Коментари - Букурещ затваря центъра за старите коли под Евро 3 | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

С тази новина ни подготвят психически за това което ще се случи. Вариантите са два всички да започнат да се възмущават веднага да напомнят че минималната заплата е 350 лв. Да не забравят за дискриминацията и че за циганите е непосилно. 70 % ит градския транспорт ще трябва да се подмени и врория вариант е да си купите вазелин и да се намажете отзад. Мрънкайте защото тези коментари се четът. Ако няма недоволство ще има вазелин отзад.

Мечката като заиграе в комшиите... продавайте дизелите!

Днес в Румъния, утре и в България!!

800лв. за винетка+100лв. другата винетка+350лв. гражданска+50лв. общински данък=250лв. пенсия

Е па метайте тея коли тук бре. Тва Евро 3 си е ноф фнос и са си екстра...и за стандарта и за пътищата в БГ.

Айде сега и в София така.

Лобизъм на Дачиа(Рено) към лесно-корумпируемото румъбско соц. правилтество.

Ма мале колко тапанарско подробно угодническа статия са цопнали тук . Ами да бяхте започнали , че хората в Румъния пъти по-големи доходи от нашите и могат да си позвоят покупка на нова кола , после да споменете , че Дачия е на едно от челните места по продажби в Европа , защо не споменете , че това се води един от най-здравите автомобили пускани някога от компанията Рено . Надявам се , че много от вас невярват на еко нормите за автомобили ? Всичко е с цел да си купувате по-често нов автомобил . За тези които са фенове на електрическите коли да напомня колко са вредни мобилните телефони и как ви пържат главите , а сега се сетете какво ще се случи с вас в електрическата кола с мощната и батерия ЕКОЛОГИЧНО ?

"За тези които са фенове на електрическите коли да напомня колко са вредни мобилните телефони и как ви пържат главите , а сега се сетете какво ще се случи с вас в електрическата кола с мощната и батерия ЕКОЛОГИЧНО ?" Бат' Гошо, като не разбираш от физика, по-ок е да си траеш, че ставаш за смях и на кучетата. Телефоните облъчват, понеже излъчват радиовълни. Батерията, нито електрониката която преобразува мощността към моторите не излъчват нищо.

а за производството на тая батерия що вредни емисии се отделят не е истина ама затова никой не говори. Тук друг е въпроса колко струва и подмяната на такава баетия и самата батерия

ОТделят се, но не в центъра на града нали? И се отделят в контролирана заводска среда, не по пътищата и магистралите, нали ? Батерията също се рециклира почти напълно.

до sa (нерегистриран): Верно е че не е в центъра на градът. Да не мислиш че тоя въздух после не замърсява друг град или малко населено место. Той да не се изпарява или да стои на едно место бре ?

Нали се сещаш, че има седем разлики дали 2 милиона човека ще ги дишат тия азотни окиси и фини частици?

Пак за колите на газ нито дума. Няма далавера в евтиното екологично гориво и евтините коли, движещи с него.

Има, как да няма. Евронормата се определя в зависимост от това, каква технология е спазвал производителят, независимо на какво гориво е автомобилът. Виж, ако питаш за самоделките на газ, това е друг въпрос. Наистина няма, ама за теб това е добре. Защото единствената логика за регулация при тях е пълната забрана.

значи и дизелите

ако това стане в София, ще джиткат само дизеляци в центъра и вервайте ми, ще е абсолютно същата мръсотия...

може да си внесеш кошник от времето преди хотлер и да г орегистрираш като перфекте н ид апуешлявиш с него както си искаш и къдто си искаш!

Не хвалете румънците предварително. Всичко още е във фаза "проект" , а докато се приеме (ако се приеме) бая вода ще изтече. При това толкова много категории и подкатегории има, че не е ясно как ще се контролират нещата. Евро от 1 до 5. Кой какво Евро има, какво е платил, дали е платил, ама денем не може, но вечер и нощем може. Делник не може, събота и неделя и през празниците може, и т.н. Ами ако живея в този район? Само нощем ли ще може да се прибирам? И нощем да излизам?

Батка, ако живееш в този район и искаш да си караш барнимобила, но не влизаш в категорията - плащаш, написали са го в проекторешението. /понеже нали никой не може да ти ограничи виждането къде да живееш на база притежаван автомобил/ На нас понеже не ни се бърка в тоя качамак и ни се вижда сложна материята, хич дори не сме започнали да правим "проекторешения", оставили сме нещата на самотек, понеже е най-лесно.

до Ами (нерегистриран): Т.е от догодина вместо да движим чак до Швейцария на почивка ще опъваме палатка в центъра на Румънската столица , защото въздухът ще е по-чист от швейцарският.

Това засяга и нас .Излиза ,че за да отида до летище Отопени веднъъж на дунавмост купувам еднодневна винетка за Румънската пътна мрежа а после още една за да мина през Букурещ.Ще видим,ще стане ясно.

За чий ти е да влизаш в града бе човек? Околовръстно има.

Като не си ходил, не се обаждай.

КОга ще се въведе и това в БГ ?

Кога видиш налъмите цъфнали....

Когато почнем да произвеждаме Шкода, т.е на кукуво лято. Румънягите се чудят как да си увеличат пазара на Дачиите, ама ние няма за какво да се пънем.

Пак ни изпревариха румънците! Личи си, че са по-европейска държава от нас. А ние ще си дишаме мръсотията на колите.

