Коментари - Два автобуса и 5 коли се удариха на столично кръстовище | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ами ше стават катастрофи след като цялата лайнена провинция се изсипа у София да пърди и да се държи селски.

Така е - от каруците на мерцедесите. КНИЖКИ ОТ ЛОТАРИЯ. и ТИКВИ ЗАД ВОЛАНА

Градския транспорт в един град или столица е с предимство пред всички останали, поне в нормалните бели държави, и всички се съобразяват с това, а не се мушат и изпреварват рисковано във всеки един момент, това го виждам непрекъснато по цяло денонощие специално в столицата. Разбира се, че след като и колите на градския транспорт са много по гоями и тежки от един автомобил, е нормално автомобила и шофьора му да внимават много когато наблизо има кола от градския транспорт, защото те са по трудно маневрени заради големината и тежината си. Ако всички шофьори на автомобили внимават и спазват правилника и закона за движение по пътищата, няма да има нито една катастрофа между автомобил и коли от градския транспорт. Елементарно .... Уотсън !!!

Дистанция кУга в София? Всички се научиха да карат на метър и после рев на "Цариградско". Държавата, общината, дупките после.....

Щом става въпрос за грАдския транспорт, нещата придобиват смисъл. И днес сутринта станах свидетел / имам видео, но за съжаление тек не става/, как автобус по линия 83 излизайки от най-лявата лента на "Пробива Гешов", Застана напряко на двете ленти за да отида на спирката в дясно .

За съжаление се наблюдава едно явление и при автобусите на градския транспорт, което се изразява в по-свободно интерпретиране на правилника за движение по пътищата като - навлизане в задръстено ктъстовище, преминаване при жълто/червен светофар, движение вляво/вдясно заради дупки и препятствия без съответния сигнал и разбира се мотото" ние обслужваме града така че се съобразявайте с нас ( а сме и по-големи) ..."

Да се спрът дизеловите автобуси в София, за това стават такива катастрофи :)

абе щом е със СВ регистрация ясна е работата. това са новото поколение шофьори, при тях няма кормуване няма изпити има само дай двеста и си готов.... не съм видял ни един със СВ регистрация да дава мигач в София, а карам по цял ден по центъра. Пълна трагедия са....

А идва ли ти мисъл в главата, че СВ е регистрация на автомобила и няма нищо общо с опита на водача? Аз шофирам 15 години, но последният си автомобил закупих преди година и регистрационния номер е СВ. Хубаво е преди да правиш "умозаключения", пък и да ги афишираш в социалните мрежи да помислиш!

ами сигурно ми е хрумвало, да, но по презумпция болшинството шофьори са младите такива, които сега се качват на кола, аз нали ги виждам зад волана какви са. Сега просто не се чете за изпит, плаща се и това е, прекалено е тъп младия електорат за да учи за изпити за кормуване...

да обаче искаме дир да ни държи информирани за развитието на случая и за изхода от ситуацията

лъжете - нищо не е изтеглено, седят си още там.

Добре защо им трябваше на руснаците да го правят и това!

Не са руснаците, а северозападняците от Монтана и Враца. От тия "по-големи" шофИОри са само кюстенджа (КН) и дагейците (ЕН). Разбира се изключвам всички от Долината на широките гащи, които са виждали светофар само по телевизията.

Софиянци са безсмъртни.

Искам да изразя възмущението си от начина на управление на водачите на автобуси от столичния автотранспорт. Незнам от къде ги взимат, но си мислят, че са безнаказани. Влизат от лента в лента без да се съобразяват с другите коли, отнемат предимство, минават на червено, абсолютни галфони. Крайно време е или да се вземат мерки с тях или линиите да се дадат на частни фирми, които да приложат по-голяма дисциплина. Ясно е че това ръководство не може да се справи.

Рейсът е влязъл на червено, те твърде редовно го правят това.

Путин е виновен бе.

и глобалното затопляне преди всичко .