Китайци искат да строят жп завод у нас за 300 млн. лева

Премиерът Огнян Герджиков съобщи, че китайски инвеститор иска да изгради в България завод за производство на локомотиви и вагони на стойност над 300 млн. лв.

Обратно в новината

Коментари - Китайци искат да строят жп завод у нас за 300 млн. лева | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Само се чудя на тия китайци, кой смятат, че ще им работи в китайския завод. Първо да проверят как е работната ръка, пък после да строят. Че ние обичаме да пазаруваме алиекспрес ама за тия жълти стотинки дето едно нещо е направено за работа се не хващаме. Па честно казано и за каквито и да е пари за работа се не хващаме.

КНР - това са комунисти пето поколение, а на туй отгоре и агенти на Държавна сигурност!

китайците са комунисти. Китайската Народна Република се ръководи от Политбюро на ЦК на Китайската комунистическа партия. А знаем, че Митоди отдавна е забранил комунизма, бараар с китайското червено знаме с петолъчките. Излагаме се пред Шорош!

Едно време бай Тошо разхождаше дипломатическия корпус из България. За целта центъра на избрания за показване град се лъскаше показно и се забравяше после. Сега за Герджиков боядисаха гарата на Черепиш.Мащаби! Но пък върви по утъпкана пътека.

Построеното остава всичко друго се забравя.

Тази приспивна песничка я слушаме всеки път като се омажете в някоя област...... Истината е, че само питаха какви условия и подкрепа може да очакват АКО решат да инвестират. Нищо конкретно вече не обещават, последните 3 години много ги лъгаха, най-вече сегашния министър, тогавашен CFO на НКЖИ...

Бе то хубава работа инвестицията ... но когато страната, в която другите си изнасят производството, че им е по-евтино, почне да си изнася производството у нас, за да им е по-евтино на тях, тогава работата за нас не звучи добре ...

нека на първо място да има работа и то по-високо квалифицирана. Китайците са добре дошли.

"""Премиерът отбеляза, че за китайските инвеститори има изключително тежка процесуална процедура,""" А дано , ама надали.В блато никой не инвестира.При нас инвестициите се изчерпват с някоя временна фабричка свряна в построики от времето на "мръсния" социализъм ,за шиене на гащи и потници и толкова.Или друия вид инвестиции е изнасяне у нас на мръсно и отровно производство с цел по -пълно и по-нататъшно ограбване на природните ресурси ,за жълти стотинки.Както се казва за тях златото, за нас отровата.Кратко , ясно и дълбоко съдържателно

Служебаното правителство харчи от хазната с пълни шепи за туризъм и соц онанизъм. Хайде бакалъм, остана ви месец, гребете и народа на.бете.

Нито имаме стомана, нито енергия, нито работници, това е един кух проект на чайниците и местните тикви, с цел взаимни комисионни.

Лелеее, толкова ли низко паднахме, та да ставаме роби на китайците, които са роби на развитите западни държави? Всичко китайско е зле копирано от запада и още по мърляво произведено. Чайниците да си търсят роби в Африка, не в Европа, а нашите безродници и тарикати като Арпаджиков да бъдат проклети

аз си мисля, че по-добре да има работа отколкото да си мислим, че сме по-умни и по-красиви от китайците и да няма работа. Нека дойдат Сименс да строят завод за локомотиви. Нямам нищо против. Явно не е престижно защото идва от Китай. Обаче, произведено в Китай преди 20 години няма нищо общо със сега.

Лелеее, толкова ли низко паднахме, та да ставаме роби на китайците, които са роби на развитите западни държави? Всичко китайско е зле копирано от запада и още по мърляво произведено. Чайниците да си търсят роби в Африка, не в Европа, а нашите безродници и тарикати като Арпаджиков да бъдат проклети

В европейска България инвестициите на жълтурите не са желани. Не се славят като добри работодатели, меко казано. Няма никаква пречка завода да си е български. Това се отнася и до повечето завзети от "инвеститори" апетитни бизнеси. Трябва политика, която да превърне българите н собственици на бизнеса, не само в работна ръка.

Да та правим тебе шеф на завод за локомотиви? Притесни се, че китайците ще те юркат да работиш ли?

За мен ,нарочно се направи БДЖ да е на загуба и 1-во направи Бойко магистрали и така подкрепи собствениците на автобусни фирми. Сега се правят скоростни влакове ,но ограничени -защо?

Викаш да взривим магистраличе, та да се возят хората на БДЖ, а? Ти данси шумкарин?

