Ден 4 от стачката: Работят само метрото и 16 частни автобусни линии
Шофьорите са блокирали депата и не допускат колите да излязат от гаражите
Обратно в новинатаКоментари - Ден 4 от стачката: Работят само метрото и 16 частни автобусни линии | Днес.dir.bg
Коментари
Ако искате да преборите транспортната мафия - пуснете Убер в БГ, закрийте държавните превозвачи и отдайте линиите под аренда. Иначе таква като Лойко и Шиши все ще подклаждат кога им изнася.
направо закрийте тази структура и дайте всичко на частни оператори. по 4 бона им малко - айде чао!!
Уволнете ги!Да се оправят!Ние също ще се оправим някак.Кой за колкото е учил,тия какво искат!?Други работят и за по-малко.На който не му харесва-шута!Давайте всички линии на частници и това е.
Ето, заради такива "стачки" в редица страни и езици думата "синдикати" е синоним на "мафия".
Хората свикнаха вече без транспорт - протеста може да си продължава до когато искат!!! Явно не им трябват заплати......
Си ходи на разходка и си спи спокойно. Дреме му за стачки и протести. Да се събере СОС а и да си решават проблемите. Още годинка има от мандата му.
Терзиев не бил виновен! Е кой е виновен,аз ли? От както застана за кмет не виждам никаква промяна! Забелязах, че от тогава не ме е проверявала контрола. Сега сигурно ще увеличават билетите но на бай мангал не му пука, той така и така не плаща. Каквато и услуга да предлагаш не си ли събираш паритр ще фалираш!
Най-добре държавата и общината да изтеглят заем и да увеличат двойно заплатите на вмирисаните ватмани.
Бойко, вади белия кон и връщай Фандъкова отново за кмет, че тия шмекери-измамници от ПП-ДБ съсипаха София
"Шофьорите са блокирали депата и не допускат колите да излязат от гаражите" Да ги поздравим с песента "Сватбата тръгва, булката не тръгва"!!! Скоро шофьорите се молят да влязат на работа в депата, но колите други ще ги карат!!!
Да ги уволнява всичките прости шофьори и след няколко месеца сами ще се натискат за същите заплати !! Не ги подкрепям , защото изпълняват политическа поръчка на Лойко и Шиши.
Само на мен ли ми прави впечатление, че от както тия палячовци не бачкат, ....да - има трафик, но няма задръствания
Хм, тази статия май дава решението на проблема - частни автобусни линии. С трамваите и тролеите е по сложно, но и там може да се намери решение.
Шефа на стачниците Буци Тиквуна вика нагло Туту Туту ама ще му се стъжни. София набира злоба и омраза и само някой да драсне клечката ще е страшно. А такъв ще се намери щото се орани и затлъстя а младите лъвчета ще го схрускат.
Крайно време е да почнат да изнасят министерствата и други държавни служби (КЗ* и т.н. от София). Ще е по-добре за цялата държава.
Да си съкрартят супер раздутия чиновнически щат който служи за нищо и ще имат достатъчно пари
Гледам фантазьорите с лаптопчетата пак се вихрят с миризливки:)))) частни фирми, военни пилоти-ватмани:))) Нещастен, глупав народец. Планктон. В цял свят хората са солидарни когато има стачка, тук мишките прости се правят на кметове:))))
Точно така, гърците го правят! Трябва да скочат и от метрото, чистотата. Тук се дават примери за други професии, които имали по-малки заплати, пък чинно не излизали на стачка. Шофьорите и ватмани как и какъв рушвет да си поискат?
Всеки иска много работи. Ана пари няма. Покажи, че си солидарен - откажи се от половината твоя заплата в полза на ватманите. Иначе си един празноглав дърдорко.
А в Пловдив защо не стачкуват?Там по-високи ли са заплатите?
В Пловдив повече от 20 години няма ДАП, трудно млже да се каже, че имат градски транспорт.
Няма ли частни транспортни фирми в София да поемат линиите?
