/ремонтират за техния преглед. Съответно всички са отговорни, само дето Българите носят негативите и риска. Интересното е, че дори закупуваме подобни коли, а те реално нямат стойност или дори биха били разход за собственика в Германия.

де бре братя , то 66 забелейки на стара кола винаги може се намерят , ми то нов WV ,ако спреш на пътя и му измериш газовете , ама как си трябе ще излезе, че е излязъл от заводките нормите.

Аз не съм експерт, но не знам подобни ремаркета да имат амортисьори. На много от тях самата конструкция е само с ресори.

На торсионни оси са ...с каучукови вложки и са БЕЗ амортисьори !

Дано у нас никога не се въведе такъв контрол, че загинахме!

Е те това казват германците в статоията на Дойче веле. "Außen hui, innen pfui!" Тоест отвън изглежда лъскав но от вътре е прояден.

Анрешко се изучаваше като положителен литературен герой. Берете плодовете. Частна собственост беше мръсна дума. Частник - още се употребява. Частен сектор....уууууууу гадост. Борец против КАПИТАЛИЗМА И ФАШИЗМА. И такива имаше. Не може да ги стигнем германците бързо. Между другото тези, борците още са тука между нас и в Парламента.

Частник не е мръсна дума. Но богат българин бизнесмен си е мръсна дума. Както мутра и член на ГЕРБ.

Злобна соросоидна пропаганда срещу православна славянска България и Русия. Какво ли не прави еврогейската завист и ненавист спрямо истинските семейни ценности.

пак не си пиеш хапчетата памперс,ще осъмнеш някой ден в някоя канавка но явно няма да ти е за първи път

Ами те и явтобусите се същите у нас. Масово. В т.ч. тези по дългите курсове на големите национално представени фирми.

У нас 80% от МПС-тата по улиците са в това състояние.

Усещане за корупция. Усещане за демокрация. Усещане за Европейски ценности. А колите тето щеше да докара ръждясалата щайга с по колко дефекта щяха да са? Втора употреба - перфектна работа на мотор, изключително запазена, реални километри, в купето не е пушено и т.н. Хахахахахахах. Булгаристанска чалгарска мутренска работа. То тоя бинес си е такъв.

Пълни глупости

Ако в пунктовете за технически прегледи си вършеха работата както трябва, над 50% от автомобилите в БГ трябва да се спрат от движение!!!

пък от останалите 50 процента половината директно за основен ремонт в сервизите.

малее, мечтата на сервизите. Ще бъде неземно щастие за сервизи и ГТП в едно.

познат шофьор ми е разказвал - дали му чисто нов ЗИЛ и го пратили в Германия. още на гранижата го спрели - качили го на "тръскачката"... бая чаркове запчнали да падат. повикали немски монтьор и за около седмица камионът му го пуснали - всяко болтче било презатегнато...за глобите да не говорим + ремонт по спешност..

чаркове, ти май ни взе за мезе а? Можеш ли да ми покажеш една наполовина гайка завита как ще падне с тръскане. Няма повече да отделям внимание на глупостите които си написал.

Мани го тоя бе...не виждаш ли ,че е трол и пише колкото да отчете 20-на стинки...

Мноого Андрешковци, мнооого оправдания и обяснение за отиваща към животинска безотговорност! ... Kanacken, meine Herrn ...

Искам да докарат немските полицаи тук и да ги пуснат из пътищата.... как само ще се изпразни тази държава! Веднага ще се реши проблемът с многото автомобили.... от 3 милиона ще останат 300 - 400 хиляди.... ех, мечти....

от лични наблюдения ти обещавам, че на втория ден немските полицаи ще са 1:1 с българските

явно си гледал немските полицаи само по телевизоро но така е на село

PEYTSCH

Опасността от такива катафалки е за всички по пътя ѝ през страните...Пердашат с газ до дупка, задминават с натоварено ремарке по рискови пътища из Румъния, особенно нощем...

И в Германия се минава преглед по втория начин, стига да познаваш някого. И това не е случайно - истинският преглед е много строг, дори твърде - имам познати, които си поддържат колите и въпреки това се притесняват, че може да излезе нещо. Преглед в Германия не се минава всяка година, а на всеки две години. Понеже всико е кинти политиците искаха да накарат хората да ходят всяка година! От автомобилния клуб на Германия обаче вдигнаха голям шум и се оказа, че техническа повреда е причина за едва 0,5% от катастрофите. Идеята на политиците беше разбира се 40 милиона коли да кихат по 100 евро не през две години, а през една. 40 милиона немски шофера обаче никак не се зарибиха на това и си остана без промяна.

