5 причини за трагедията край Своге

Инж. Жиянски, който инспектира виадуктите на Витиня с екип на Dir.bg, анализира катастрофата с автобуса

Обратно в новината

Коментари - 5 причини за трагедията край Своге | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Прав е инж.Жиянски,но не трябва да си голям експерт щом си излязал и един път извън България,за да разбереш,че тук или са малоумноци тези които изпълняват ремонта по пътищата,или много крадат тези които са спечелили ЛОТА.Кото гледам мантинелите по нашите пътища те поскоро помагат за катастрфа отколкото да предпазват.Явно ги слагат на такава височина като по бай Тошово време-с атомобили като газка,зил и абтобус икарус,бавно се движат и центъра на тежест много по-ниска.От десет кладенеца вода ще извадят за да е виновен шофьорът на автобуса,иначе ако натиснат изпълнителят по веригата може да нямерят кой е взел парите накрая:(((

Отводняване? - че то у нас не вали... а знака е много як, къса пражки... като картинките на майор Костов /Краси Рядков/ от ШОУТО!

Любимият метод на търсачите на не-истината е да разменят местата на причина и следствие. Така стигаме до антиномиите, които имах предвид...

Всички драскачи с кирка и лората да заровите пропаста - тя е виновна

И най вече е виновна пропастта - заровете я

То колата като се обърне пътища много.Това е поредната показна трагедия която показва как работят всички инстанции в България.Но когато е правен участъкът със сигурност някой са прибрали солидни суми.

Нова комисия, а!? Престъпници! Убиват хора, заради алчност! Докога ще търпим, народе мой!?

Дупките по пътя, лошият асфалт, калпавите мантинели, са по-вече оправдания, отколкото причини за повечето произшествия. Терминът "несъобразена скорост с пътните условия" се отнася точно за такива случаи. Ами, като има дупки, или е хлъзгаво, ще караш с 30, с 40 км/ч. Ще караш с толкова, колкото ти позволяват възможностите, за да овладееш колата. Защото който, и за каквото да е виновен, В ДЕРЕТО СКАЧАШ ТИ!

Много точно казано. Когато е на лош терен, даже и без пътници, шофьорът трябва да убие скоростта до минимум, за да си осигури безопасно преминаване - точно така, както всеки пешеходец внимава къде стъпва, когато върви по разбити улици/тротоари с локви.

Истината според мен е: 1/ На остър завой с определен градус и ШИРИНА НА ПЪТЯ трябва да бъде съобразена ширината на пътното платно така, че товарни автомобили и рейсове да НЕ НАВЛИЗАТ В НАСРЕЩНОТО ПЛАТНО, ЗАЩОТО НА ТОЗИ УЧАСТЪК СЕ ВИДЯ, ЧЕ И ПРИ СКОРОСТ ОТ 30 КМ./Ч - НЕ Е ВЪЗМОЖНО ДА НЕ СЕ НАВЛЕЗЕ В НАСРЕЩНОТО ПЛАТНО, А ТОВА Е ИГРА НА РУСКА РУЛЕТКА !!! 2 / ТЕХНОЛОГИЯТА НА ПРОИЗВОДСТВО НА АСФАЛТА И МАШИНИТЕ, КОИТО ПОЛАГАТ АСФАЛТА !!! ДА НЕ БЪДАТ ДОПУСКАНИ ФИРМИ БЕЗ НАЛИЧНАТА ТЕХНОЛОГИЧНА ТЕХНИКА и на 3 то място - ДОБРЕ УКРЕПЕНИ И ОТВОДНЕНИ МАНТИНЕЛИ !!! ВСЯКА ГОДИНА ПЪТИЩАТА СЕ "СВЛИЧАТ" С ПО ЕДНА ПЕДЯ ПО ШИРИНА, А ВИЕ СИ ДАЙТЕ СМЕТКА КАКВО СЛЕДВА ОТ ТОВА ?!

Кокато стана катастрофата на магистрала Тракия с автобуса и в него се беше ударила малка кола, виновен се оказа водача на автомобила. В случея със Своге има удар между автобуса и два леки автомобила и за това никой не говори.

