Коментари - БДЖ: Всички отговорни за инцидента с влака ще бъдат дисциплинарно наказани | Днес.dir.bg

БДЖ: Всички отговорни за инцидента с влака ще бъдат дисциплинарно наказани

Крещящото недофинансиране на сектора води точно до такива случаи, смята експерт от КТ "Подкрепа"

Обратно в новината

Коментари - БДЖ: Всички отговорни за инцидента с влака ще бъдат дисциплинарно наказани | Днес.dir.bg

Коментари

Само дисциплинарно ли? За ПТП с пострадали, дори и по невнимание има наказтелна отговорност. Тук можеше да стане трагедия с мног жертви, но ... мъмрене. Ще си примпним скоро абревеатурата БДЖ - Бъди Доволен че си Жив.

Крещящи кражби от сектора водят до това положение. БДЖ, Български Пощи, Топлофикация, НЗОК и други подобни "държавни" креатури са обърнати на каци без дъно, на които са наслагани на входа и изхода "наши" фирми близки до видни политически вождове. Точи се здраво и след това фирмите се "спасяват" с траншове от бюджета.

Бе то Гвоздея трябва да бъде махнат, щото е там без грам да разбира, че сложи и пълни кретени за шефове. А той самия е там заради комисионните от сделките за влакове....питайте Христо Алексиев за провала в жп-транспорта..

Ако беше чел внимателно, щеше да разбереш, че има две разследвания. Едното е досъдебно, другото дисциплинарно. Светна ли ти?!

Защо само БДЖ.Този хаос с влаковете се дължи основно на лоша организация на движението на влаковете. Оня нурс Тодор от УДВГД София, къде е в хаоса. Шефката на НКЖИ, която хал хабер от влакове нява, къде е, главния ревизор къде е във верегата с отговорности за хаоса????????????

Отново държавата е виновна за нещо-според поредният тъпунгер от някой от мафиотските "синдикати"!!! Не е виновен машинистът, който е предизвикал аварията-държавата е виновна?!?! Вероятно онзи клоун-машинистът е ровил нещи в телефона си или е бил пиян-но е виновна държавата!! Да , виновна е-защото позволи на два престъпни синдиката-създадени от комунисти в зората на демокрацията- да водят държавата и бизнеса за носа!! Затваряйте ги!

Защото масата хора, работещи в системата на жп-транспорта са там за ден да мине -до пенсия. Особено в НКЖИ-абсолютно безполезна държавна администрация с много лош резултат-харчат идни милиони, без да се е подобрила значително инфраструктурата, дори пречат на нормалното движение на влакове/накъдето и да тръгнеш с влак -престой, изчаквания, закъснения, превозване с автобус. Жалко че го отнася БДЖ...... А да не говорим за лошия мениджмънт и резултатите....

Той не е чел, а е бързал да се изсере и да му олекне.

Преди да застъпи на смяна всеки машинист минава кратък медицински преглед и задължително го тестват с дрегер ама ти откъде да знаеш тия работи. Важно е да се изкажеш по въпроса. Явно не са те взели на работа в някой от синдикатите и сега сереш яко по тях. Това дето Нинов го е казал е самата истина. Железниците са скъпо удоволствие и ако имаше държава щяха да пренасочат голямо количество от товарите от ТИР-овете към жп.-то. Има десетки начини това да стане, но нямаме държава, няма политици с топки. Всички са курви и са на хранилка при някое лоби - я земеделци, я рейсаджии, я камионджии. По-малки товари с ТИР-ове по пътя значи по-малко камиони на пътя, по-малко катастрофи, по-бързо придвижване, по-малко разрушени пътища и още и още все позитивни неща. Камионджиите обаче веднага ще ревнат и ще започнат протести, блокади и тн. Преди 2 седмици имаше снимки от Пристанище Варна Запад. Стотици ТИР-ове задръстили пристанището и целия район около него чакат да им разтоварят зърното дето карат. Всичко това може да се хване в 3-4 влакови композиции, а не в над 100 камиона. В белия свят на Запад от нас няма такива задръствания от ТИР-ове по пътищата, защото голяма част от товарите се возят с влак. Чехия, Австрия, Унгария, Полша, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария - никъде няма такова нещо като у нас. Дори от екологична гледна точка превозването на товарите масово с камиони е по-вредно.

