БДЖ спира 14 пътнически влака

Необходимо е осигуряването на достатъчно локомотиви за бързите железници

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Само тирове и автобуси - скъпо и замърсително

Мислиш, че електричеството, с което се движат влаковете е по-евтино и не замърсява?!

Ако електричеството е произведено от ВЕЦ, фотоволтаици, перки или дори АЕЦ, не замърсява така. Защо според теб цяла Европа отива към жп транспорт?

Ей шушляк, отиди да видиш в Западна Европа какви железници има - Германия, Франция, Швейцария ...

Еми от каде пари за нови локомотиви като тиквун Борисов купува самолетите на Американците които дори и на макет не ги е виждал а другите страни членнки на НАТО купиха най новите самолети за същите пари

имат новите влакове и отбраната на държавата? или ей така си трелиме...

Железниците имат пряко отношение към отбраната .Опитай се да мислиш.

Ами с какво пристигат танковете и снаряжението за ученията на НАТО в Бългатия: С влакови композиции ако не знаеш, преместването на войска и техника по този начин се ползва навсякъде .

Танковете ще пристигнат с новите влакове!

Какви самолети, БДЖ е търговска фирмя

Тези хора са решили да натирят цялата провинция в София и да предизвикат хаос и граждански сблъсъци накрая.

Иначе комунистите няма да видят власт. Само ако си я вземат на сила. За това така и пишеш де. Надеждата умира последна.

ма разбира са че нямаш опщо ве

Разбира се, че нямам общо и съм доволен от това. Не пълзя около някоя софра за огризки като тебе. А ти плюваш по някой друг пост от злоба, хахаха винаги ще си останеш отрепка сульо неграмотен.

е дойде комунизъма и ще докара светлото бъдеще!

На демократите каде ви е светлото бъдеще не виждате ли че от ден на ден все повече се приближаваме към войната първо ще настане криза и след тва и война

българския мъж по-тежко от 2 литра бира не вдига. ако има нещо за революции, ще прати жената.

Щом квичат комунягите Бойко е на прав път!

Отличен аргумент :) "Комунягите" крещим: Не скачайте в пропастта!"

Да попитаме, дали се предвижда и подобряване на терена около гара Горна баня, Владая, Драгичево. Почистване на пернишки спирки Метал и Даскалов. Защо на Драгичево има ремонт на гарата за персона на железопътната гара, на Метал където са повече пътуващи е навес с пълна мизерия и боклуци.

Преди 30 -40 години влакът Бургас София /експрес Чайка/ вземаше пътя за 4 часа и 40 минути /словом :четири часа и четиридесет минути/.А сега 10- 12 часа. Кой ще се вози на такъв влак? Май по- добре с керван камили.

Ехеййййййй, това кога го сънува?

По времето на социализъма и комунизъма.

Написал си такава мазна лъжа,има хиляди хора като мен,които някога са ползвали влак,няма такова нещо чайката да прелети за посоченото от теб време,шест часа да ама 4.40,разсмя ме искрено.

Дочо,задавих се комунисте не мога да се спра,смея се със сълзи,ще ме умориш бре човек,локомотивът съветски с ядрено гориво ли беше че забравих,не че и премиера сегашния не е комунист де,да не си помислиш че съм тиква.

такива простички на вид неща карат хората да сивземат багажа и да бягат на вън. и аз ги разбирам ... а после едни мазни угоени чичковци обесняват как хората бягат .. аз лично ви съветвам бягайте -нямате транспорт нямате работа ако имате тя е мизерна просто бягайте ващето спасение не БДЖ а Lufthansa, Delta, British

Би ли платил 60 евро да се возиш бързо, в модерен влак от София до Варна. Колко човека ще го платят?

Ами ако спре да краде поне малко управленската гмеж и се повдигнат доходите на хората защо не? Ти кмет на Септември натрупал състояние от над 9 милиона, как ти се струва? А по-нагоре ако разровиш смятай какво става. Това са милиарди бе човек! Кражби, корупция, безнаказаност и прочее. Ти ще се видиш ли с пари ако издържаш една камара толупи?

Аз зададох един много простичък въпрос.