Не съм виждал снимки от удара,но авто-техническата експертизата се прави,за да изясни механизмът на пътнотранспортното произшествие.Доколкото четох са били леко блъснати и вероятността да имат нещо общо с катастрофата е минимална,но дори и да имат ще е съпричиняване и то в минимален процент - шофьорът на автобуса при такъв лек за автобуса сблъсък би трябвало да го овладее без проблем - пълен вероятно е не 10,а 14 тона срещу тон и половина,а при би трябвало не биха се оказали камъчето,което преобръща колата.Малко вероятно е. На автомагистрала "Тракия" колата е напълно възможно да повдигне автобуса,ако той е минал през дясната и предница и да стане неуправляем за момент,който се оказал фатален,но и там експертизата не знаем каква е,във всеки случай за да не вкаран още обвинителният акт в съда,въпросът е неизяснен и се правят допълнителни или нови експертизи.Никой съд не обича да му "трупнат" подобно дело с неизяснена фактическа обстановка и той да я изяснява назначавайки експертизи и дори може да върне делото на обвинението да се поправи,а никой прокурор пък не желае това да му се случи като вид черна точка.

Механизмът на ПТП-то да е изяснен,означава че трябва да не позволява други изводи,а само един извод.Другите две коли и да са били в своето платно трябва да се движат по средата му и по начин,позволяващ им да избегнат сблъсък с насрещното МПС навлязло на половин или един метър в тяхното платно,ако не могат и те са пострадали,но наистина най-много да им е счупен някой фар и да са леко одраскани.При искания на защитата за нова експертиза,прокурорът трябва правилно да прецени дали е основателно или не,защото след това съдът преценява дали е изяснена общо казано фактическата обстановка.Тук не са юристи,че да се пише само с термини.

Причината е само една и тя е същата, като тази в Италия. Където българският идиот е убил семейството. И докато Ганьо винаги търси причината в някой друг, вместо да си носи собствената отговорност, така ще е..Тръгнал да вози хора, асфалтът му бил хлъзгав ? Няма такава идиотия. Има де, ама само в България. И сега, като нищо ще оправдаят ''горкият човечец''. Вместо да му друснат 15 години, та да е за урок на всички. ''Забравил'' да мине преглед...

Нищо не е такова. каквото изглежда, още повече в този случай. Но, както е казал шопът: Найпмразим да мислим (защото изисква услие и умствен багаж)!

Нищо не е такова. каквото изглежда, още повече в този случай. Но, както е казал шопът: Найпмразим да мислим (защото изисква услие и умствен багаж)!

Предполагам, че си е отвлякъл вниманието по нещастно стечение на обстоятелствата при навлизане в лек десен завой, бързал е колкото да не забележи примерно ускорението от наклон на пътя. Тук му се изчерпва вината. А печалните последствия са резултат на престъпни кражби, бездействие и действия на чиновници и техни частни помагачи. Тук да внимаваме - коланите не са от значение. Щяха да са като живи с тях, бог да ги прости многократно! Иначе се сещате - виновни са винаги жертвите - шофьора или пътниците не сложили колани, много удобна хипотеза за крадливи чиновници.

лек десен завой??? При 90 градуса и голям наклон??? Много проста хипотеза за некомпетентни писачи по форумите!!!

Влез в гугъла да видиш, че пътя е около 40 градуса. Абсолютно се е разсеял шофьора на автобуса, не е карал с подходящата - т.нар.съобразена скорост и доста е посмачкал двете коли от насрещното, като след това е излязъл от пътя, където е много малко пространството до стигане на наклона за площадката под пътя.

''Как да спасим поредните виновни длъжностни лица от затвора ''?

