Богдан Милчев: Апелираме за динамичен, а не за статичен контрол на движението по пътищата

Специалистът от Инстита за пътна безопасност настоява и за експертен орган, който да анализира и управлява пътната безопасност

Обратно в новината

Коментари - Богдан Милчев: Апелираме за динамичен, а не за статичен контрол на движението по пътищата | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Я ми покажете доказателства срещу Милчев като толкова го плюете . Всичко ще се промени в положителна посока в България, но трябва политическа воля и повече хора като Милчев!

Нищо не става с тази корумпирана шайки безделници наречена КАТ. Единственият им смисъл на дейността им е да рекетират хората, да лъжат, да създават повече затруднения отколкото решения на проблеми. Нито контрол упражняват нито се интересуват от проблемите по пътищата.

За какви нови методи говори тоя човек ?Ами тя нашата полиция е далеч , далеч назад от бившата милиция!Винаги търсят "Главния виновник" , вчера бяха млади надухани водачи , днес пък са пенсионерите, въпреки че пенсионерите са на най-ниското ниво на причинители на катастрофи със смърт!Това сме ние , лаладжии управляват обществото , некомпетентни лаладжии!Ти ще им говориш за това как полицията контролира на Запад , те нашите нямат бензин да идат до катастрофата.......

катастрофите, жертвите и пострадалите по пътищата трябва да се направят и промени във функционалните задължения и правомощията на катаджиите които освен контрол на движението и спазване закона и правилника за движение да контролират и оценяват безопасността на пътищата и да вменяват на общинските власти незабавно да поставят или променят пътната сигнализация в конкретни пътни участъци в които се създават или са възникнали опасности за движението и хората на пътя, както и при необходимост самите контролни органи да правят незабавни промени в пътната сигнализация!

катастрофите, жертвите и пострадалите по пътищата трябва да се направят и промени във функционалните задължения и правомощията на катаджиите които освен контрол на движението и спазване закона и правилника за движение да контролират и оценяват безопасността на пътищата и да вменяват на общинските власти незабавно да поставят или променят пътната сигнализация в конкретни пътни участъци в които се създават или са възникнали опасности за движението и хората на пътя, както и при необходимост самите контролни органи да правят незабавни промени в пътната сигнализация!

Обучение, контрол и санкции - толкова е просто решението. Въпросът е дали има воля и капацитет това да се случи.

То с апелиране не става. Става с налагане на контрол.

Стига сте апелирали бе плужеци - слезте от бюрата и отидете на улицата, като редовите пътни полицаи, който могат да напишан роман за некадърността и алчността на началниците си ! 90% от проблемите идват от калинките в администрацията и неадекватните решения, наредби и закони, които творите всички вие смешници с бели ризки и кухи кратуни - нямате връзка с реалността бе калъфи !

Като излезе от системата на МВР г-н Милчев изведнъж стана много мъдър и раздава поучения наляво и надясно.

Много отдавна е ясно че камерите са печатница за пари и нищо повече. каква полза че след 30 дни ще ни дойде честитка за нарушение. Ти в момента си опасен на пътя и ако полицая не те озапти веднага -проблема е сигурен. Освен това чужденците които щом дойдат в България издивяват.Защо ? Нулев контрол- камерите са спомен. Я им вземете книжката като Румъния -виж колко бързо ще се оправят. Също така има вече млади стегнати момчета в пътната полиция.Дайте им повече възможност за контрол и респект. И прогонете онези които почваха с думите Кво ша праим ся ?

Свалят номера, и ома дежурни банки, за да си платиш! Не желаят да решават проблеми, или не им остава на Г-ДА ЗАКОНОТВОРЦИТЕ И ИЗПЪЛНИТЕЛИТЕ! Явно имат по-ВАЖНА и ДОХОДНА за ТЯХ работа за вършене!

Навъдиха се всякакви клатикурци, дето се пишат за специалисти по всичко. Да си бивш началник на КАТ въобще не епредпоставка да си специалист по пътна безопасност. навремето имаше един такъв виц:"какъв е този, дето има висше? - висшист. Какъв е този, който е със средно образование? - среднист. Какъв е този дето е с начално образование? - Началник. Та за МВР тези неща са доста подходящи. Цял живот милиционер, при това началник, няма как да бъдеш специалист по кавото и да е. И какви са тези хиляди институти - нали уж щяхме да намаляваме "чантаджиите" . Пенсионирани мицифайки по цял ден играят "джобен тенис", само и само да се намърдат на някаква блага службица. Високо платена.

