Коментари - Дизели и стари коли са персона нон грата в европейски градове | Днес.dir.bg
Коментари
Чиста форма на дискриминация - хубавите места са само за богатите. Дежа вю - ще има още революции!
Дизеловите автомобили са следствие от алчната и лакома политика на автомобилните концерни. Когато преди 5 години си купувах нов дизелов германски автомобил, производителят ме уверяваше, че изходните газове са по-чисти и от най-чистия планински въздух. Оказа се, че това е лъжа! Не излъганите собственици на дизелови автомобили трябва да бъдат наказани, а производителите! Те трябва да бъдат тикнати в пандиза!
кой ще ти се върже на пропагандата че бедните карат дизели а богатите бензинови коли смешен трол. дискриминация имало... ха ха ха... кажи го на бедните дизелови мерцедеси МЛ.
Промиването на мозъци почна . Тея отгоре пак мътят нещо. Ще усвояват по някоя програма Екология явно. Говеда тъпи
Чукча писател - Чукча не читател ! Пише за дизелови автомобили преди 2001 , и бензинови преди 1998 !
значи да си оставям дизела от 2017 и да пала трабанта и да му сипна малко повечко масълце и давай газ и европата
В Хамбург са затворени два участъка от улици, 1200 метра и 800 метра. Всички дизелови автомобили преминават през успоредните улици и продължават да замърсяват. Е, и , каква е файдата от забраната на "мръсните" дизели?
Всичко това са ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ ! Нещата могат да бъдат решени изключително лесно, бързо , евтино и ефективно : Трябва само да се дадат ДОБРИ и изгодни преференции за автомобилите на ГАЗ , без значение колко са стари ! Нооооооо ... Това разбира се - НЯМА да стане , поради следните няколко причини . 1) До момента основния доставчик на газ за Европа е Руският Газпром , а както всички знаем - Руснаците са лоши , Руската газ е лоша , Руските тръби са лоши и изобщо ВСИЧКО свързано с Русия е лошо , дори и тогава когато е хубаво ! 2) Петролното лоби е практически НАЙ-мощно във всички власти в Европа , и никой няма да допусне спад в продажбата на петролни продукти за сметка на екологичния , но НЕДЕМОКРАТИЧЕН Руски газ ! 3) Вече дори и полските мишки разбраха , че съвременната екология всъщност отдавна вече НЕ Е екология , а добре смазана Държавна машина за изнудване и РЕКЕТ на крайния потребител ! 4) Върха на наглостта е , че ТЪКМО тия които реват най-много от дизелите , ТЪКМО ТЕ произвеждат И ПРОДАВАТ в Европа същите тия дизели ! В това число и чрез софтуерни МОШЕНГИИ !!! 5) Защо ли НИКОЙ не говори , че ако махнат акциза на биодизела , дизеловите машини НЯМА да са проблем за никого ??? Или Вие наистина вЕрвате , че някой от управниците ще се лиши от така сладкия акциз в името на някаква си екология ? Затова - хем акциз , хем кожодерски данък ! Бизнес братко , нищо лично ...
и в заглавието, нали ? Пак е писано манипулативно, а в статията си пише,че стааа въпрос за кошници без значение дизел или бензин!
Добре дошли са тук. Ганьо събира пари на Българската Коледа за раково болни деца, така че важното е да се джитка в града с нов внос и да се демонстрира статус. И катализатора е хубаво да се отпуши - така ръмжи повече и има по-голяма мошност.
новия ми дизел е евро 6 и гори под 5 на сто стария ми бензин е без катализатор и гори 12 на 100. С кое от двете ще предпочетеш да те затворя за 15 мин в гаража при работещ двигател?
Б-я незабавно да ЗАБРАНИ вноса на стари коли- тенекиени боклуци, това е решение на проблема- мръсен въздух!
Всичко е заради лобито на Автомобилните производители. Бълват коли без да са нужни на никои и ги складират по паркинги,летища вече и по поляните. Струват толкова пари колкото да се построи една хубава къща с обзавеждането. Неоправдано високи цени. И понеже никои не им копува колите въвеждат тези правила и рестрикции. Сега са дизелите,след 10 години ще ги реабилитират и ще бъдат бензиновите пък виновни. Всичко на тоя свят е забъркано и разни хора си играят с хората като с кукли на конци. Поробени,унижени и безцеремонно подтискани принуждавани да страдат и теглят.
Още преди 8 години шефовете белгийци ме светнаха, че краят на дизела идва. Знаели са, а на мен ми беше чудно. А тук, като влезеш в която и да е автокъща, 95 % от предлаганите коли са дизел.
Няма страшно , има къде да си изхвърлят боклуците западняците ,ние на драго сърце ще ги приемем ,даже ще се радваме , че караме западни коли . Нали си имаме стратегия и ние за чистия въздух-- по високи данъци.....
Колкото и да тръбите за дизелите и старите коли - няма да промените факта, че 70% от шофьорите не могат да си позволят нов автомобил, а за градски транспорт и дума не може да става! Такава инфраструктура в провинцията няма!
А тези, които горят "гуми, дърва дрехи...всичко, с което можем да се стоплим" какво ги правим?
На 22 (събота) вечерта срещу 23 (неделя) декември в София имаше непрогледна мъгла и не се дишаше от смог, а нямаше никакво движение на автомобили ?!?!?!
