Коментари - Една тапа по-малко на магистрала "Хемус" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Сериозно по темата: Когато ни се възложи работата, тогава я започваме. Има си процеури без които не може. Виадуктите и тунелите са много сложни за ремонт и не можем да подминаваме изискванията за безопасност на труда, нито пък да претупваме ремонта. После носим отговорност, а пък отделно има и гаранция. Съжалявам, че се бави според вас ремонта, но реално не се бави. Неудобно е за пътуващите и за мен самия когато минавам от там, но това е положението.

На нашата гордост Тракия след 1-2 години в експлоатация чисто нови отсечки вече са нацепени и накъдрени като на баба ти целулита. Да видим "ремонта" на Хемус колко ще е качествен. Дано не пуснете някой ден новините само за да видите, че ремонтираният мост "Хикс" взел та се срутил и погребал "Игрек" жертви в дерето. Дано не сте вие сред тях...

само гледам до кога импексова ще плаща за храченето тук и кога ще изпищи,че денги нету…..до като има овце ще има и кой да ги стриже!!!

Тази магистрала до Правец е горе-долу колкото тунела под Ламанша. Ако последния го ремонтират всяко лято и му затварят едната тръба е най-безмисленото съоражение на земята. Тази наша магистрала е път към Ада. Вечно затворена, вечно ремонтираща се и вечно не достроена. АМАН.

зарежи ги виадуктите, останалата част от така наречената магистрала е с такива бабуни, че могат да ти паднат пломбите

Тунелът под Ламанша е железопътен и няма никаква пречка да се ремонтира и поддържа през нощта. При това най-редовно и без да се уведомяват евентуалните "потърпевши".

Браво на Бойко Борисов и ПП ГЕРБ!!!

поддържането на пътната мрежа е задължение, не е някакво особено постижение!

Гледам снимката и си викам с. Яна да не се е преместило горе на Витиня.

А защо не се ремонтира и тунела,за да може да не ае затваря прилетта и за ремобт на тунела.Да не говорим,че м8стовете се ремонтират,а може би няма да се сетят,че докато е затворено там може и да се преасвалтира и пътя между мостовете.Но за тези ремонти трябват други пари да се усвояват.Преди 2 часа на моста работеха 6 човека.А на ведомост са сигурно 50 ;)

Малко по-грамотно да го бяхте написал...

Ако оставим граматиката, много вярно се е изказал човек, уви на ръководните кадри замесени в ремонта толкова им е умствения капацитет. Омръзна ми от недомислени ремонти по хемус, пътувам от години вска седмица. Не помня кога е имало момент без затворен участък :(

Я те работели? Аз мислех, че само претакат пари. Кокото пъти мина няма никакви работници и пътя е плътно затворен - Няма полицаи, няма работници и така с месеци... А колкото до снимката тя е от друг обект - след моста на Витиня: първо ремонтираха тунела 2-3 години, а сега моста също толкова??? Не може да го дадат на две фирми и да съкратят тормоза на Българите с поне 2-3 години, а карат по конкретната корупционна схема - Затавряш и отчисляваш за партийно строителство, тормоз на Българите, корпоративен вот в одща корупционна схема. Спомням си един премиер каза: За 5 дни направихме толкова, колкото Борисов за 5 години още не е довършил...

Доста наизуст говориш. Някога занимавал ли си се с такива ремонти на пътя? И не е 2-3 години, а от началото на тази година. Аз работя в такава фирма и ти казвам, че хвърляме всякакви усилия да стане по-бързо.

сега се ремонтират почти всички мостове след витиня, но само от едната страна на пътното платно, от другата догодина ли ще ремонтирате, или ще ги отложите във времето? Не съм специалист, но си личи, че са за ремонт.

това импексова ли го е казала след като и отказа да се бие с нея като с мъж?Тъпанар си ти и си го знаеш но то май по села и паланки други няма

Мостът има две страни - горна и долна. Ако ремонтираш долната и в това време някой разположи техника върху горната, може да се появи риск да платят обезщетение на роднините ти за трудовата злополука.

Stan Stan

Зловиди им се на някои, че е завършен още един ремонт. Никаква тапа не е имало там. Просто с намалена скорост се минаваше по другото платно. Но дойчевелето и когато е време за задоволство, пак говори гадни работи. Журналисти, сър !

Абе ти въобще пътувал ли си по тая магистрала?? Нямало тапа??? Аз съм висял в няколко отделни случая по 3 и повече часа там без да има катастрофа или друга причина да се задръства движението. И то при положение че пътувам има-няма 2 пъти на месец. Колко ти платиха, за да напишеш тая глупост? Щото ако не са, трябва да си изключително тъп и ограничен...

Ако си бил с каруцата на баща си съм съгласен но тук всеки ден само тъпотии ръсиш и не се замисляш,че хората може и повече от теб да пътуват а и явно в чужбина никога не си карал за да видиш,че и там се ремонтира по същия начин

Я да ни светнеш как се ремонтира в чужбина, светиньо? И да уточниш за коя чужбина дрънкаш, щото твоите приключения в Конго никого не го интересуват. В оная нормалната чужбина, за която само си мечтаем, завършват ремонтите навреме и като станат тапи, шофьорите в колите виждат едни пичове как се бъхтят на пътя като негри на памукова плантация. Тук ако видиш работник на "отсечките в ремонт", тичаш да търкаш билетчета и да пускаш тото. P.S. аз каквато кола карам, ти "само я миришеш" комплексарче. Само че аз си вися културно в тапите по магистралата, а ти минаваш в аварийната с гоУфо щот си баровец! Е заради такива като тебе няма да се оправи тая държава. Тичай сега да вземеш стинките за опорните точки, та да захраниш таралясника, че въздухът няма да стане по-мръсен сам я!

Бог да помага! С качеството на съвременното пътно строителство, това ни остава.

пичове, снимката е от моста на Витиня, ремонтът на с. Яна е на изхода на София, иначе много бавно ги правят тези мостове, и засега ремонтрат само от едната страна на пътното платно, догодина сигурно и другата, така че пак ще има тапи, най-вече в неделя.

а ти умнико какво предлагаш,да затворят цялата магистрала ли или да извикат една дивизия войничета за да стане по-бързо...….май ще трябва да се възроди пак "ленинския ден" че да разберете кое как става тъпанари такива

Снимката не е от 9ти километър! Там ремонта мина без някой да го отрази. А този мост му започнаха ремонта, след като една година бе затворен за ремонт и тунела. Тъпо! И страшно - такива дупки се бяха отворили в бетона .... а ние сме карали отгоре

Не знам дали слуша преди време архитекта на съоръженията, но човекът каза, че ремонтът се прави възможно най-грешно и нещадящо и тези вибрации по разбиването реално отслабват цялата останала конструкция

Не знам дали слуша преди време архитекта на съоръженията, но човекът каза, че ремонтът се прави възможно най-грешно и нещадящо и тези вибрации по разбиването реално отслабват цялата останала конструкция

Съоръжения като мостове, тунели, пътища нямат архитект. Слава богу, че само те липсват! Те се проектират, изпълняват, поддържат и ремонтират от инженери.