Два пъти повече ремонти по магистралите през лятото
17 съоръжения са включени за реконструкция в плановете на Агенция "Пътна инфраструктура"
Обратно в новинатаКоментари - Два пъти повече ремонти по магистралите през лятото | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
az #Оставка! (нерегистриран)
Значи яко ще се краде това лято!
гхг (нерегистриран)
Ей, най-после ще се научим да ядем асфалт.
*88 (нерегистриран)
А ще се връщат ли пари от винетките, че пътищата не са това за което са събрани кинтите?
Тодор (нерегистриран)
Новата схема за кражба е безкрайни и продължителни ремонти на пътища. Нещо което може да се ремонтира за 1 месец се ремонтира 1 година. Имитира се работа като се струпва техника и се мотаят 5 човека цял ден. Но разчетите са стотици хора и денонощна работа. Няма такава крадлива държава, няма толкова корумпиран народ. Не знам дали е такъв мат,ряла. но че сме 90% дибили за да си търпим корумпираните управници е абсолютен факт.
Помнещ (нерегистриран)
Най-добре е магитралите да се преименуват на ремонтибългарали...хем ще е иновативно...
Имигрант (нерегистриран)
В Америка имаме два лоши сезона за шофьорите. Зимния и летният ремонт на пътищата.
XCX (нерегистриран)
В Г-я не е по-различно. Уж хубави магистрали "като слънце", пък все ремонти, само затрудняващи движението. Рутят без проблем идеалните настилки. Там бюджетният излишик е огромен (сещате се на чий гръб) , едвам насмогват да го "усвоят". Тука "изоставаме" някак си...
– (нерегистриран)
А нещо за ремонтиране на "магистралата" между Стара Загора и Чирпан? :)
Pepe (нерегистриран)
Борисое пътник си вече. Закъсня с ремонтите.Чакам компроматите на Божков за теб!
КАЛИТКО (нерегистриран)
А Чирпан - Стара Загора кога? Или ще го държите като паметник на БСП? Това е единствената им магистрала. Станишев беше премиер...
З (нерегистриран)
Стара Загора - Пловдив - тази петилетка или следващата?
ъ (нерегистриран)
Абее който и да нап_суваш от сегашните и бившите управяващи, няма да е грешка. Само трябва да се внимава, щот може се рамножат.
nrb (нерегистриран)
два пъти повече ремонти значи кражбите са два пъти повече
ВСИЧКИ ПЪТИЩА ВОДЯТ САМО КЪМ БОЙКО! (нерегистриран)
При Бойко двойни ремонти на лято на 5 готови магистрали,при костваците и другарите на 10 години 1 боядисване на полововин магистрала и това правено с ръцете заврени отзад!
Ужасът пак започва! (нерегистриран)
Всяка година от ремонти хората не могат да си карат колите нормално,аман от задръствания и стоене с часове по тунелите! Кога най сетне ще имаме магистрали,които не се ремонтират,кога? Вече 20 години ремонти на Хемус,бай Тошо я построи по бързо. В Сърбия построиха 700 км магистрала без помощта на ЕС за по кратко време,от колкото нашите ремонтират Хемус с помощта на милиарди от ЕС!
инфо (нерегистриран)
А ремонтът на ремонтите на ремонтите колко пъти ще увеличи ремонтите?!
anonimen (нерегистриран)
Лапайте безбожници. Не се наядохте. Всеки път като мина по магистрала Хемус и виждам 5 тима работници. Не се прави магистрала с толкова малко хора. Това може да ви го каже всяко момиче от шивашкият цех. Всичко ми прилича на едно голямо крадене. Не се наядохте изедници мръсни.
300 (нерегистриран)
Често пътувам по Хемус. Не си спомням през последните 10 години е имало случай, в който да се пътува спокойно - без отбивки и ремонти. Как пък не я ремонтираха тази магистрала за 10 год.
Напускам форума на Дир.БГ (нерегистриран)
Уважаеми форумци, Напускам форума поради наложена цензура от страна на медията на мое мнение по тема подобна на тази. Мнението ми бе от страната на опозиция на сегашното управление. В същото време сайта толерира коментари с цинизми и нецензурни думи и такива, които са извън дискутираната тема. Оставам на българска позиция на тихия Отечествен Фронт. Успех на всички! Да живее България!