Аз живея на Владая. Редовно автобусите отпрашват с мръсна газ на станция Княжево, независимо че те виждат, че тичаш да не изпуснеш автобуса. Често това се случва със стари хора, които бутат колички с продукти. А автобусите са на интервал 30:40 минути. Да не говорим, че никога не натискат бутона, който би трябвало да наклони автобуса към тротоара при слизане. От Княжево до Владая всички спирки са по желание - само ако има някой да слезе. Че и бутон за известие трябва да натисне. Иначе с мръсна газ. Освен това често автобусите пристигат три минути по-рано на някоя спирка, отколкото е разписанието, и не чакат на спирката, а подминават.
Предлагаме в името на солидарността общинската администрация и МВР вместо тези големи увеличения да се откажат само с пет процента от увеличението и ще има пари за шофьори!!!
Розовите понита са супер некадърни да управляват, софийските шопи си ги избраха, да си ги търпят. Един Белград е с безплатен градски транспорт от 1 януари 2025 г.? как го правят, без да са в чудото на Вселената, наречено ЕС? Очакваните годишни разходи за поддържане на безплатния транспорт се оценяват между 360 и 412 милиона щатски долара, което включва експлоатацията на над 1,300 превозни средства – автобуси, трамваи и тролейбуси. Кметът Александър Шапич обяви амбициозен план за обновяване на целия транспортен парк до края на 2025 г., като всички превозни средства ще бъдат на възраст под две години . Това включва закупуването на нови автобуси, трамваи и тролейбуси, с цел подобряване на качеството на услугата и насърчаване на използването на обществения транспорт.
Следете другата седмица кой от политиците ще излезе и ще се потупа по гърдите: "Реших проблема на софиянци! Намерих пари за шоферите." Залагам на вероятност: 50% - дебелото успяло момче. 30% - човека с анцунга от Банкя 20% - ОПГ групичките в СОС са се договорили. пс. Момченцето от ДС въобще не го слагам в сметките. В последните му изяви се видя, че е безгласна буква - неможач.
Момченцето не е шеф на шофьорите. Шофьорите си имат шеф, който си кара почивката някъде и не го интересува какво какво става в София. Недей чака Ба це ти да даде пари на шофьорите. Ба це ти цели да събори Момченцето. Аман от ге рбери!
Още в началото на стачката предложих хората да бъдат заменени с роботи.Не иска ни храна,ни вода,ни пари,ни заплата.Работи колкото му зададеш.Вярно че не знам колко ще струва,но веднъж закупени,няма друг разход,няма стачки и т.н.
Що пишеш глупости. Закупените роботи, ще дават дефекти и ще имат нужда от непрекъсната поддръжка. Освен това, много бързо ще спрат да ти ги продават и ще го обърнат на услуга, за която ще си плащаш цената на работа като първоначална такса или такса включване и няма да става твоя собственост.
на много места шофьорите на автобуси в градския, и то не от няколко месеца, са непалци и от други нации от Югоизточна Азия. И не мисля, че има сериозни оплаквания. Такива шофьори вече има дори в Сърбия. Трябва им опит и кратко обучение. Доволни са от заплатата, която получават, и се стараят. Та на всички е ясно дали най-интелигентната и работлива част от населението у нас са шофьорите. Или по-скоро най-мързеливата, нискообразована и с минимум желание за допълнителна квалификация. Не спряха да изкарват как едва ли не работят за 2000 лева, при положение, че всеки знае, че вземат над 3000 реално, което е около и над средната заплата за София. Ако падне забраната за бус лентите, а дори общината помогне и насърчи споделеното пътуване - да не се окаже, че няма нужда от 50% от настоящия брой шофьори в момента? И сами ще си търсят по-добри условия в частния сектор.
Толкова и работят! С празнично разписание през седмицата. Майка ми на 73 г. Е чакала 20 час и половина!
Шофьорите в градския транспорт на София, за съжаление се превърнаха в поредните марионетки на двете прасета, които целенасочено унищожават Родината ни.
