Коментари - Багер прегази работник в столицата, докато ремонтира трамвайна линия | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

все пак е на 21 г. и живота е пред него .

Багер багер багерът дойде

ако го беше прегазил сега щеше да е в моргата. а не в шокова зала ама нали трябва да се печелят кликания

В България ЗБУТ е пълна пародия.

Багер...в България на челен товарач(фадрома)викат багер и тракторче с кофа също.та затова е жив.Ако беше багер щеше да е умрял.

Ремонтите вече имат жертви. Оставка,крадло!

Минавам всеки ден по този булевард. По моите наблюдения мерките за безопасност са под всякаква критика, както за работниците, така и за гражданите. Машините седят на пътното платно без никаква предупредителни маркировка, работниците се разхождат все едно са парка, пешеходците пресичат кой къде свари. Миналата седмица си карам и минавам покрай един багер фадрома или там, както се казва, в същия момент машината се завърта и лопата ѝ минава над колата. Направо ми стана лошо. Тогава си помислих, че е въпрос на време да стане сериозен инцидент. Фандъкова трябва да понесе отговорност за всички поразии, които нанесе на града. Дано момчето се оправи бързо и си намери по-добра работа!

Тук отсреща върти един челен товарач Хитачи, който може и да е с колела, вместо с вериги, обаче пак е към 20 тонен, та не е жив, щото е било "просто фадрома". То може и skid loader да е било, дето им викат бобкат, то при строителната механизация безобидно няма.

Немарливост! Липса на обезопасителна маркировка, съчетана с липса на какъвто и да е контрол по безопасност на труда! Дано се оправи момчето! Строителите и може да са профита, но действат непрофесионално. Някакво тъжно стечение на обстоятелстввата и може да се стигне до тук!

Докато в България, се занимават със строителство, - така ще е!Строителството е ПРОФЕСИЯ!Изисква се - ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ!Камарата на строителите се управлява от хора, които се занимават със строителство!Координатори по ЗЗБУТ в строителството - ландшафтни архитекти, зоо-техници, биолози, еколози, среден медицински персонал, електронни инженери, икономисти - икономика на строителството, шофьори и т.н., тук - таме - строителен инженер или техник.

Безопастност на труда,това е в сферата на фантазийте в БГ!Девизът-"Абе кво ти пука,давай сега!"е в пълна сила.Съответно пълна глупост!Това е! Пълна немарливост!

А водача на багера нещо общо има ли със случилото се?

Спаха половин година, никаква дейност, сега е наближил крайният срока и е, буквално, юруш на маслените - не знам от къде събраха толкова "майстори". Немарливи, некомпетентни и, за съжаление, без никакъв контрол, работно облекло и т.н.. Дано се оправи момчето, на 21 е...

значи от пирогов за 2 км 10 минути а другаде за 19 км -4 мин дошла б. неомощ?

сиган е там сал началника е потурнак...

няма да стане от количката в критично състояние е ,в кома...

Исвояване на средства, а не ремонт. И то на милиони средства от аматьорски фирми. Затова се случват тежки инциденти. Никакъв професионализъм, ужасно е.

"Спешна помощ" е на "Сточна гара", от там тръгват линейките, а после карат в най-близката болница/спешен център, който да има ресурс да поеме болния.

Коак не ви е срам бе- един да работи и него да го блъснете.

Живея на Борис.Две години само блокираха и заеха пътното платно. НИЩО работа.Мъчат ни с едни разбрицани автобуси вместо трамвай и понеже сме покорна рая,никой не протестира! Аз съм вече стара и не мога,но когато дойде демокрацията 1989 г,всички бяхме на митингите и площадите. Дори,когато един голям партиен лидер искаше да дойдат танковете за да ни спрат. Сега младите,къде спите,бе???

Извинете, моля, благодаря: навярно се е хлъзнал, или е стъпил накриво ... дано поживо-поздраво излезне от лечебното заведение младия гласоподавател, че галиба храни жена и невръстните им деца; още колко ли месеца ще продължи да е неползваемо (карта в https://www.openstreetmap.org/#map=14/42.6771/23.2721) , вероятно щото двуколовозната релсо-траверсовата скара е на натрошени камъни, като тра -мвайното -се реално е между м/у бул. Борис 3-ети (навярно вече изцяло премахната павировката му и добре уплътнен, и асфалтиран) и много тясна съседна му успоредна улица (де факто ~1/2 от преди ремонта дължина на трамвайния участък е без никакви жп релси) ... описвам според лични ми лятото на ~1999 год. наживо впечатления, живи + здрави

оти не маанаха квадратните павета от видимо претоварен столичен булевард, след като нема нужда оТях, а и е починал младеновия Петър (лека му пръст веке 21 години) де нанкат, де са забегнали (съблазнени от по-големуото почасово плащане) зад граничната бразда; кой ли ще укори, че последните им трамвайно горнОбръщало фотоснимки са от ... юли`2021 (https://www.instantstreetview.com/@42.659117,23.241864,126.58h,-1.3p,0.67z,xRdBxX5A2lFjctijkQkX8w) онея с покривно турените камерки разкарващи се натам - натам из планетата ни, живи + здрави

дано пак се върне на работа работника, а в събота работа с повишено внимание понеже е ден на покойника, или отдаване почит към починалите, живи и здрави

То точно заради демокрацията и такива като вас дето дето "кой не скача е червен" сме на този хал. Жалко, че явно никога няма да го проумеете ! Това дето преди т.н. демокрация е построено не можете да го боядисате само, не да го поддържате, ното да го отремонтирате. Което не сте ликвидирали де, като оня с ликвидационните съвети. Жалка картинка сте.

проклета да си! и ти и цялата ти рода до 9то коляно! халал да ви е скапаната Демокрация