то проблема е не само как да спасим поредните виновни чиновници а другият проблем е как да не допуснат да се рови там от където може да излязат крайно нелицеприятни неща кой на кой е роднина , кой на кой е направил услуга и си е затворил очите ... когато има хора по високите етажи на властта които мислят за собственото си благополучие тогава безопаснотта на останалите даже не се появява в списъка

Писна ми от ганьовци и адрешковци! Не можеш да тръгнеш да караш цял автобус хора без Технически преглед. Не можеш да ги караш с превишена скорост в дъжд, след като ясно се виждат предупрежденията за опасен завой. ..и после да обвиняваш държавата за собственото си поведение! Да, възможно е асфалта да не е наред. Защото са го правили същите ганьовци като шофьора. Това е държавата на ганьовците и адрешковците.

Шофьора не е бил пиян, не е заспал, не е бил дрогиран, не е заспал, вината му е, че е останал жив и сега ще бъде изкупителната жертва. ама имало десетки сигнали и инциденти точно за този "ремонтиран" участък, институциите си писали писма и сложили знак. Пито - платено.

" Те (политиците) виждат гората , но невиждат дърветата в нея " ! Т.е се има впредвид че те знаят че там има един народ , но нежелаят да вникнат и да видят болката на всеки един от народа. Затова преди години тъпчехме на едно место а сега вече тъпчем уверено назад в обратна посока. Естсествено никой политик няма да си го признае гласно , защото все едно да признае че се е провалил като такъв. Тъ в гората на народа дърветата гният и падат едно по едно с всеки изминал ден, а онези които знаят че там има една гора (един народ) това нежелаят да го видят за да бъде коригирано. Жалко, тъжно , тягостно..мъка ми е за загиналите защото тези хора бяха част от тоя народ а заради сребролюбието на една малка шепа хора сега имаме 17 ковчега....Поредната тъжна и мрачна история която след време само ние дребните хора ще си спомняме пред блока а онези там горе ще забравят. Бог да пази родината , но не и тая фалирала държава...

Ако те убие лампа в тунел - ти си си виновен. Ако ти падне мазилка върху колата и те убие - ти си си виновен! Ако умреш от рак заради отровния въздух - ти си си виновен! Има уран във водата - ти си си виновен! Не се съобразяваш с обстановката!

Корумпирани чиновници , и пълно безхаберие . Всички доклади на ЕК от ЕС за България , какви са : ''СЛАБА СЪДЕБНА СИСТЕМА , КОРУПЦИЯ И БЕЗНАКАЗАНОСТ , ВЪВ ВСИЧКИ ДЪРЖАВНИ ИНСТИТУЦИИ , НА ВСИЧКИ НИВА'' .... И ''БЪЛГАРИЯ НАЙ-БЕДНА ,....ЗАЩОТО Е НАЙ-КОРУМПИРАНА ДЪРЖАВА ''... ЛИПСА НА ЕЛЕМЕНТАРНА ДЪРЖАВНОСТ ! В БЪЛГАРИЯ НЯМА НА КОЙ ДА СЕ ОПЛАЧЕШ ПО ЗАКОНЕН НАЧИН !

Chapeau ! ...та позволете да Се надявам че Вече АбсолютноВсички разбрахме : а. Защо е Задължителното ВЪН!, просто - всички ВЪН !!! ..и б. Глобалността в Концепцията на Работните-Ни Групи.

Според мен вина имат и медиите. Вместо да правят статистика на инцидентите, могат да правят кратки разяснителни клипове и статии за определени казуси на Правилника за движение по пътищата от типа на дългогодишното "Хора на път" по БНТ.

Звучи ! ...ама в Никакъв случай СинятаЛампа !, щот с тая Всичката "наша" полиция и "резултатите"-й - И Слепият ще Види че АбсолютноВсичко е ВсеСъщото.

Медиите не различават / както и служители от АПИ и подобни / , какво е ''ПЛАТНО'' , и какво е ''ЛЕНТА'' !? На едно платно с /например/ три ленти , те казват , че са ТРИ ПЛАТНА , а не едно платно с три ленти !

А представяш ли си един път с две платна и по три ленти за движение във всяка посока? Повечето журналисти ще получат инсулт от тази формулировка само.