Те пък едни магистрали-ум да ти зайде.Всяка година се нуждаят от основен ремонт.Толкова е крадено от материали,че трябва ремонт

При този прираст на малцинствени етноси у нас, по-добре е китайците да дойдат-няколко милиона стигат.

Ей,няма да доживея. Няма да доживея нашата политическа върхушка да изгради един сериозен производствен обект. Па макар и с публично-частно партньорство. Безбожно скъпо саниране и некачествен асфалт.Това е.

АСФАЛТА СИ Е СУПЕР , А И САНИРАНЕТО ПОЕВТИНЯ.НИКОЙ НЕ ТЕ КАРА ДА ГИ ПОЛЗВАШ.

Кое точно е супер на новопостроеното, което след нула време изисква саниране? Дори на Бай Тошо зелените магистрали още има отсечки които се държат без нито една кръпка! За западните страни няма да обелваме и дума ... Много правилен е лафа, че това което Бай Тошо построи, ББ не може и да го боядиса ... Никой не го кара да ги ползва? Човекът си плаща за това ползване, бастун такъв. Би било добре и ти да изискваш качество за парите които даваш. Единствено ако си собственик на саниращата или фирмата която изпърво е построила тези чудеса на модерното строителство, само тогава може да си доволен от цялата ситуация ....

Епа оно китайците нъли щеха да купуват Белене преди 2 седмици.

Какъв договор ще подпишете, за да не стане като Маришките централи на Ванчо Косотвото.

партенка е бате.

Значи от българския бюджет ще се изплаща субсидия за задълженията , а те само ще печелят.Е га ти великата сделка на лигавия Герджик.

Инвеститори от такъв мащаб планират и преговарят за такива проекти с години. Нашето правителство ги урежда за има-няма месец. И после нещата завършват като Цанков камък, Белене, Горна Арда, Мусачево... Всичката ни работа е такава.

Тоя наистина се взе много на сериозно, при дедо ни закопаха сега иска същото майка ме стара.Вън говедо алчно с подкрепата на льотчика руски чехъл.

Ходи му се на Герджика до Китай. Тази история за инвеститора е по между другото, но ме навежда на мисълта, че унищожихместарите и не изградихме нови интермодални терминали. За какъв жп транспорт става на въпрос тогава?

300 млн. лв. струва изграждането на един средно голям хотел по Черноморието!Що за инвестиция е това?

Да, вероятно тогава квартирите под наем се оценяват на 10-15 милиона...

Нищо не каза,математико!

Един апартамент по черноморието се продава за 30-40к евра. Ако себестойността е наполовина, и стаята е наполовина, то една стая излиза на строителя 10к евра. Значи средно голям викаш на хотел с 15 000 (петнайсет иляди) стаи.

Ясно,че много си далеч от тия работи!

Да, инвестицията е смешна - особено за компания с оборот от45млр.долара годишно. Вероятно тук само ще ги боядисват.

Най-големият мол в България Paradise Center струва 150 милиона евро . какви са тези хотелчета по 300? посмали манго.

Кой средноголям хотел струва 150 милиона евро бе специалисте? Хотел за 1200 човека да речем струва 32 милиона (без да си се пазарил), ето ти 4звезден на Слънчев Бряг (link Какви 300 милиона какви 5 лева .. Твоя среден хотел струва едни 10-15 милиона евро максимум даже в Гърция, у нас още по-долу.

Това е добра инвестиция за България, а за Китай, още по добра имайки в предвид това, което се очаква в бъдеще, и което най вероятно, ще се случи. Дано се усетите за какъв ж.п. транспорт става дума, и как товарите юг-север-запад, изток-запад, изток-юг, юг-изток с каква скорост трябва да се предвижват. Задайте си въпроса, защо руснаците натискат за порт Варна, а китайците взеха пристанище на концесия в Гърция и си навържете нещата. Замисъла, и на двете държави, най вероятно е координиран или всяка поотделно си е направила перспективите отделно за бъдещето. Ние, къде сме? Понеже през изтеклите години няма държава и държавно производство вече нямаме, кой знае какъв избор, но поне може да станем транзитна страна на пътя на коприната и маршрутите на ж.п. трафика на товарите, както от Изток, така и от Запад. Направете си добре разчета, за да останат доволни, както китайските и руски инвеститори така и държавата ни. Жалкото е, че през тези години не рестартирахте държавното селско стопанство и икономиката ни, а отделихте внимание само на едрия капитал и вече оптимално не действащата данъчна система. По добре направете, нещо за държавата, защото това, което се задава, ще донесе все повече безработица и гладория въпреки усилията да ги избегнете, но няма да успеете поради това, че идва роботизация на икономиката. Би трябвало да се направи екшън план за рестартиране на държавното производство, за да сме една, що годе социална държава, за да се избегнат социалните недоволства и застрашаване на вътрешната и външна сигурност на страната......стига добре да функционира органона Ви иначе....