Бай Колю (нерегистриран)
Там твоите другари се изходиха преди 3 петилетки, а сега ремонтът ще струва стотици милиони.
В (нерегистриран)
Смотаняци!!! Кат не се прави нищо - "разбиват ни се колите, няма ли да се оправят и т.н." кат правят нещо - " сега ли точно, крадат, няма такава държава" - е, навсякъде в нормалните държави се ремонтира. Когато се инвестиа в магистрали - асфалта не се бил ядял. Посочете ми една държава с добра икономика и без пътна инфрастуктора!!! Покарайте малко навън и пак пишета. Ремонти има навсякъде.
el_barbudo (нерегистриран)
Два пъти повече крадене през лятото.
PHP (нерегистриран)
Що се предаваш бе човече. Използвай други думи/изрази, ще те разберем, не сме толкоз смотани...все още.
:) (нерегистриран)
Удри баце на грабежа.... един тунел - 4 години ремонт...
червените крадливи бонзи (нерегистриран)
Върви при Курнела да ти омеси тутманик, като не ядеш асфалт,отрепко!
Инженерче
Да ... но не толкова често, и не толкова наложителни. Там всичко си има експлоатационен срок. Една магистрала трябва да изкара тридесет години без да има капитален ремонт по нея. Да кажете нещо за трасето по Тракия след Пловдив - 40 километра ограничение 90 и все едно играеш Moon Patrol. А това за има-няма 6 годишна магистрала. Как става това? И начина за решаване на проблема с ограничение на скоростта а не с търсене на отговорност от виновните. Навсякъде, щяха да хванат изпълнителите под ръчичка и щяха да им кажат - хайде сега, милички - без парички си оправете немарливата работа. Иначе затвор. Само в България Министър-председателя се изстипосва на екрана и казва ... ъъъъъ... тя тая магистрала е строена по времето на Орешарски. И въптосът приключва. Няма виновни, вожда каза, къде е проблемът и всички трябва да пляскат с ръце! И ще продължаваме така ... до кога?
ъхъ (нерегистриран)
В България текат постоянни ремонти. Абе как в Германия няма такова чудо? Тук като се качиш на "магистрала" и се почва - 40 километра тест на пломбите, 30 километра ремонти, после участък с ограничение 90 и пак същото отначало. Виадуктите ги правят всяка година, всяка година някакви фуги, някакви ограждения, все нещо боядисват, все едната тръба на тунелите е затворена....
Тъй като стана дума за ремонти (нерегистриран)
Докъде стигна пернишкия изкоп на Баце за 27 милиона, 40-то наближават.
Батко+Братко (нерегистриран)
Фирма "Я, брато и аверите" предлага направа на кръпка/м2 - къртене 50 лв - награпявне на същ. повърхности 50 лв - почистване повърхности 50 лв - извозване на отпдъци 50 лв - обкантване/оформяне на ръбове 50 лв - обработка на фуги 50 лв - полагане на асВалт - 500 лв - валиране/уплътняване 200 лв - обезопасяване 100 лв Общо 1200 лв/м2 (без ДДС) Примерно ей така ги скалъпват офертите...
Да (нерегистриран)
Магистрали и пътища се ремонтират навсякъде по света! Но първо се изграждат по железни правила и стандарти И гаранции от изпълнителят. Преминават дълъг експлоатационен период преди всякакви ремонти. Тук Като пресметнем колко ни струва 1км и колко време я ползваме без ремонт,а после и след ремонта до следващият ще установим ,че сме с най-висока цена. И в същото време караме по некачествени пътища и с безкрайни неудобства от нескончсеми ремонти, С тези ,които пишат за ремонтите в Германия БФКА да обърнат внимание защо са.нсй-мести се разширяват съществуващите . С поглеждали ли сте когато се ремонтира на каква дълбочина се влиза и какви подложки се правят преди да де стигне до асфалтиране ? Дълга тема И не в полза на нашите усвоители на пари за пътища! Всичко се знае и вижда Няма кой да ги бие по,,крадливите ръчички,, Друг го каза
Митко (нерегистриран)
Еми по-добре да ремонтират сега, отколкото да стане някоя трагедия и да се почне защо не ремонтирахте толкова време ...
