Дизели и стари коли са персона нон грата в европейски градове

Мерките за чистота на въздуха в мегаполисите се прилагат от години

Обратно в новината

Коментари - Дизели и стари коли са персона нон грата в европейски градове | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

нима един чисто нов дизел е по зле от старите таралясници на бензин?

Чиста форма на дискриминация - хубавите места са само за богатите. Дежа вю - ще има още революции!

Дизеловите автомобили са следствие от алчната и лакома политика на автомобилните концерни. Когато преди 5 години си купувах нов дизелов германски автомобил, производителят ме уверяваше, че изходните газове са по-чисти и от най-чистия планински въздух. Оказа се, че това е лъжа! Не излъганите собственици на дизелови автомобили трябва да бъдат наказани, а производителите! Те трябва да бъдат тикнати в пандиза!

кой ще ти се върже на пропагандата че бедните карат дизели а богатите бензинови коли смешен трол. дискриминация имало... ха ха ха... кажи го на бедните дизелови мерцедеси МЛ.

Нов дизелов таралясник е по-зле от стар бензинов такъв. Кое не разбра ?

Промиването на мозъци почна . Тея отгоре пак мътят нещо. Ще усвояват по някоя програма Екология явно. Говеда тъпи

Чукча писател - Чукча не читател ! Пише за дизелови автомобили преди 2001 , и бензинови преди 1998 !

значи да си оставям дизела от 2017 и да пала трабанта и да му сипна малко повечко масълце и давай газ и европата

В Хамбург са затворени два участъка от улици, 1200 метра и 800 метра. Всички дизелови автомобили преминават през успоредните улици и продължават да замърсяват. Е, и , каква е файдата от забраната на "мръсните" дизели?

а с каруци може ли????????????

Всичко това са ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ ! Нещата могат да бъдат решени изключително лесно, бързо , евтино и ефективно : Трябва само да се дадат ДОБРИ и изгодни преференции за автомобилите на ГАЗ , без значение колко са стари ! Нооооооо ... Това разбира се - НЯМА да стане , поради следните няколко причини . 1) До момента основния доставчик на газ за Европа е Руският Газпром , а както всички знаем - Руснаците са лоши , Руската газ е лоша , Руските тръби са лоши и изобщо ВСИЧКО свързано с Русия е лошо , дори и тогава когато е хубаво ! 2) Петролното лоби е практически НАЙ-мощно във всички власти в Европа , и никой няма да допусне спад в продажбата на петролни продукти за сметка на екологичния , но НЕДЕМОКРАТИЧЕН Руски газ ! 3) Вече дори и полските мишки разбраха , че съвременната екология всъщност отдавна вече НЕ Е екология , а добре смазана Държавна машина за изнудване и РЕКЕТ на крайния потребител ! 4) Върха на наглостта е , че ТЪКМО тия които реват най-много от дизелите , ТЪКМО ТЕ произвеждат И ПРОДАВАТ в Европа същите тия дизели ! В това число и чрез софтуерни МОШЕНГИИ !!! 5) Защо ли НИКОЙ не говори , че ако махнат акциза на биодизела , дизеловите машини НЯМА да са проблем за никого ??? Или Вие наистина вЕрвате , че някой от управниците ще се лиши от така сладкия акциз в името на някаква си екология ? Затова - хем акциз , хем кожодерски данък ! Бизнес братко , нищо лично ...

СВОБОДЕН ДОСТЪП НА ХОРА И КАПИТАЛИ. ИМА ЗАВЕДЕНИ ДЕЛА ВЕЧЕ.

че кой богат ще си купи МЛ ?!?

и в заглавието, нали ? Пак е писано манипулативно, а в статията си пише,че стааа въпрос за кошници без значение дизел или бензин!

Добре дошли са тук. Ганьо събира пари на Българската Коледа за раково болни деца, така че важното е да се джитка в града с нов внос и да се демонстрира статус. И катализатора е хубаво да се отпуши - така ръмжи повече и има по-голяма мошност.

