До дни стартира разширяването на нов участък от Околовръстното

КЗК отхвърли жалба срещу избрания изпълнител, изчаква се дали ще има нова

Обратно в новината

Коментари - До дни стартира разширяването на нов участък от Околовръстното | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Какви са тези срокове- близо три години?

5км за 3г - това си е СКОРОСТНО СТРОЙТЕЛСТВО - да не се разпадне пътя докато го построят, че 3г си е много за Българското стройтелство...

Един милион долара на километър. Това би трябвало да е най - грубата сметка. Ако са две платна с аварийно, умножаваме по три. Умножено по 6 би трябвало да е около 18 млн. долара за тези 6 километра. Да сложим още два милиона - три за съпътстваща инфраструктура, общата реална цена не е повече от 20-25. Не знам как ги достигат тия 120, че иот горе.

А аз не знам ти какъв експерт си, че определи на око цената ?

Адано скоро се свърши с тази прословута Южната дъга. Хайде с Божията помощ,иде Папата и трябва да стане, вече 15-20 години се говори.

910 дни - 6 км, поредното безумие! Със сигурност 465 днище смятат как да откраднат парите, а след това да се отпуснат още пари за довършване! НЯМА ТАКАВА ДЪРЖАВА!

...нали има и надлези, детелини, то това да не е една рисунка на лист хартия! Защо като не сте запознати в проекта се натискате да коментирайте, червендалести хейтъри!

И колко надлеза ще натъпчеш на 3 километра ? 30 ? Стегни се бе !

От Филиповци до Овча купел ти трябва поне половин час за да спреминеш това никакво се разстояние ама разширяват там дето мангизи добре се превъртат...

Не казвам, че Филиповци - Овча купел трябва да си остане както е, но въпросните 6-7 километра от магистрала Тракия до Младост 4, често отнемат над час. Безумно е, че го правят чак сега - повече от 5 години не са пипнали нищо по южната дъга на околовръстното.

180 дни са предвидени за проектиране, което означава че няма как строителството да започне след дни. Ако имаме късмет ще започне най-рано през октомври

Те са предвидени, но реално голяма част от проекта е готова иначе няма как да се остойности.

Ми нема ли некой да се сети, че ремонти на път, се правят само през ноща? Докога ще търпите тази европейска простотия, да те държат по няколко часа на пътя? И то всеки ден.

Като гледам няма кой да се сети, че старият път ще работи до момента, в който построят едно платно на новия, след което ще ползват него, докато строят другото.

И къде го видя това ? Тука си затварят магистрали като стой та гледай. През ноща се бачка изключително рядко - скъпа е надницата на бачкаторите.

6 километра за 910 дни! За равен път. Тия нормални ли са? Знаят ли какво е движението тям за да побъркват хората за толкова дълго време?

селски тъпанар,ти някога минавал ли си от там да видиш колко е равен пътя и,че има и мост?само селски идиоти ли са тук на копанката за копейки?

изглежда си безсмъртен като Бойко, много е времето.

Към момента има два моста над реки, единият над Искър и четири кръстовища, които ще станат на две нива. Вероятно както в останалата част на СОП ще има дренажи, тротоари, осветление и 5-6 ленти в посока, заедно с локалните платна. Иначе да, равно е. И скъпо, но не чак толкова, колкото изглежда на пръв поглед.

Боко му трябва още 20години за да почне да прави участъка от технополис до разклона за лозен! Все или не могат да отчуждят терените или кзк им е виновно а народа да се бута като скотове в задръстванията .. а в Котай им предлагат обезщетение, като откажат им ги отчуждават без да се съдят в интерес на мнозинството и тарикатите горят. А тука все нещо им пречи!

В Китай все пак е комунизъм! Там човека нищо не значи, а имота му пък съвсем нищо. Ще го разбереш като дойдат да ти бутат жилището заради кефа на някаква група хора!

И аз ти пожелавам като у котай да започнат от овинкеленото ти балконче, след това през нивичката на баща ти че е по направо до имота на партийния секретар и накрая родата в Белене защото сте много тарикати и пищите.

А дали някой, някога, ще се сети да разшири околовръстното от Борис III до Суходол?

а парите за обезщетенията ти ли ще ги дадеш?

А ти кой си мислиш, че ги плаща? Ние.

А дали някой, някога, ще се сети да разшири околовръстното от Борис III до Суходол?

3 години ше правят 7 километра! Браво господине!

Най качествената настилка , която е правена в последните 30г. е тази на околовръстното и то частта от Шел Бояна до Младост , за повече от 10г. няма една дупка или вибрация и до колкото си спомням е дело на ГБС , а за творчество на трейс и Гепи Груп , мисля че всички сме на едно мнение , кражба , некадърност , невинни жертви и сега разбирам , че заради жалбите на тези аматьори страдат милиони шофьори , безумните задръствания по недовършената отсечка .

