Четири се оказаха жертвите в смазаната от 2 ТИР-а кола край Монтана

Тежката катастрофа стана на международния път Е-79 при разклона за село Долна Вереница

Обратно в новината

Коментари - Четири се оказаха жертвите в смазаната от 2 ТИР-а кола край Монтана | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

На юен веенъж ми поднесе колата на кръгово. Беше есента, мокро, влизам си сннормална скорост, натискам спирчака, колата продължава напред да се пързалям и не спира колата и си се пързаля . Ударих бордюра, сцепих гума, счупих джанта и изкривих носач. Зимните ми Гуми ми бях с грайфер като на нови, не съм изминал повече от 10к км, обаче на 6г. В комбинация с хлъзгавия път, локвите, обратния вираж, гладкия като стъкло асфалт стана инцидент. Добре че не беше замесена друга кола. Та аз не се чувствах виновен за инцидента. Не бях сгрешил никъде. Освен да карам още по бавно. Но и тов ане е гаранция. Пътищата са ни такива некадърни, така строим, такава ни е нацията от край време.

Коментарите казват всичко. Професори и специалисти. Хора със злоба и комплекси. Това е Бг.

В събота и неделя по българските пътища не трябва да има НИКАКВИ Тирове. Само спрени на паркинги. 90% от катастрофите с Тирове стават точно през почивните дни.

Да бе да ,според теб най важното предназначени на пътищата е да се разкарват дебили като теб..Хората които са на работа по пътя трябва да са с предимство. На смотания шофьор все другите му пречат..

Изверг, починали са хора.

Да се спре АМ Хемус и спешно да се започнат магистралите Варна - Бургас - Малко търново, Русе - Стара Загора - Свиленград и Видин - София - Благоевград. една магистрала Запад - Изток (Калотина - Бургас - Свиленград) за територия като нашата е достатъчна

50% за бате Бойко, 35% за Автомагистрали и колкото направим с 15% толкова.

Изгнил пасат, който отдавна е трябвало да бъде рециклиран, държащ се цял само от боята. Малоумник с 40 тона зад гърба си, шофирал както си кара голфа. Сега и да го обесиш едва ли има някакъв смисъл... Видял е завоя, усетил е, че се движи твърде бързо, набил е спирачки. Ремаркето поднася и сухо да беше пак щеше да поднесе с тия гуми дето карат. Много малко камиони са с адекватни гуми и спирачки работещи еднакво на ремаркето и влекача. Обикновено спирачките на влекача спират по добре и ремъркето разчиства насрещната лента... Тези в изгнилия пасат са нямали никакъв шанс, този ръждилник и в каруца да се беше ударил пак щеше да се разпадне. Станал е къде половин метър на дължина. Пак добре, че са успели да преброят труповете, щото са изглеждали като мръвки и ръждясала тенекия. На фона на тази картинка на бай ганю отново пътя му е крив, дъжда също. Крайпътните дървета още се е не сетил да обвини. Идиоти уникални.

Мислиш, че нова кола би устояла на такъв натиск? я виж доста ново БМВ как се е размазало самО в ТИР, самО, без помощта на втори такъв. Новината е от днес. После ми плямпай за ръждясали ламарини...

ИМЕ, от твоя коментар лъха на умопомрачителна некомпетентност. Единственото вярно е, че на малоумник са позволили да управлява 40 тонна машина. Това, че е на 29 г не е причина, има малоумници и в по-напреднала възраст. Оттук нататък всичко, което си написал е пълна глупост. 1. Главният спирачен кран/този, дето е под педала на спирачката/ е конструиран така, че подава въздух първо към спирачките на ремаркето, а след това към влекача. 2. Може да не вярваш, но в едно ремарке има повече мозък, отколкото в главата на водача. Има едно устройство, наречено "модулатор", което управлява почти всичко в това ремарке. EBS, ASR и автоматично задействане на спирачките в завой/левите или десните тръкалета, според завоя/ с цел стабилност са само малка част от функциите. 3. Хайде стига с тези гуми. То не бяха простотии за някакви зимни и летни гуми, за износени и т.н. Да тръгнеш с износени гуми, още повече в чужбина е равно на финансово самоубийство. Тези времена отминаха преди 20 години, а глобите са 4 и 5 цифрени. Въпреки това, физиката е непреодолима. Комбинацията от липса на акъл и асфалт със съставки, правещи го хлъзгав на мокро /за справка, катастрофата с автобуса при Своге/ водят до такива инциденти.

