Директорът на "Пирогов" очевидец на катастрофата с кола върху релсите

"Шофьорът явно разбра, че трябва да се включи в средната лента, за да може да продължи направо при светофара и удари 2 автомобила", разказва проф. Стоян Балтов

Обратно в новината

Коментари - Директорът на "Пирогов" очевидец на катастрофата с кола върху релсите | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Много си е добра бус лентата там! Но наистина се кара като за световно по "България", никой почти не спазва правилника, факт. Най трагично е през пролетта и лятото, когато моторите се надпреварват с по 220 км в час, че и по-бързо, кой колко може, и се чува шум като от МИГ 29 почти.

Добре де, но защо няма камери на България монтирани още? За да карат разни щураци и мутри с по 180-200 км в час свободно и необезпокоявано, нали??

Директорът на Пирогов, " Стоян Балтов" няма книжка. Какво си е карал спокойно? Пак евтин ПР. Чикисти.

Добре де, аз не можах да разбера каква е вината на бус лентата в случая? В това ще 30-40 водача са спазили огрнаничението да не карат в нея и затова тя е била празна и така супер-хипер-мега-водача е можел да покаже, че колата му е по-бърза от мисълта му или нещо друго.... Защото аз не виждам как една лента предназначена за автобуси може да бъде виновна по някакакъв начин.... Преди 3-4 седмици на един така му бяха виновни трамвайните релси, като се беше засилил по тях и с текъв кеф се натресе в един бетоновоз, че чак на мен ми стана хубаво - дайте да махнем тези трамвайни релси бе.... като карат по тях и много ПТП-та стават....

Никаква бус-лента не ни е виновна. Причината е все по-нарастващата неграмотност, простотия и примитивизъм, както и дебелашкото провинциално самочувдтвие характерно за съответните индивиди.

Проблемът е, че всяко кръстовище в БГ е само за себе си. Някъде от лява лента можеш да продължиш и направо, някъде не. Както и от дясната. Някъде целият поток тръгва наляво, напред и надясно, а някъде - не. Шофьорите трябва да наизустим всяка ситуация и да я помним. Ако се объркаш - в софия шофьорите са по-толеранртни и те пускат, но в други градове е оле-мале.

Ти знаеш ли какво е маркировка? В случай, че е изтрита да те подсетя ли за какво служат стрелките на светофарите?

Първо, преди всяко кръстовище със специфична организация има едни знаци укзаващи лентите и посоката на движение в тях. Маркировката е спомагателна и е възможно да не отговаря на знаците (има случаи на това, обикновенно останала маркировка от временна организация или сбъркана такава), въпреки това миродавни са ЗНАЦИТЕ, и те са по правило преди самото кръстовище! Второ няма светофар в Света, който да определя посока на движение!!! Светофарите определят реда на преминаване а посоката, посоката е била определена преди това от пътния знак. Това, че на някои светофари има знаци за посока, те са за да покажат, че движението в дадената посока е разрешено/забранено, в конкретен момент от време, а не да организират посоката на движение в дадена лента - посоката е в зависимост (пак повтарям) от пътния знак преди това!

Разбира се, че е ненужна. Bus лентата е сложена за гъзария, за да каже малоумната Фандъкова, че прави нещо и да се надпише стойността на ремонта.

Инж. Димитър Петров е недоразумение като провинциалният главен архитект на столицата с неговите супер тъпи велоалени. Човек който не е живял от дете в даден град не познава проблемите му и той не може да му бъде главен архитект както и за не мога да бъда главен архитект на Полски Тръмбеш.

Абе на Полски Тръмбеж не можеш, но ако ти предложат Мюнхен примерно, може и да размислиш.

Докторът е абсолютно прав. В този участък от бул. "България" бус лента не е необходима! Поставена е само за да може Президентът и Премиерът да се прибират или отиват на работа от Бояна където живеят. Има места в София където бус лентата е необходима, като например част от "Цариградско шосе" и има места където тя не е необходима и се поставя само за да улесни властимащите. Ние сме царе по уж демократичен начин да постигаме недемократични цели. По бул. "България" бус лентите и двете посоки не са необходими и само са предпоставка за огромни задръствания. Автобусите са малки и се дублират с трамвай.

