Коментари - Близо 40 българи са блокирани на летището във Франкфурт | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Overbooking, както през последните няколко лета.

нито една чиава авиокомпания в Европа! Анай напред са турските авиолини, доколкото може да се броят за европейска.

Правилата са пътниците да са на летището 2 часа преди полета за паспортна проверка. Но нашенци не считат, че правилата са за тях - много българи решават, че 40 минути преди полета могат да минат всички проверки и е излишно да чакат толкова време! Това ми се е случвало да го виждам толкова пъти по летищата! Особена на летище София. Но София в сравнение с Франкфурт е едно малко, селско летище, и има прекалено много хора, та могат да обслужат всякакъв трафик, ако не се бутат много. Който е бил на Франкфурт, знае.

Вече няколко години е така на Франкфуртското летище - слаба организация при проверките - няма оптимизация на потоците. Един поток се претоварва, в същото време други два или три стоят и нямат работа, въпреки, че може дя се пренасоват пътници между потоците за обработка. Лично аз съм пренасочвал там потоци от пътници след мое настояванед. Просто работещите там са мърди. Няма нищо от германската организираност. Това не е смо за полети за България а е за всички полети. Ако продължава така просто хората ще заобикалят това летище. Ако и вие можете заобикаляйте го. Като се събудят мениджърите ще разберат за какво става дума.

goose

Точно на Франкфурт няма как да са ви спрели на гейта 40 човека, всички проверки стават много преди да тръгнеш към гейтовете ...

АБСОЛЮТНО ВЯРНО

Това са пълни глупости. Франкфурт на Майн е най-голямото германско летище. По брой пътници е в европейската 3-ка (с Хийтроу и Шарл дьо Гол), а по отношеине на каргото е No.1. Някакви селяни от Бургас разбират много повече от управление на летища?! Никакви проблеми няма на това летище, а електронният паспортен контрол е почти мигновен. Ех, да, ако при секюрити чека българският селянин е помъкнал забранени субстанции - може да се забави доста, ама интелигентните хора преминават оттам като през метро турникет

Устафка на Меркел и Бойко! Да обявим война на Германия!

И ДА ОТИДЕШ 3 ЧАСА ПО-РАНО НА ЛЕТИЩЕТО-НЕ ЗАВИСИ ОТ ТЕБ ДАЛИ ЩЕ ТЕ,4ЕКИРАТ-ТОВА НЕ ЗАВИСИ ОТ ПЪТНИКА А ОТ ОРГАНИЗАЦИЯТА НА АЕРОГАРАТА.ПРИМЕР-ЗАРАДИ ПВРЕДЕН РЕНТГЕН НА БАГАЖА,СОФИЯ ТИРМИНАЛ 1-ОБВИНИХА ПЪТНИЦИТЕ ,ЧЕ НЕ СА ДОШЛИ 2 ЧАСА ПРЕДИ ПОЛЕТА,А РЕАЛНО-ТЕ НЕ МОЖАХА ДА ГИ ОБРАБОТЯТ И АВИОКОМПАНИЯТА СИ СПАЗИ СЛОТА ЗА ИЗЛИТАНЕ.

Това не е международният хъб Франкфурт,а е Франкфурт Хаан-за нискотарифните компании!

.... е мигновен, ама само ако си с новите лични карти с чип. Иначе .... висиш си за паспортна проверка на гише и немците не се трогват, че самолетът ти заминава.

Правилата са много прости: пътниците да са на изхода за отвеждане към самолета (познат като гейт) ПРЕДИ отбелязания на бордната карта час с надпис GATE CLOSES (на някои пише GATE CLOSING а на други - GATE CLOSED). Ако са там ПРЕДИ този час никой не може да им откаже превоз, поне без обезщетение. Ако са там СЛЕД този час, никой не им дължи хич нищо. От гледна точка на гейт агента пътниците само с ръчен багаж са най-обикновен NO SHOW и следователно живи и здрави. Гейт агента няма никаква представа дали липсващите пътници чакат сигурност, граница, опашка за бира или са се качили на разкошната наблюдателна площадка (нали говорим за FRA). Пътниците с чекиран багаж имат леко по-различна съдба, дотолкова, че ги викат няколко пъти след което им свалят багажа и отново живи и здрави. TL;DR Задължение на пътника е да бъде на гейта ПРЕДИ затварянето му.

...... президентшата си изпусна полета и се зарече да не ползва Луфтханза.

Лети всеки ден в 15:10 FRA/SOF, което е точно международния хъб Франкфурт. От Хаан НЕ лети до София

Легендарната "германската организираност" е вече минало, за съжаление. Действителността все повече и повече е мрачна. Дори младите германци са далеко от дисциплината на дедите си, а изобщо няма какво да коментирам новодошлите.

Много хора са изгоряли на това летище , заради огромните опашки и бавната работа на служителите! Там е тотален хаос !! АКО МОЖЕТЕ ИЗБЯГВАЙТЕ ТОВА ЛЕТИЩЕ!!