И какво - и строежа на пътя и администрацията дето дава книжки за камион на малоумници се управляваше и контролираше от некадърния шофьор на джипка. Колкото и да го въртите, все до това корумпе опира работата.

Теорията и аз я знам. Да въздух се подава първо на ремаркето. Но спирачките на влекача спират доста по добре от на ремаркетата. Забелязал съм го не на един камион. Разните му там системи хартисват най много до 5тата година. Електрониката се наводнява, като чуят цената на нова ремъркето остава без системи за стабилност. И оттам нататък ремърке с по малко мозък от собственика на камиона. Да не говорим за онези полски платчици дето ги слагат по тахографите. Два пъти чукваш спирачка един път дълги и мигач и хоп тахографа отчита спрял камион а он си лети със 100. Бас хващам, е на тоя камион ако се направи тест на спирачките ще си много учуден от резултата. За адблюто да ти обяснявам ли, или си го знаеш?

Странно!!!! Сигурен съм, че многото камиони, които си виждал, са били на снимка. За спирачките на влекачи и ремЪркета някой ти е разказвал цветно,а също и за тахографите и "полските платки". Освен това, не обясняваш на правилния човек. Имам 35 години стаж зад волана на такива устройства и по най-елементарни изчисления, около 4 млн. километра зад гърба. Предполагам, че по това време ти още си бил само еротичен блясък в погледа на баща ти. От 1994 имам собствени камиони, не са много, но мисля, че съм наясно с подръжката и експлоатацията на такава техника. Ако искаш да кажеш някоя глупост и за адблУто, няма да те спирам. Излагането си е твое.

И при износени гуми 40 тона с 90 км/ч при мокър път как се спира а, бе тъпак? Наясно ли си динамичното натоварване на тези 40 тона при спиране в сухо време, а бе идиот?

Масово не се спазва ограничението от 60 км/ч на кръстовища и въобще по пътищата. Но има и друга страна на нещата, често виждам неуместно поставени знаци, или пък са в храсталака, или скрити зад други табла. Нация от вулгаропиреци, сър!

Докато няма контрол така ще бъде! Толкова ли е трудно да пуснат цивилни коли за контрол на цялостния трафик?

Нужное е малко мозък,а не полицай на всеки завой.

У вас без бомба повече умрял от нас.

- подготовката на шофьорите у нас е катастрофална - техническото състояние на много МПС-та също - настилката е далеч от каквото би трябвало да бъде - задължителният наклон на пътя за да се оттича водата е въпрос на случайност - мантинели има още и от тошово време - сигнализацията често е лишена от логика - и най-вече: липсва адекватен контрол от съответните органи, които са заети с всичко друго, но не и с контролиране дали се спазва ЗДП, а за тех.състояние на МПС-тата да не говорим

Обаче! - камерите се монтират там, където няма никаква логика - полицаите имат квоти за актове - паяците разботят вече с удължено работно време, а ограниченията за паркиране стават все повече и все по-абсурдни

Има и един друг момент. Настилкатабв германия например прави отлично сцепление с гумите. За първи път като карах там с колата си ми направи вшпечатление. Колата е като залепена за пътя, освен това има вираж и наклон да се оттича водата и можеш да всимаш завоите с висока скорост дори и при дъжд без опасност. Строителите са го помислили. В БГ не сачували за тия неща. Пътущата дори и новите ни загладени като стъкло, събират се локви, обратни виражи и се Хлъзгаш като стъкло. В допълниение като сложиш износените гуми на колите и камионите и резултатът е налице. Множество катастрофи с убити. Просто в БГ е така. Няма мислене, няма бъдеще, кражби и корупция във всичко и живот ден за ден. Бг умира бавно и няма спасение.