Значи според директорът на Пирогов проблемът е в бус лентата, а не в този шофьор който не е спазил правилата. Положението в България е много зле.

Даа, щом директорът на болница "Пирогов" проф. Асен Балтов разсъждава като двойкаджия, какво се чудим, че разни дебили нарушават закона. Правилно, неправилно, бус лентата е забранена за коли.

Да разрешат в бус лентата да се движат и коли с над трима пътника и таксита. Това би било цивилизовано решение

Бус лентата в тази зона е необходима и за кортежите на НСО. Те я ползват непрекъснато, много им е удобна.

Все се извъртат нещата, когато стане тежка автомобилна катастрофа. Ту пътната настилка е виновна, ту мантинелата, ту времето...... Сега пък бус-лентата била виновна. Явно дебилите, които отразяват тези инциденти, имат капсулирани сетива и не могат да проумеят простата истина: Виновна за трагедиите по пътищата е преди всичко ВИСОКАТА СКОРОСТ НА КАРАНЕ! Не се ли криминализира това античовешко увлечение зад волана, кървавата сеч ще продължи.

Тия бус ленти са пълна простотия. Особено на България дето през 500 метра имаш кръстовища, улици и светофари.

Ъхъ, само пречат на баварката ти да покаже пълния си потенциал..

То ако си мислиш че на тия с баварките бус лентите им пречат. Жестоко се лъжеш. Истината е че даже и автобусите не се движат в бус лентите, защото няма как да направят ляв завой.

Цитат: "Няма как една бус лента да създава предпоставки за ПТП. Такива инциденти се случват след нарушаване на правилата за движение. Лентата е необходима навсякъде, където има закъснение на градския транспорт" Хей Петков, ако автобусите по линия 64 и 83 се движат само в бус лентата как ще завият наляво без да нарушат правилата на движение на кръстовището с Гешов? Май не си се замислял на този въпрос. Май не си от най-умните в общината?

куха кратуна си ти, май не познаваш- правилата за движение. Автобусите могат да се движат по пътя, но автомобилите нямат право по бус лентата. Къде не ти стана ясно?

Защо още не знаем нищо за шофьора,причинил катастрофата?

И това е новина на първа страница. Мъкаaaa.

Шофьора е карал с несъобразена скорост. Щом не е могъл да реагира адекватно.

Докторът може много да разбира от докторство, ама не смятам че мнението му за оргранизацията на трафика е меродавно. Нормално като човек, който не се вози в автобус, да смята че бус-лентата е излишна. Същото се отнася и за вело-лентите. Ми да попитат някой, дето се вози в рейса какво мисли (или колездач за вело-алеите). А това, че не минават често автобуси си е проблем. Те затова хората не се возят на тях, защото не са достатъчно редовни. А и разписанията не ги сгъстиха (доколкото знам) след като вече имат отделна лента и не трябва да чакат в задръстване.

на точно тоя булевард е излишна бус лентата ,защото има трамвай , който се движи по цялото трасе и е отделен. Хората ползват трамвая, а не автобусите, които идват от Бояна.

И като има един трамвай да ликвидираме целият останал транспорт?!? По твоята логика, тъпи човече, дай да махнем изцяло булеварда, щото имало трамвай.

Колко жалко изказване... не е коменрирал дали е слязъл, проверил за ранени, да окаже първа помощ... Не е коментирал да се контролира спазването на правилника, а тука яиновният за катастрофата е с поне 3 нарушения. Ами седнал акъл да дава как да НЕ си европеизираме шофьорите и задъхващата се от изгорели газове и от гъзове столица!

