Коментари - Директорът на ЦГМ пред Dir.bg: Скоро телефоните ни ще бъдат и карти за транспорт | Днес.dir.bg
Коментари
ако се наложи да ползвам градски транспорт, ще е за да стигна от точка а до точка б. Не знам защо някой си мисли , че ползването на градски транспорт е толкова забавно, че да МИ ПРОДАВА БИЛЕТ ЗА ВРЕМЕ , като на увеселително вклакче....
Това се казва "Навлизане в личното ти пространство"!!! В градския транспорт ще бъдеш контролиран не от контролата, а от Столично община. Как така с телефона и с Вайбър? Те така могат да те контролират кога не си си вкъщи! И крадците-хайде на работа. Друго през телефоните ще могат да те знаят кога и къде си ходил по кой маршрут, в кой район и т.н.БИГ БРАДЪР на живо??? Ами ако те засекат, че често ходиш до банката, или ходиш да си взимаш наема от наемателите? Като те засекат, че теглиш често пари и пак-хайде кредците на работа.
В метрото билета важи 1 час ! Нищо ново ! Реално за да ползваш метро от една крайна спирка до друга крайна отнема по-малко от 1 час !
Глобата от 300 лева за пътник без маска има ли ефект? --- ше пращате ли ? питам, щото нямам намерение да плащам "глоба" , та викам да ви приготвя нотариалния акт!
Ще има, ще има, иначе как ще те контролирам, каде ходиш и какво правиш. Нали трябва като в Швеция да направил страната. Всички пари да са в банката, не в БУРКАНБАНК, а при нас. В магазина да пазаруваш без пари - с карта. В транспрорта с телефон, абе въобще навсякъде с карта, да нямаш пари в кеш. Парите да са при нас и само ние ще решиме по колко да ти даваме. Кафе ще си купуваш с карта. Парите ще са наши, ти ще бачкаш за тях, но те ще са наши, защото ще стоят в нашата банка.Само когато разплащаш, само тогава това е твое. Всичко останало е наше. Сега не е така. Сега парите са ваши.Държите си ги в джоб, държите си ги в дюшеци и буркани, но това скоро няма да е така. В Швеция не е така и тук няма да е така.
Да увеличат броя на автобусите до метростанциите, така както е в големите европейски градове. Например закриха автобус 306, но може да се увеличат автобусите на автобус номер 4. Ходи до 2 метростанциил Ако се увеличат броя на автобусите, т.е. се съкрати чакането на спирките, може и да се намали потока от коли, а от тук и замърсяването.
Загубили били 35 милиона. Приходите от зоната са 50М на месец. Затова зоната расте и по площ и по време. А иначе ракинги няма. Зона не зона все тая. До нас построиха административба сграда. Тя от паркинги няма нужда. 500 служители и 1000 клиенти. Ела паркира в района. Няма тротоар няма платно няма гараж. В транспорта е същото. Билета за 1 спирка е колкото този от Люлин до младост. Много сме електронни. Няма що. Вече и по релефи а щяло да може да ни таксуват. Майтап. Трябва да ги изгребем цялото цгм до крак.
Сега ще потънат едни пари за един проект. А пенсионерите с Nokia точно как ще плащат?
на "цифрата" , настъпва със страшна сила ... скоро живота изобщо няма да е "живот" , а затвор ... и "смъртта" ще изглежда като изход от "затвора"
Да запретва ръкави и да изчисти салоните на автобуси тролей и трамвай вместо да се чуди каква далавера да измисли.И не да дебнат по спирките кой е с маска и няма каска а да се вижда черно на бяло ,,днес автобуса е дезинфециран в еди колко часа,,а не да се крадат едни пари а вътре кочина.
Директорът на ЦГМ пред Dir.bg: Скоро телефоните ни ще бъдат и карти за транспорт - а който няма телефон да оди пеш !!!
Защо полиция ходи с контролите .Полиция няма право да присъства на частни мероприятия на частна фирма.
Т.е. ще си качваме приложение - а ако не искам или не ползвам смартфон? Сега монетните апарати ги махнаха - защо, след като не винаги шофьорите имат билети? Не желая, чиновниците от ЦГМ да знаят как точно и къде пътувам!
А за строежите и камионите разнасящи реки от кал? А за селяните греещи се с кюмур, гуми и каквото намервт и маричащи се гордо Софиянци а останалите селяни?! Ааа, глад за енергийни ресурси има май...
Ами не! Няма да бъдат! Вярно, че съм дърт и предимно се занимавам с поддръжката MySQL , но моя телефон има зелена и червена "слушалка". И няма сила на света, която да ме принуди да го сменя!
как и кога щяха да намерят "обективно оправдание" за силово , форсирано пробутване на "цифрата, като начин на живот на овцете" ? а "цифрата" ще бъде само за "матряла" , "те" ще си продълажт по старому - без цифра ... щото "цифрата" е "нищо", а всичко около нас е "нещо" , различно от "нищото" !
Скоро няма да има кой да използва градския транспорт. Само мангалите, ама те пътуват безплатно.