Не са строителите, а проектантите на пътя, които решават кое как да стане....

Във всяка нормална държава след подобна катастрофа мерките са драстични и трайни. Нормалните народи полагат грижи за живота и здравето си. Но Кочината не е нормална държава. В нея животът и здравето не струват нищо. С какво право Кочината се смята за нещо пред другите народи, след като животът и здравето на материала й не струва нищо??

Където и да отидеш колони от турски камиони.Бизнеса на мафията яко върви,а хората гинат по разбитите тесни пътища.

Тоест камионите, а не пътищата и малоумните водачи са виновни? Да товарим на каручки продукцията и стоката, а?

И по-евтино, и по-сигурно

На гара Тодор Каблешков до Пловдив има карго терминал. Какъв е проблема да ги товарят на влак и да го експедират до Видин , че и по-натам?

Ти пробвал ли си да товариш с БДЖ? За тях времето не съществува, сякаш са в черна дупка. По-лесно е да платиш за автотранспорт, отколкото да не знаеш кога ще пристигне и кога ще ти дръпнат вагона на товарна гара, за да осигуриш транспорт за претоварването.

На този път има поставени табели с ограничение 60 преди всяка отбивка и множество табели за опасен участък. Някой намалява ли? България, турци, шофьори на леки коли, тираджий? Отговорът във всички случаи е НЕ.

Кой е този тираджий? Някой римски бог?

Аз съм практически единствен, които намалява и не само на кръстовищата. И какво става? Ами камиони, камионетки и коли ме задминават точно на кръстовището. Нация от дебили, брат!

Пътят тесен, ама карат като бесни. Всички камиони. Не минавам всеки ден по тоя път, ама направо тръпна, като ми се наложи. А полицията го знае, това. И чопли семки.

и що направиха мост през реката като няма път влизат международни товари по един шибън път а за шопите да ходят на море магистрала към бетона южния бетон и вили. Сега магистрала шопа да оди си плакни топките в гръцко а тия хора от сеерозапада кучета ги яли. Там море няма. Ограничено гербераско мислене.

Горе долу два пъти са спадвали убитите при ПТП от при Бай Тошо към сега от 1200 1981 до към 600.

Това е достатъчен факт в какво уникално невежество сме живяли тогава. 10 милиона сме щели да станем с мангалите.

600 е абсолютният минимум. Обикновено са 800-900. Освен това виж ранените, щото по време на бай Тошо коланите не бяха задължителни, малко коли бяха с еърбези и повече народ мреше. За справка тогава ранени около 4000 годишно, а сега около 10 000.

Не виждам никаква маркировка, мантинели, означения, нищо което да подсказва, че това е път, а не някакъв си асфалт, пльоснат в полето. А че, е супер хлъзгав сух е вярно, а на мокро си е тото. Е, жалко, че отново е имало печеливши. Бог да ги прости хората.

Има някои ганьовци- шофьори големи боклуци, но корумпираните катаджии ги направиха такива.

Липсата на нормални пътища и контрол на шофьорите на камиони от страна на КАТ, водят до тези тежки катастрофи.

Контрола на КАТ- ДАИ е "мави,мави пара, йок кърмъзъ".

Редовно ги виждам как не мамалят на ограничения от 60 и през населени места се минава поне със 70, защото това е ок за тахографа. Ако пък са празни и пред тях има по-бавен автомобил, считат за нормално да карат на 10 зад него. Оплачете се после където искате.

Я пак, ама по-бавно и по-смислено. Ще можеш ли?