:) (нерегистриран)
Точно за Германия не ми говори където няма една магистрала без минимум 5 ремонта по нея. Явно толкова караш там.
В (нерегистриран)
Не е по времето на Орешарски - тогава не се направи нищо, Този участък беше направен (един от малкото завършени) по времето на Станишев.
Ремонт (нерегистриран)
На ремонта, на ремонта, на ремонта, ................., ....... ...
Иво (нерегистриран)
Водят към панделата, бих казал...
БР (нерегистриран)
Ай тука малко да просветя неизлизалите от Бг и неживялите в Г-я: В Г-я няма магистрала (а и също ЖП линия) без някакъв текущ ремонт, който само затруднява трафика и придвижването. Всичко се прави с цел "усвояване" на бюджетни/държавни средатва. Друг пример: уж новото летище/терминал в Берлин - 20г строеж, погълнал милиарди, многократно просрочено, а накрая иглежда като такова от преди 50г. И много още.
Qwer (нерегистриран)
Няма как - Корнела е червена, но не е комунист. Ако ти трябва комунист - иди до къщата с магнолиите в Банкя, пък може и да видиш червената МУ книжка...
Ахаа (нерегистриран)
Тоя участък се направи без Евросредства. Евросредствата за пътищата с 20% участие от българска страна и 80%финансиране от ЕС бе по време на Тиквоча. Точно тогава се направи и най-некачествените пътища, понеже се крадеше много, но вече от Еврофондовете.
if you believe... (нерегистриран)
От кога реконструкция и ремонт са синоними? И в кой език?
Софиянец в повече (нерегистриран)
Не е само в Германия. В Холандия и Белгия е същата история. Но ми е интересно как са строили нашите от Пътстрой и Главболгарстрой, та Хемус издържа 30 години!? Та и сега даже има два участъка от онова време!
if you believe... (нерегистриран)
Що трябва да ни пука за г-я? В моята държава всеки път си има текуща експлоатация. Максимално 3 години и асфалта се подменя. Той така и се нарича - износваем пласт. И не, не се прави за да се краде... А за да се поддържа.
111 (нерегистриран)
Кратка ти е паметта значи... аз не си спомням в последните 25-26 години да е била без ремонти. По-лошото е, че като приключат с тези ще трябва да ремонтират предишните ремонти... И тоя тъп слалом а у лево, а у десно да вземат да го спрат. Хващат едната страна, оправят я за една-две години и се местят на другата. Така след 2-4 години ще е ремонтирана и ще е ясно, че е направено системно и ще може да се следи след колко време ремонтираното се скапва. Сега с тези кръпки на парче не е ясно ни какво е ремонтирано, ни какво не е...
въшката (нерегистриран)
да се насмуче за последно, че май ще отскочи и тя до Дубай
БР (нерегистриран)
Макар, че Хемус е от "онова време" - най-шибаната част - през планината, то само за оправяне на настилката вероятно ще изхарчат съизмеримо толкова колкото за тия виадукти/тунели от "соца".
РР (нерегистриран)
Срщал съм и такова: Реконструкция с ремонт. Ай ся кажи кое е правилното. Реконструкция е по-общият/силен термин според мен.
Kalin
Ремонт на ремонта и после пак ремонт.Само така може да се краде многократно от един и същ километър.
Anhialo (нерегистриран)
Най-много пари има в транспортното строителство. Ставайте пътни и жп инженери, братя и сестри и богатейте. Там са мангизите. Няма майтап.
Romel (нерегистриран)
Е, добър ден, да ви имам новината! То не останаха много пари за усвояване, за бонус имаме и тол такси, че пътуваме по магистралите МУ.
ФанДупка/Баце (нерегистриран)
Работа, работа, работа... Ремонти, ремонти, ремонти...
марти (нерегистриран)
Така народе,прогреса прогресира-нашето светло бъдеще. Тези,които са милионери,може да станат милиардери /след като са били Мародери/.
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Фолк певицата Дебора, хваната да шофира с близо 3 промила: Бавно разграждам алкохола
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна
"Послание към Путин": Байдън подписа закона за военната помощ за Украйна, Израел и Тайван
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение