Дончо Барбалов: 30% трайно е намалял пътникопотокът в София

Наслагват се три кризи, твърди заместник-кметът по транспорт в Столична община

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Махайте крдливите борси за ток бе мозък.

Съвсем да спре! Цената на билети, карти и тем подобни , шофьорите тип бай Ганьо 64 година, не оправдават мизерното пътуване.Трябва да си мазохист. И Вдигайте още цените !

За теб специално ще докараме Джейсън Стайтъм с черния костюм и папионката ухаещ на скъп парфюм да кара автобуса и те закара до Люлин. Доволна?

и пак чакайте да ползваме обществения транспорт.Очаквам пак да кажете,че цените не са увеличавани скоро и затова сложете още 100% отгоре,както го правите винаги.

Махнете служебните коли,така ще имате да платите сметките на Софийския градски транспорт.

Случващото се е нормално. Ненормално е, че не е направена оценка на риска. Забелязвате ли какво се случва с потреблението на електроенергия ( в световен мащаб). Има ли експерти, които да направят оценка, ако 50% или 60% от превозните средства минат на електричество - Как ще се отрази на енергопреносната мрежа? С какви мощности ще се покрие увеличението? Цената ще продължи да се определя от борсите ( на принципа търсене предлагане), но богатия запад ( в много отношения забогатял от експлоатацията на по-бедните страни) ще предлага по високи цени, Как по бедните странни ще се справят с такъв проблем? Как ще се покрият липсите от акцизи на горивата, заради намаленото потребление на акцизните горива? има и още въпроси

Кирчо и Корни станали управляващи на Сахара и след 1 година имао недостик на пясък и казали че ще бъдат много конструктивни и ще го внасят

Ами възстановете завода за трамваи и ще имате евтини трамваи. Наблъскайте фотоволтаици по покривите на всички обществени сгради и ще имате относително евтин ток. Не може само с голямата лъжица, опитайте се да мислите, не боли.

България дава повече пари, за да е в ЕС отколкото получава. Парите, които получава са крадени от така наречената "власт". Освен това разбиха икономиката на страната. Не го хвалете този ЕС!

Намалети краденето три пъти и всичко ще е ОК.

Г-н Барбалов престанете да харчите за безумни проекти парите на софиянци. Напоследък стана мода да правите улиците еднопосочни и да харчите безумно много пари на данъкоплатците с измислени схеми за еднопосочно движение. Това вашето не се търпи. Погледнете какъв процент от новопоставените знаци са замазани с боя защото изобщо не отговарят на транспортните потоци. Как ви дойде на ум да направите ул. Пловдив еднопосочна, като е широка над 10 метра и могат да се разминат три коли без проблем. Правите еднопосочни улици, по които интензивността на движението е около нулата или ли близко до единица. Безмислено поставяне на знаци, с които предизвиквате живеещите наблизо да не ги спазват. Предполагам и КАТ са вдигнали ръце от вашето безмислено поставяне на знаци. Спрете с тази дейност и пренасочете парите към загиващия обществен транспорт, а не да плачете държавата да ви спонсорира.

Данчето да си хваща джапанките, сакчето и билетчето за Самоков, стига с нейните простотии...

она се е окопала здраво в Бояна ... само към Сливенския евентуално ;)

Забрави да кажеш, че са виновни новите управници. При гражданина от Банкя, ехе - нямаше инфлация, пътищата бяха прекрасни, тока бе евтин, газ колкото си искаш, икономическия растеж бе по 20% на година, хора от цял свят искаха да живеят в България и едвам си опазвахме границите. А сега при новите - намалява населението, транспорта е на загуба, пътищата се рушат, въздуха мръсен. Е как, дай да си върнем Тулупий.

За съжаление всичко е точно така - новите еб*ават мамътъ на ВСИЧКО! Нещастници - червени манерки ма Ел Фигуранте! Чегъртат, чегъртат и изчегъртаното насипват с червена тиня! Естествено, че ще фалират държавата!

тролей на 20-30 мин не е градски транспорт !!!

няма изобщо градски транспорт. Разрежда се все повече и накрая закономерно изчезва. Така става по селата с междуселския транспорт.

до кога ще ,,работи,, в общината? Задмина и бай Тошо.

Ами то не може да продъжава да се краде пладнешки и да очакваме, че няма да има проблем при ситуацията към момента. Лошото е, че сега тежестта ще падне върху обикновените граждани, ще вдигнат цената на билетите вероятно, ще разредят транспорта до невъзможност да се ползва и така, а ние трябва да покащаме глава смирено с маска на уста.