Важен фактор е възраста, нямаш същите рефлекси като един 35-40 годишен, затова бай Тошо ни пенсионираше на 50-55 години, за да могат да влязат младите и да получат практически опит, Абе, защо ГЕРБ, не отидат вкупом при Тошо и да го попитат, как се справи след целия бърдак оставен от Червенков ние няма да се отървеме като гърците

Бочко нали си призна, че Тато му е идол и се е учил от него? Дори бодигард му беше. Те са си от една порода - народняци. Прости, хитри, далавераджии.

Нали ''уж'' , само шофьора е ''виновен'' ???

Виновна е кинетичната енергия,не е варовика които поглъща пътната настилка.

Главната причина е човешката простотия!

Простотия е много общо казано. алчност, корупция, безотговорност, липса на съвест и морал!

Да обобщим - виновни са шофьора, демокрацията, капитализма, а не корумпираните другари. И всеки следващ път все ще е така.

Съгласен съм, най-точно казано, виновен е капитализмът, по-точно българсият му модел, безобразно обедняване и оскотяване....

А защо първоначалните данни от показанията на тахометъра непосредствено след катастрофата и свидетели са били 41 км/час? Това потвърдиха и някои от централните медии. След като попадна в ръцете на т.н. „разследващи“, скоростта изведнъж порасна на 53 км/час. К О Й, защо и по чии указания манипулира показанията?

даже 30км. е била и тахо шайбата се трие с гумичка-що не си пиете хапчетата бе пенсии тъпи ами се излагате като кифладжии??

Писец. Механичен. ...отчитащ НЕдискретно, а Аналогово ...и Невъзможност за Прецизно идентифициране Моментната скорост при ПТП. ...да Продължавам ?! ;-)

Как искате да се строи качествено, когато корупцията е навсякъде. Този път е строен с най много 6..7 млн лева.Останалите са разпределени от горе до долу по йерархичен ред.Кой ще си купи остров,кой футболен отбор,кой мерцедес,кой проститутка и така до 15 лв на катаджията за рушвет. Цяла България градовете се разкопаха за да се вземат парите от еврофондовете. Настилки по на 200 години или на 2 години се подменят с китайски боклуци от групи гащници/най често цигани/ а се усвояват милиони.

Задължен ! ...- да Си Записваме ! ...да Пазим(или Идентифицираме) Доказателства ! ...с Всичко !, дата/час, кой/как/колко И ! - когат Часът настане Seven - да подкарвамеНаред КаквотоТрябва !

Браво, Дир.бг ! - Чист, Неутрален и Аргументиран материал. По ФорсмажорПроблем. ----- ...и ми се струва че хавата - Помля АбсолютноВсичкото тинтириминтири отн.магистрали/пътища, бизнес, експертност (и т.н. ) у Нас ...защото от мояСкромен прозорец - виждам че : а. г-н Григоров де-факто Е Екип с Тези пътници. .. ДостаПът имат Заедно. ...и Сичките го Подкрепиха !, дори И тези със Загинали близки. б.пътят - едно че Е ДоказаноОпасен (Систематични ПТП) и НЕ е Реконструиран ...и второ - тозиСега "ремонт" дет бил бил правен е ПерфектноИзпипана Схема ....или : А. "Вината" на г-н Григоров (а И на Самия автобус) е че НЕ е Медиум/Екстрасенс ! ...щото НЕ е Предположил че пътят Е Полиран. Б. Нивото на Престъпност в "натвореното" от Трейс&Свързани - Отново&Отново Доказва че у Нас - Мафията-наВси"наште" си има "държава" ! ...т.е. Сме "управлявани" виа СистематиченРекет.

"Междувременно стана ясно, че държавата ще създаде нова единна структура за надзор на безопасността по пътищата, която да обедини отговорните за пътната сигурност звена в различни министерства и в Пътната агенция." Ето така се борят проблемите в кочината Бантустан и се замитат следите със създаването на нови, синекурни агенции, комисии и тем подобни паразитни структури, чиято единствена е цел е да се намери работа за некадърниците, от чиито безхаберие всеки ден в кочината умират хора!!!

