БСП и ГЕРБ не постигнаха консенсус по проблемите в градски транспорт в София

Средно на месец извънредният труд на шофьорите е между 20 и 30 часа, сочат данни на дружеството

Обратно в новината

Коментари - БСП и ГЕРБ не постигнаха консенсус по проблемите в градски транспорт в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Градския транспорт в София е олицетворение на растежа който прокламира ГЕРБ. Работниците са без права и се отчита нещо като напредък.

Градския транспорт в София е олицетворение на растежа който прокламира ГЕРБ. Работниците са без права и се отчита нещо като напредък.

През 1988—1989 г. работих в Алжир. Там се запознах с местен човек който се беше върнал от 5г. работа в Канада като шофьор на градски автобус. Не си спомням точно, но мисля, че града беше във френско говорящата част. Той ми обясняваше, че за сигурността на пътниците за всеки автобус имало по двама шофьора на смяна. Единият прави една обиколка, а другият си почива и така се редуват. Като си помисля само, че това е било преди 30 г., а вероятно това е съществувало там от още по-рано, а ние не сме мръднали на сантиметър от разбиранията ни от едно време, ми става тъжно за нашата иначе хубава страна.

а защо не погледнете колко администрация има в автотранспорта на един водач двама лежача това го няма при часниците намаля се администрацията и заплатите стават 2000 чисто на водачите но как ще махнем наште хора неможе принципа на държавата е много вожд и малко индианец

Да покажат снимки от помещенията за които се говори и ще стане ясно. На приказки всичко е розово но....

Дали имат недостиг на контрольори ?

Какъв извънреден труд на водяч бе алоооооооо Водачите имат време за управление прекъсване и почивка бе.... Такова нещо като извънреден труд на водач на автобус няма и е незаконно особено ако е свързано с допълнително възнаграждение Ебаси неграмотните сте всички. Прочетете го в закона за автомобилните превози ясно и точно е записано 9 часа на ден .... на всеки 3.5 часа почивка 30 мин а преди това трябва да има и едно прекъсване от 15 минути Два пъти седмично може да се удължава до 10 часа но тогава задължително трябва да се даде междуседмична почивка НЯМА ТАКОВА НЕЩО КАТО ИЗВЪНРЕДЕН ТРУД НА ВОДАЧ НА АВТОБУС .....

Отношенията между шофьорите и общината-работодател са чисто синдикални. Решават се чрез преговори и се узаконяват чрез колективен трудов договор. Трудът на шофьорите не е лек, но е добре заплатен. За него не се изисква висше образование и чужд език. Мнозина с техния образователен ценз получават в пъти по-ниско възнаграждение. По-надолу някой спомена Тренчев. Константин Тренчев отдавна не е председател на Подкрепа.

Да возиш 100 души и караш автобус за половин милион, колко да взимат? 2 бона заплата е нормално, хиляда е много малко!

Каква е разликата да возиш семейството си в личната кола и да возиш 100 човека?

Каква е разликата да убиеш четири човека и 26 човека, както стана в Своге?! Автобусният шофьор е професионален шофьор! Разликата с обикновения шофьор, на който са му подарили книжката за да си вози семейството, е много голяма! 1000лв са много малка заплата! Дори и 2000лв е малка заплата, ако работиш 27 дни в месеца!

В международния автомобилен транспорт заплащането варира от 2300 до 3000€, може и повече, отделно мошенниците - собственици, укривайки доходи от НАП , осигуряват на минимална заплата, което си е за затвор. Затова в скоро време сами ще си подкарат камионите. За много по тежка, рискова работа при убийствено психическо натоварване, в градския транспорт на София се получават заплати доста под 1000€. Ако така продължава, ще се наложи общинарите да поемат управлението . Няма кой да им работи за дребни пари, унищожавайки здравето си.

Сакън какво са ви направили бедните софиянци дето нямат пари за коли и за бензин и ползват скъпия градски да ги избиват и там гербераските общинари..

Никой не те спира да се осигуряваш на колкото пожелаеш. Държавата е определила един минимум и един максимум който желае да получи като осигуровки. И през цялото време продължава да е смешна изказването, че видиш ли работодателя не желае. Крайно време е да спрете да обвинявате другите, за нещата които изцяло зависят от вас.

Личи си че тая е герберка след като хората се оплакват от липса на адекватни почивки ама тая седнала да им казва колко е хубаво да карат новите автобуси, дето НИЕ ги плащаме а не че те са се ''напънали, по 10-12 часа на ден.. А и в сервизите им ги ''оправят'' та да им е по удобно когато не им дават почивка.. Жалка работа да се оправдаваш пак с другите - софианци трябва да се превозват, ама няма шофьори/сигурно заради прекрасните условиа на труд/ и за това другите ще бачкат и по две смени, пък че някой не е издържал и умрял... случва се... Най голямата наглост е шефа им да казва - на който не му отърва да напусне??????

Има разлика дали ще се мориш в димящ Икарус или в съвременен автобус. Умората е различна. Някои хора си умират вкъщи. За тях мислиш ли?

Много успокоихте шофьорите че ще си умръв в нов автобус, както стана преди седмица:((( Сигуирно е бил ''много радостен'' човека че умира в съвременен автобус:(((((

Абсолютен цинизъм е да заявиш в ефир ,в най-гледаното време че заплатата на шофьора е 2бона.А що не кажете,че след 2 смяна НИКОГА нямат 12ч.почивка.Къде си Тренчев,а? Я ги вдигни на крак,събуди ги.Ама и тук много селяни.Чувствст се като парижани в София .Няма да стачкуват

Никога не казвай НИКОГА.