Коментари - Ден 4 от стачката: Работят само метрото и 16 частни автобусни линии | dnes.dir.bg
назад

Ден 4 от стачката: Работят само метрото и 16 частни автобусни линии

Шофьорите са блокирали депата и не допускат колите да излязат от гаражите

Обратно в новината
| Редактор : Никола Костадинов

Коментари - Ден 4 от стачката: Работят само метрото и 16 частни автобусни линии | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ако искате да преборите транспортната мафия - пуснете Убер в БГ, закрийте държавните превозвачи и отдайте линиите под аренда. Иначе таква като Лойко и Шиши все ще подклаждат кога им изнася.

направо закрийте тази структура и дайте всичко на частни оператори. по 4 бона им малко - айде чао!!

Накрая ще вдигнат цените на билетите и пак ние ще го духаме заради алчните шофьори

Уволнете ги!Да се оправят!Ние също ще се оправим някак.Кой за колкото е учил,тия какво искат!?Други работят и за по-малко.На който не му харесва-шута!Давайте всички линии на частници и това е.

Ето, заради такива "стачки" в редица страни и езици думата "синдикати" е синоним на "мафия".

Хората свикнаха вече без транспорт - протеста може да си продължава до когато искат!!! Явно не им трябват заплати......

Си ходи на разходка и си спи спокойно. Дреме му за стачки и протести. Да се събере СОС а и да си решават проблемите. Още годинка има от мандата му.

добре шиши

Терзиев не бил виновен! Е кой е виновен,аз ли? От както застана за кмет не виждам никаква промяна! Забелязах, че от тогава не ме е проверявала контрола. Сега сигурно ще увеличават билетите но на бай мангал не му пука, той така и така не плаща. Каквато и услуга да предлагаш не си ли събираш паритр ще фалираш!

Защо мислиш, че нашите рейсове вървят,ааааа.

Ела да видиш в овча купел, каква е смрад и нови рейсове са вече на нищо!

Най-добре държавата и общината да изтеглят заем и да увеличат двойно заплатите на вмирисаните ватмани.

Бойко, вади белия кон и връщай Фандъкова отново за кмет, че тия шмекери-измамници от ПП-ДБ съсипаха София

На Бойко му показаха червен картон още на първия тур на изборите. Искаш да лишиш от правото на избор милион и кусур софиянци ли?

Те тия вече разбраха, че са сгрешили в избора!

"Шофьорите са блокирали депата и не допускат колите да излязат от гаражите" Да ги поздравим с песента "Сватбата тръгва, булката не тръгва"!!! Скоро шофьорите се молят да влязат на работа в депата, но колите други ще ги карат!!!

утре ВСИЧКИ линии!

Да ги уволнява всичките прости шофьори и след няколко месеца сами ще се натискат за същите заплати !! Не ги подкрепям , защото изпълняват политическа поръчка на Лойко и Шиши.

Само на мен ли ми прави впечатление, че от както тия палячовци не бачкат, ....да - има трафик, но няма задръствания

ВЯРНО Е

Хм, тази статия май дава решението на проблема - частни автобусни линии. С трамваите и тролеите е по сложно, но и там може да се намери решение.

В Пловдив е така от 20 години.

Не са работили на частно да видят как се стачкува. Приватизацията

Шефа на стачниците Буци Тиквуна вика нагло Туту Туту ама ще му се стъжни. София набира злоба и омраза и само някой да драсне клечката ще е страшно. А такъв ще се намери щото се орани и затлъстя а младите лъвчета ще го схрускат.

Все от някде трябва да се почне - да видим кои ще са следващите...

На някои вдигнаха с по 50% и сега настройват шофьорите.

Крайно време е да почнат да изнасят министерствата и други държавни служби (КЗ* и т.н. от София). Ще е по-добре за цялата държава.

Та от кого да вземат, та да дадат на ватманите?

от тебе

Да си съкрартят супер раздутия чиновнически щат който служи за нищо и ще имат достатъчно пари

Гледам фантазьорите с лаптопчетата пак се вихрят с миризливки:)))) частни фирми, военни пилоти-ватмани:))) Нещастен, глупав народец. Планктон. В цял свят хората са солидарни когато има стачка, тук мишките прости се правят на кметове:))))

Точно така, гърците го правят! Трябва да скочат и от метрото, чистотата. Тук се дават примери за други професии, които имали по-малки заплати, пък чинно не излизали на стачка. Шофьорите и ватмани как и какъв рушвет да си поискат?

Всеки иска много работи. Ана пари няма. Покажи, че си солидарен - откажи се от половината твоя заплата в полза на ватманите. Иначе си един празноглав дърдорко.

Искаш да сме солидарни с ГЕРБ ли? Протестът е на ГЕРБ.

А в Пловдив защо не стачкуват?Там по-високи ли са заплатите?

В Пловдив повече от 20 години няма ДАП, трудно млже да се каже, че имат градски транспорт.

Когато в Пловдив започнат да строят метро линия, тогава ще стане ясно че градът ще процъфтява. До тогава ще е винаги номер 2 Бичим айляка, майна!