Там е 0,5%, щото хората си оправят автомобилите, тук е поне 50%, щото никой не го е грижа! Преглед по втория начин се минава навсякъде. Не е въпросът дали, а колко!!!

Това с втория начин можеш да си го, нали се сещаш. Просто няма как да стане, ще рискува някой разбираш ли сладката работа, да прегледждаш 10 коли на ден за тази услига да си прибираш около 1000€ на ден. Защото на някой колата му е счупена, ейде стига. Това няма как да стане. Може да има фалшификати на документи че си минал преглед, но няма как да има "втори начин на минаване". Иначе за прегледа да найстина строг , мен ме връщаха винаги със старата кола, по някой път два пъти. За неоргинални джанти, или такива без типов тест, не ти дават да минеш. Все пак погледнете колко е средната заплата в Германия, и колко е в България и ще ви стане ясно зашо е така. Сега ще видя как ще е с нова кола дето за пръв път е на преглед.

До Друг - друже, поразпитай познати/колеги турци или поляци - ако ти кажат, че не познават никого, който да ти помогне значи просто не ти вярват. Не казвам, че е масова практика, но се прави. Автокъщите как мислиш, че продават 20 годишни ръждясали бангии с нов преглед? Мислиш, че са инвестирали 500-1000 евро за нов преглед (части и човекочасове) в кола, която продават за 2000? Почети малко из немските медии и форуми, няма защо да ми вярваш или да ми предлагаш да си... И колкото и да са строги наказанията винаги ще има ентусиасти да рискуват, както и винаги ще има хора, които цял живот няма да бъдат хванати.

минава се за максимум две години. в зависимост от автомобила и вързаста, може и всяка година да те карат да минаваш

всички които са дали мнение са прави донякъде, кои повече кои по-малко. Трябва да се стегнем да излезем от тази посредственост и работим за един по-хубав живот и стандарт. Но въпросът е как?

Гадното е, че всичко написано е истина! От това ни боли! И да се ядосваме, че германците имат двойни стандарти, няма смисъл. Те са си в страната, ние сме гости. Прочее корупция по въпроса за техническия преглед винаги има навсякъде, но в държави като Германия тя се причинява предимно от чужденците. Немецът не е тъп - ако неглижира прегледа и стане нещо, за нула време ще открият че прегледа е бил про форма. Накрая хем ще плаща сам огромно обезщетение (защото застраховката няма да го покрие щом е измама), хем и в затвора ще влезе, ако има жертва. За това, той предпочита да си поправи колата и да мине легален преглед... Кога ще ги стигнем...

PEYTSCH

Куриоз е и факта, че ако искаш да минеш технически преглед с българска регистрация в Германия, хем е невъзможно, жем не ти го признават в България....Щото не е...качествен като българския ?

...куриоз... Факт си е.

Не мисля че това е законно. Всяка кола минава преглед в старанта от където е регистрацията й. Представяш ли какво ще стане ако в България немски коли могат да минават преглед.

Ако имаш адресна регистрация в Германия (а ако работиш там легално, няма как да нямаш), не можеш да караш с български номера. След 6 месеца сменяш с немски, плащаш си съответните данъци, застраховка и така. Та, няма за какво да минаваш с българска регистрация на преглед в Германия. Друг е въпросът, че много нашенци карат с БГ регистрация, ама докато ги хванат. После бецален със задна дата.

А бе какво се лигавят тия. Сигурен съм, че 60 от проблемите са по каросерията. Върви си бусчето, сериозната забележка е към спирачната система. От къде пари за по-нов. Шайката тука краде в чудовищни размери, а господарите от ЕС в по-голями. Въпреки европарите испански и италиански икономисти разкриват, как отворените пазари изсмукват малките икономики.

Джамбази! Турско говорящи цигани с български паспорти. Значи правилното е да се отнеме лиценза и солидна глоба за сервиза, където е станал прегледа.

Гледах на фейса едни такива, в Чехия ги спряха полицаите, огледаха буса намериха някакъв проблем и викат, ще ви наложим глоба 1000крони(80лв),това е минималната глоба вика полицаят, и след малко единия циганин си приготви 30 Евро за да подкупи полицаят, да не го глобява :))) , половин час после си говореха нещо, не знам как е свършило. Но клипа беше озаглавен "Страшна корупция в Чехия"... С много правописни грешки в заглавието :)

Емблематична статия. С цървули в Шенген. 80% от българските таралясници няма да преминат прегледа в Германия. Такъв ни е стандарта, такова ни е мисленето, такъв ни е морала. Иначе са ни виновни американците и Путин.