Неспазването на дистанция често води до катастрофи с жертви и нервно шофиране на шофьора отпред и оттам допълнително причина за грешки. Да се спазва дистанция с предното МПС зависи от шофьора отзад. Може би трябва да се помисли за видеорегистратори отпред и отзад ако трябва записващи и предаващи включително Рег номер на МПС то отзад и ползвани като доказателство за глоба на задния водач неспазващ дистанция. От камиона с видео регистратора също може да се види дали е спазвал дистанция

"Удариха се пред мен и аз се ударих отзад. Валеше много дъжд. Няма несъобразена скорост, движех се бавно", каза Георги Цачев - шофьорът на цистерната, Пътя е тесен , при дъжд хлъзгав ! Кой го е строил ?

мъка за жертвите на това убийство.

Колко опит ще има едно лайно на 29г. да управлява ТИР.Те на тия години не могат да си избършат носа,камо ли да е чувал за закона за инерцията.Купуват си книжки и после даже един автомобил не могат да управляват и убиват невинни всеки ден.

Дали една нация е нормална или маймунска може да се съди по движението по пътищата. Движението в Нидерландия е доста различно от това в Албания, а къде сме ние всеки сам да прецени.

Дам ама нидерландците са мръсни империалисти, колонисти и прогнили капиталисти, дрогирани джендъри. От тях ли пример даа вземаме?

На света няма по прости и тъпи същества от ТИРАДЖИИТЕ. Всеки неуспял да се реализира в живота става шофьор на камион.

Къде е тиквата да се похвали с пътищата , заради корупция ги строят некачествено и при най- малкия дъжд почват да се парзалят. Бог да ги прости поредните жертви.

На калпава ракета космоса и крив. В момента управлява служебен кабинет - явно премиера (не знам кой си) му е виновен на тираджията за поднеслия камион.

FFF

Да, щото пътя, на който е станала катастрофата е строен от служебния кабинет, който е на власт от една седмица. Ма герберите сте оперирани от мозък, честно.

Този път почти сигурно си е строен по соцвремената. Какво точно е виновно управлението на ГЕРБ в случая? Или си курдисан позитански трол, или си прост трол.

Поредната трагедия в която пръст или цяла ръка има Тиквон Великолепни. Този боклук отклони на няколко пъти парите за участъка от пътя Видин София Е79 незнайно накъде .Почти целия тежкотоварни трафик минаващ транзит през България вършее по Е79 .И ето ги и видимите резултати от управлението на Герб катастрофи и смърт....

Бъркаш за трафика- по-голямата част минава през Дунав мост 1!

Горките хора, дано има справедливост и възмездие !

Може би ако имаше GPS проследяване на ТИР-овете със момента скорост и координати... Да, ама БГ!

29 годишното тираджийче дето е карало със несъобразена скорост и се е подхлъзнало трябва доживотен затвор, малко педалче мръсно, отне няколко живота.

Скоро живота ще се нормализира. Жертвите от катастрофи по пътищата ще надминат жертвите от пандемията.

Аз съм международен шофьор и наскоро ми се наложи да мина по тоя път няколко пъти.Точно на тоя път стигнах до заключението, че турските ми колеги са потенциални убийци.

Феса е виновен на сто процента, доразмазал ги е и наврял под ремаркето. Карал е с абсолютна не съобразена скорост и без дистанция за аварйно спиране.

Съгласен съм с теб. Но искам да допълня, че за някои шофьори дистанцията е място където могат да се вмъкнат и да минат с една кола по-напред.

На никой ли не му прави впечатление, че липсва каквато и да е хоризонтална маркировка?

Виновни са и корумпираните търгаши от Агенция "Пътна инфраструктура". Не само че няма пътна маркировка,но и е твърде тесен. Дали отговаря на стандартната широчина,която се изисква за международен път?

“Ако пътят бил по-широк, това нямало да се случи” ...мамати да еба мръсен селски ембицил!!!

Кочината е символ на нищета, малоумност и гибел. Нищо не става от това тъпоъгълни племе, нищо..

Дали са имали основание победителите в Първата световна война,които са предлагали България да бъде унищожена,а територията й да бъде разпределена между съседните държави?

