Берлин затваря улици за по-старите дизелови автомобили

Поне всеки шести шофьор в германската столица ще бъде засегнат от подобна забрана в града

Обратно в новината

Коментари - Берлин затваря улици за по-старите дизелови автомобили | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Няма страшно. Ние сме моргата на Европа и ще ги приберем.

Най гадни са ваг дизелите

Не само дизели всичко горящо от 10 на горе забрана в централните улици и фанъците x10. Не дтарите коло замърсяват, а новите пушилки!

Абе айде направо въведете закон да купуваме нови коли на всеки 2 години и ще оправим германската икономика ... АКО ЦЕЛТА БЕ ЕКОЛОГИЯ, А НЕ ОБОРОТ НА ГЕРМАНСКИТЕ АВТОМОБИЛНИ ГИГАНТИ, ТРЯБВАШЕ ДА ЗАБРАНЯТ И ТИРОВЕТЕ, КАМИОНИТЕ, КОРАБИТЕ И САМОЛЕТИТЕ!

Не се нерви а прочети малко преди да пишеш : Средната възраст на автопарка в БГ е над 20 год ( липсват по-точни данни за съжаление) , докато в Германия е вече 9.8 години ! Т.е. пет пъти повече от “твоите” 2-години за нова кола .Колата за да е нова може и да е Дачия за 6 800 евера !

Много сте "умни" бе .... 1. т.н. Еко-стандарти нямат нищо общо с екологията, ако бе така трябваше и тежите машини да подменят. 2. на 9,8г - именно на толкова години е и Евро 5 стандарта. Тоест при излизането на всеки нов "еко-стандарт", щат - не -щат германците подменят автопарка - именно това е целта! 3. като сравняваш авто-парка в България с германския, сравнявай и заплатите - но не кръчмарската, а ЦЕНАТА НА НОВАТА КОЛА КАТО ЧАСТ ОТ СРЕДНИЯ ГОДИШЕН ДОХОД ... щото едното без другото не може! 4. ако в София може да си позволите по-нови коли, в провинцията хората не могат с заплати от по 300-400лв!

Евро 5 е въведен 2009, а Евро 6 2014 г. Т.е. сега ще забранят да се движат коли по-стари от 9 г., а от догодина по-стари от 5 г.!? Това и по немските стандарти не е стара кола. А и собствениците им преди 5 г са дали за някои модели мнооого пари. Тогава същото това правителство им е казвало, че няма проблем да си купят дизел. Но след 5 г им казва "не можете вече да карате тази кола!" Трябва някаква компенсация! И като се има предвид, че това ще е всеки шести шофьор, то става ясно, че иде реч за мнооого пари. И много недоволство. Така че тази няма да стане. Поне не в близките няколко години. Те да направят електромобилите с пробег поне 600 км и време за зареждане половин - един час и хората съвсем естествено ще преминат към електрички и ще зарежат дизелите!

Заради въвеждането от 01.09.2018 на най-новите еко -норми в Германия , се въвежда стандарт -6b . От тази дата не могат във федералната република да се регистрират коли които не покриват този стандарт.(6b) По тази причина редица производители направо преустановиха дизеловото си производство -Порше например. А други спряха производството на бензиновите си модели , които са накрая на моделния си цилъл-например бензиновата 7-ца на БМВ . Пак в Германия ДАНЪКА за МПС-то се изчислява не от конските сили а от това КОЛКО ЗАМЪРСЯВА ВЪЗДУХА . При нас , за съжаление колкото е по-нова една кола ( и по-чиста) толкова ПО-ВИСОК И Е ДАНЪКА !!!

С Трабанта може да се минава по всички улици.

Идиоти ,ще ходят с коне и каруци като герберските избиратели и навсякъде ще е осрано и смърди от конете....

Крайно врем е и в България нафтовите таралясници да бъдат ЗАБРАНЕНИ.

Щракваш на евростандарт в Интернет и ти казват Ако знаеш да четеш

Разяснете какви са тези стандарти, 4, 5, 6 - това да не е като в училището - оценки за успеваемост? Шегувам се, разбира се, но журналята се оливат с неясна информация.