Тези хора никога не са се возили в градски транспорт. Не може метрото да върви на такива големи интервали особенно линия 2 метрото още на 1-ва станция и е пълно на макс и чакаш 15 минути събота и неделя за следващото влакче. Тролейбуси и автобуси си е ужасно разписание особенно събота и неделя ако решиш да пътуваш. Просто с този транспорт толкова нарядко няма как да се случат нещата и да има пътници. А трамвай 8 си е живо чудо да го хванеш това животно.

транспорт. Нищо, че интервалите на минаване на две последователни превозни средства от една линия наближават 1 час през деня.

Държавата да спре да дава пари за градския транспорт, а да субсидира такситата да превозват пътници. Със сигурност хората, ако се извозват с таксита риска от заразяване от К19 е почти нищожен.

Със сигурност не разбирате от транспорт. Всички видове транспорт се допълват взаимно.,транспортната система трябва да е единна, в страната и при градските и междуградски превози

Добре, де, нали вдигнахте билета 60% и стана 1.60? Пак ли не ви стига да крадете? 60%!!!! Метрото го построи Европейския съюз, а вие не можете тока да му пуснете!?!?! ГЕРБ и Фандъкова-вън!!!!

Европейският съюз? Виж ти какви самаряви били. А колко ограбиха от нас и продължават да грабят?

Не знам на вас какво са ви ограбили, сигурно банката на баща ви, но метрото е построено с 90% еврофинансиране.

Снощи една кака ми обясняваш, че НАТО ни било крало, защото имало златна мина в България, собственост на НАТО. Метрото е построено със средства на ЕС, над 90% от новите автобуси, тролеи, трамваи в София са от средства на ЕС, калпавите магистрали пак са със средства от ЕС, но добре окрадени. Хората ни дават пари да си оправим държавата, но нашите ги крадат, а после пускат такива като теб да обяснават, че ЕС ни окрал. Иди в Турция или Русия, виж какво е без ЕС.

Общинарите и кметицата да си намалят заплатите!! Тогава, пари ще има...

Браво бе, метро ви построихме, не можете снетките да му платите, но още искате. Нахалник!

Само да кажа че и на мен не ми стигат парите за ток, газ и бензин. Дефицита ми е около 10000лв годишно. Държавата да си стъпи в ролята и бюджета да ме компенсира за неволите.

А кога ще започнете да си купувате винетки за националната пътна мрежа на територията на СО!

София окръг са с винетки братчеТ

Сърдете се на кметицата . че толерира карането на таралясници в Сф ! Дотук ви доведе некадърното управление на Данчето и слугуването на ГЕРБ !

#видимирезултати.... Последствията от калинките на ГЕРБ ще се усещат десетилетия напред. Недалновидно управление, примесено с безумната им неграмотна арогантност и кражби е ясно до какво доведоха .... Великите им ел. автобуси не могат да имат парно, защото батерията не може да стигне за пробега по линията на която е пусната .... Но пък бяха страхотни пари и комисионни в джобовете на Тиквуча ....

Сега умните и красивите ще ви качат всички на велосипеди. Там парно не ви трЕбе.

Не виждам нищо лошо в транспортът с колело, както е в почти всички големи европейски столици, но друго си е да си платиш карта или билет за градският транспорт и да влезеш в 6 градусов хладилник, защото парите са усвоени в джобовете на някой си а за данъкоплатеца е останало само сметката и студът. Разследване и затвор за безобразното управление и кражби от страна на най-неадекватният кмет в историята на София .... Град със страхотен потенциал е бунището на Европа ....

Що трябва да фалират. Няма да са първите, нито последните.

спирай и фалирай. Да спираш тока как може,а?

Четвъртата криза е най-страшна. Казва се "Некадърността на кадрите на ГЕРБ" и от нея спасения няма. Всъщност има, но изгарянето на клада вече не се практикува.

Да бе, да ! Тоя народ да не е измрял та да не пътува или ходи пеш! Неможете нищо друго да правите освен да харчите готови пари. Разредихте рейсовете на 20 минути през деня и сега чакаме по 30 с редовните закъснения . Да има криза и тя направи видими замазваните до преди това проблеми с наливане на пари. Сега няма обаче пари , не хора . Пътниците са си там. Намерете си начин да ги накарате да си купуват билети

Че в тази инфлация, криза и обедняване трамваят си остава като бяла лястовица единственият безплатен транспорт, особено сутрин и късно вечер! Искрени благодарности на общината за жеста и за много години!