Ами аз още по-просто ти отговорих. Ако спрат големите кражби ще се вдигнат и доходите немалко. И ЩЕ ИМА ДОСТАТЪЧНО ХОРА ДА ПЛАТЯТ ТАЗИ ЦЕНА. Още обяснения искаш ли? Или само минуси ще шляпаш.

Ей такива боклуко! За милиони. Не се прави на ударен. Мръсно платено хюмне.

Идиотът 1515 смята, че някой ще му ПОВДИГНЕ дохода. Повдига ми се от такива наивни въздухари...

Плащал съм 40 евро за 130 км. в Австрия. И това с картата за намаление, защото ми се налагаше. Повечето хора на Запад не използват влакове, а автомобилите си защото е по-евтино. Плюс това за да нямат конкуренция влаковете, автобусните превози са ненужно удължени. И да, няма да ползвам влак ще си купя и използвам автомобила или ще ползвам споделено пътуване.

Въпроса беше за в България, а не за Австрия. И не. В нормалните страни хората ползват основно влак. Само където не може да се стигне с влак ползват алтернативен транспорт или автомобил. Но пътуването с влак си има цена. Цената му обаче е по-ниска от паркинга за 8 часа.

Идиотът James, верно и т.н. защитава кражбите на милиони ОТ НАШИЯ ДЖОБ. По-голям боклук и от господарите си, които му хвърлят гранули.

Въпросът ми беше по коя пазарна логика цената на билета, която предлагаш в България, е в пъти по-висока от тази в Австрия (в случая линията, която дадох за пример в изтрития коментар е между столиците на Австрия и Словакия - цена 16 Евро без намаленията. Цената от сайта на австрийските държавни железници)? Не ме разбирай погрешно. Съгласен съм, че всяко нещо си има цена и тя трябва да бъде плащана. Но ми е омръзнало да гледам как в България почти постоянно се правят опити цените на продуктите и услугите да са по-високи от аналозите им в западна Европа (качеството и доходите няма да ги коментирам.).

Появи се някаква информация касаеща народа.Поздравления ДИР.Бяхте залитнали към дъното с флашките на Козяк

Гарантирано от ГЕРБ

и софийско жителство. Селянията ВЪН. София е устроена за 750 хил човека ,а е станала 2.5 милиона. ЦървулЕте ВЪН.

Да да, и бай Тошо не искаш ли, боклук? То ако заминат селяните от София оставате само пенсии, наркомани, хюмове и прочее отпадък.

Как ще се ходи в София с железница не знам. Разписанието не е в интерес на пътуващите за работа и учениците. Затова шосето за София е препрупано с коли. Остават само пенсионери и другите хора, когато нямат часа за пристигането.

Голямо напъване да се накложат автобусите. Аз пък отказвам да се бутам в мърляви кутии с вечно ядосани и незнаещи какво искат шофьори и всичко това на тройна цена. Даже много пътници има по влаковете и затова напъвате толкова да ги закриете, некадърници.

Закривай!

ДжиПи Еса ме изкара принудително от Руен на АМ Хемус Провадия, от там до Шумен за Разград магистралата асфалта добре, но каруцата почва да люлее; дясната лента те клати нялаво надясно като минеш 110 -120 км/ч. почваш да си мислиш че проблема е в каруцата, ама гледаш и предната и тя наляво, надясно, този дето те изпреварва и мине пред тебе и той и в един момент осъзнаваш че тези Бетоновози, Циментовози, Дългите ТИР композиции си правят колея (хлатване по пъта, и зависи на коя страна стъри гумата носи колата ти натам. Сега -Най лесното спираме влакове и пускаме ТИР, Автобуси и какво ли не по магистралата. А тя още незавършена и вече готова за капитален ремонт. А утре, когато почнат дъждовете -НЕСЪОБРАЗЕНА СКОРОСТ, завали ли снаг БЕДСТВЕНО ПОЛОЖЕНИЕ. Горките швейцарци, Еталианци, Японци -при тях нито вали дъжд нито снаг а и влаковете едни ....

Ти ако видиш Тракия дясната лента тресе все едно караш през нива.