А

Сироамх човек - жив дявол. Че андрешковщината я има и се юркат барутниците, докато не се разпаднат, щото все "тънкана" да се мине е ясно. Ама немците не ги хвалете, тяхната подреденост е преминала отдавна нормалните човешки граници и много често преминава в ужасна и ненужна педантичност, пресираща обикновения човек. Държавата и правилата и трябва да са в услуга на отделния човек и обществтото, не до го смазват. Коне с капаци са. Не ни трябва да ставаме чак като Германия. Нужно е да сме малко по-съвестни, по-малко да се краде и малко да се вдигне стандарта на живот и тук ще е много по-приятно за живеене. А онези там са с доста промити мозъци, а цензурата е толкова жестока, че не могат дори да го разберат. А с мигрантите сериозно ще им се промени живота, още не са го разбрали обаче.

Ти с тези благи думи и изтъркани опорни точки другите или себе си искаш да заблудиш? Колко време си живял в Германия, та си врял и кипял относно обществените отношения, бюрюкрацията и излизане "от рамнките на нормалността там"? Не знам кой е с промот мозък, ама със сигурност не са германците. Блеенето в пасквила ти обаче може да успокои за известно време мизерния булгаристанец!

Ехххх, писал/а си нещо, дето "една жена каза" и другото си го измисли. Немците на избори гласуват по пощата. А сега се сети на последните избори, като отиде да гласуваш, колко пъти те провериха, отметнаха, биха печат ...Толкова за бюрокрацията и педантизма в Германия.

Ето ви Шенген! Ето ви Еврозоната! Дрънкайте си колкото искате. Не ми пречите! Фактите красноречиво говорят за всички детайли, включително дали има корупция у нас, що за морал имаме, колко точно сме разумни (да не кажа глупави) и т.н.

Къв шенген и еврозона ,бе...

Роско, на коментар ли ти плащат, стигна ли нормата вече??!! Не си напрягай мозъка да разбереш неща дето не можеш!!!

за българската немарливост, както и в другата за жп завода. Никой не си върши работата и смята, че като замаже, няма да се разбере. И швейцарец да управлява държавата, Бай Ганьо все си е тоя, пак последни ще сме си.

Бай-Ганювците са в управлението на държавата не от 30, ами от 75години.

Хайде в Шенген !!! А?! Пак не ни искат ?!?!?

Ромът върнат ли е? С такива катафалки, "братята роми" берат железа из Западна Европа. Хората и там са пропищели от "българи" и "румънци".

Германциите да си гледат новодошлите имигранти... Те да не би да нямат проблеми, та тръгнали да се занимават с българските.. Да знаят, че от високо най-лошо се пада...

goose

С тази разлика, че полицая в Германия не мисли като нашите "Дреме ми, тоя максимум да се пребие, мен няма да ме засегне", ами му е ясно, че утре пред неработещите спирачки на този таралясник може да е собственото му дете ...

Сега ако има държава трябва сервизът, който е правил техническия преглед да се провери и собственикът да се вкара в затвора за умишлено застрашаване живота на много хора с цел лично облагодетелстване. Може и Бойко да се намеси за бързо решаване на въпроса (нали е предизборно време). Няма ли някой контролиращ орган да се "самосезира"?

Нашия Андрешковец, че бута барутника докато се разпадне, че не иска да влага нищо в средствата си за работа и все гледа "тънкана" и далаверка, ако може, е ясно. Ама това не е от много хубвао и от добър живот. Сиромах човек - жив дявол. Разбира се, при германците това няма значение, на тях не им пука. Принципно, това е добре, трявба контрол, но нека не се забравя, че държавата, с нейните правила трябва да е в полза на човека, не да го пресира и да го унищожава с умопомрачителна педантичност и пунктоалност. Немците са такива коне с капаци, невероятни еснафи, дребнави, ограничени и с яко промити мозъци и цензура отвсякъде, че изобщо не са за хвалене в много аспекти. Преди беше добре във Франция, там беше най-добрият баланс в Европа между подреденост и уреденост и човещина и разчупеност, французите са много по-близки до нас като манталиет, въпреки че са яко надменни, но и при тях се напълни яко с амуджи... На България не и трябва да се превръща в Германия, малко повече подреденост и съвестност е нужна, по-малко крадене и ще стане много приятно място за живеене...ама...

АМА !!!

А сега бг посланика да привика гопожа Меркел,та да дава обяснение за действията на полицията

Само 66 !?! той е изправен, нищо му няма.