БДЖ вдига цените на билетите заради рязкото поскъпване на тока

Сметките за ток на софийското метро са се увеличили двойно - със 118%, от началото на годината, казват от Столичната община

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тъй тъй...да Ви е...ва у зелените...връзвахте всички електроцентрали на газ, нали атомната била мнооого опасна а сега маз...ите политици мрънкат че трябвало да се вдига цената на тока....

Да живее Румен Радев и неговото правителство! Румен Радев най харесвания и уважавам президент който ще бъде отново преизбран а неговото правителство е най одобряваното правителство до сега! Правителство на Румен Радев се справя най добре с управлението на България! Благодарение на правителството на Румен Радев всичко се вдигна а заплатите не мръднаха хвала на този успешен президент! Аз съм готов отново да гласувам за това чудо на природата благодарение на което България вече е част от най развитите европейски държави цените ни са вече европейки дори задминаваме Германия при която олиото е по евтино от България но няма страшно Румен Радев ще ни управи!!!!

Казва се Любен Нанов,а не Нанков.

Така е защото влаковете са от 40-50г,а за релсовия път не ми се говори.

Да му мислят от Своге и Перник ... до там стига БДЖ ...

Да събираме синдиката и да си организираме собствено акционерно дружество за производство на електричество с преференциални цени за акционери?

Такива консуматори на електричество да не си построят собствени мощности е гавра с населението, което ги храни.

14 часа София-Силистра Без аварии, без нищо. Просто такова е разписанието. Има и по-бърз вариант, само 19 часа. София-Силистра Ако искаш ...

Пардон, "само 10 часа"

А колко % от бюджета отиват за чистота?

Това е равносилно на самоубийство. В момента, рейсовете са с по-ниска цена понякога отколкото влака. Защо да пътувам с влак? По-бавен, по-несигурен и далеч по-мизерен от рейса.

Така е в България. По света автобусите са по-евтиният и мизерен начин за пътуване.

Има доста градове в България които през последните 1-2 години бяха доста орязани откъм автобусни превози. Примерно един Свищов - има само един автобус за София на ден. От София е същото. Но има влак - Хващаш София-Варна (или обратното) и прекачване на Левски и оттам със сименса или едновагонния (поне има директни за Троян и Плевен, това остана в региона като ЖП транспорт) И за разлика от автобуса има 4-5 влака на ден (разликата е 1-2 часа във времетраенето заради престоя на Левски) И аз искам с автобус, че да не прекачвам влакове и да вися по гари (ако в този момент нямам опция за пътуване с кола), ама ... няма.

Най-скъпият транспорт в цивилизованият свят е железопътният. Не знам защо продължават да твърдят, че е най-екологичният.

Ако тока ти е от АЕЦ или ВЕЦ - да, влака ти е най-екологичния транспорт. АЕЦ-а е един от най-чистите варианти изобщо (стига да не става авария).

Владо, то пък като стане авария на АЕЦ е с последствия за стотици години - примери от Чернобил и Фкукушима. А и кое му е екологичното - това ядрено горив после къде се съхранява? Най-евтин е да, но не и най-еокологичен.