Автосалонът във Франкфурт под светлините на прожекторите

Автомобилното изложение във Франкфурт отвори днес врати за журналисти, а от 16-и до 24 септември ще бъде отворено и за широката публика.

Обратно в новината

Коментари - Автосалонът във Франкфурт под светлините на прожекторите | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Сигурно са до 1000 W. Нали Пестиме от Прахосмукачки

Новият модел Tesla Roadster 2019 ще ускорява до 97 км/ч за под 2 секунди Видео линк watch?v= y-aKu1TMt18

Електромомибите са близкото бъдеще на Света. Нашето е евтините дизели.

Все пак остава логичният въпрос: Кое точно оправдава абсурдно високите цени на електромобилите по принцип, след като вложените материали, труд и технологии са в пъти с по-ниска реална стойност, като се вземе предвид фактът, че концептуално ел. двигателя е многократно по просто и лесен за изработване в сравнение с конструкцията и сложността на съвременното поколение двигатели с вътрешно горене?!...

9 милиарда долара е им е само инвестицията в завода за батерии, отделно са парите за поточните линии. 9 милиарда, кво му плащаш... трябва да ги връщат тези Тесли като ресто като си купиш Зрънчо..

Електромобилите са бъдещето. По добрите модели с едно зареждане на батерията карат над 400 км. Няма бензин, няма масло. Стига сме хрантутили арабските шейхове и блядовете олигарси.

Ми тогава Белене

Минаваш 400 км и трябва да се настаниш в Мотел за 24 часа. Другия вариант е Ремарке с още една батерия

Електромобилите - бъдещето ? Така страхотно вървят, че най-успелият производител Тесла няма пари дори за изложението ... На загуба много, много стотици милиони ...

За 40 минути се зареждат на 85% дори сега. След 5 години?

dobrin

липсата на горивни водородно кислородни клетки ,които отделят само водна пара през ауспуха...

За какъв клас автомобил?

Просто строят още заводи - основно за батерии и електромотори. Имат записани 500 000 автомобила за издаване само от Model 3. Отношението на Tesla към този автосалон е ясно - няма представяне на нищо ново. Явно още едно шамарче за германците. Може да се ограмотите - в нета има доста Model S над 500 000 км. Без каквито и да е ремонти, освен консумативи - нещо недостижимо за конвенционалните автомобили. В 8 годишният си гаранционен срок батерията остава на 80% от първоначалният си капацитет. Очаква се пробега на една кола да надвишава 1 200 000 км в този срок. Е всичко това струва пари.

Като се е започнало с електормобилите та вече само електромобили. Те са известни от десетки годнии, но никой до сега не си е правел сметки, че може да вършат някаква полезна работа. Не намирам за сега никъде някакво изчисление колко на брой и с каква големина ще са електростанциите за зареждане. Сега пълнетето на един резервоар става грубо казано за 5 мин. За пълннето на батериите се говори някакви фантастични 50-60 минути. А сигурно ще е и 2.3 часа. Ами пропорционално трбява значи една електростанция да е 12 до 36 пъти по-голяма от една сегашна бензиностанция. Хайде да кажем извън градовете ще се построят такива гигантски електростанции. Ами в градовете къде?