ЕС отпуска 46.6 млн. евро за трамваите в София
Модернизация на трамвайния транспорт
Обратно в новинатаКоментари - ЕС отпуска 46.6 млн. евро за трамваите в София | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Модернизация на трамвайния транспорт
Обратно в новината
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Щуро (нерегистриран)
С новите острови убийци е заложен пълен хаос в трафика. На Меростанция Константин Величков збъркана локация, предизвиква задръстване в конфликтна претоварена точка. .... Защо е сменена локацията на трамвайните спирки на най-неправилното място. Единствено обяснение, умишлено създаване на хаос и хайде после ново проектче., нови парички. ..... Колите и автобусите са принудени да влизат в нарушение между островите иначе няма минаване трамваите дрънчат защото и те са в изкуствения улей. Пешеходците се провират между нарушителите да се покатерят на някой висок остров. Качването в теснолинеен трамвай е с еднометров разкрач. През Зимата ще има много паднали потрошени хора под трамваите. За това Столична Община е замислила да усвои допълнителни ЕСредства за болниците. Направо омагьосан кръг от некадърност и нагла подигравка нали ще се лапкат пари. До метрото няма стигане, чакаш два (малоумни светофара гениялно задръстване). О.. опушен си и яко обгазен от изнервено форсиращи задръстени автомобили и автобуси. Като се докопаш до острова на безумието 20минути те обикалят и опушват стари автомобили. А в празничните дни 30минути. Няма грешка 30минути не 3минути. Каква Европа какъв транспорт какъв чист въздух какво здравеопазване какви Еврофондове какви гении проектанти на хаоса. ( В Европа може да са на две скорости. В българия 30години има само една, задна боксуваща. ) Няма такава държава ....да... няма. Останала е някаква територия за доразграбване
Ужас (нерегистриран)
Досега се качваше в трамвая на близо метър височина. С новите островчета, пълна трагедия. Показно как не трябва да се прави, пари хвърлени на вятъра. Вместо катерене на метър сега се разкрачваш на метър и зимата в снега ще се пада , пързаля под трамвая при малки теснолинейни стари трамваи. Островите са сложени с цел създаване задръстване на претоварени кръстовища. Никой не може да мине нито пешеходец нито автомобили. Островите са поставени в конфликтна точка обратно на логиката, в резултат задръстване пушеци обгазяване в пъти поради лоша локация. проектанта джендър дори не е стъпвал да види какво как да проектира. Всичко е измислено виртуално и нефункционално хаостично мръсно. .... Направен е неработещ макет за отчитане на профукани пари.
Бойко 11 (нерегистриран)
Ох бабачко, кво крадене ще пада. Накрая ще вземем 35 годишни мотриски, бакувани ама са в движение.
ЕС инвестира в София, (нерегистриран)
а софиянци се возят на стари руски влакчета в метрото (от 1971г)!
уха (нерегистриран)
Голямо крадене ще падне
хохо (нерегистриран)
Проблемът на България, в частност - София като приютяваща 40% от населението на страната, се нарича липса на честни избори. Нито предишните сини, червени, жълти лъжци, нито сегашния мошеник Цвъки зависят действително от волята на народа. Е затова ги има тях, затова я има и Фандъкова, затова ще се правят простотии, ще се приказват глупости и милионите и милиарди левове и евро, с които столицата и страната можеха да станат Швейцария, ще ги гледате само по медиите.
Сега остава да внесат (нерегистриран)
стари руски трамвай от 1970г, както направиха с метровлакчетата.