Само, че като си на опашката пред гейта и пред има много хора, които се проверяват бавно - в един момент ти казват, край, трябва да затворим. Не знам дали точно в пътника е проблема.

Патувал съм много пъти с този полет, като се влиза на паспортния контрол има опашка която се минава за 40-60 мин. Това става винаги лятото защото е отпускарски сезон и е фраш с народ. Преди две седмици като летяхме бяхме 2 часа преди полета с луфтханса, навсякъде се чакаше и бехме точно навреме в самолета. Тези идиоти са отишли час, час и нещо преди полета. Затова е така. Лятото по летищата е лудница, ходете рано. По-добре час на гейта да чакаш от колкото да си изпуснеш полета.

.... важи и за двете страни. Както може полети да закъсняват след GATE часа на билета, така може и авиокомпанията да изчака в разумно време пътниците си, които са на гейта.

Пишеш по данни от нета. Личния опит сочи друго. Само четири пъти съм пътувал през Франкфурт и съмСе зарекъл/never more /. Ас Луфтханза 2 пътувания ми стигнаха. Германците са най големите мърлячи. Може би само италианците ги бият засега. Най добрите авиокомпании и лета са арабските след това са турците. НЕ знам за Щатите там не съм бил. Та, така. Избягвайте германци ако ви е мило времето и нервите.

Истината е ,че всички компаний продават повече билети от колкото места има в самолета и пътниците попадат в така наречения списък с чакащи.

Като човек, който лети често от това летище, мога да кажа, че работата понякога наистина върви много бавно. За това винаги ходя рано. И винаги предупреждавам приятели и познати, които ще летят за първи път от там, да ходят по-рано от обичайното, точно заради такива ситуации. Самият аз съм бил 3-4 пъти на косъм, но засега имам късмет. Но познавам хора, които си изпускат полета, въпреки, че са отишли съвсем на време. Не бих казал. че организацията е винаги лоша. В повечето мои случаи всичко е било по план, но има и такива дни, когато не смогват и бавят пътниците. Определено имат над какво да поработят. Странно ми се струва в случая, че WizzAir не са изчакали пътниците, щом са били толкова много (очевидно закъсняващи не по собствена вина). Юни месец последно летях с тях за София и се получи същата ситуация. Тогава от WizzAir казаха, че самолетът няма да излети на време, защото лошата организация за проверки е довела до голямо закъснение и ще изчакаме всички пътници. Но хората трябва да имат предвид, че все пак WizzAir са нискотарифни - т.е. изходите им почти винаги са далеч и за проверки не се отпуска достатъчно персонал. В крайна сметка спасението е да се ходи рано, а пък по-добре да чака човек на изхода, от колкото да си изпусне полета.

WizzAir летят вече от Frankfurt International за София, а не от Hahn.

За всичко си много прав, но ... изказът ти ... ужасен!

за 20 години ежеседмични полети, не съм имал такъв проблем никога, никъде. Стигнеш ли на гейта си в самолета със сигурност. Единствено проблема е ако стигнеш на гейта последен и едиснтвен след като времето за качване е изтекло. Ни има ли група, опашка преди гейта никога няма да го затворят.

Разбира се, че може, но хич не е длъжна.

Не е вярно! Въобще не ти трябват никакви нови лични карти с чип (такива българската милиция още не издава, ако нямаш ID от друга държава). Трябва ти т.нар. "нов" български паспорт (издава се от 10-ина год. вече) с биометрични данни

Важното за това летище, както и за много други, но специално за това е - да летите с паспорт, а не само с лична карта. На това летище има две опашки - една за да минеш сам и сам да си сканираш паспорта на машините - където се минава много бързо и една за всички останали, където граничен полицай ти сканира документите. Наблюдвал съм, че по каквато и да било причина, огромна част от българите настояват да минат само с лична карта. Мисля, че някой е пуснал идеята, че така не те регистрират на летището и съответно можеш да излъжеш колко време си бил в Германия, което е меко казано неверно. С две думи - пътувайте си с паспорти и подобни опашки ще се минават по-бързо. Специално на Франкфурт.

Ама вие наистина ли мислите, че в ерата на компютрите компаниите продават повече билети? Ами не! Просто като им се счупи по-дългия самолет пращат по къс щото такъв имат и ето ви 35 човека не могат да се качат. Как го постигат ли ? Ами като чекират в последния момент и се обяснява на пътниците, че те са виновни.

Винаги можеш да докажеш кога точно си дошъл ;-)

Ужасно е да пушиш на обществено място, а кой какво казал и как го казал. По света има хиляди езици само в Лондон се говорят над 200.

Ти сериозно ли?! Една компания Две компании НО парий (ед.ч.) - парии (мн.ч)

Не разбирам защо това е водеща новина.