В главата ти е хаос, нали държавата се състои от хора а за съжаление хората ни са мърлячи, лош материал.

Виновните са всички, които се упражняваха да "управляват" държава през последните над 35 години на "свобода и демокрация" в условията на див капитализъм. През капитализЪма, БДЖ беше на едни от водещите места в ЖП транспорта в Европа. А по електрификация на ЖП транспорта, бяхме и на първо място. След над 35 години на пълно и умишлено безхаберие, железницата, едно към едно, си прилича на държавата, щото никъде по света не съществува просперираща железница на скапана държава. Обратното важи в пълна степен - никъде не съществува скапана железница на която държавата им е просперираща.

нема да се плуашите. Сега ще накажем леля Дона, чистачката и машиниста, да не му става "лошо" в работно време. А и да не забравим - почваме модернизация като ще демонтираме първо седем коловоза, а после и останалите. Така повече няма да има сблъсъци.

закривай БДЖ

до тези резултати се стига не заради "крещящото недофинансиране", а заради КРЕЩЯЩАТА НЕКАДЪРНОСТ НА ПЕРСОНАЛА. вижте ги само какви работят - дебели като бъчви, безотговорни ...

Откакто оставиха Христо Алексиев да кадрува в железницата - това е.............и клуб зет каза на кого е човек Гвоздейков. Пълен провал! на всички по веригата, на всички уредени в БДЖ и НКЖИ да кадруват!!!! Пачки, комисионни, шуробаджанащина, наши фирми. Иска се мозък и здрава ръка за успех в ръководенето, не интереси.

само той е виновен....

Материала в тази страна е лош е истината

нема се плаушите: от вътр. прозоречна страна по мощно вентилаторче, захранвано от локомотивн. презареждаема батерия, да отправя негорещ въздух -> лицето на шофьорът, живи + здрави

Коментари - БДЖ: Всички отговорни за инцидента с влака ще бъдат дисциплинарно наказани | Днес.dir.bg

БДЖ: Всички отговорни за инцидента с влака ще бъдат дисциплинарно наказани

Крещящото недофинансиране на сектора води точно до такива случаи, смята експерт от КТ "Подкрепа"

Обратно в новината

Коментари - БДЖ: Всички отговорни за инцидента с влака ще бъдат дисциплинарно наказани | Днес.dir.bg

Коментари

Само дисциплинарно ли? За ПТП с пострадали, дори и по невнимание има наказтелна отговорност. Тук можеше да стане трагедия с мног жертви, но ... мъмрене. Ще си примпним скоро абревеатурата БДЖ - Бъди Доволен че си Жив.

Крещящи кражби от сектора водят до това положение. БДЖ, Български Пощи, Топлофикация, НЗОК и други подобни "държавни" креатури са обърнати на каци без дъно, на които са наслагани на входа и изхода "наши" фирми близки до видни политически вождове. Точи се здраво и след това фирмите се "спасяват" с траншове от бюджета.

Бе то Гвоздея трябва да бъде махнат, щото е там без грам да разбира, че сложи и пълни кретени за шефове. А той самия е там заради комисионните от сделките за влакове....питайте Христо Алексиев за провала в жп-транспорта..

Ако беше чел внимателно, щеше да разбереш, че има две разследвания. Едното е досъдебно, другото дисциплинарно. Светна ли ти?!

Защо само БДЖ.Този хаос с влаковете се дължи основно на лоша организация на движението на влаковете. Оня нурс Тодор от УДВГД София, къде е в хаоса. Шефката на НКЖИ, която хал хабер от влакове нява, къде е, главния ревизор къде е във верегата с отговорности за хаоса????????????