Ами това е защото едно интегрирано братско Ромско ЕвроКЮМБЕ , замърсява повече от ХИЛЯДА автомобила работещи едновременно ! Собствениците на Кюмбета обаче ИМАТ ПРАВА , и затова по-лесно е да се оправдаваме с шофьорите ...
В Мадрид стесняват булеварди, в София ги разширяват. Преди 30 години въздухът бе по-чист и с неекологичните Икаруси, но колите бяха по-малко. Решението е да се намали броя на автомобилите, движещи се в града - вижте колко от тях се движат с по един човек само. Вижте простаците, които шофират по бус лентите, просто ние сме простаци. Преди ходех пеш и бях и по-слаб и по-здрав, и стигах и по-бързо.
Не писах за това, не си ме разбрал. Това лято се сдобих с чудесен бензинов VW от 2012 година и си беше същински подвиг, да намеря нещо подобно. Обиколих десетки автокъщи и нищо. Някои още на входа ми махаха отрицателно с пръст, щом им кажеш, че търся нещо сравнително ново и на бензин.
Хора в завода за боклук горят някакви опасни неща,от чужбина ги внасят. Има кампания за прикриване на горенето на опасни отпадъци
Хора в завода за боклук горят някакви опасни неща,от чужбина ги внасят. Има кампания за прикриване на горенето на опасни отпадъци
Жив фейк нюз! Точно Франция е пълна със стари автомобили и дизелите там чет нямат!?Който е ходил там знае как са нещата.
що бе когато прочетох новината ,в съзнанието ми се появиха едни жълти хелуински тикви събиращи пари от наивници , които вярват в ;данък въздух; и добронамереноста на власта
СТИГА ЛЪГАХТЕ! В Германия, ако имаш дизел с Евро5 или 6 , нямаш проблеми да караш в градовете. Въпросните ограничения бяха въведени за дизели с по-нисък евро стандарт, но и тези ограничения паднаха в съда ( ако автора си направи труда да прочете новините в Дир-а от началото на месеца). За Белгия - дизел под Евро 1. Това значи Голф1. Колите от края на 80-те вече бяха с Евро1. А и това е преодолимо. Ако колата е добре поддържана, не е преправяна, може да бъде регистрирана като историческа и в случая никой не може да те спре, дори и еко такси не се плащат.
Мдаа, От тази година Китай е отказал дефинитивно да приема отпадъци от където и да било и западът има големи проблеми да се справи с този проблем. Освен това Китай е предупредил, че елементите които се ползват за батериите на акумулаторите, на телефоните и т.н. тоест зелената енергия, тези елементи не са достатъчни в световен размер. А ако някой иска да ме убеди, че политиците вземат тези решения от загриженост за хората, ще ме разсмее до припадък. колите на тока ни лъжат точно толкова колкото и с колите на дизел, на газ или каквото и да било. Нека само да се купят още малко ел. коли и стой та гледай какви данъци ще им наложат- зависимост от тока винаги се плаща скъпо.
България ще стигне още по-далеч. Мента Стоянова ще забрани всички водове МПС-та независимо дали са на бензин, дизел, газ или ток. Така България 2020-та всички с каруци или велосипед.
Целта е, след като с псевдо демокрацията ни набутаха и старите брички, да им ги върнем във вид на старо железо, че тежката им промишленост боксува поради липса на суровини.
Изглежда производителите на ел. играчки не успяват да реализират планираните продажби, та подгряват публиката с платени репортажи. Ако човек погледне обаче действителността, ще се окаже, че отоплението на твърдо гориво замърсява в пъти повече с ФПЧ отколкото дизеловите автомобили. Отделно, в цялата статия се говори за автомобили без евросертификат или с такъв под евро 3. И сокато производителите на електромобили не си решат проблема със живота на батериите и пробега с едно зареждане, трудно ще се преборят с дизела и бензина. Отделно, пак се почва със стари и нови автомобили, лафове за лапнишарани. Замърсяването не зависи от годините на автомобила, а от поддръжката му. Имах сеат турбодизел, които беше с евро 3 сертификат, а замърсяването му при реално измерване, покриваше евро 5, просто когато е произведен, е нямало по висок сертификат.
България е на първо място по руски кавали на глава от населението у парламенто има даже 4/5 партии дето са на пряко подчинение на масква
Забравили сте да споменете, кои държави кога спират дизелите. Норвегия, Холандия и Дания през 2025 г. Германия, Белгия и Австрия - 2030 г, Великобритания, Швейцария и Франция - 2040 г. Отделно Порше, Волво, Фолксваген, Сузики и Мицубиши вече обявиха, че постепенно спират да произвеждат дизели.
Париж щял да превръща центъра в пешеходна зона. За София вече е късно - след разбитите жълти павета и очакваният ремонт в стил Дондуков-Графа-Седмочисленици няма да има никакъв смисъл от пазене, то нищо няма да остане просто. Та - по-добре да запазят трафика през центъра, могат да изкарат и икарусите от моргата и да им шибнат по една газова. Това покрай другите кражби де.
Дизели и стари коли са персона нон грата в европейски градове
Мерките за чистота на въздуха в мегаполисите се прилагат от години
Обратно в новината