Тя цялата система се тресе и трусове ще има така или иначе, ама не се филмирай с бълнуванията на Илон Мъск. Роботи се ползват от доста време и нуждата от работна ръка въпреки всичко не е намаляла.

Баце, ти ако можеш да го направиш -дай да те избираме бре. Иначе кое как трябва да се направи с чужди пари тука по форумите всеки го може.

много сте прав,но тук явно има герберски тролове,които пишат глупости.

Я сега разкажете още една приказка

Явно българската работна ръка е по-евтина и от китайската

разходи преди години до Виетнам да открива български ресторант,а Герджика със един месец служба като премиер вече му се ходи в Китай.Абе кога ще ги изритаме тия ,бе.?Докога ще се подиграват със нас.А,сетих се,може би Запека ще търси машини за машинното гласуване на 26.03.2017 г.

Преди 20 години се смеехме че китайците ядат по един път дневно. Преди 40 години чакахме да дойде 1980 година, да сме построили комунизма и пей живот. Сега китайците пеят, българите плачат. Е не всички българи. Тези които продължават да ограбват бедния народ сега пеят.

"Китайски гигант иска да стъпи в България" По-добре да не "стъпва" тук, защото ще ни счупи "евро-атлантическите" ценности!

Ако 1% от тъй шумно рекламираните заявки се изпълняваха, сега в България нямаше да е възможно да хвърлиш карфица и да не падне в някои богат инвеститорски проект. Ама като минат през стаичката за преговори, като им съобщят колко трябва да внесат в партийната каса и какъв процент от приходите да даряват за партийна дейност и бЕгат с 200. У нас остават само "инвеститори", дето не се свенят да дават, като им искат. Просто ни го калкулират в сметката.

За последните 7 години няма нито един голям инвеститор. Явно на Тиквата "стаичката" е много плашеща. Така излиза.

заигравките с китайците по някога разпадат държави

ЗА КИТАЙ И ОГРОМЕН СКОК ЗА БГ :-/

Колко сме жалки и нещастни. Чакаме си горки някаква инвестиция, като сме безпомощни, драги ми български политико ....

А стига сте строяли при разлигавените шопари,майни,макетата,гларусите и помакълъка!То не бяха магистрали ,метростанции ,тангенти и прочие ! Този завод може и да е в щата -Северозапада! КОГА ЩЕ Е ГОТОВ ПРОХОДА ПЕТРОХАН! КОГА ЩЕ Е РЕМОНТИРАН Е 79- ПРЕЗ АРЧАР И ПРЕЗ ДИМОВО! АКО БЯХМЕ В СЪРБИЯ ИЛИ В РУМЪНИЯ ДОСЕГА ДА СМЕ СТАНАЛИ ЛАС ВЕГАС!

Без Тиквун нещата вървят към оправяне.

Ъхъ, ще влезе някой йоан и в БСП ;))

Пише се юан, а не йоан, г-жо неграмотница!!

Бая време ще мине докато вдигнем глави от "безплатото" крадиране и магистралните дупки на КОЙ. Поне свинетка и даскалицата няма да си определят цените противозаконно , според потребностите на бездънните им тарбуси.

Те хубаво искат да строят завод, а ще има ли кой да работи или ще си докарат и два-три вагона с китайци :))

има , може всички от герб , барбар с целуващите ръце , да ги вкарат да работят там. Вместу затвор. Бригадир ББ , КОЙ началник смяна

Брюксел да спре веднага проекта, че кой ще купува сименс вагоните....

А какво стана с Великата китайска стена в Ловеч?

в момента не рабои щото слагали новите машини за производството на хувър 6.... после пералнята щяла пак да центрофугира....

И без това, Бойко щеше да изгражда ж.п. коридор - Пекин-София.Китайките много обичат българите, но първо ще минеме през Азърбейджан.