ТРЯБВА ДА СА ДИНАМИЧНИ ПО ОТНОШЕНИЕ НА ИДИОТИТЕ НА ПЪТЯ ! ВСИЧКО ДРУГО Е ОЩЕ НАШИ ПАРИ ЗА СИМУЛИРАНЕ НА ДЕЙНОСТ !!!

Добре Милчев, пътувам си вчера по една от т.нар. магистрали, изпреварвайки автобус, карайки със 130 км/ч, зад мен черна лимузина с олимпийски кръгчета за емблема и много еднакви числа на регистрационната си табела. Започва да светка, свири, ако имаше перка отгоре щеше да ме прелети. След изпреварването на автобуса и прибирайки се в дясната лента, въпросното возило се изравнява с мен, отваря се черното стъкло и някакъв кисел, напоман и татуиран неандерталец започва да ми държи реч като на Х-ти пленум на БКП, размахвайки нещо като пръсти. Без да му отговарям си продължавам, а возилото изхвърча сигурно с 200. Та, в тази връзка питам, активният контрол на движението по пътищата трябва ли да бъдат тези 15 червейчета 9х19, намиращи се под седалката ми в конкретния случай или нещо друго, което поне за мен липсва тотално. Предварително благодаря.

Откога го правят това другите, той са апелирал! Ми аз апелирам от 20 години за това, ама шкембаците на завоя в храстите им е по доходоносно! Не е проблем да се реши "ПРОБЛЕМА", А дали някой иска да се реши въобще. Начини много-желание няма!

В анкетата няма и една дума за премахването на КАТ, като основна причина за нарушенията в България и за начина на шофиране като цяло. По цял свят се знае, че без контрол правилата не се спазват, само в България се опитват да се борят с последиците, вместо с причините.

В България няма експерти по пътна безопасност, а КАТ е вредна за безопасността на движението структрура и трябва да се ликвидира.

Пропуснах да предложа да започнат "динамичния контрол" с проверка на шофьорските книжки на циганите. И това къде са изкарали шофьорските курсове. След това да прилагат всички останали изсмукани от пръстите контролни мерки.

Браво, г-н Милчев!

отдавна трябваше да се направи. но тъпоглавците в парламента се интересуват само от лобиране и далавери. ако трябва да се свърши нещо наистина полезно не ги търси.

Последният абзац е направо глупости: в рамките на два месеца станаха 2 произшествия с водачи над 60 години и веднага се започна безсмислена кампания най-вече за оплюване на възрастните шофьори " заради здравословни проблеми" или "по-слаби рефлекси". По-добре вижте колко млади, неподготвени, с купени книжки, с недостатъчен стаж, с неадекватно самочувствие и с агресивно поведение, със силикон и мобилни телефони, прияни и надрусани предизвикват ежедневно поне 5 катастрофи, повечето с фатални последици. Но нали трябва да се имитира дейност. Продължавайте в същия дух. То в тази територия всичко се прави по един и същи начин: без грам мозък и след като белята вече е станала.

... а бе Богдане, защо като беше шеф на КАТ не го направи бе брайно...!?!?!? Виждаш ли колко е лесно да критикуваш от страни, не е като да правиш нещо, по Хайтовски... Едно е да искаш...

Напрвих го и още много неща, но „приятелите” от 2014 година пак ги активираха да хейтът.

ИНАЧЕ, КАКВО КАТО ГИ УСТАНОВЯТ - НЯМА СЪД В БГ ДА ГИ ОСЪДИ ! ПРОБЛЕМЪТ НЕ Е В КОНТРОЛА А В ТИКВИТЕ НА ИДИОТИТЕ ЗАД ВОЛАНА !!! А ТАМ ДИНАМИЧНИЯТ КОНТРОЛ ОЗНАЧАВА БОЙ ПО КРЪТУНИТЕ !!!

Я да те одрусат 5 пъти по 1000 лева за каране в аварийна лента и превишена скорост, да те видим после колко си идиот на пътя...

Тоя го уволниха за корупция сега дава акъл.

А аз апелирам гн.Милчев да каже с какво се занимаваше навремето в Турция.