Kalin

Да така е но има една отсечка в България която е найнатоварената в цялата страна и е най доброто което някога е правено у нас и това е отсечката от Орлов мост до 4 километър.И щеше да си остане така ако не беше Борисов с неговите супер ремонти там.

Най-добрия асфалт е магистралата от Пловдив до Пазарджик - стават 20 години - не е мръднала ! А Бойковата, след Стара Загора - ще ти изпадат пломбите ! Кефи ме как са "решили" проблема - турили ограничения 90 ! На права магистрала !

Най- читавото за мен е Ломски форт - Волуяк и изходаза Калотино - колко тежки камиони минават и вече 3 петилетки единсвено мат 2 квадрата кръпки на Божурище. А тангенти мангенти ощена втората година са със по 200 квадрата кръпки.

Шейха на Кувейт вече завижда, че в София пейките струват по 10 хиляди лева, а в неговия палат даже и позлатени и пак са по-евтини.

Дано в проекта на ГБС има по-качествена връзка между Околовръстния път и Младост. Посоката от/до Горубляне я няма никаква в момента. То са едни чупки, едни локални... Виж от/до Драгалевци е друга работа. Ако само го разширят малко се губи смисъла.

Трейс като не могат да строят качествено, да вземат да се засрамят малко. Не им щем офертата за калпаво околовръстно.

А тук влизат ли парите за обезщетения на собствениците на имоти, които ще се отчуждават? ... и ако не са съгласни с цената ... дела. Та може и да не им стигнат двете години и половина да приключат делата, като си знаем родната съдЕБНА система. А за строителството оставям да пишат "специалистите".

Парите за обезщетенията ще ги плаща отчуждавания т.е. СГО, а не изпълнителя на пътя. За отчуждаванията предполагам ще са още толкова .

Разширяване на 6 километра равен път за по 20 милиона на километър и две години и половина.... това не е държава...

Равен път с 4 пътни възела, осветление, дренажи и три моста над реки, едната е Искър. Ако е с 10-12 ленти като частта от Симеоново до Бояна, тогава е съвсем нормално да е по-скъпичък от магистрала с 6.

1400 лв. на квадратен метър. В кв. Изток жилищното е толкова....

Горе-долу правилно се ориентираш. Строителството е строителство. Но колко тира на ден могат да минат през жилището в кВ. Изток? Старото ново околовръстно е широко 45 метра с локалните платна и тротоарите, а не 15, колкото го смяташ за 1400 лв кв. м.

6 километра - 123 милиона - 2 години и 6месеца?!?!?! Тия от ГБС легнали ли ще го правят тоя златен път?

Отново ЛЮБИМАТА фирма на Премиера “печели” търга . Да им е честито ! Няма наяждане , няма насита !

Но после следват анекси към договора и унрояване на цената

Отворете повече платна, да може всичкото село да се изсипе у Софиата!

Селските как цъкат само минусчета :), спокойно за всички ще има гарсониерки в студентски...

Аз вече поканих двата рода - моя и на жената. А ние, селяните, сме с големи родове.

Всичко хубаво, само кога ще се продължи магистралата от Бояна до Люлинската магистрала?

Кога ще слезем от колите и ще се качим на велосипеди като холандците? Май сме едно 30-40 години назад от развития свят.

То Мюнхен, то Лондон, то Париж - все едни села от 15-ти век недоразвити ... там задръствания няма! Хората са само на велосипеди.

Iivanov84

ехх да беха само 3--40г най малко сме 1 век назад от развитите общества и потъваме стабилно надолу още.

Инане, ти не си и помирисвал Холандия ама лееш акъл. Първо цялата страна там е равна и няма едно баирче, второ карат колелата, защото са работещи бедни, не могат да си позволят да карат коли - всичко свързано с колите е адски скъпо, разрешителон за гараж в Амстердам е колкото къща. Трето само холандците си карат колелата - всите имигранти си бръмчат с коли регистрирани като товарни или карат моторчета и последно. Работех 5 години за холандци, е един като дойде тук не пита за колело, ами веднага на таксито или ретакара, та даже и от летището, дето с метрото им е пред хотела. Така че моляте не ми ги давай тези дългучи за пример, защото сме далеч от тази биологична маса...

Някой да те е спрял?

6км за 123 милиона, на това място...ако го направят читаво( в което се съмнявам), е добра оферта, имате кръстовището на лозен, горубляне, 3 моста.... а хей го, изложиха се, оня ден гледам Швейцарците за накакъв възел близо до столицата им: 150 милиона на километър! Къде са те, къде сме ний, що частен асансьор е това, що подземни гаражи, чак до на ЦвЦв правнуците ше има асансьори, излагаме се, за тия 6км можеше и 300милиона да друснат

123 млн за 6 км!!! Тунел ли ще направят? Не е ли бая това.....!!!!

Толкова е. Имат да изграждат 3-4 моста, инфраструктура и т.н. От две платна с по една лента ще се превърне в две платна с по три ленти + още две локални платна с по две ленти. Или казано с други думи, от две ленти, на десет ленти.