Отново държавата е виновна за нещо-според поредният тъпунгер от някой от мафиотските "синдикати"!!! Не е виновен машинистът, който е предизвикал аварията-държавата е виновна?!?! Вероятно онзи клоун-машинистът е ровил нещи в телефона си или е бил пиян-но е виновна държавата!! Да , виновна е-защото позволи на два престъпни синдиката-създадени от комунисти в зората на демокрацията- да водят държавата и бизнеса за носа!! Затваряйте ги!

Защото масата хора, работещи в системата на жп-транспорта са там за ден да мине -до пенсия. Особено в НКЖИ-абсолютно безполезна държавна администрация с много лош резултат-харчат идни милиони, без да се е подобрила значително инфраструктурата, дори пречат на нормалното движение на влакове/накъдето и да тръгнеш с влак -престой, изчаквания, закъснения, превозване с автобус. Жалко че го отнася БДЖ...... А да не говорим за лошия мениджмънт и резултатите....

Той не е чел, а е бързал да се изсере и да му олекне.

Преди да застъпи на смяна всеки машинист минава кратък медицински преглед и задължително го тестват с дрегер ама ти откъде да знаеш тия работи. Важно е да се изкажеш по въпроса. Явно не са те взели на работа в някой от синдикатите и сега сереш яко по тях. Това дето Нинов го е казал е самата истина. Железниците са скъпо удоволствие и ако имаше държава щяха да пренасочат голямо количество от товарите от ТИР-овете към жп.-то. Има десетки начини това да стане, но нямаме държава, няма политици с топки. Всички са курви и са на хранилка при някое лоби - я земеделци, я рейсаджии, я камионджии. По-малки товари с ТИР-ове по пътя значи по-малко камиони на пътя, по-малко катастрофи, по-бързо придвижване, по-малко разрушени пътища и още и още все позитивни неща. Камионджиите обаче веднага ще ревнат и ще започнат протести, блокади и тн. Преди 2 седмици имаше снимки от Пристанище Варна Запад. Стотици ТИР-ове задръстили пристанището и целия район около него чакат да им разтоварят зърното дето карат. Всичко това може да се хване в 3-4 влакови композиции, а не в над 100 камиона. В белия свят на Запад от нас няма такива задръствания от ТИР-ове по пътищата, защото голяма част от товарите се возят с влак. Чехия, Австрия, Унгария, Полша, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария - никъде няма такова нещо като у нас. Дори от екологична гледна точка превозването на товарите масово с камиони е по-вредно.

В главата ти е хаос, нали държавата се състои от хора а за съжаление хората ни са мърлячи, лош материал.

Виновните са всички, които се упражняваха да "управляват" държава през последните над 35 години на "свобода и демокрация" в условията на див капитализъм. През капитализЪма, БДЖ беше на едни от водещите места в ЖП транспорта в Европа. А по електрификация на ЖП транспорта, бяхме и на първо място. След над 35 години на пълно и умишлено безхаберие, железницата, едно към едно, си прилича на държавата, щото никъде по света не съществува просперираща железница на скапана държава. Обратното важи в пълна степен - никъде не съществува скапана железница на която държавата им е просперираща.

нема да се плуашите. Сега ще накажем леля Дона, чистачката и машиниста, да не му става "лошо" в работно време. А и да не забравим - почваме модернизация като ще демонтираме първо седем коловоза, а после и останалите. Така повече няма да има сблъсъци.

закривай БДЖ

до тези резултати се стига не заради "крещящото недофинансиране", а заради КРЕЩЯЩАТА НЕКАДЪРНОСТ НА ПЕРСОНАЛА. вижте ги само какви работят - дебели като бъчви, безотговорни ...

Откакто оставиха Христо Алексиев да кадрува в железницата - това е.............и клуб зет каза на кого е човек Гвоздейков. Пълен провал! на всички по веригата, на всички уредени в БДЖ и НКЖИ да кадруват!!!! Пачки, комисионни, шуробаджанащина, наши фирми. Иска се мозък и здрава ръка за успех в ръководенето, не интереси.

само той е виновен....

Материала в тази страна е лош е истината

нема се плаушите: от вътр. прозоречна страна по мощно вентилаторче, захранвано от локомотивн. презареждаема батерия, да отправя негорещ въздух -> лицето на шофьорът, живи + здрави