Коментари - Дигитални книжки и 17-годишни шофьори с придружител: Какви промени предлага ЕК | Днес.dir.bg
Коментари
Какво пречи да се вкарват в Wallet-a на телефона както се вкарваха сертификатите за ковид? Който е фен на пластиката да си яноси в себе си. На мен лично ми е омръзнало в портмонето да тъпкам всякакви пластики. С двете ръце гласивам ЗА!
Дам, политиците слагат една не постижима цел - "без катастрофи до 2050", след това правят каквото си искат под предлог "за общото благо правим всичко, включая отнемаме елементарни свободи". И ако ти не си съгласен "оу! ти си лош човек! искаш да умират хора! трябва да си отритнат от обществото", а когато не си постигнат целите, защото законите на физиката не позволяват просто слагат нов срок и кампания и почва простотията от начало. За това и трябва да участваме повече в обществото и да не даваме на подобна сволоч да идва на власт...
В тая ЕК се чудят по цял ден как да оправдаят тлъстите си заплати, кой от кой по-гламав!
Дигитален затвор!Ограничения електронно -дигитално здравно досие,дигитална валута,искуствен интелект кю ер код ваксинации електронна справка това ни чака.А никой не иска да излезе на протест!
Крайно време е Ганьо да спре да използва компютъра вместо тетрадка. Крайно време е институциите да започнат да комуникират помежду си и да престанат с "представете ми тази хартийка, представете ми онази хартийка"! Колкото до възрастта...в едно родопско село баща учеше сина си да шофира...а той беше на 12. Лошо ли е?
на 17 години. Щом проходят и да има дават книжки. За да почнат веднага да си купуват коли и да върви бизнеса. Това капитализмът е най-безмозъчната система измисляна някога. Истинска монархия - царство на Дебила с главно Д. Няма ли някой специалист по дебилите да ни научи как да се отървем от тях. Иначе, те ще ни повлекат със себе си и всички отиваме на кино.
Трябва по принцип много сериозна подготовка с акцент върху рисковете. За съжаление интелектуално масата е ограничена до степен да не може да се сети, че на лош път се кара бавно и внимателно. Отделно не разбират, че музиката и телефона при шофиране са отвличане на вниманието. Проблем е и че Ганьо вярва, че несъобразената скорост е конспирация, а и е свикнал максимално разрешената скорост да я интерпретира като минимална задължителна.
В Англия е така, на 17 можеш да учиш детето си да кара, даже вече съм взел 'L" табелите. И книжките са електронни от кой знае кога, поне 10 години. Мога и да не я нося, но по навик... заради снимката ако някъде случайно, кой знае за какво ми поискат photo ID. Ако бях по-млад, в супермаркета заради алкохола. Та не виждам защо да не се направи и в България така, много по лесно и удобно е.
Тази г-жа нещо е сънувала ! Не е лошо да вземе да разгледа сайта на EUCARIS(European Car and Driving License Information System)и после да говори врели - некипели ! Никъде не е въведено електронно СУМПС в ЕС ! Аз съм виждал единствено такава разработка доведен до успешен край от Люксембург !
Само в Булгаристан ти иска талони,застраховки , книжки шофьорски и всякъви прегледи и документи . При положение , че имат база данни и при вкарването на регистрационният номер и трите имена на водачът и Оп всичко излиза наяве
след 10 годишен стаж зад компютърните игри, 10-токласниците (17-годишните) директно излизат на пътя да покажат наученото
Как на толкова млади хора книжки, бе?! Те тия над 18 години ни изтрепаха, сега и по-малки и по-неузрели/глупави?! Е то бива, бива....
По принцип в много държави за младите шофьори имат лимит в мощността на автомобилите които могат да управляват - в зависимост от годините на шофьори и опитът му също
Няма лимит, има застраховка. Застраховките трябва да са на името на водача за специфичната кола, не на колата за който се качи в нея. И като нямаш 21, не си семеен, и поискаш цена да застрахователната някой дзвер, и като ти кажат сума дето ти се завие свят... Тогава ще си купиш едно опелче и ще се возиш тихичко.
преди да прави каквото и да е скапаната ЕК да отговори публично, зашо Германия е е най малко убити години наред, след като само те имат магистрали без ограничение на скоростта, а същевременно карат най мощните коли? дали не трябва копи пейст на тяхната система без ЕК да променя нишо!