Пешо (нерегистриран)
Съгласен съм с Репсо и имам малко аргументи в тази насока: 1. "Трамваен превоз" и "модерно" в едно изречение звучи нелепо. Доста държави в Европа малко по малко премахват този ненужен и неекологичен транспорт. Неекологичен е да, защото в електропреносната трамвайна мрежа има огромни загуби на електроенергия дори когато не се движат трамваи. Да мръсотията (от произведеното електричество) не отива в София, защото електричеството се произвежда другаде, но по тая логика, защо просто не се въведат електрически автобуси (съществуват такива, не е някаква измислица), които консумират по-малко ток и използват стандартните пътища. 2. Трамвайния превоз е загуба на и без това малкото пространство по улиците. В град с 1 милион коли да се заделя цяла лента и да се правят безумни острови за трамвайни спирки само и единствено блокира движението и при условие, че има не една и две по-модерни и оп-екологични алтернативи, това е ограомна глупост. Извод - вместо да се инвестират тези пари за да се премахнат ненужните релси, острови и шумни и неефективни мотриси, те продължават да наливат пари в този транспорт от миналото. До сега с тези пари нямаше да има 1 дизелов автобус и транспорта щеше да бъде по-освободен и по-чист за здравето ни. Управниците ни трябва да гледат малко по-далеч от носа си! Предишната глупост която направиха беше да закупят спални вагони и то за държава, която има няма 400 км от край до край. Вместо да оправят влаковите релси за да се стига от Бургас до София за 2 часа и да е безпредметно да спиш изобщо!
Сульо (нерегистриран)
Приказваш глупости,ама не знам дали си платен или просто проссзддт. В Париж откриха нови 2 линии,скоро в Брюксел откриха изцяло нова линия,в Бирмингам преди година -две. Даже там дето разни лЕбееали рязаха релси преди време,нещо почнаха да се усещат и да правят нови (Лондон,но не само).тенденцията е в полза на електротранспорта и постепенно почнаха да се усещат и за тролейбусите и да се оглеждат отде да ги вземат, че само Шкода и VanTools останаха...
:)) (нерегистриран)
Аре данче смени релисите на 7цата за 3 път със скоросни, ама тоя път да не друсат толкова, и събери старите мотриси за скрапот европа, ако са над 50госишни още по-добре
пфффф (нерегистриран)
москва щеше да ни даде двойно!
Нико (нерегистриран)
Пак ли шума по линия трамвай 5 ще бъде над 85 децибела и ще дишаме прахоляка от пясъка на паркинга и мръсния въздух от него? Докога г- жа Фандъкова ???
Todor (нерегистриран)
Някой в общината вече потрива доволно ръчички. След присвояването на по-голямата част от средсвата, за усвояване по предназначение ще отидат не повече от 15-тина милиона. С тях ще бъдат закупени мотриси втора употреба и ще бъдат извършени абсурдни ремонтчета тук -там. Чиста работа стил Мутристан!
Пенчо (нерегистриран)
Дават ни 46 млн. Фандъкова да купи 50-годишните им талиги. Тарикатска работа.
bobo (нерегистриран)
Много просто-30 милиона ще отидат в джобовете и с останалите ще купят някакви трамваи трета употреба!
Асен (нерегистриран)
Да... Само ни използват от ЕС... Дано се върне СССР и да си ни приберат.
И за това се возиш (нерегистриран)
на стари руски влакчета в метрото!!!! Купени с европари!!!
бай ви тоШу (нерегистриран)
Руми-павето и позитанските му ятаци как ли ще разшифроват тази новина, очаквам с нетърпение декламация в сричащ стил
Разшифровчик (нерегистриран)
1 000 000 000 евро с инфлацията са 1 000 000 рубли от 1982! ПАРИ ЗА СЕМКИ!!! ТЪЙ!
Penco (нерегистриран)
ЕС инвестира България усвоява.резултат задръствания по улиците по големи от белград
Да а! (нерегистриран)
Благодарение на НЕЗАКОННАТА цена на билетите, наречени карти.
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Фолк певицата Дебора, хваната да шофира с близо 3 промила: Бавно разграждам алкохола
10-километрова колона от тирове блокира "Дунав мост 2" (видео)
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
Лукашенко призна за няколко десетки руски тактически ядрени оръжия в Беларус