Няма ли частни транспортни фирми в София да поемат линиите?

Имаше маршрутки, метрото обезмисли повечето от тях. При тях не важаха карти, билетите бяха на двойна цена (това всъщност често не излизаше по-скъпо, защото линиите бяха по-дълги и се спестяваше прекачване).

Аз живея на Владая. Редовно автобусите отпрашват с мръсна газ на станция Княжево, независимо че те виждат, че тичаш да не изпуснеш автобуса. Често това се случва със стари хора, които бутат колички с продукти. А автобусите са на интервал 30:40 минути. Да не говорим, че никога не натискат бутона, който би трябвало да наклони автобуса към тротоара при слизане. От Княжево до Владая всички спирки са по желание - само ако има някой да слезе. Че и бутон за известие трябва да натисне. Иначе с мръсна газ. Освен това често автобусите пристигат три минути по-рано на някоя спирка, отколкото е разписанието, и не чакат на спирката, а подминават.

Ту тууу

Предлагаме в името на солидарността общинската администрация и МВР вместо тези големи увеличения да се откажат само с пет процента от увеличението и ще има пари за шофьори!!!

Добро беше това, най-вероятно ще мине И замине

Розовите понита са супер некадърни да управляват, софийските шопи си ги избраха, да си ги търпят. Един Белград е с безплатен градски транспорт от 1 януари 2025 г.? как го правят, без да са в чудото на Вселената, наречено ЕС? Очакваните годишни разходи за поддържане на безплатния транспорт се оценяват между 360 и 412 милиона щатски долара, което включва експлоатацията на над 1,300 превозни средства – автобуси, трамваи и тролейбуси. Кметът Александър Шапич обяви амбициозен план за обновяване на целия транспортен парк до края на 2025 г., като всички превозни средства ще бъдат на възраст под две години . Това включва закупуването на нови автобуси, трамваи и тролейбуси, с цел подобряване на качеството на услугата и насърчаване на използването на обществения транспорт.

Абе тъпак ишопски боклук ,нали цялото ти скапано село заедно с цървулите се домъкна в София и усмърдя града на кенефбе шопски бок.ук скапан

Следете другата седмица кой от политиците ще излезе и ще се потупа по гърдите: "Реших проблема на софиянци! Намерих пари за шоферите." Залагам на вероятност: 50% - дебелото успяло момче. 30% - човека с анцунга от Банкя 20% - ОПГ групичките в СОС са се договорили. пс. Момченцето от ДС въобще не го слагам в сметките. В последните му изяви се видя, че е безгласна буква - неможач.

Момченцето не е шеф на шофьорите. Шофьорите си имат шеф, който си кара почивката някъде и не го интересува какво какво става в София. Недей чака Ба це ти да даде пари на шофьорите. Ба це ти цели да събори Момченцето. Аман от ге рбери!

ДОБРЕ КАЗАНО

За бакшишите тези 4 дена година хранят.

да ги уволнят всички шофьирите за тормоз над хората

Ушеви милиционери изядоха парите за транспорт

Още в началото на стачката предложих хората да бъдат заменени с роботи.Не иска ни храна,ни вода,ни пари,ни заплата.Работи колкото му зададеш.Вярно че не знам колко ще струва,но веднъж закупени,няма друг разход,няма стачки и т.н.

Що пишеш глупости. Закупените роботи, ще дават дефекти и ще имат нужда от непрекъсната поддръжка. Освен това, много бързо ще спрат да ти ги продават и ще го обърнат на услуга, за която ще си плащаш цената на работа като първоначална такса или такса включване и няма да става твоя собственост.

на много места шофьорите на автобуси в градския, и то не от няколко месеца, са непалци и от други нации от Югоизточна Азия. И не мисля, че има сериозни оплаквания. Такива шофьори вече има дори в Сърбия. Трябва им опит и кратко обучение. Доволни са от заплатата, която получават, и се стараят. Та на всички е ясно дали най-интелигентната и работлива част от населението у нас са шофьорите. Или по-скоро най-мързеливата, нискообразована и с минимум желание за допълнителна квалификация. Не спряха да изкарват как едва ли не работят за 2000 лева, при положение, че всеки знае, че вземат над 3000 реално, което е около и над средната заплата за София. Ако падне забраната за бус лентите, а дори общината помогне и насърчи споделеното пътуване - да не се окаже, че няма нужда от 50% от настоящия брой шофьори в момента? И сами ще си търсят по-добри условия в частния сектор.

След това пакистанци да таковата жена ти

Толкова и работят! С празнично разписание през седмицата. Майка ми на 73 г. Е чакала 20 час и половина!

Шофьорите в градския транспорт на София, за съжаление се превърнаха в поредните марионетки на двете прасета, които целенасочено унищожават Родината ни.