Ще се чудим как да избягам от тая европейска общност ,само глупости от големи по големи
Седи мирен. В ОАЕ местната книжка се връзва към мейл. Няма такова нещо като не съм си прочел мейла, нямам интернет и т.н. Глобите за скорост направо излизат на мейла. Като не ги платиш в срок си е твой проблем.
Представям си баща ми, а и много други като него как си проверяват мейл-а. Просто няма такъв. Нито смарт телефон. Как ще ме задължиш да имам?
Едно време такива патки като тебе разправяха, как бащите им карали москвичи и жугилита, които нямат колани и питаха как ще ги задължат да си слагат колани... Надявам се да си разбрала намека ми. Никой не задължава никого с нищо. Това е изискването, получаваш книжката си и се подписваш под "общите условия" на заокна. Точка. Нататък си е твой проблем.
Дигитални книжки и други простотии... важно е да има възможност полицая на място при проверка да има достъп до досието ти и в него да са вписани всичките нарушения в т.ч. и опитите за подкуп на длъжностно лице... Другото е ала-бала... Аре у лево. Днес е понеделник и вече минава обяд а още няма дописка за кокорджата от Кайнарджа?! Айде дайте нещо да диЯнчиту, а чи ми съ изчерпа тъпението да го е.а... значи... нови снимки със синини и разкъсани бикини няма ли в някой неотварян години лаптоп?
И по тази статистика, придружителят да е над 30 години и с шофьорска книжка, без да има неплатени наказания и бройка наказания за години.
На дигиталните книжки. В момента в който си отключиш телефона за да я покажеш на полицая, полицая има право да го претърси. Дигиталните книжки са за шарани.
Ограничете фабрично скоростта до 150 км И задължително звуков сигнал автоматично на заден ход
Първите 30 000 км трябва да са задължително с опитен придружител. Всичко друго е ала-бала.
Не, мерси! За дигиталните книжки съм горе долу съгласен ама 17 годишни пикльовци да ми се качват на "джипката" на тати - не! Като мислят промени, те трябваше да са следните: 1. Ограничение на максималната мощност за шофьори с 0-3 години опит и забрана за шофиране в тъмните часове на денонощието за същите. 2. Елиминиране на "доживотните" книжки - казвам доживотни, защото да преиздадеш книжка на един 80г. "шофьор" си е подкана за убийство
Освен това: -да вземат да върнат полигоните задължително ! Не знам кой идиот ги премахна... -да вкарат ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ проверовъчни изпити на шофьорите над 60г. на всеки 5 или 3 г. - да УТРОЯТ часовете кормуване, а не като сега качил се 16 пъти на кола и те му дали книжка! Да има задължителни нощни. извънградски, ПАРКИРАНЕ (щото не могат !) и полигон (както си беше едно време!) и хич не ме интересува колко щял да струва изпита! И без това станаха прекалено много школите, прекалено много колите, а качеството на шофьорите нулево !...
Разбрах кога ще издават книжки на Ел. Тротинетки. И те са участници в движението. И те са с МПС. Също и за велосипеди. Щом е на платното за движение на МПС, трябва да знаят правилата. Едното от тях е, че НЯМАТ право да карат един до друг. Ама кой го спазва. И ако хванат някой от тях в нарушение как го наказват.
Не е ли по добре , първо да се направят пътища ? Примерно Асен Василев да върне откраднатите 1 милиард за довършването на хемус!!!
след 2025 имаш дигитална книжка и караш електрическа кола. Пил си една бира спират те и ти пишат 3 месеца без книжка, новото ще е, че колата ти вече няма да пали 3 месеца, защото ще е вързана със системата на КАТ. Която и друга електричка да пробваш и тя нама да пали, защото ще иска дигиталната ти книжка за да запали. Ще си принуден да караш стари дизели ама те пък вече ще са по-скъпи от златото и ще се продават само на черно.
Това трябва да не важи. Комплексарани ориенталци с коли за по 3000 лв и самочувствие до небето
Ойрожендърите се чудят каква бюрокрация да измислят. След като решиха проблемите с икономиките, инфлацията, санкциите, войната и оръжието за Украйна, вече е време за нови висоти. Интересно ми как ли ще гледат на дигиталната книжка в Турция примерно. А едно хубаво спиране на тоците, ЕМП, война и т.н. и рЕзко оставаш без книжка и без опция кой да ти издаде пластика. Пичове еврожендърски....
