Директорът на пристанище "Варна": Портът няма капацитет да приеме украинското зърно

Големите кораби няма как да бъдат товарени при директна обработка, заяви Ивайло Гаврилов

Обратно в новината

Коментари - Директорът на пристанище "Варна": Портът няма капацитет да приеме украинското зърно | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

нова власт нов директор парашутист фърррррр

Работят ли детекторите на пристанището още? Щом е от Украйна нищо чудно да е радиоактивно.

Важното е , че тунелите на Витиня пак са в ремонт! Там яко се усвояват парички!

С две думи поредната лъжа на Киро. Не че вече някой му вярва.

То място няма, обаче пътя към пристанището е "съвършен" или свършва на 1 км от него

И в Бургас има пристанище. И пътя и на юг и на запад е по-широк.

България нямаше капацитет да транспортира към Сърбия руски газ, но за година и половина всичко се промени.

Уволнете го И ще видите че може

Този човек е кадър на ТИМ. Връзкар от време и пълен некадърник....Поставен човек. Само не зная защо министърът на транспортта го назначава него.

Как защо? Ти сам си отговори!

Да не е луд да каже други, ако приеме украинското зурно, родните Зърнари ще му пратят мафията да го скопи.

типичният чиновник от хиляда кладенеца вода ще изкара защо не може и не трябва да стане едно нещо, а не как да го направим. в момента това е огромна възможност за нас, този пуяк обаче ще е пропилее.

Ние имаме ли нещо, което функционира? Нещо.

В Балчик и Силистра нямат ли терминал за зърно ?

Който е на зор може и до Бургас да кара

Държавно пристанище,държавни складове и порт-не могат да обработят кораби,ами пращайте ги при Доган

И от кога капацитетът намлая така рязко? От събота 15:00?

За 70 руски дипломата намерихме капацитет, пък за няколко лодки с жито не. Скоро нямаме да имаме капацитет за газ, петрол, гориво за АЕЦ, резервни части за метрото и други дреболии.

толкова сме жалки и изостанали като държава че няма накъде. Сега се разбира, че само със строителство на асфлатови пътища не се прави развита икономика. Нужни са много други неща, за съжаление изгубихме 12 златни години, през които ОПГГЕРБ крадока много здраво. А тогава имаше много евросредства. Сега сме пак на изходна позиция и освен 20 30 км магистрали нищо друго няма трайно изградено в държавата.

Да оставим настрана дали пристанището има или няма достатъчно капацитет. Ще си позволя да обърна внимание върху детайл от казаното от директора - български фирми внасят слънчоглед? При положение, че България винаги е била в състояние не само да задоволява собствените си нужди от слънчоглед и зърно, но дори и да изнася? Това какво ви говори? Кирчо и Кокорчо допуснаха по време на война (както самите те много обичат да спекулират) българското зърно да се изнася? Апропо, това към "инвестициите" ли спада? Ще видим ли разбивка от кой са прехвалените ви инвестиции и каква част от "ръста" се дължи на инфлация? Псевдохарвардски мошеници!

Ти ако продаваш собствена продукция за 100лв, но ти падне възможност да купиш от другаде същия продукт за 80лв, ще откажеш ли ?

Класическо зарибяване на пазара. Удушаваш своята продукция, купувайки евтината вносна а като тя умре, следващата година вносната става на тройна цена

Ниска цена е причината. Или викаш ако го дадат почти без пари, да откажем - ние си имаме ...

Кирчо и Кокорчо не играят ЕС премахна квотите за храните и металите от Украйна в края на май. Засега за една година. Зърното и лънчогледа влиза на поне 20% по-ниски цени от нашите. В Добружда нашите зърнари в момента леят крокодилски сълзи, но животновъдите ще трябва да почерпят. Фуражите тази година ще са по-евтини, включително слънчогледвото кюспе.

Порт ВАРНА е собственост на РУСКИЯ агент ''САВА '-ДОГАН ДОГАН си партнира с про РУСКАТА групировка Т.И.М която има активи и бизнес руска република Татарстан /сиреч сКГБ/ ПроРУСКАТА ТИМ контролира бизнеса с износ на ЗЪРНО няма КАК РУСКИЯ агент да пусне УКРАИЙНСКО ЗЪРНО

Т.И.М собственици на банката и авиокмпанията на Руска Автономна република Татарстан/разбирай КГБ Москва/ Т.И.М контролира изкупването ,продажбата и логистика транспорт на ЗЪРНОТО от Добруджа и Бургаски окръг Във БУРГАСКО бизнеса със ЗЪРНО се контролира от 2ма братя арменци пратени през 90 те от КГБ Москва във Бургас и фирмата им''СЕВАН''за да контролират ИЗНОСА на бг зърно ида прибират лъвския пай за МОСКВА от износ на 2МИЛИОНА ТОНА БГ Зърно под КГБси надзор

Укренско зърно не ни трябва, ние си имаме наше да изнасяме!

Ти недей да се пънеш да даваш мнение където не то го искат Хихикай си се там пред Близ и Пик и се потапяй.

Винаги сме били царе на неможенето и нямането. Световни лидери.

Ми иди инвестирай в разширение на пристанището.

Става - къде Ви е облигационната емисия ?!

Я първо разбери защо е така положението и тогава коментирай за разширяване. Ако не знаеш Варна имаше 2 пристанища. Лека полека 1то се превърна в увеселителен парк. Сега ще плачем обаче, че не можем и няма капацитет. Друг е въпроса наистина ли не можем, защото може би отново са намесени копеленцата от ТИМ.

Значи Киро Истината като се изпляска, че Варна ще става пункт за внос на зърно към Европа, всъщност е излъгал... Ех, сефте, то при него под 10 лъжи на ден - няма какво да му ги броим...