Цитат: "Няма как една бус лента да създава предпоставки за ПТП. Лентата е необходима навсякъде, където има закъснение на градския транспорт", каза инж. Димитър Петров - запомнете, този човек прелива от акъл. Още един цитат: Бус лентата е само един елемент на от цялата транспортна система. Тя трябва да се съгласува с натоварване, поток, светофарни уредби и още куп неща - да ама отде толкова акъл да се мисли за 5 неща едновременно?

Безнаказаноста за някой води до това да се смята че правилата са за другите а не за всички!?За голямо съжеление, това е едно от наследствата на комунизма и РАЗБОЙНИЧЕСКАТА приватизация, където за едни можеше а за други НЕ.

А линейките ви откъде ще минават ако няма бус лента?

Бус лентите са само едно от доказателствата за това че общината е пълна с неподходящи, необразовани но много наши хора. Бус лентата е само един елемент на от цялата транспортна система. Тя трябва да се съгласува с натоварване, поток, светофарни уредби и още куп неща. Специално тази я има в участъка от Гоце Делчев до Петко Тодоров но пък след това до Цариградско вече я няма въпреки че там автобусите са повече и трафикът е по-натоварен. Същата работа е в Младост по Александър Малинов - лента ту има ту няма, без никакъв ясен замисъл

директорът не си слиза от колата и затова няма как да знае, че оттам минават не 2, а 4 линии - 64, 83, 204 и 304

Линии 64 и 83 завиват наляво на светофара с Гешов. Ако карат по бус лентата не могат да направят левия завой затова още от предишния светофар не използват бус лентата, да не "закъснеят" карат по средната лента и правят втора, нерегламентирана колона за завиване наляво. Но това е убегнало на г-н Петков или Петров. Освен да се направи и средната лента бус лента та да се наредят нещата.

Мини от другата страна, от към мястото на събитието.

На Пирогов няма бус-лента. Има две ленти за направо и една за десен завой. Тарикатите не чакат на опашка и от лентата за десния завой продължават направо. Това го гледам всеки ден. От нашенеца по-просто говедо няма.

Три линии са, но в момента са четри на автобусите. А помисли дали,трябва бус лента. Като се прибирам от работа с 204 или 304 се чака по два светофара от каращи в тази лента . За линейка и пожарна няма да говорим особенно, за под моста Витошка....

Това е по-скоро проблем с неспособността на общината да оптимизира работата на светофарните уредби

Естествено, че само Общината е виновна, че един идиот е влетял на кръстовището със 100 километра. Кой друг да е виновен?!

Това че има идиоти летящи в София със 100 км/ч е изцяло вина на държавата и контролните органи

България по автомобили в светът се сравнява, но по качеството на шофьори много изостава. Много шофьори не го разбраха, че от скоростта, си погинаха.

инж. Димитър Петров от "Управление и анализ на трафика" Тоя явно е некомпетентен. Дори по БНР в предаването за трафика в София казват, че тази бус лента там е излишна и само създава по-голямо натоварване в трафика. А автобусите, за да продължат направо влизат в средната лента, защото дясната е заета от завиващи надясно коли на кръстовището.

возя се савтобус в един пет милионен град. има бус лента там където е тясно. Където е широко и има 4-5 ленти.. къф е смисъла от бус лента? където започват стесненията и започва да се трупа трафика - те там бус ленти. С автобус влизам за 8 минути в сити. не пада под 70

И при мен така. И като има на пътя автобус му дават път стига да могат, защото той колкото повече чака толкова повече коли чакат зад него. Колкото по бързо се изнесе толкова по добре за всички други в трафика. Толкова по добре и за хората чакащи по студените спирки. Ама нашите първо че супер много бързат някой случайно да не почне да пие без тях и второ че да не вземат да се минат.

Аман от тарикати. Има правила, които се отнасят за ВСИЧКИ. Законът - справедлив или несправедлив е ЗАКОН.Никъде в Правилника зца движение не пише, че една част от закона е за келеши а друга част за нормални , спазващи правилата граждани. Той трябва да се спазва а наглеците да остават без книжки. Докато това не стане ще се възхищава от реда в Западна Европа а тук ще си правим каквото искаме.