новия ми дизел е евро 6 и гори под 5 на сто стария ми бензин е без катализатор и гори 12 на 100. С кое от двете ще предпочетеш да те затворя за 15 мин в гаража при работещ двигател?

Б-я незабавно да ЗАБРАНИ вноса на стари коли- тенекиени боклуци, това е решение на проблема- мръсен въздух!

Всичко е заради лобито на Автомобилните производители. Бълват коли без да са нужни на никои и ги складират по паркинги,летища вече и по поляните. Струват толкова пари колкото да се построи една хубава къща с обзавеждането. Неоправдано високи цени. И понеже никои не им копува колите въвеждат тези правила и рестрикции. Сега са дизелите,след 10 години ще ги реабилитират и ще бъдат бензиновите пък виновни. Всичко на тоя свят е забъркано и разни хора си играят с хората като с кукли на конци. Поробени,унижени и безцеремонно подтискани принуждавани да страдат и теглят.

Още преди 8 години шефовете белгийци ме светнаха, че краят на дизела идва. Знаели са, а на мен ми беше чудно. А тук, като влезеш в която и да е автокъща, 95 % от предлаганите коли са дизел.

Няма страшно , има къде да си изхвърлят боклуците западняците ,ние на драго сърце ще ги приемем ,даже ще се радваме , че караме западни коли . Нали си имаме стратегия и ние за чистия въздух-- по високи данъци.....

ChatGPT

Колкото и да тръбите за дизелите и старите коли - няма да промените факта, че 70% от шофьорите не могат да си позволят нов автомобил, а за градски транспорт и дума не може да става! Такава инфраструктура в провинцията няма!

на старите коли изобщо или не чете? дизел под 2001 и бензин под 1998 г.

от движение всичко над 10 г и ще се изчистим ..и въздух и пътища и паркинги !

А тези, които горят "гуми, дърва дрехи...всичко, с което можем да се стоплим" какво ги правим?

На 22 (събота) вечерта срещу 23 (неделя) декември в София имаше непрогледна мъгла и не се дишаше от смог, а нямаше никакво движение на автомобили ?!?!?!

Ами това е защото едно интегрирано братско Ромско ЕвроКЮМБЕ , замърсява повече от ХИЛЯДА автомобила работещи едновременно ! Собствениците на Кюмбета обаче ИМАТ ПРАВА , и затова по-лесно е да се оправдаваме с шофьорите ...

ChatGPT

Както американците направиха... вкарваме ги в резервати :D

В Мадрид стесняват булеварди, в София ги разширяват. Преди 30 години въздухът бе по-чист и с неекологичните Икаруси, но колите бяха по-малко. Решението е да се намали броя на автомобилите, движещи се в града - вижте колко от тях се движат с по един човек само. Вижте простаците, които шофират по бус лентите, просто ние сме простаци. Преди ходех пеш и бях и по-слаб и по-здрав, и стигах и по-бързо.

А, какво става с тези от нас, които карат стари коли, но на газ?!?

Не писах за това, не си ме разбрал. Това лято се сдобих с чудесен бензинов VW от 2012 година и си беше същински подвиг, да намеря нещо подобно. Обиколих десетки автокъщи и нищо. Някои още на входа ми махаха отрицателно с пръст, щом им кажеш, че търся нещо сравнително ново и на бензин.

Имам стар Шевролет с АГУ.Не замърсявам,но няма да купя нов боклук.

Шилo

София не е в списъка. Що тъй?

Хора в завода за боклук горят някакви опасни неща,от чужбина ги внасят. Има кампания за прикриване на горенето на опасни отпадъци

Хора в завода за боклук горят някакви опасни неща,от чужбина ги внасят. Има кампания за прикриване на горенето на опасни отпадъци

А, какво да правим с глупаците, над 10 години?

Жив фейк нюз! Точно Франция е пълна със стари автомобили и дизелите там чет нямат!?Който е ходил там знае как са нещата.