Тиквун освен да кънти на кухо нищо не може ...а и да риве кат ученичка как всичко му пречи - замалко да забравя

По-внимателно с китайците. Те обикновено имат бомбастични обещания, но в последствие не повече от 10% от случаите тези обещания се реализират. BTW за непознатите да информирам, че същата китайска фирма наскоро закупи чешкият производител на локомотиви, мотриси, трамваи и тролеи, а именно Шкода Пилзен. Там обаче най-големият бонус за китайците е не самото производство, а това, че чешкият производител има хомологации за европейския пазар. Това е изключително важно за китайците. Не мие ясно какъв е технич конкретен интерес към нас, освен това, че се намираме по пътя на главното жп трасе на коприната. Другото минава от север през Казахстан, Русия, Беларус, Полша и оттам към западна Европа.

да внимаваме в Брюкселците тре всичко на 100% изпълняват както знаем (и усещаме отзад) хи хииииииии

Ако не можеш да напишеш нещо смислено, по-добре недей въобще да пишеш.

ПОЗНАВАЙКИ КОМУНЯГИТЕ ТОВА ЩЕ ЗАВЪРШИ ПАГУБНО ЗА БДЖ, И НАЙ-ВЕРОЯТНО ЩЕ ИМ СЕ ПРЕДОСТАВЯТ БЕЗВЪЗМЕЗДНО ТЕРИТОРИЙ И ИНФРАСТРУКТОРА,ИЛИ ПО-ЛОШО-НИЕ ЩЕ СМЕ ДЛЪЖНИ ДА Я ИЗГРАДИМ

Само че има една малка, но много важна подробност- китайците НЕ СА комуняги! Така се нарича управляващата партия, но това е само на думи, и е по-скоро "заради традицията". Но всъщност те нито се държат като комуняги, нито системата в Китай е комунистическа. Ако не сте ходили в Китай и не се очертава да ходите скоро, поне прочетете, има достатъчно информация в интернет за Китай. Комунистическия Китай приключи много отдавна, преди повече от 30 години. Сега в Китай е капитализъм, и то доста развит, с жизнен стандарт по-висок от доста страни в Европа. Ако не друго, позаинтересувайте се поне кой е Дън Сяо Пин и какво е направил.

ЧЕ КОЙ ТИ ГОВОРИ ЗА КИТАЙЦИТЕ ;)

Ние мразим комунистите! Долу Китай!

Гладен и горд или гладен и продажник, кое от двете?

Митоди видяхта да цукаш хайнекен що така ве ква голяма червена звезда има ама ти цукаш ли цукаш ....

А какво ще произвеждат в тея заводи???

ДЕТСКИ ВЛАКЧЕТА-ЗА ТОЛКОВА ПАРИ ТОЛКО

Не бе, питам щото китайците освен пиратки и дефектни ментета друго не могат да правят.

Китайците правят свръхмощен компютър от ново поколение, който няма аналог в света. Всички части за него са също китайско производство. Тия хора биха може да ни помогнат много,у ако ние успеем да ги съблазним. Те вече са и първа икономическа сила в света. И продължават напред, разбира се.

ЕС няма да ни позволи

Сиреч, съдбата на БДЖ струва около 300 млн. ? Немците инвестират в Китай за производство на нови вагони, китайчетата у нас за нови локомотиви и вагони, които после ще продават на немците. После българските Правителство не били лош мат'рял - хахахаххахаха

по долу е упоменат проект Неапол-Бари . Там става въпрос за 400 Милиона Евро . Но както се бълват специалисти от университети , се бълват и коментарчета .

Не съм чел за по-горе и по-долу и за Неапол-Бари, щото тук се говори за БГ и БДЖ. Ако искаш мога да те открехна за Проекта "Карго Беамер" но ще трябва да си платиш. Комунизъма си отива заедно с БХ - хахаххахахаха

Абе конкуренция в пазарната икономика със комунистически привкус.Те и китайците дават комисионни ,кво си мислиш,само руснаците ли?

Открит е единствения в България специализиран завод за ремонт и производство на локомотиви-2016 год.Русе.Заводът е на Експрес Сервиз ООД, който разполага с най-съвременното оборудване и квалифициран персонал за ремонт на всички видове електрически и дизелови локомотиви.Горд съм от всичко, което се случва днес в нашия град. Този прекрасен завод надминава много мечти. Това е достойно за уважение, каза още кметът на Русе.Предприятието е с изцяло български капитал, а бизнесът е основан на 150-годишен опит и традиции. В него работят 130 души с уникални за България машини. Фирмата разполага с лиценз за ЖП оператор и ремонт на локомотиви.

Ремонтно работилница.

Не е точно така. Всъщност тръгнаха от това ниво, но в момента вече произвеждат маневрени локомотиви (и с дистанционно управление), които се продават и в Швейцария.