Ей, ало. Я не ми кради псевдонима.

докъто има тъпаци които смятат че тяхно време е по ценно от вашето ще е така.... Софийски "граждани" а селски манталитет....

докъто = докато

Възхитил съм се как в Белград никой не стъпва в bus-лентата. Там има главни улици с по 2 ленти в едната посока, като едната от лентите е bus-лента. Никой (освен автобуси и таксита) не стъпва в нея. Такситата имат право да карат в нея. Контрастът с простотията и ненаказуемостта у нас е драстичен.

Да Ви кажа... всяка сутрин излизам на България от Нишава. Няма по-голяма простотия--движещите се по България посока Г. Делчев натискат педалите до дупка, а до светофара са около 100 метра. И защо? Свети червено... защо натискат?

Защото са мнооого тъпи.

Майна с Ауди. Избива комплекси. Само той е тарикат, няма да чака с останалите балъци, я! Не знам защо коментарите са ви само в посока бус лента, а нито дума за комплексирания селяк с таралясника който е шофирал в нарушение. Минах от там малко след катастрофата, Аурис-а беше с размазана задница, а шкодата по таван. Е, това на какво прилича???

Видя ли някой да шари между лентите или да ускорява от дясно знам, че е слаб шофьор и гледам да се пазя ит него.

Bus-лента в тази отсечка е абсолютно ненужна, тъй като в точно тази отсечка никога не се получават задръствания. А пък bus-лентите в останалите отсечки никой не ги контролира и там по тях постоянно фучат нагли тарикати, които се радват, че останалите водачи не са там. Един кретен да тръгне по bus-лентата и веднага след него тръгват още 20 селяндура. КАТ никакъв го няма.

Там няма и никога не е имало бус-лента. Това е лентата за десен завой.

Преди време тук мамехте хората с това, кой е Гератлиев. Гератлиев е човекът прехвърлил фирмите си на офшорни компании, свързани с Пеевски и това може да се види от търговския регистър. Ето това е човекът, който разпределя милиардите от европа за наука и обраазование за Интелегентен растеж. Справка- търговски регистър. Голяма журналистика, полуумряла.

ми не, не добре да се пускат и 3-те ленти. Не знам дали бус лентата между бул. "Гешов" и "Гоце Делчев" е необходима. От там минават само 2 автобуса. Трафикът в района е много натоварен и може би ще е по-добре да се използват и трите ленти Целта е повече хора да слязат от колите, а не повече шофьори да си пръцкат самостоятелно в таралясниците. 10 ленти да се направят, и 10-те ще се напълнят, доказано е. Това, че няма 5 ленти, означава, че сельо трябва да си спазва ограничението.

Ти сам пишеш каква е целта и си противоречие като отричаш бус лента на това място. Автобуса има график, а тия в колите не.

Така е, но в момента по-голщмата част от градския транспорт не става като организация на движение. Може би като пуснат метрото ще е друга бирата...

... докторе гледай си болницата и болните...!!!!!! И до кога ще се толерират джигитите дебили по улиците, които не спазват правилата...?!?!?!

Не само бус лентите. Много неща трябва да се премахнат. На първо място мигачите - абсолютно излишни при наши условия, само допълнителен ненужен разход за производителите на коли. След това светофарите. Отново абсолютно излишен разход, знаете ли колко струва една светофарна уредба? После никой не я ползва в наши условия, само затруднение и забавяне на трафика. После аварйната лента на магистралите, отново абсолютно ненужна, само хранилка за КАТ. Да продължавам ли да изброявам?

Лошото е, че много голяма част от читателите няма да разберат иронията в това изказване. Положението е много тежко. Навремето инструкторите ни вменяваха, че е задължително даването на мигач преди предприемането на маневра,. завиване и т.н. В момента хората са с нагласата, че няма смисъл да се известява какво ще се прави--какво ги интересува другите...аз съм си аз... Не зная защо стана така живота. Такава повсеместна деградация никога не съм очаквал.