Минали покрай европейска държава.

Че ти в София наскоро ходил ли си? Има места, където въздуха не става за дишане, но пък можеш да го пипнеш. Да не говорим за ориенталския вид на някои места.

леле колко сте ............. Той и Каролев като го глобиха за книжката, урева орталъка и промениха закона. Иначе бичеше глупости нон стоп. това състояние п.....т е за цял живот не е временно.

Всъшност като говорим за винетки в градовете то всеки плаща винетка на Общината в България и сега само че вместо винетка това се нарича данък МПС и парите които се събират би трябвало да отиват за поддръжка на общинската пътна мрежа. Нали някой не се мисли че пътищата в общините се ползуват безплатно ? :)

Идеята не е да се събира данък, а да се спрат таратайките, дето тровят въздуха в града. Ти излизал ли си тези дни в София да усетиш какво точно дишаме? Толкова е гадно, че за 15 минути разходка и белите ти дробове се пълнят с всякаква гадост.

Като затвориш центъра ще направиш ли въздуха по-чист генерално в София ? Айде помисли! Да не мислиш че този въздух стои статичен постоянно над центъра на София и не се мести. Освен това въздухът не се трови само от трафик на коли до 3,5 тона а и от всичко над 3,5 тона. Освен това въздухът се трови не само от нафта а и от бензин и газ. Ако искаш да направиш центъра на София ЕКОлогичен то затова има едно решение което дава 90% гаранция за по-чист въздух а именно правят идеалният център на София изцяло пешеходна зона с вело-алеи. Всичко останало като ограничения е от системата мижи да те лъжат. Последно ако искат по чист трафик не да забраняват а първо да вдигнат жизненият стандарт генерално в страната тогава вярвай много от старите коли ще изчезнат. Няма нормален човек който да има възможности но да си купи стара кола. Това е пътят..!

Е то все от някъде трябва да се започне. А българите без забрани и санкции никога няма сами да променят нещо. А като си повишат жизнения стандарт вместо една, ще си купят три коли.

Бъди сигурен че ще се променят и без санкции. Всичко е въпрос до стандарт. По висок стандарт носи по голяма полупателна способност а от там ще дойде и промяната. Преди 2 години питаха Горанчето счетоводителя защо държавата не дотира покупката на електромобили и отговора бе че няма как държавата да дотира нещ което не било родно производство. От тука следва че единственият път да се подмени авто-парка е да се вдигне жизненият стандарт на хората. Забраните ще създадът само масово недоволство и изправянето на една група хора с/у друга.

в пъти по-малко МПС-та = в пъти по-висок данъ МПС. Разликата в приходите трябва да се компенсира някак. Ако човек има пари то той логично няма да кара стара кола а когато няма просто бракува стара кола и помага на богатите да плащат по високи налози. Просто и логично...

Дано и в Бг стане същото. Въпреки , че съм сигурен , че момчетата с анцузи , диагоналки и голи тикви и Пасат Комби, Голф 3 и други ще се опитат да взривят парламента при такава новина. А те никак не са малко, но все пак се надявам, че има и интилигенти и здраво мислещи хора тук у нас в Шополъка .

Румънците се развиват по европейски, а нас ще ни мъчи учителка по руски или пък комунистка с име на анимационна пчеличка!

Брато, ами то комунистката е учителката, бе. А партийният и секретар се казва ББ.

не само центъра цяла софия в днита със смог а те са многъ трябва да се за тия пърпоретки бълващи чирен отровен дим с цялата менселеева таб еза вътре

Това в София няма как да се случи щото сме си прости хора. То и затова на балотаж ще отидат две каки, дето си нямат идея от нищо.

Е нашите явно инициатива няма да поемат - ама поне да последват примера на другите! Да не забравят че чакаме и мораториум върху строителството и национализиране на терените с незавършени строежи и вече изтекли разрешителни за строеж. И последващо премахване на тези аркитектурни чудеса...

ДИР-аджийски БОКЛУЦИ, ЗАЩО НЕ ДАВАТЕ ДА СЕ КОМЕНТИРА ПОД НОВИНАТА С АФРИКАНСКИТЕ МИГРАНТИ ИЗНАСИЛВАЧИ ???? И ВАС ТАКА ДА ВИ ОПЪНАТ ДАНО ! ИЗРОДИ МРЪСНИ

София с новия кмет, който няма да е от герб ще затвори целия град за дизелаци, както и за таратайки под EURO3! А па да видим! Изберете новия, по -чист и по- екологичен кмет! Дайте шанс на промяната!

Така се прави

Ако това стане в София центърът ще остане празен, сметай 90% от колите ще трябва да се спрат.

На следващ етап очаквам да се вдигне цената за метрото, че бизнесът с тротинетките трябва да върви.

Ти да не си от тия, дето чупят тротинетки ?

Кога ще ги стигнем румънците...

да но и те като при нас подл*ги/с изключение на , данъчни институции и всекви други хрантутняци, вместо да им да дадът по едно колело с педали.../

По времето на Костов бяха далеч след нас, даже искахме да се отделим от общите преговори за ЕС, защото ни дърпаха назад, но след като простия българин си избра следващите боклуци, резултатът е видим!

Е то точно по времето на костоф се случи така, че ние изостанахме, а те напреднаха! Костоф е виновен!

А в България кога?