Два пъти повече ремонти по магистралите през лятото

17 съоръжения са включени за реконструкция в плановете на Агенция "Пътна инфраструктура"

Обратно в новината

Коментари - Два пъти повече ремонти по магистралите през лятото | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Значи яко ще се краде това лято!

Ей, най-после ще се научим да ядем асфалт.

А ще се връщат ли пари от винетките, че пътищата не са това за което са събрани кинтите?

Новата схема за кражба е безкрайни и продължителни ремонти на пътища. Нещо което може да се ремонтира за 1 месец се ремонтира 1 година. Имитира се работа като се струпва техника и се мотаят 5 човека цял ден. Но разчетите са стотици хора и денонощна работа. Няма такава крадлива държава, няма толкова корумпиран народ. Не знам дали е такъв мат,ряла. но че сме 90% дибили за да си търпим корумпираните управници е абсолютен факт.

Най-добре е магитралите да се преименуват на ремонтибългарали...хем ще е иновативно...

В Америка имаме два лоши сезона за шофьорите. Зимния и летният ремонт на пътищата.

В Г-я не е по-различно. Уж хубави магистрали "като слънце", пък все ремонти, само затрудняващи движението. Рутят без проблем идеалните настилки. Там бюджетният излишик е огромен (сещате се на чий гръб) , едвам насмогват да го "усвоят". Тука "изоставаме" някак си...

А нещо за ремонтиране на "магистралата" между Стара Загора и Чирпан? :)

Борисое пътник си вече. Закъсня с ремонтите.Чакам компроматите на Божков за теб!

А Чирпан - Стара Загора кога? Или ще го държите като паметник на БСП? Това е единствената им магистрала. Станишев беше премиер...

Стара Загора - Пловдив - тази петилетка или следващата?

Абее който и да нап_суваш от сегашните и бившите управяващи, няма да е грешка. Само трябва да се внимава, щот може се рамножат.

два пъти повече ремонти значи кражбите са два пъти повече

При Бойко двойни ремонти на лято на 5 готови магистрали,при костваците и другарите на 10 години 1 боядисване на полововин магистрала и това правено с ръцете заврени отзад!

Всяка година от ремонти хората не могат да си карат колите нормално,аман от задръствания и стоене с часове по тунелите! Кога най сетне ще имаме магистрали,които не се ремонтират,кога? Вече 20 години ремонти на Хемус,бай Тошо я построи по бързо. В Сърбия построиха 700 км магистрала без помощта на ЕС за по кратко време,от колкото нашите ремонтират Хемус с помощта на милиарди от ЕС!

А ремонтът на ремонтите на ремонтите колко пъти ще увеличи ремонтите?!

Лапайте безбожници. Не се наядохте. Всеки път като мина по магистрала Хемус и виждам 5 тима работници. Не се прави магистрала с толкова малко хора. Това може да ви го каже всяко момиче от шивашкият цех. Всичко ми прилича на едно голямо крадене. Не се наядохте изедници мръсни.

Често пътувам по Хемус. Не си спомням през последните 10 години е имало случай, в който да се пътува спокойно - без отбивки и ремонти. Как пък не я ремонтираха тази магистрала за 10 год.

Уважаеми форумци, Напускам форума поради наложена цензура от страна на медията на мое мнение по тема подобна на тази. Мнението ми бе от страната на опозиция на сегашното управление. В същото време сайта толерира коментари с цинизми и нецензурни думи и такива, които са извън дискутираната тема. Оставам на българска позиция на тихия Отечествен Фронт. Успех на всички! Да живее България!

Там твоите другари се изходиха преди 3 петилетки, а сега ремонтът ще струва стотици милиони.

Смотаняци!!! Кат не се прави нищо - "разбиват ни се колите, няма ли да се оправят и т.н." кат правят нещо - " сега ли точно, крадат, няма такава държава" - е, навсякъде в нормалните държави се ремонтира. Когато се инвестиа в магистрали - асфалта не се бил ядял. Посочете ми една държава с добра икономика и без пътна инфрастуктора!!! Покарайте малко навън и пак пишета. Ремонти има навсякъде.

Два пъти повече крадене през лятото.

Що се предаваш бе човече. Използвай други думи/изрази, ще те разберем, не сме толкоз смотани...все още.

Удри баце на грабежа.... един тунел - 4 години ремонт...

Върви при Курнела да ти омеси тутманик, като не ядеш асфалт,отрепко!

Да ... но не толкова често, и не толкова наложителни. Там всичко си има експлоатационен срок. Една магистрала трябва да изкара тридесет години без да има капитален ремонт по нея. Да кажете нещо за трасето по Тракия след Пловдив - 40 километра ограничение 90 и все едно играеш Moon Patrol. А това за има-няма 6 годишна магистрала. Как става това? И начина за решаване на проблема с ограничение на скоростта а не с търсене на отговорност от виновните. Навсякъде, щяха да хванат изпълнителите под ръчичка и щяха да им кажат - хайде сега, милички - без парички си оправете немарливата работа. Иначе затвор. Само в България Министър-председателя се изстипосва на екрана и казва ... ъъъъъ... тя тая магистрала е строена по времето на Орешарски. И въптосът приключва. Няма виновни, вожда каза, къде е проблемът и всички трябва да пляскат с ръце! И ще продължаваме така ... до кога?