Ако не сте летели от Франкфурт за БГ с WIzzair, трябва да знаете, че гейта е в края на края на най-кряйния край на летището, и ви трябват поне 30 мин за вървене след секюрити до гейта. Тук добавям времето нужно за минаване на секюрити и пасопртен контрол и тнтн и като краен резултат час и 30 мин предварително. А понеже макс безщетение ако има такова по регламент е еур 250.- то затова компаниите си првят каквото искат. Но както се казва за 50 евро билет толкова и качество. Лек ден!

Ако България беше страна в шенгенското пространство,граничен контрол изобщо нямаше да има.Пътувам много.Този контрол по шосеен и летищен път,е отвратителен."Шенгенците"си минават директно-ние,второто качество,висим на опашки. Проблемите възникват.На летище в Германия или на Самотраки в Гърция.Моят най-приятелски съвет е,винаги тръгвайте с повече пари и не ги харчете до шушка!За да не се стига до спане по колите,пейките или летищата.

Ерата на компютрите няма нищо общо. Билети се продават с компютри (в реално време) от въвеждането в експлоатация на системата SABRE на IBM и Американ еърлайнс през 1962, не е грешка шестдесет и втора. Това, което има нещо общо е статистическата вероятност за ноу шоу. Т.е. пътник с потвърдена резервация просто не се появява. Него го боли фара, защото ще си премести резервацията или ще си вземе парите за билета, а пък авиокомпанията се мръщи, че трябва да вози празна седалка. Затова на дадените полети със статистически силен брой ноу шоу те обичат да продават повече билети отколкото седалки. В статистиката обаче гаранция няма и за това някой път пътниците вземат че дойдат всички и започва големия пис леле какво стана. Тъй като в общия случай нискобюджетните авиокомпании никога не връщат парите за неизползван билет, при техните полети има статистически твърде малко неявили се пътници и за това те като цяло не практикуват овърбукинг. Нямат нужда.

Ами пиша от лични впечатления. Имам много висок frequent flyer / traveller статус точно на Lufthansa (Miles & more), всъщност на Star Alliance. Винаги пътувам с редовни авиокомпании и бизнес класа, но тя не се отразява на времето за паспортен контрол или пък секюрити чек. Да, по-бърз е чекина и бординга, ама тук не се оплакват от това. Двата хъба на Луфтханза са точно FRA и MUC (Франкфурт/М и Мюнхен) и през тези летища летя десетки пъти годишно. Пристигането около 2 ч. преди часа на полета ми позволява да посетя и lounge-овете след паспорт чека, а понякога и тези преди. Никога не съм забелязал проблем, абсолютно винаги всичко е било 6 (с изключение на загубване на багаж при малък прозорец м/у 2 полета, но винаги е идвал на следващия ден). Трябва да се има предвид също, че тайм слотовете на редовните авиолинии не са същите като на нискотарифните

Горещо препоръчвам за връзки в Германия MUC (Munich International Airport). Летището се слави с уникалната си красота и безграничната лекота с която пътниците минават от таксито/влака/автобуса до борда на самолета. А помещенията за пушене заслужават цяла отделна симфония.

Заглавието е подвеждащо. "Блокирани" индикира, че са останали там не по собствена вина. От статията разбираме, че е точно обратното. Ако изпусна влака София - Пловдив (примерно), да пиша ли, че съм "блокиран в столицата"?! А и съм виждал хора да си изпускат полета, не ги държат на сила след това на летището, могат да го напуснат, ако желаят...

Какво си казъл е важно, но правилният изказ е задължителен :) Много добре зная колко езика се говорят в Лондон! твоят със сигурност не го говорят! Махленски-неподобрен в Лондон няма. Поработи малко в тази насока!

VIVA THY-İSTANBUL

Ако си деца не става, тези машини са за лица над 12 години.

Чакай ве горния виновен , аз виновен ти с гъза си ли си станал днеска.

Да, минава се с паспорт, но ако си над 18. За децата си се чака на гише.

Всички летят с лична карта, защото са длъжни да имат такава. Паспортът не е задължителен, с най-висока такса за издаване е, и е валиден само 5 год. (засега; твърди се, че от догодина с още по-новите паспорти и л.к. с чип валидността на паспорта ще е 10-год.) Хитрият български селянин не вади паспорт, щото ша му излезе поне 40 лв. (за обикновена услуга, да не говорим за експресна, когато цената е 200 лв.), та затова пътува с ID-то и се реди на най-големите опашки. Пътуването с нискотарифните авиокомпании също е запазена марка на българското село

То ако беше така както го описваш за какво ми е на авиокомпаниите да дублират 35 билета като могат да дублират 280 или 400 билета и така кефа за тях ще е още по голям.

Над 18 години.

Трябва само паспорт, обаче и трябва да си над 18 години, който е с деца виси на гишетата.

Ами те за всички български дестинации са в гъза на географията на терминалите. Във Виена направо кърти! Чекираш се на единия терминал после пресичаш шосе с 5 ленти, за да отидеш в друг терминал с гейтовете.

Нещо май сте в грешка!? Най редовно се случва на междинните проверки!