Магитрала Тракия АКО СЕ ДВИЖИТЕ ПО НЕЯ ЩЕ ВИ ОПАДАТ ПЛОМБИТЕ. СТРОИТЕЛ НА ТАЗИ МАГИСТРАЛА Е ПАК ТРЕЙС ГРУП.

Виж сега какво, добре е че няма там смъртни случаи, те са активизират само при екстремни ситуации. Явно е, че едни пари са преминали от едно място на друго и даже и да ти паднат пломбите се тая.

Наблюдавах лично как се строеше от Трейс Груп участъка на магистралата от Стара Загора за Нова Загора. Буквално върху нивите и посевите, върху еднометров почвен слой се насипваше сгурия. После разправят, че магистралата потъвала и не била нивелирана

АЛО ,АКО ИМА РАЗСЛЕДВАЩИ НАИСТИНА , А НЕ ПОСЛУШКОВЦИ И ПРОКУРАТУРАТА, КОГА ШЪ ПОДХВАНАТ ТРЕЙС ГРУП КАКТО ТРЯБВА , ЧЕ И ПО НАГОРЕ.ПРОКЛЯТИЕ И АНАТЕМА ДО ДЕВЕТО КОЛЯНО НА ВСИЧКАТА ТАЯ ПОЛИТ ПАПЛАЧ.

Този специалист е прав в основата, но не съм съгласен с един от компонентите, които той изтъква. Това е преминаването на опреснителни курсове. Няма курс на света, който да те подготви за всякакви ситуации. Точно затова имаме и ограничения по пътищата, за да може при възникване на подобна ситуация да имаш времето да реагираш адекватно. Дори при невъзможност за правилна реакция поне щетите да са минимални. Масова практика е да не се спазват ограниченията у нас. Причина за това е обикновено бързането. Ама като се бутурясаш после се почва "оле майко". И тогава не само не си навреме, а дори стигаш на друго място - гробищен парк. Автобусите и камионите масово карат с износени галоши или имат грайфер, но пък каучука няма свойства от старост. Това с гумите е огромен проблем, който се неглижира от шофьорите.

Айде сега с тези ограничения, сложени къде трябва и къде на некой му хрумнало. То като са идиотски 90% от тях, хората спират да обръщат внимание и на тези дето си заслужава да намалиш!

След дъжд качулка.

Да знайте запада е виновен за катастрофата. А не тези, които 30 години са над закона, благодарение на криминалния преход, от който бяха опапкани над 50 милирада.

Както винаги става в БГ, след като стане белята, тогава се взимат мерки. Същото беше и при инцидента в тунела на Витиня. Падна осветителното тяло, уби на място жената и тогава се почна ремонт.

Гордостта на Б.Б. - пътища с най-високо качество! ;)

Аааа, и цената си я бива, ваша милост!;)

Убиецът се нарича корупция! Тя позволява на шофьорите да карат безотговорно, на строителите да строят некачествено, на контролните органи да жумят! Ко руп ци я!!!

Трепете се като Галфони като за всичко е виновен шофьора. Ченгесърлъта умишлено с прикриватурата укриват кражбите и само си чешат задниците и викат самокатастофа. Това са вашите семейства бе малоумници. Те са труповете от кражбите. Па БОРКОР ПОРКОР и тем подобни си клатят м...те при такава нагла кражба и корупция.

Не знам за вас, но на мен много ми хареса обяснението на господина. Дето се вика обяснено на прост език и ясно за всички. Благодаря и браво..на мен ми стана много по-ясно какво се е случило и защо. Дано сега се вземат мерки да се избегнат други такива случаи.

Накрая да не излезе, че виновен е само шофьора и евентуално оня с валяка, че много е пресовал асфалта и станал хлъзгав.

За съжаление всичките ни пътища са такива. Човек, вещ в материята ми каза, че се влагат евтини материали и се спестяват някои неща по технология и така се краде като за световно. Всички, свързани с пътищата трябва да са на съд.