В България текат постоянни ремонти. Абе как в Германия няма такова чудо? Тук като се качиш на "магистрала" и се почва - 40 километра тест на пломбите, 30 километра ремонти, после участък с ограничение 90 и пак същото отначало. Виадуктите ги правят всяка година, всяка година някакви фуги, някакви ограждения, все нещо боядисват, все едната тръба на тунелите е затворена....

Докъде стигна пернишкия изкоп на Баце за 27 милиона, 40-то наближават.

Фирма "Я, брато и аверите" предлага направа на кръпка/м2 - къртене 50 лв - награпявне на същ. повърхности 50 лв - почистване повърхности 50 лв - извозване на отпдъци 50 лв - обкантване/оформяне на ръбове 50 лв - обработка на фуги 50 лв - полагане на асВалт - 500 лв - валиране/уплътняване 200 лв - обезопасяване 100 лв Общо 1200 лв/м2 (без ДДС) Примерно ей така ги скалъпват офертите...

Магистрали и пътища се ремонтират навсякъде по света! Но първо се изграждат по железни правила и стандарти И гаранции от изпълнителят. Преминават дълъг експлоатационен период преди всякакви ремонти. Тук Като пресметнем колко ни струва 1км и колко време я ползваме без ремонт,а после и след ремонта до следващият ще установим ,че сме с най-висока цена. И в същото време караме по некачествени пътища и с безкрайни неудобства от нескончсеми ремонти, С тези ,които пишат за ремонтите в Германия БФКА да обърнат внимание защо са.нсй-мести се разширяват съществуващите . С поглеждали ли сте когато се ремонтира на каква дълбочина се влиза и какви подложки се правят преди да де стигне до асфалтиране ? Дълга тема И не в полза на нашите усвоители на пари за пътища! Всичко се знае и вижда Няма кой да ги бие по,,крадливите ръчички,, Друг го каза

Еми по-добре да ремонтират сега, отколкото да стане някоя трагедия и да се почне защо не ремонтирахте толкова време ...

Точно за Германия не ми говори където няма една магистрала без минимум 5 ремонта по нея. Явно толкова караш там.

Не е по времето на Орешарски - тогава не се направи нищо, Този участък беше направен (един от малкото завършени) по времето на Станишев.

На ремонта, на ремонта, на ремонта, ................., ....... ...

Водят към панделата, бих казал...

Ай тука малко да просветя неизлизалите от Бг и неживялите в Г-я: В Г-я няма магистрала (а и също ЖП линия) без някакъв текущ ремонт, който само затруднява трафика и придвижването. Всичко се прави с цел "усвояване" на бюджетни/държавни средатва. Друг пример: уж новото летище/терминал в Берлин - 20г строеж, погълнал милиарди, многократно просрочено, а накрая иглежда като такова от преди 50г. И много още.

Няма как - Корнела е червена, но не е комунист. Ако ти трябва комунист - иди до къщата с магнолиите в Банкя, пък може и да видиш червената МУ книжка...

Тоя участък се направи без Евросредства. Евросредствата за пътищата с 20% участие от българска страна и 80%финансиране от ЕС бе по време на Тиквоча. Точно тогава се направи и най-некачествените пътища, понеже се крадеше много, но вече от Еврофондовете.

От кога реконструкция и ремонт са синоними? И в кой език?

Не е само в Германия. В Холандия и Белгия е същата история. Но ми е интересно как са строили нашите от Пътстрой и Главболгарстрой, та Хемус издържа 30 години!? Та и сега даже има два участъка от онова време!

Що трябва да ни пука за г-я? В моята държава всеки път си има текуща експлоатация. Максимално 3 години и асфалта се подменя. Той така и се нарича - износваем пласт. И не, не се прави за да се краде... А за да се поддържа.

Кратка ти е паметта значи... аз не си спомням в последните 25-26 години да е била без ремонти. По-лошото е, че като приключат с тези ще трябва да ремонтират предишните ремонти... И тоя тъп слалом а у лево, а у десно да вземат да го спрат. Хващат едната страна, оправят я за една-две години и се местят на другата. Така след 2-4 години ще е ремонтирана и ще е ясно, че е направено системно и ще може да се следи след колко време ремонтираното се скапва. Сега с тези кръпки на парче не е ясно ни какво е ремонтирано, ни какво не е...

да се насмуче за последно, че май ще отскочи и тя до Дубай

Макар, че Хемус е от "онова време" - най-шибаната част - през планината, то само за оправяне на настилката вероятно ще изхарчат съизмеримо толкова колкото за тия виадукти/тунели от "соца".

Срщал съм и такова: Реконструкция с ремонт. Ай ся кажи кое е правилното. Реконструкция е по-общият/силен термин според мен.

Kalin

Ремонт на ремонта и после пак ремонт.Само така може да се краде многократно от един и същ километър.

Най-много пари има в транспортното строителство. Ставайте пътни и жп инженери, братя и сестри и богатейте. Там са мангизите. Няма майтап.

Е, добър ден, да ви имам новината! То не останаха много пари за усвояване, за бонус имаме и тол такси, че пътуваме по магистралите МУ.

Работа, работа, работа... Ремонти, ремонти, ремонти...

Така народе,прогреса прогресира-нашето светло бъдеще. Тези,които са милионери,може да станат милиардери /след като са били Мародери/.