Коментари - Български моряк загина на кораб край Сардиния, други трима са ранени | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ДИР прави акция да трие мнения просто защото не му харесва нещо или по-точно има заповед от ГОРЕ! Ако публикувате два или три пъти вашето мнение ви забраняват ИП адреса и ви правят безгласни. ДИР.бг е стартирала супер цензора. Ако четете внимателно по-стари коментари в която и да е статия те изчезват. За Фандъкова статиите са със забранен коментар. ДИР е цензор и ще придвижи България да е над 111 място по свобода на словото. Даже да ми забраните този ИП адрес има още хиляди. Ще пиша непрекъснато това съобщение за да е ясно, че цензорирате хората и така изкривявате коментарите и усещането към статиите! Виждам гнусни и обидни коментари които стоят. Виждам как изчезват интересни и не стандартни мнения, независимо дали ми харесват. Моля хора обяснявайте на ДИРа, че са цензори. Забележете колко по-малко коментари има под всяка една статия...

В общи линии коорабът е за превоз на колесни моторни превозни средства. Вероятна причина за злополуката са СЗ ветрове и вълна след излизане от протока Бонифас. За да се стигне до Порто Торес вятъра и вълната са идвали по десен борд; при разписание на феритата и тесният проток -няма възможност да се маневрира много с промяна на галса. В такъв случай е възможно някои от укрепващите товара да са се разхлабили или скъсали. Може да се гадае при липса на информация. Спомням си товар рулони; половината разтоварени в Сан Джорджо до Пирея, другите за Барселона. Точно на около 40 мили до Барселона, вълната дойде по десен борд и кораба загребваше от морето през фалш борда. Отидохме в Тарагона където разтоварихме. Имаше скъсани стоманени въжета от укрепването -един рулон да беше тръгнал и щяхме да стигнем "най близкият бряг" Така че драги съфорумци не ругайте момчетата и мъжете в морето. Който не е пил този "бульон трезве" не знае за какво става дума и как се изкарва оня пробит долар който все не достига в България

Драги ми Митко Палаузов, Още в началото на миналият век са създадени учебни бази за морски специалисти. В последствие БЪЛГАРИ учили в Италия, Германия, Англия са написали УЧЕБНИ ПОМАГАЛА, подобни на труда на Т. Бакърджиев с корабните машини, помпи, котли, турбини -труд по който и аз съм чел и сдавал изпити. В Механотехническите училища в аРусе и Варна е имало специалност Корабни машини. Много от локомотивните машинисти са учили в тази специалност. Около 1960 година са създадени и три училища за подготовка на корабни специалисти -първоначално специалности КОРАБОСТРОЕНЕ (с една серия от която има и в Китай), двигатели вътрешно горене, корабна електротехника, хладилна техника и корабоводене. За съжаление днес Братята ДОМУЗчиеви сложеха ръка на корабоплаването, на някои дялове на кораборемонта. Техникумите станаха гимназии, а тези от момчетата които имат страстта към морето отлитат на чужди гемии. Всеки, драги ми " Калитко Палаузов" търси нишата и наистина по света има много българи които са стигнали до своята ниша. Какво точно не ти е ясно, за съдбата на това 25 годишно момче -търсило и намерило хляба си далече от България. Какво е виновен Симеон К. заминал на гемия в Малта, и починал там в търсенето на хляба заа сина си, за семейството си. Не напразно, за такива като с твоят коментар казват ГЛУПОСТТА Е НАЯДЕНА ВЪШКА, НАПИРАЩА ДА СТОИ НА ЧЕЛОТО!

има ли некаде место по света дето да не сме се заврели

Там от където си се пръкнал

Грималди са едни от известните фамилии нарко мафии в италия държат фериботи и карго за изпиране на пари

Сигурен ли си? Ветроходът за превоза на малкото ядосано моме до другия бряг на океана е техен. Може ли да са лоши хора!?! :)))))))

Ахах!

Грималди -фамилия; Ото Грималди консул на Генуа в годините на Кръстоносните походи по времето на Саладин. Тогава не е имало дори Италия -направи справка за времената и хората. надали родословното ти дърво стига до времето но битките при Шейново и Шипка. В същност рода от който днес е и Рение трети

"Според първите реконструкции изглежда, че лошото време е причинило аварията. Всъщност изглежда, че двамата моряци са паднали заради бурното море" "Българският моряк е бил на палубата на кораба заедно с други колеги, за да подреди нестабилен материал заради бурното море. Силната вълна е хвърлила четиримата моряци срещу желязна решетка, причинявайки смъртта на 24-годишния и раняването на другите ..."

От коя агенция е информацията!? Какъв материал е имало на бака на ферибот. Причина за да е на бака е разхлабване на стпорите на котвата, което е възможно в бурни условия, другото е швартовите въжеда -ама кой знае-дори информация за отстоянието от порт Порто Торес не се съобщава, защото по това време ако е в подхождане към пристанището е възможно да има подготовка за влизане в залива и пристанището (ама е много съмнително) За мене остава размърдане на камионите и колите вътре в кораба!

Изданието е Il Messaggero, драги мои журналенца... Срам ме е!

БОГ ДА ГО ПРОСТИ ГОСПОДИН МОРЯКА ДАНО ДРУГИЯ ГОСПОДИН ОЦЕЛЕЕ