Аз изкарах книжка на 17 години и трябваше да чакам да стана на 18 години за да ми я дадат. Това беше през 1989 г. малко преди да свалят Тодор Живков. Смятам че е добра идея 17 годишните да могат да карат с придружител. Тогава имах съученици, които караха автомобил и от 15 годишна. Бащите им бяха направили грешката да ги научат отрано и нощем, когато родителитефспяха съучениците му взимаха сцключовете от семейния автомобил и караха без знанието на родителите си. Даже е добра идея всеки начинаещ шофьор в началото да кара няколко месеца с придружител, но не трябва да е задължително. Все пак има младежи/сираци/, които нямат роднини с книжки.
На умнокрасиви лгбт гейове,гейки,лезбийци,вегани ,педофили,наркомани,мангали,афганистанци,жени ,дечурлига,зелени, негри,арапи ,драг кралици, трансджендъри и личния състав на нпо ,пппп и дб и останалите любимци книжка да се дава още в първи клас.За белите ,работещи мъже книжката да бъде дадена след зършването на 3 висши и две дисертации!
"нулева толерантност към шофиране в нетрезво състояние" Хайде пак старите мантри... 99% от ПТП с жертви са причинени от неупотребили алкохол шофьори. Иначе казано има 99 причини, различни от алкохола, но тях кучета ги яли... Така се прави "политика".
Е не са чак 99%, но наистина са 80%-90% пътните инциденти с непияни шофьори. И аз се чудя защо, ако стане пътен инцидент и единия водач е малко пил винаги е виновен. Независимо каква простотия е направил другия трезвения водач. Не оправдавам пияниците шафьари, дори смятам, че алкохолик, който го хванат 3 пъти да кара пиян трябва да му вземат книжката, ака не доживот, то поне за 10 години. Смятам, че при втори и трети път, ако хванат някой да кара пиян. Трябва да му се взима книжката за 3 пъти повече време отколкото тези, които са хванати за първи път да карат пияни. Тези които ги хващат втори и трети път са рецидивисти и трябва да има по-тежки наказания за тях и по-високи глоби.
Възрастните, разбира се, трябва да шофират. Все пак живеем в държава, в която няма почти никаква грижа за тях. Даже пенсията, която получават, е по-скоро символична. ООбаче, да ме гледа в очите и да кара срещу мене, тоест да кара в насрещното, все едно е заспал.. ами някои са си живи убийци на пътя. Не е лошо да има повече контрол и повече оценяване, дали водачът е изобщо адекватен ментално да се качи на кола
Да и аз смятам, че има възрастни хора, които и на 100 години са в състояние да управляват автомобил. Също така смятам, че има млади на 30 години, които не са в състояние да управляват автомобил и което по-лошо никога няма да се научат. Типичен пример са каращите в насрещното на магистрала в най-скоростната лента. Да човек макар и трудно може да се обърка. Но като види, че се объркал, може веднага да спре и да обърне, вместо да продължава. За мен каращите в насрещното на магистрала са убийци, на които трябва да им се взима книжката като на пияниците. Даже ако се повтори, трябва да им се взима книжката доживот.
Г-жо Тодорова - редактор, не се пише "оценят", а "оценяват". Журналисти се водите, научете се да говорите и пишете правилно.
Един бъгГ в системата и сте без книжки. Втората фаза е - докажи, че си невинен и ще ти върнем книжката. Дигитализирането ни и даването на пълен контрол върху нас , върви с пълна сила. После са 15 Мин градове и правото на храна, ако слушкаш.
Абе, Дир-ници, лидерите на най-голямата по площ държава и на държавата с най-много население се срещат, не е ли редно поне да го споменете !?
Путин приветства Си в сянката на войната в Украйна: какво очакват двамата от срещата в Москва, чети
Да се издава единен европейски документ: “Знаете ли кой съм аз?” За да се спести време и неловки ситуации
Дигитални книжки и 17-годишни шофьори с придружител: Какви промени предлага ЕК
Според Европейския център за транспортни политики "няма гаранция, че придружителят има реален опит, който не е само на документи"
Обратно в новината