Не е излъгал. Говорили са си за възможността да стане. Но нито Киро знае какъв е капацитетът на пристанището ни, нито Зеленски може да обещае да го даде насам. А самата идея да минеш покрай по-голямата и по-евтина Констанца, за да биеш още толкова път до Варна изначално е идиотска. Хляб за лумпените - ще изнасяме, ура...

Към зърнения терминал в Констанца, в момента няма ЖП- линия. По-точно - има, но неизползвана от 40 години насам. Румънците започнаха спешен ремонт, но става дума за 22км релси и разклонения и оценката е за продължителност на ремонта от порядъка на три месеца. Освен това, трасето е от една линия, което допълнително ще затрудни логистиката. Тепърва ще трябва да се възстановяват и пристанищните кранове, защото разтоварване/товарене с мобилни кранове е и бавно и опасно. Междувременно, във Варна и ЖП-линиите има и достатъчно коловози и товаро-разтоварна техника и все пак има някакви, макар и недостатъчни за цялото количество зърно, площадки и складове. Въпрос на правилно планиране е тези площадки да се натоварят максимално, но това изисква нещо почти невъзможно у нас - работа на квалифициран персонал на три смени, 24/7, подаване на вагони/камиони "по часовник", перфектна работа на кранистите и постоянна готовност и адекватни действия на бригадите по поддръжка на техниката. И, ТОВА са нещата, които са в компетенстността на един началник пристанище - не да казва, как работата няма да се свърши, а да помисли и да каже, с наличните средства, каква част от тази работа може да се свърши и какви пари ще получи държавата от това. Щото, поне номинално, се води "държавен служител".

То и път няма към пристанище Варна Запад, ама на кой му дреме. Ако прекарат Урсулата по 1км. отсечката където се редят въпросните камиони, не зърно ще изнасяме, ами ще ни изключат от ЕС. Няма такава изродщина към европейско пристанище не само в ЕС, ами в цяла Европа.

Не мога да се съглася с теб. На всяко пристанище има тирове да чакат.

Не разбра какво казах...на практика няма път към пристанището, не е зле, просто го няма. Дупки с асфалт, а не обратното. Не са проблем камионите, които чакат.

Дупки да искаш в БГ. За това инфраструктурата е много важна и основополагаща за икономически растеж. Между другото, централното пристанище, в града, го преасфалтираха вътре цялото преди 3 години. За Варна Запад не мога да кажа, но предполагам и там бутват по малко, за да се представи като много

Вътре в пристанището каквото и да правят си остава вътре. Но този "път" конкретно не е асфалтиран от поне 12 може и повече години. Коли, камиони, автобуси спират, изчакват се, за да могат да влязат в насрещното, разминават се който както и от където може, по 3-4 паралелно, в канавки и т.н. троши се техника за много много пари, оставям настрана изключително срамния фактор, че е възможно да съществува изобщо такова нещо в Европа. Имаше протести, репортажи по национални медии и т.н.- нищо. За състоянието на пристанището да не подхващам. Редно е когато МП излиза с такова изявление, поне да отиде лично и да види за какво става въпрос.

Мръсна свиня минетчия на Доган руска утайка

Още един който получава 4000 лева....Колко много храненици има РоZZия в Задунайская губерния!!!

Храненици не знам, но дрогираните педали сте много…

Нито Констанца, нито Варна имат капацитет за такива превози. А на никой не му се инвестира в разширения, които ще се ползват едно лято. 2023 Русия ще си изнася спокойно през Одеса и Мариупол

Абе дървен философе, Констанца е най-голямото европейско пристанище на Черно море. Навремето са му се смели на Чеушеску и са го наричали грандоман за строежите, пък сега всичко се използва...

Абе не те знам какъв си логистик ама самите румънци си казаха че капацитетът е запълнени не не могат да поемат по-големи обеми.

То и пристанището в Амстердам е голямо, но търкалят главно контейнери. Насипните материали са специфични. А зърнените изискват и специални силози. Не можеш да го оставиш зърното да го вее вятъра и да го мокри дъжда... Като не са ти ясни нещата не се обаждай.

Работил съм всякаква друга логистика без морска и въздушна. Включително съм участвал в транспорт на големи тръби при строежа на софийското метро. Това, че в момента нямат капацитет пристанището в Констанца поради някакво тясно място е нещо временно. Щом ремонтират жп. линиите и монтират и някой и друг силоз - нещата ще тръгнат. Проблема с въпросния български юнак е, че вместо да каже - трябва ни това и това за да изпълним задачата, той казва директно - не става. Или го мързи или така са му наредили да казва.

Руските фашисти винаги са ограничавали българското развитие на портове, летища, структури, конкуренция и демокрация България флот се видя при кризи, не струва нищо

Български флот имаше преди 1989 та. Сега даже вече нямаме право на морско знаме

На държавният му се работи. Просто Киро се изхвърли ,че от Варна ще се изнася украинското зърно. Държавата трябва да инвестира в логистични съоръжения, за които след време ще бъдат излишни. След година няма да има държава Украйна.

И как разбра, че ще бъдат излиши след време? В момента значителна част от нашето зърно се изнася през Констанца, защото през Варна няма капацитет. Ако построят складови бази и разширят преистанището, зърното ще се изнася от България.

Абе глупако, в България пряко сили има 7млт тона зърно в момента. За вътрешна употреба са около 3млт. значи изнасяме 4млн. Кой нормален ще тръгне да строи съоръжения за 15-18млн тона?! С какво ще ги пълни след 2 години? С какво ще ги изплаща, ако стоят празни?!

Не му се работи на държавният.. колкото , толкова.

Така са казали от руското училище