Абе рупайте бананите........................нали за тях беше всичко.. Едно нещо след 1989 успяхте ли да направите по-добро? И понеже тук говорят за разни партии . проблема е на капитализма и на това че ние сме окупирана нео-колониална държава която единствената и цел е да бъде донор на Запада..... От там е всичко.

Алчността е движеща сила на капитализма и върховна ценност на демокрацията.

КомпасО Ви - Е Наопаки, Колега. ... Изток - е Обратното на Запад.

о не. Всичко е от криминалната приватизация. От това, че активите на държавата бяха оценени на 29 милиарда, а в хазната влезнаха само 2 милиарда, от КТБ, от куфарчетата. Законно ли бе? Кой го извърши това? И кой сега управлява. Бориславова с парите от закуските ли си купи банка? А Симеон, дето има данни че е контактувал с висши офицери кой доведе? И с кого управляваха? Абе да- запада е виновен, че управниците на България забогатяха, а народа- бай0бедния и корумпирания. Повтаряш като папапгал това, което ти казват господарите. Ще им се. Ама не.

Ами, че кой му е виновен на... народеца, че вече години наред спи, та се носи:)))???

единствено значение имат експертизите по делото,а те ще стигнат до еднопосочен извод - виновен е изцяло шофьора и никакви други недостатъци не са довели до трагичния инцидент,а единствено неговата безотговорност.За съжаление е ниско предвиденото наказание за този безотговорен тип.

Е НЕ ШОФЬОРА , А ИЗПЪЛНИТЕЛЯ НА ТАЗИ /а и не само на тази отсечка/ ФИРМАТА ТРЕЙС ГРУП

колко си умен

Подобни участъци има на много места в България. Няколко пъти съм попадал в подобна ситуация, топъл /нагрят от слънцето/ асфалт, лек дъжд и колата, в първоначалния момент, става като на лед! Сега си обяснявам защо. Карам с хубави гуми!

да и аз като карам все си мисля, че колата поднася. Скъсах се от прегледи- нищо.

ами ако си внимавал в училище няма да се чудиш но явно си гледал някоя съученичка отзад-пътищата са ПРАШНИ И КАТО ЗАПОЧНЕ ЛЕКО ДА ВАЛИ ТОЗИ ПРАХ СТАВА НА МАЛКИ ТОПЧЕТА и колата става нестабилна много повече от колкото ако вали силно-сега светна ли ти лампата или още се чешеш по тиквата?

Нека екип на Дир.бг и експерт да отидат на отбивката за Кюстендил от АМ СТРУМА (посока София-Дупница) , за да видят какъв обратен вираж е направен при построяване на нова магистрала. УЖАС и безумие, естествено трябва да има загинал/и ,за да може да се даде повече гласност на проблема. Некадърността при проектиране и изграждане на пътища в малката ни държавица е ФАКТ.

Обратния вираж е най-кретенски, над с. Студена, посока София.

Особено в лявата лента е отвратително и ако не го знаеш може да изхвърчиш.

ПРОФЕСОР ДОКТОР МИХАЙЛОВ ОТ "ТРЕЙС ГРУП" Е НА РАЗЛИЧНО ОТ ТВОЕТО МНЕНИЕ. СПОРЕД НЕГО ВСИЧКО Е ИДЕАЛНО - и изпълнението и пробите от асфалта. Колко милиарди от бюджета му е усвоила фирмата. Останалата част са на другата фирма на ЖЕНА МУ!! СЛУЧВАЩОТО СЕ В БАНТОСТАНА БЪЛГАРИЯ ГО НЯМА И В СТРАНИТЕ ОТ ТРЕТИЯ СВЯТ!!

Хехехе, всичките виновници в нова организация?! Та хайде и строителите и лаборатории в тази организация. И новите им офиси в Софийския и Сливенския ..... и отвреме на време да излизат, а иначе денонощно да работят!

Как искат да обвинят във всичко шофьора, дори белезниците са му сложили на горкия. А в същност в статията е потвърдено, что той вина няма. А най-ужаснота е сумата, изплатена на близките на жертвите -375 лв.

За тази сума бъзикаш ли се????