а реално кой кара такива стари кошници в тези градове ,независимо с какъв двигател?!?

що бе когато прочетох новината ,в съзнанието ми се появиха едни жълти хелуински тикви събиращи пари от наивници , които вярват в ;данък въздух; и добронамереноста на власта

СТИГА ЛЪГАХТЕ! В Германия, ако имаш дизел с Евро5 или 6 , нямаш проблеми да караш в градовете. Въпросните ограничения бяха въведени за дизели с по-нисък евро стандарт, но и тези ограничения паднаха в съда ( ако автора си направи труда да прочете новините в Дир-а от началото на месеца). За Белгия - дизел под Евро 1. Това значи Голф1. Колите от края на 80-те вече бяха с Евро1. А и това е преодолимо. Ако колата е добре поддържана, не е преправяна, може да бъде регистрирана като историческа и в случая никой не може да те спре, дори и еко такси не се плащат.

Мдаа, От тази година Китай е отказал дефинитивно да приема отпадъци от където и да било и западът има големи проблеми да се справи с този проблем. Освен това Китай е предупредил, че елементите които се ползват за батериите на акумулаторите, на телефоните и т.н. тоест зелената енергия, тези елементи не са достатъчни в световен размер. А ако някой иска да ме убеди, че политиците вземат тези решения от загриженост за хората, ще ме разсмее до припадък. колите на тока ни лъжат точно толкова колкото и с колите на дизел, на газ или каквото и да било. Нека само да се купят още малко ел. коли и стой та гледай какви данъци ще им наложат- зависимост от тока винаги се плаща скъпо.

България ще стигне още по-далеч. Мента Стоянова ще забрани всички водове МПС-та независимо дали са на бензин, дизел, газ или ток. Така България 2020-та всички с каруци или велосипед.

Тук най-масовият автомобил е дизел - модели от 2000 до 2005 г.

Тука най-масовият авто е избощо Дизел.

Целта е, след като с псевдо демокрацията ни набутаха и старите брички, да им ги върнем във вид на старо железо, че тежката им промишленост боксува поради липса на суровини.

новите кметове в близко бъдеще ще оправят европейските столици екологоикономично

щото списъка е за европейските столици

Изглежда производителите на ел. играчки не успяват да реализират планираните продажби, та подгряват публиката с платени репортажи. Ако човек погледне обаче действителността, ще се окаже, че отоплението на твърдо гориво замърсява в пъти повече с ФПЧ отколкото дизеловите автомобили. Отделно, в цялата статия се говори за автомобили без евросертификат или с такъв под евро 3. И сокато производителите на електромобили не си решат проблема със живота на батериите и пробега с едно зареждане, трудно ще се преборят с дизела и бензина. Отделно, пак се почва със стари и нови автомобили, лафове за лапнишарани. Замърсяването не зависи от годините на автомобила, а от поддръжката му. Имах сеат турбодизел, които беше с евро 3 сертификат, а замърсяването му при реално измерване, покриваше евро 5, просто когато е произведен, е нямало по висок сертификат.

България е на първо място по руски кавали на глава от населението у парламенто има даже 4/5 партии дето са на пряко подчинение на масква

Забравили сте да споменете, кои държави кога спират дизелите. Норвегия, Холандия и Дания през 2025 г. Германия, Белгия и Австрия - 2030 г, Великобритания, Швейцария и Франция - 2040 г. Отделно Порше, Волво, Фолксваген, Сузики и Мицубиши вече обявиха, че постепенно спират да произвеждат дизели.

Париж щял да превръща центъра в пешеходна зона. За София вече е късно - след разбитите жълти павета и очакваният ремонт в стил Дондуков-Графа-Седмочисленици няма да има никакъв смисъл от пазене, то нищо няма да остане просто. Та - по-добре да запазят трафика през центъра, могат да изкарат и икарусите от моргата и да им шибнат по една газова. Това покрай другите кражби де.