Знам наскоро описах преживяно пътуване от Бурдас до София и обратно -там тировете по -често карат или в лентата за принудително спиране или в Лява лента. А и не вярвам на клошар дащите да имат повече кръпки

Най лесното е въобще да се закрият влаковете. Преди години електричката два или три въгона, спирайко на всяка гара и гаричка стигаше по -бързо от експреса Синият Дунав поне, по линията Плевен -Горна Оряховица. Хората си правеха връзките за Свищов и Ловеч -Троян от Ресен до Павликени, или Михалци -Стамболово до Горна оряховица. Тогава ги наричаха потриси (пътнически влакове) и галиба не се различаваха от Днешното Софийско Метро. Италия -целиат ботуш можеш да обиколиш с влакове и от средиземноморският бряг да прекосиш до Адриатическия или от Генуа да стигнеш до Венеция пак с пътнически влак спиращ на всяка измислена гара. В пост Соц България -решението е закриване на направления, съкращаване на разписания, закриване на гари и спирки..... Дали не ще да е по -лесно БДЖ да стане частно или да го изнесат на скрап.

На тези които са си стоял на село: Момчета и момичета, преди години нас не ни водеха за ръчичка, от родният град някои отиваха вРусе, във Варна, в Ловеч или Пловдив за да зъвършат избран профил и професия. Та голямото преселение от родните места ставаше с влак без значение бърз, пътнически; директен или с преквачанеЕдно пътуване в навечерието на НГ, дрруго за пролетната въканция ..... Влаковете пътуваха по разписание, намяше изгоряли или повредени. Най късно се електрифицира Русе -Варна Малко по -рано Г. Оряховица -Русе и Г. Оряховица Тулово. За онази от Хасково до Подкова даже не знам дали я електрифицираха. И си беше цало приключение -нови познанства, нови приятелства, опознавахме поне местата около ЖП линиите. Да пишете минуси говори за вашата обща култура, а писаното от мене е факт Електричките си бяха работнически влакове. Варна -Девня, Варна -Синдел ... Хората отиваха на работа на три смении редовна, учениците си бяхя в къщи и отиваха на училище и се връщаха къъде с билети, къде с карти. Поне по две поколения живяха и работиха свързани с БДЖ

Няма как да фалира. Това е основния безплатен транспорт на циганите в България. С автобус или такси не става. Те са частни и без билет не возят. БДЖ то е безплатно. За циганите де.

Да фалира това БДЖ за да спре тая хранилка за пияници!

Снимката е култова ! - и релсите, и влака, и траверсите, че даже и чичката не са мръднали за последните 50 години ! И с това се надявате да имате жп транспорт ? На скрап всичко и да дойде някой китайски инвеститор и да построи всичко наново.

Ами, иначе как ще потъват едни милиони в едни наши фирми, свързани с черната дупка БДЖ?! Нима има още хора, които пътуват с влак?

С влакове ходят на работа. Отделно, в България има откъснати села - без транспорт, без лекари, без аптеки... ... С ГЕРБ се живее по-добре, многократно констатира Евромъжа...

Хроничен недостиг на локомотиви, а един кмет на градец като Септември с имущество за над 9 милиона. Евала машала.

Без поминък, без пътища, без училища, без болници, без транспорт...ТОВА Е КРАЯТ НА ПРОВИНЦИАЛНОТО СЪЩЕСТВУВАНЕ НА ХОРАТА, В РЕЗУЛТАТ ОТ ДОБРАТА ПОЛИТИКА ВЕЧЕ 10 ГОДИНИ!

Докато всички седят и чакат София да им бърше нааканото.

Тя жп гарата в Пловдив отдавна се превърна в автогара.

Скоро и скакалците, които опустошиха държавата ще сепреселят и никой няма да остане. Тогава ще дойдът завоевателите, спечелили без нито една битка победата. Сами си го направихме.

Закриват се училища, болници, железници... Нормално, като за най-бързо изчезващата държава в света.

То хора няма, ама болниците да работят, а?

Мнооо си тъп бе! Само да ти кажа, че човек плаща цял живот здравни осигуровки, а ползва 90% през последните 2 години от живота си.

до "верното" Закриват държавни и общински болници, но се роят частни. А за болница в болницата чували ли сте?! Автобусите ще изземат фунциите на БДЖ-то. А автобусният траспорт се държи от ДПС-то ПП: В Европа БДЖ-то се развива, у нас се затрива.

Колко пъти държавата ще спасява БДЖ и насреща пак ще има кражби и пълна безотчетност?

БДЖ е построил Комунизъма отдавна.