Интерсно къде са били профсъюзите, когато тези хора са постъпвали на работа ? Нима тогава условията за работа са били добри и изведнъж са се влошики? Нима тези водачи в градския транспорт не са знаели при постъпването си на работа къде ще работят ? Но едно е ясно че тогава профсъюзите са си мълчали защото това им дава хоризонт да шишкат хората да стачкуват и да блокират цял град.
Аз живея на Владая. Редовно автобусите отпрашват с мръсна газ на станция Княжево, независимо че те виждат, че тичаш да не изпуснеш автобуса. Често това се случва със стари хора, които бутат колички с продукти. А автобусите са на интервал 30:40 минути. Да не говорим, че никога не натискат бутона, който би трябвало да наклони автобуса към тротоара при слизане. От Княжево до Владая всички спирки са по желание - само ако има някой да слезе. Че и бутон за известие трябва да натисне. Иначе с мръсна газ. Освен това често автобусите пристигат три минути по-рано на някоя спирка, отколкото е разписанието, и не чакат на спирката, а подминават.
Цялата ГЕРБ-ННачало държава България е така: в София има 3 дружества контролирани и назначени от мнозинството на ГЕРБ-БСП-ИТН-НН на правителството - крадат, разхищават, НО ВИНОВНИ БИЛИ ПП-ДБ. Е, ако си прост ще повярваш. Явно шоферите вярват, НО бъркат - когато ги използват политически, ТЕ ще бъдат изхвърлени после - КАК: една реформа на градският транспорт в СОФИЯ - приватизация/концесия на автобусните линии и ВСИЧКИТЕ обещания дадени на водачите ще изгорят.
Ще спаси градския транспорт.Аз не съм принц и кон нямам. От Коньовица съм,грозен и дърт. Дано по-скоро дойде той.
като искате да изкарвате пари ставайте плочкаджии - всяка седмица правите по една баня и сте д 5к напред!
За четири дена стачка икономийте за Софийска община от този тъй раздут транспорт ще стигнат за изграждане на барем една спирка на метрото.
за частните фирми, сега е момента да се раздадат линиите на частници, и до десетина дни да заработят, а до месец проблемът да е решен.
Трябва всички да ги подкрепим.Не може да ни баламосват как сме в клуба на богатите ,ама едни да помпят доходи безконтролно- брокери,дилъри,полицаи,депутати,маникюристки,бръснари и др.Работниците как да си вдигнат заплащането?
Да си намерят друга по-доходоносна работа. И когато никой не иска да е шофьор ще вдигнат заплатите. Пазарна икономика. НО тези "шофьори" не могат да си намерят друга работа.
Да се приватизира грдския транспорт /тролейбусен и трамваен/ и останалите автобусни линии. Така ще се намали бюрокрацията, която спътства всички държавани и общински предприятия. И най-вече няма да има "Калинки", които да заемат местата в бордовете на тези предприятия.
От 1200 шофьора уволняваш бързо 400 и наемаш виетнамци или индийци - другите 800 бързо ще си седнат зад волана - знаят че може да са следващите.
Аз живея на Владая. Редовно автобусите отпрашват с мръсна газ на станция Княжево, независимо че те виждат, че тичаш да не изпуснеш автобуса. Често това се случва със стари хора, които бутат колички с продукти. А автобусите са на интервал 30:40 минути. Да не говорим, че никога не натискат бутона, който би трябвало да наклони автобуса към тротоара при слизане
при 4 минути закъснение на курс, шофьорът се глобява с 10 лева. Така че е нормално да не чакат всеки приближаващ се към спирката
Светни ме за 4-те минути, защото от Княжево до Владая всички спирки са по желание - само ако има някой да слезе. Че и бутон за известие трябва да натисне. Иначе с мръсна газ. Представа нямаш колко често автобусите пристигат три минути по-рано, отколкото е разписанието, и не чакат на спирката, а подминават.