Удроу Уилсън е дал други идеи и има негов паметник на гарата в Прага. Тук няма. Явно идеята не работи по един и същи начин с различен материал.

Къде е Кат да регистрира опасни участъци и тирове без гуми , абе газете поне катаджиите да умират тия подлоги ненужни гнусни.

Да,КАТ може да маркира опасни пътни участъци и да дава предписания за ремонти,но отговорността за състоянието на републиканската пътна мрежа е на Агенция "Пътна инфраструктура". Може би някой от тези корумпирани некадърници трябва да загине на този опасен участък,за да благоволят да го направят както трябва.

Кой го интересува? Има ли въобще някой изненадан от случилото се? Едва ли не първата катастрофа с убити в БЕГЕТО. И какво? Утре ще има нова катастрофа, отново с убити. И естествено отново ще е катастрофа, която можеше да бъде предотвратена ако имаше реален контрол на трафика. Все така ще е при нас. Вечно.

Ама разбира се, само в България стават катастрофи. Лека им пръст на загиналите...

Катастрофи стават навсякъде,но я направи справка на кое място е България по катастрофи на глава от населението. А известно ли ти е състоянието на пътищата в Гърция например? Там дори и най-затънтеният междуселски път е с маркировка и без дупки.

БГ Автобуси, тирове, карат с с гуми най-малко трета регенерация, да не говориме за украински, молдовски, и прочие - контрол - никакъв, или който си плати! Жалко за невинните хора.

Каро карате със скапани гуми, карайте по-внимателно селтаци безполезни!!! Все някой друг ви е виновен за това, че освен да правите от храна лайна, за друго не ставате.

Ха, ха, ха... Леко, не си виновен, че не сващваш от първия път, то ти вродено! И ако се напънеш, ще вземе да се изходиш, и то много!

трагедия нямам думи просто..тъжно ми е страшно..това е постоянно в БГ

Отново убити на пътя.... Вчера за пореден път като шофирах, в населено място, с ограничение на скоростта 80 км., почти 80 процента от така наречените шофьори караха с поне 100 км, покрай мен минаха поне на око около 12 автомобила с такава скорост, че... Засичанията не ги броя... Ама и властта, и правораздавателните органи са въпросните, които отговарят за промените в законов аспект, да не говорим и те да спазват правилата и да разбират сериозността на подобен тип карания,защото такова несериозно мислене ще дава жертви в бъдеще(дано да греша някой ден!!!) Как и по какъв начин ще разберат тези "шофьори", че правилата не са измислени от въздуха. Ще трябва доста крути мерки, за да се промени манталитета на водачите на мпс!!!! Бог да прости душите на горките хорица!

Като не искате да ви газят с тирове по пътищата, правете като мен - пътувайте със самолет - хо хо хо хо!

специално ще купя няколко дрона и ще ги нахакам с 200 в турбините/перките на самолета ти!!!

В предната новина по темата коментирах как турчина в тира отзад е също за съд, заради неспазване на дистанция от колата пред него. Това са десетки тонове метал и товари и имат нужда от дълъг спирачен път, за да спрат от 100 до 0 км/ч. А идиотските им шофьори карат на метър-два от МПС-тата пред тях. Ако тази кола отпред по някаква си причина се наложи рязко да спре - пишете я помляна и размазана от тира на два метра зад нея. В случая този Пасат първо е бил размазан от удара в ремаркето отпред, а после нагънат до неузнаваемост и от тира отзад. Виждате ли на снимката какво е положението - сгъната е като топка хартия. За да не могат пожарникарите да разберат колко трупа има вътре, значи е по зле и от касапница. Вече коментирах - мразя случаите в които се окажа между два камиона, а идиота зад мен е на два метра. Това най често ми се е случвало по "пътя на смъртта" - Бяла - Русе. И сега си представете, че е тъмна, мъглива и дъждовна нощ, асфалта черен от дъжда, виждате само стоповете на камиона пред вас. Пътя не го виждате, благодарение и на това, че фаровете на тира отзад са направили ден в колата ви и от това съвсем нищо не виждате. Ако онзи отпред рязко спре, този отзад така ще ви напъха под предния, че колата ви ще стане висока, колкото е височината на капака на двигателя. Всичко нагоре от това е сплескано.