по мнения на специалисти по пътни настилки,а по авто-технически експертизи.Този заслужава възможният максимум,разбира се по хрумване на законодателя отпреди 15 години с цел изчистване на "престоялите" 750 хиляда дела намален с една трета,а делата бяха изчистени преди 10 години,но привилегията си стои,за процесуална икономия.

казва се безвластие!

Троловете днес не прощават. Виновен им е Орешарски и Дтанишев. Това, че 10 години ГЕРБ управлява очевидно не означава, че могат и не искат да носят отговорност. ЧЕЗ,БЕЛЕНЕ, вътрешния министър Радев, чумата, избитите животни, подменените проби в началото, оградата за свинете, двойният стандарт при храните, поскъпването на петрол, газ, ток, топло, демографския срив. Кой да носи отговорност за това? Като не можете си ходете.

ГЕРБ се тресе от страх и са развързали кесиите. Хиляди тролове пишат глупости, за да се размие проблема. А истина е една - Тиквата и шайката му са изкарали няколко милиарда от пътищата. Гордостта на Тиквоча... се оказа нагла кражба на милиарди.

А аз се чудя защо се треса а то било от страха на попиканите пенсии тук които всеки ден си храчат с устата на ккрушовската селянка(едно котило са все пак) но другаре,НЕМА ДА ИМА ЗА ВАС ПОВЕЧЕ ХЛЯБ та свиквайте с диетите а и още има зелено по ливадите

най-накрая един човек да каже, че причина за катастрофата е лошият път. До сега КАТ упрекваха само и единствено шофьорите - несъобраена скорост, невнимание, лоша дисциплина и незнам си какви простотии. От 5 фактора, пососчени като вероятна причина за катастрофата 4 са свързани с некачествената пътна настилка и обезопасяването на пътя. Шефа на АПИ подсъдим, заедно с местния шеф на КАТ затова, че не са взели мерки. Под мерки не се разбира поставяне на знак или криене в храстите за да изловим "лошите" шофьори, а отстраняване на нередностите по пътя. Не само на този ... Има стотици подобни участъци. Иначе КАТ отчетоха дейност - незнам си колко "нарушители", толкова и глоби и край решихме проблема. И те чакат скрити за снимка на прави и открити участъци, където пътя позволява движение с по-висока скорост, но нарочно ограничена с 50 или 60 за да могат да лапат. Що не чакате на места, където пътя не го позволява?

Причината е само една - мафията е на власт. Всичко се прави бутафорно и с цел да се открадне максималното. Саниране за 17 000 лева на апартамент?!?!? Пътища без система за отводняване и със сцепление 2 пъти под нормата?!??!??!?!? Ама вие не се безпокойте, пак за същите гласувайте!

тук колкото и да си храчете денги освен копейките няма да видите и това ви е мъката-45г. плюскахте сега ще сте на диета а и веганството е модерно:)

Смешкооо, се другите, има нема 10-на години, са ти виновни като замиришеш, а то си вони.

Каквото и да се опитвате да правите, вменявате, няма да се получи! Виновен е само един! Не може да се опаше цялата държава с джърсита само защото водачите блеят в завой и не си гледат пътя, после други са виновни! Айде слезте малко на земята! По тази логика Петрохан щеше да със стотици МПСта в деретата. Смешните сте вече!

трейсин троле? Утре някой твой близък или ти самият ще загинеш заради лошо направен път и тогава какво ще правим?

дори няма как да го осъзнаеш

Добре. Изкара 10 стотинки. Ако продължаваш упорито да драскаш, ще има за пакет цигари и пища.

Добро име си си избрал - три пъти ще се откажеш за да си все на хранилката

Дядото е най-точен, заплеса не гледа пътя, а на Гъзката от Позитано не й стига ПИарът.....

Шофьора сигурно е се е разсеял заради купона който са направили бабите в автобуса-песни,акодеонист и голям шум,някой замислил ли се е как се кара с тази дискотека и то по този път???

да ти направят един курс по правопис, че излагаш Бойковата чета!

а бе пенсио,я си виж ти правописа първо пък тогава храчи