да не прекаляваме , Родината ( Татковината) нема лесно да се унищожи

Интерсно къде са били профсъюзите, когато тези хора са постъпвали на работа ? Нима тогава условията за работа са били добри и изведнъж са се влошики? Нима тези водачи в градския транспорт не са знаели при постъпването си на работа къде ще работят ? Но едно е ясно че тогава профсъюзите са си мълчали защото това им дава хоризонт да шишкат хората да стачкуват и да блокират цял град.

Аз живея на Владая. Редовно автобусите отпрашват с мръсна газ на станция Княжево, независимо че те виждат, че тичаш да не изпуснеш автобуса. Често това се случва със стари хора, които бутат колички с продукти. А автобусите са на интервал 30:40 минути. Да не говорим, че никога не натискат бутона, който би трябвало да наклони автобуса към тротоара при слизане. От Княжево до Владая всички спирки са по желание - само ако има някой да слезе. Че и бутон за известие трябва да натисне. Иначе с мръсна газ. Освен това често автобусите пристигат три минути по-рано на някоя спирка, отколкото е разписанието, и не чакат на спирката, а подминават.

Автобусите имат разписание. Никой не е длъжен да те чака ИМПЕРАТОРЕ.

Четеш ли, маймуно, че не го спазват? Ако на другите спирки не е имало хора, подраняват и хич не ги е еня, че някой се надява на разписанието.

Цялата ГЕРБ-ННачало държава България е така: в София има 3 дружества контролирани и назначени от мнозинството на ГЕРБ-БСП-ИТН-НН на правителството - крадат, разхищават, НО ВИНОВНИ БИЛИ ПП-ДБ. Е, ако си прост ще повярваш. Явно шоферите вярват, НО бъркат - когато ги използват политически, ТЕ ще бъдат изхвърлени после - КАК: една реформа на градският транспорт в СОФИЯ - приватизация/концесия на автобусните линии и ВСИЧКИТЕ обещания дадени на водачите ще изгорят.

пикаещи по жълтите павета, не знаете вече какви да ги дрънкате

Ще спаси градския транспорт.Аз не съм принц и кон нямам. От Коньовица съм,грозен и дърт. Дано по-скоро дойде той.

Как е решен аналогичен проблем при Стачката на авиодиспечерите - 1981 г

като искате да изкарвате пари ставайте плочкаджии - всяка седмица правите по една баня и сте д 5к напред!

За четири дена стачка икономийте за Софийска община от този тъй раздут транспорт ще стигнат за изграждане на барем една спирка на метрото.

Ашколсун на ДИР-а, че предупреждава кога е свършилая проверката дали съм човек, щото да мога веднага след нея да се кача отново на палмата ми.

за частните фирми, сега е момента да се раздадат линиите на частници, и до десетина дни да заработят, а до месец проблемът да е решен.

Трябва всички да ги подкрепим.Не може да ни баламосват как сме в клуба на богатите ,ама едни да помпят доходи безконтролно- брокери,дилъри,полицаи,депутати,маникюристки,бръснари и др.Работниците как да си вдигнат заплащането?

Викаш един глупав миризлив шофьор трябва да взима колкото един сърдечен хирург. Нали?

Да си намерят друга по-доходоносна работа. И когато никой не иска да е шофьор ще вдигнат заплатите. Пазарна икономика. НО тези "шофьори" не могат да си намерят друга работа.

Работниците не си вдигат заплащането, на тях им го вдигат! Така е от както свят светува! Татуирай си го!

Да се приватизира грдския транспорт /тролейбусен и трамваен/ и останалите автобусни линии. Така ще се намали бюрокрацията, която спътства всички държавани и общински предприятия. И най-вече няма да има "Калинки", които да заемат местата в бордовете на тези предприятия.

От 1200 шофьора уволняваш бързо 400 и наемаш виетнамци или индийци - другите 800 бързо ще си седнат зад волана - знаят че може да са следващите.

Абе къде ви намират такива мозъчни величия и стратези

Да вземем да приложим съвета и в твоята работа. Намаляват ти заплатата наполовина, ти недоволстваш, уволняват те и наемат виетнамец на твоето място?

То така се намаля заплата. Ти като плащаш на черно може.

В крайна сметка не се разбра за колко шофьорина иде реч.

Аз живея на Владая. Редовно автобусите отпрашват с мръсна газ на станция Княжево, независимо че те виждат, че тичаш да не изпуснеш автобуса. Често това се случва със стари хора, които бутат колички с продукти. А автобусите са на интервал 30:40 минути. Да не говорим, че никога не натискат бутона, който би трябвало да наклони автобуса към тротоара при слизане

Владая ли,..значи си селянин ?

при 4 минути закъснение на курс, шофьорът се глобява с 10 лева. Така че е нормално да не чакат всеки приближаващ се към спирката

Светни ме за 4-те минути, защото от Княжево до Владая всички спирки са по желание - само ако има някой да слезе. Че и бутон за известие трябва да натисне. Иначе с мръсна газ. Представа нямаш колко често автобусите пристигат три минути по-рано, отколкото е разписанието, и не чакат на спирката, а подминават.

Кметът трябва да се откаже от някоя от многобройните си сделки за източване на общинския бюджет и да даде пари на шофьорите.