Знаеш ли как се минава психо теста за професионален шофьор в БГ? С пари в брой. E?

Проблемът с дистанцията е много сериозен. Постоянно ми се случва, особено в натоварен трафик да се движа на по-голяма дистанция от колата пред мен. Проблемът е, че има достатъчно много примати, които си мислят, че им правиш място да те засекат и изпреварят, с което си действие пак ти създават проблем, щото те засичат. Един път един така нагло ме засече (в същото време колоната спря рязко), че като му свирнах излезна от колата и ми каза "ами гледай бе!".

Имате 2 варианта. 1. Емиграция. 2. Седене в кочината, търсене на вината, вайкане, обвинения, този спазил дистанция, онзи не ремонтирал пътя... А вариант 1 е тооооолкова лесен...

....

Истината боли?

Друг ще се бори след него!!!!

Нито един от тези варианти няма да помогне и иронията ти е излишна. И като бяга поредният българин, с какво ще допринесе България да стане една нормална държава?! Ами, отстъпването от това да се бориш за промяна (щеше да е хубаво и другите избягали около 800 000 българи през годините да са се борили и обединили) в хубавата страна не помага с такова пораженческо мислене! Е, ти си поредният пораженец с това мислене като тези 800 000! Но виж, в Индия например е просто кошмар как карат въобще там. Давам ти повод за размисъл къде в логиката ти да промениш.

С толкова идиоти накуп не може да се бориш. В някакъв момент ти писва.

Вариант 1 не е толкова лесен. В чужбина също не размитат за нас особено, ако искаме да си работим по специалността, а не нискоквалифициран труд и ако сме вече над 40-годишна възраст. А ако имаш и семейство да устройваш с теб в чужбина, трябва да си се усетил на много по-ранна възраст. Така че тези, които сме си отдали младостта и способностите за тази държава, сме обречени да си останем с вариант 2 или да се надяваме децата ни да се справят с вариант 1 и да ни вземат при себе си.

И неговите магистрали

майка ти

Някой от останалите тулупи да построи повече?! За бай Тошо ли копнееш, защото друг не построи и 10 км. Нещастник.

Тоя па, тва по севда тв ли го чу?! Опитай малко да мислиш, не е трудно.

"Удариха се пред мен и аз се ударих отзад. Валеше много дъжд. Това казва водачът на цистерната с нафта.Поднася ремркето на тира на прав участък или нещо друго-несъобразена скорост.Минавал по този път Видин Монтана.Тесен и грозен,пълно с дупки,българска действителност ви казвам.Отвратителен път! А ББ докато беше на власт и сие,пет пари не даваха за тази част на БГ.Занемариха я до степен не на бедност,а до отчаяние от всичко.Пътища боклуци,немарливост,да продължам ли??? Жалко за хората,които така нелепо губят живота си.Събудете се горе и след тези избори направете нещо за БГ!

построи повече магистрали от колкото БКП-то за 45 + 20 години, изроде мръсен, немит и нечист!

Очевидно не е достатъчно ?

кви магистрали е постоил бе лайньо??? На вълни и дупки от втората година!!! Я ми лапай члена копелдак насран

и е спазвал дистанция, затова е премазъл хората! изрод!

всяка скорост (и начин на шофиране) която не е съобразена с конкретните условия (независимо какво пише на знаците) и доведе до катастрофа, може да се счита за несъобразена

''Удариха се пред мен и аз се ударих отзад. Валеше много дъжд. Няма несъобразена скорост, движех се бавно", Ами значи има несъобразена ДИСТАНЦИЯ. Господи помилуй, на какви диоти вече дават книжки