Коментари - Български моряк загина на кораб край Сардиния, други трима са ранени | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

БОГ ДА ГО ПРОСТИ ГОСПОДИН МОРЯКА ДАНО ДРУГИЯ ГОСПОДИН ОЦЕЛЕЕ

Изданието е Il Messaggero, драги мои журналенца... Срам ме е!

"Според първите реконструкции изглежда, че лошото време е причинило аварията. Всъщност изглежда, че двамата моряци са паднали заради бурното море" "Българският моряк е бил на палубата на кораба заедно с други колеги, за да подреди нестабилен материал заради бурното море. Силната вълна е хвърлила четиримата моряци срещу желязна решетка, причинявайки смъртта на 24-годишния и раняването на другите ..."

Грималди са едни от известните фамилии нарко мафии в италия държат фериботи и карго за изпиране на пари

Дано и ти умреш - селянино тъпанар прост!

Сигурен ли си? Ветроходът за превоза на малкото ядосано моме до другия бряг на океана е техен. Може ли да са лоши хора!?! :)))))))

Ахах!

има ли некаде место по света дето да не сме се заврели

Там от където си се пръкнал

Драги ми Митко Палаузов, Още в началото на миналият век са създадени учебни бази за морски специалисти. В последствие БЪЛГАРИ учили в Италия, Германия, Англия са написали УЧЕБНИ ПОМАГАЛА, подобни на труда на Т. Бакърджиев с корабните машини, помпи, котли, турбини -труд по който и аз съм чел и сдавал изпити. В Механотехническите училища в аРусе и Варна е имало специалност Корабни машини. Много от локомотивните машинисти са учили в тази специалност. Около 1960 година са създадени и три училища за подготовка на корабни специалисти -първоначално специалности КОРАБОСТРОЕНЕ (с една серия от която има и в Китай), двигатели вътрешно горене, корабна електротехника, хладилна техника и корабоводене. За съжаление днес Братята ДОМУЗчиеви сложеха ръка на корабоплаването, на някои дялове на кораборемонта. Техникумите станаха гимназии, а тези от момчетата които имат страстта към морето отлитат на чужди гемии. Всеки, драги ми " Калитко Палаузов" търси нишата и наистина по света има много българи които са стигнали до своята ниша. Какво точно не ти е ясно, за съдбата на това 25 годишно момче -търсило и намерило хляба си далече от България. Какво е виновен Симеон К. заминал на гемия в Малта, и починал там в търсенето на хляба заа сина си, за семейството си. Не напразно, за такива като с твоят коментар казват ГЛУПОСТТА Е НАЯДЕНА ВЪШКА, НАПИРАЩА ДА СТОИ НА ЧЕЛОТО!

Грималди -фамилия; Ото Грималди консул на Генуа в годините на Кръстоносните походи по времето на Саладин. Тогава не е имало дори Италия -направи справка за времената и хората. надали родословното ти дърво стига до времето но битките при Шейново и Шипка. В същност рода от който днес е и Рение трети

В общи линии коорабът е за превоз на колесни моторни превозни средства. Вероятна причина за злополуката са СЗ ветрове и вълна след излизане от протока Бонифас. За да се стигне до Порто Торес вятъра и вълната са идвали по десен борд; при разписание на феритата и тесният проток -няма възможност да се маневрира много с промяна на галса. В такъв случай е възможно някои от укрепващите товара да са се разхлабили или скъсали. Може да се гадае при липса на информация. Спомням си товар рулони; половината разтоварени в Сан Джорджо до Пирея, другите за Барселона. Точно на около 40 мили до Барселона, вълната дойде по десен борд и кораба загребваше от морето през фалш борда. Отидохме в Тарагона където разтоварихме. Имаше скъсани стоманени въжета от укрепването -един рулон да беше тръгнал и щяхме да стигнем "най близкият бряг" Така че драги съфорумци не ругайте момчетата и мъжете в морето. Който не е пил този "бульон трезве" не знае за какво става дума и как се изкарва оня пробит долар който все не достига в България

От коя агенция е информацията!? Какъв материал е имало на бака на ферибот. Причина за да е на бака е разхлабване на стпорите на котвата, което е възможно в бурни условия, другото е швартовите въжеда -ама кой знае-дори информация за отстоянието от порт Порто Торес не се съобщава, защото по това време ако е в подхождане към пристанището е възможно да има подготовка за влизане в залива и пристанището (ама е много съмнително) За мене остава размърдане на камионите и колите вътре в кораба!

ДИР прави акция да трие мнения просто защото не му харесва нещо или по-точно има заповед от ГОРЕ! Ако публикувате два или три пъти вашето мнение ви забраняват ИП адреса и ви правят безгласни. ДИР.бг е стартирала супер цензора. Ако четете внимателно по-стари коментари в която и да е статия те изчезват. За Фандъкова статиите са със забранен коментар. ДИР е цензор и ще придвижи България да е над 111 място по свобода на словото. Даже да ми забраните този ИП адрес има още хиляди. Ще пиша непрекъснато това съобщение за да е ясно, че цензорирате хората и така изкривявате коментарите и усещането към статиите! Виждам гнусни и обидни коментари които стоят. Виждам как изчезват интересни и не стандартни мнения, независимо дали ми харесват. Моля хора обяснявайте на ДИРа, че са цензори. Забележете колко по-малко коментари има под всяка една статия...