Коментари - БДЖ плати близо 2 млн. на близките на жертвите от огнения ад във влака София-Кардам | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

За съжаление БДЖ е тотално съсипана! Наскоро се возих с влак и вратата между вагоните беше повредена. При затваряне се трясна и ми контузи ръката. Ако беше дете, щеше да го удари по главата. Обадих се на телефона за жалби да им кажа да си оправят вратата и познайте дали нещо се случи. На телефона се обади някакъв човечец, който каза, че щял да предаде оплакването, не стана ясно на кого! В нормална държава тези влакове няма да бъдат допуснати да се движат изобщо!!!

всяка (с изключ. на тези в ел.мотр.влакове пр-во на Рига и/или Германия) м/увагонна врата от външна си страна (т.е. откъм буферите, а не откъм вратата водеща към перона) е с по бройка фабрично монтиран амортисъор който има за цел когато е в разгънато положение - при което вратата (т.нар.междинна врата) , плъзгайки се изпъкналия и ясно виждащ се винкел монтиран фабрично под нейната долна част, ще затвори плътно 1/2 от т.нар. м/увагонен проход, живи и здрави

наживо съм виждал нарочно изкривена по диагонал междувагонна врата , вероятно с цел там в тясното пространство (предвид неособено комфортната обстановка в санит.възел) някой да изпуши една - две цигари на спокойствие , и след това я е оставил необезопасена и без надзор, а после поради обичайното танцуване на движещия се вагон да се е самопридвижила, просто Ви съветвам да бъдете нащрек , живи и здрави

След 11 години се изплаща отсъденото! Ето това е държавата на тиквата и шайката му!

БДЖ плати свои пари - правилно . Защо когато в Страсбург "осъдят" нашата съдебна система тя не плаща обезщетенията от своя обособен бюджет , а ги плащат от държавния бюджет ? Те за това са с чувство за безнаказаност - взимат пари за поръчкови присъди , а след това ние плащаме .

А БДЖ откъде взе тези пари? Нали е все на загуба? Да не са си намалили заплатите за да платят обезщетенията?

Абе, според теб "Д"-то в БДЖ какво означава, че си мислиш, че са платили от джоба си? "Техни" пари друг път. "Техни" щяха да бъдат, ако бяха от заплатите на тия, дето са полу-признати за виновни, и на ония другите, които, според съда, не били осигурили на полу-виновните нужната подготовка за действие в такива ситуации, ама хич и не са стигнали до съд.

Една новина по надолу се вижда как реагират в другите държави на всички нива се понася отговорност.

Прозорците с решетки, вратите заключени. Това е проекция на времето, през което живеем. Едно време в началото на 70-те у нас не се заключваха вратите нощно време. След 90-та настанаха промени, които бяха от полза за управляващата комуистическа партия и тя поощри престъпността във всичките 'и проявни форми. Кражбите станаха ненаказауеми, съдилищата поличиха тълкувателно решение от ВКС да не наказват строго престъпниците. Изгуби се мярата за справедлив и строг закон, безхаберието се поощри. Така се стигна до множество трагедии и хората загинаха невинни в страшни мъки. Някой ще повярва ли на кондукторът или на отговорникът на вагона? Разследването на пожара показа ли от коя точка е пламнал пожарът? Казаха късо съединение и толкова. Всъщност ако в държавата имаше ред тези вагони щяха да са минали ефективен преглед и кабелите им щяха да са в ред. Отговорност за износени кабели, за непроверени кабели, за неизвършен преглед, за безопасност на пътниците по време на пътуването да не бъдат нападнати и ограбени за нормално пътуване да видите? БДЖ отговаря за причиняване на смърт по непредпазливост по гражданско дело, но виновната страна седи и нехае а вината си. Те грабиха от БДЖ и с гъза си. БДЖ е паразитна структура, която храни боклуци, а на практика е много важен транспорт за народа. Недоумявам защо народът нехае за БДЖ? Така или иначе едни невинни хора загинаха , а истинските виновници , осъществили прехода и управлявали всички процеси в обществото стоят на сянка и нехаят за вината си. Генерали от ВКР и ДС имат милиарди от мизерията на българския народ и имат самочувствието, че са много находчиви. като гледам опожарените вагони никак не съм склонен да оправдая никого, защото никой не е мислил за безопасност на хората в случай на пожар. А това е работата на всички в БДЖ- от най- простите работници до шефовете и министърът принципал на БДЖ. Никой не мисли за безопасността на хората, а всички говорят за заплати и икономически рзултати. Това е недостатък в конструкцията на почти всяка система на управлението и живота като цяло в България. Затова хората трябва да се пазят сами и да предвиждат сами тези последсствия и да взимат сами мерки отдалече. знаете ли как се спира горящ влак в движение? Не се спира, а огънят само може да се разраства. ако хората имаха ход да избягат шанс има, но при тази цялостна картина нещастието, създадено и поддържано от държавата и БДЖ просто е чакало своите жертви. Бог да ги прости!

Трудно е от рибена чорба да се направи аквариум. С обратното комунистите за 45 г. се справиха успешно.

Тъжен спомен! Тези хора изготяха живи, защото бяха заключени вратите и не можаха да излязат, Все още се заключват вратите на спалните вагани от вътрешната страна на вагона и ако стане нещо пак може да има фатални последствия, Писах на БДЖ , и ми отговориха ,че е нормално ! ! ! Kak всичко ненормано стана нормано в нашата страна?!?!?

Бог да прости жертвите и да помага на близките им. И от къде ще вземе БДЖ 2 милиона след като е на загуба ? От нашите пари пак, нали !

По 50 000 евро на жертва