зависи от вас, овце ! вие сами се набутвате в капана ... ако никой не купува "умни телефони" кога ще им излезе пасианса на транснационалните кукувици от потибюро на цк "новият ред" , а? кога ? никога нямаше да им излезе пасианса! вие сами сте виновни, на тях да им излизат схемите, чертани преди 500 и кусур години ! вие сами ги реализирате ... "те" само ви подтикват към това, примамват ви, но вие сами "по ваша собствена воля" сбъдвате чертежите им ! "те" нищо не могат да направят, ако вие, овцете, сами не го направите ! замислете се!
ЕЕЕХХХХ Дилчев, дилчев - ти ева майката на студентски град, мутрите го разсипаха и сега те наградиха като шефче на цгм. Много грехове имаш да изкупваш заедно с Барокко
Разкритият от журналиста на НОВА скандал за обществени поръчки със съмнения за корупция и далавери е само върхът на айсберга с нередности, които непрестанно се случват в това общинско дружество. Буквално през няколко месеца се случват скандали независимо дали ще касаят концесии и подарени лихви за частни превозвачи за стотици милиони левове, разпадащи се автобуси, които се пускат на линия без да са технически изправни, малтретиране на шофьори и служители, разпадащи се спирки, нови електронни табла, които или изобщо не работят, или показват грешна информация, ремонти на ремонтите, влошаване на транспортната услуга и пълна липса на заинтересованост към нуждите на пътниците… Управлението на общинското дружество, което всяка година харчи стотици милиони левове от нашите данъци, е крайно неефективно, безотговорно, напълно незаинтересовано за решаването на истинските проблеми, които мъчат софиянци. Същевременно често има сериозни съмнения за корупция, кръгове от фирми и приятелства.
Не ползвам смарт телефон,не ползвам фейс и там другите...........и ми е толкова гот......
за тъп , за да имам нужда от "умен" телефон".. ако "умния" телефон, изземе функцията ми, аз какво ще правя тогава ... ще ми закърнее мозъка, най-малкото ...
Това в други български градове го има отдавна. Докато не спрем с тази селения - всичко за София няма да се оправим.
че трябва да се "оправиш" ? като те гледам ... не ми прилича "да си зле" ... свий малко перките и лакомията, и ще станеш още по-добре ...
викаш, от партията сте свикнали вечно друг да ви работи и храни, и не може да се отървете от този недъг
Абе, побърканяци...А няма ли скоро да пуснете телефон- вибратор или телефон- вагина? Идиоти. Заради тея телефони сте на това дередже. Бах ти тъпаарите.Телефонът ми е Нокиа116 от 50 лева. Въпреки, мога да си купя и от 2 бона( не на изплащане). Някои хора нямат хляб да ядат, живет в кочини, взимат 600 лева заплата, но имат телефон от 2-3 бона. Глупаци.
А нека аз да задам един въпрос на директора на ЦГМ, ако може: Какво правим с досегашните документи за пътуване с градския транспорт? Защото получавам служебна електронна карта, която се зарежда всеки месец и е едномесечна като срок. Не мога да използвам кредитна карта за тази цел, значи досегашните документи трябва да останат, иначе ще измислите поредното безумие нали така? А и билетчетата също не можете да махнете - направете ги електронни ако трябва, но пак трябва да останат! Не всички пътници са софиянци като мен. Някои идват за един-два дена и няма да плащат с кредитните си карти я! Да почерпим опит от развитите страни: Бях още през 90-те години в САЩ за няколко месеца. Там, в столицата Вашингтон метрото е с билетчета. Карти сигурно има но аз не съм ползвал като гост а не жител. Та тези билетчета се издават от тикет машини срещу пари в брой, подобни има и в софийското метро. И те се зареждат като карти: Кеф ти за 5 долара, кеф ти за 10 долара, най-много до 20 долара. И всеки път си прокарваш билетчето през скенера, на билетчето има магнитна лента, също като кредитните карти, която ти маркира входа и на изхода отчита какво разстояние е изминато. Пропорционално на разстоянието от билетчето ти се приспада съответната сума до свършване на съдържанието на билетчето. То е на хартия, тоест като билетче, но функционира като банкова карта. Какво пречи да се направи така и у нас? Най-доброто решение според мен! Не за време а за разстояние.
Хайде преди това да си направите транспорта такъв че да си заслужава да ви се плаща....
В недоразвитите страни адския транспорт е безплатен ,или поне в часовете където хората ходят на работа,и ми дреме за краварника
Абсолютни леваци, пилеещи парите на столичани. Тепърва въвеждат "технологии", които съм виждал в употреба още преди 10 години в държави, които са извън ЕС...хората дори ти зареждат картата с бонуси от банкови карти, и транспорта ти излиза 50% от крайната цена. Срещу скъпото си билетче софиянци получават комбинация от едни три пръста.
Директорът на ЦГМ пред Dir.bg: Скоро телефоните ни ще бъдат и карти за транспорт
"Отмяната на зоните по време на кризата показа каква ще бъде София без тях - пълен хаос", категоричен е Димитър Дилчев
Обратно в новината