Be produlzavai s prostotiite si.Kuhata ti leika i izvor na ;genialni; otkritia.Premahnete tramwaite,metroto i pusnete bulgar s taraliasnicite si da se trepiat na volia

Вижте бус лентата на Цариградско на моста на 4-ти километър, та тя е по-натоварена от нормалните ленти - мерки - никакви. Ами ще се избиват.

Напротив, специално тази бус лента създава предпоставки за ПТП - когато човек кара по правилника и иска да завие надясно към бул. Г. Делчев, трябва от средна лента в най-дясна...а по бус лентата редовно карат и за направо. И после пляс

Реално една лента има само за направо, защото другата е заета от завиващите наляво.

Абе за коя отсечка си мислиш? Говорят ти за отсечката от Гешов към Г Делчев . Навсякъде е поне 3 ленти, а на кръстовището с Делчев с лентите за завиване стават 5. Абсолютно некадърен младок с вятър между ушите се помислил за шофьор.

Проблема не е в бус лентата, а трябва да се спазват законите за движение. И с бус лента и без бус лента този не трябва да профучава със скорост, която е много над позволената и да отнася две коли пред него. Докато си затваряме очите виновна ще ни е бус лентата!

Бус лентата по България също е напълно излишна за 2 автобуса и буквално утежнява трафика.

В автобусите има от 20 до 50-60 човека , които разчитат разписанието да се спазва. Затова трябва на такъв път да си има бус лентата. Аз между другото рядко се возя на градски транспорт.

Точно така. Елементарни сметки. 200 души в колите кибичат, за да минават 40 дучи в рейса. Тъпо, нали?

И това го казва лекар, шеф на болница! Бус лентите ябсолютно необходими! Най-малкото ограничават автомобилите! Ако въпросния лекар не знае да му кажа! Срам за гилдията е! И като отиде в бяла държава цъка с език - брей, как са го направили!

У наше село, забранихме движението в локалната лента за всички и там пуснахме само градския транспорт. А по булеварда си вървят по три ленти във всяка посока и спирки няма. Ама шопето е тъпо и няма с кво да мисли.

Тази BUS-лента е пълен смях! От 3 активни ленти по един от най-натоварените булеварди станаха 2, като самата BUS-лента е празна! Задръстванията са по-големи, а да не дава господ да минава някой богопомазан към Бояна...трафика става пълен мазаляк! Спокойно можеха да асфалтират трамвайните трасета и да пуснат автобусите по тях!

10+ за идеята ви за пускане на автобусите по трамвайните трасета!

Мисля, че даже се разглежда в СГС. Обаче трябва да се внесат промени и в ЗДвП. Друг проблем е, че щом качат автобусите на трамвайните линии, веднага там ще се появят и джигитите. А овцете ще се тълпят на основното трасе върху три, вместо върху две ленти.

Лесно е, една камера и директно издаване на глоби

Малоумниците от общината пак правят малоумна организация на движението и тя Е ПРЕДПОСТАВКА за такива инциденти. Да, формално джигита е виновен,НО всеки от нас е бил млад, зелен и може би малко луд. После добиваме опит и улягаме. Трябва ли и инфраструктурата да избива младежите ни само защото не спазват малоумната организация на движението?

Самото ви изказване е адски малоумно. Какво точно предлагате да се промени в инфраструктурата за да не се избиват младежите, които не спазват никакви правила? Да облицоваме всички дървета, бордюри, стени и огради с дунапрен, че да им е по-меко на малоумниците, които се блъскат в тях? Законите на физиката не могат да бъдат отменени.

Е защо този състезател е карал там. 95% спазваме правилата, но все ще се намери някое лай,,,ноооо да бърза. И то да беше сутрин час пик, да го оправдаеш малко, ама то в неделя привечер и то с кола за 1000 лв?!

Как разбра, че е за 1 000лв.? Точно щях да питам, каква марка е колата предизвикала катастрофата.