Айтос в транспортен хаос: Камиони не влизат и излизат от града, няма зареждане на магазините
Аз не съм специалист, но мисля, че отдолу може да се сложи една табела, на която се казва, че важи само за транзитнопреминаващи, коментира забранителните знаци кметът Васил Едрев
Обратно в новинатаКоментари - Айтос в транспортен хаос: Камиони не влизат и излизат от града, няма зареждане на магазините | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Ротация (нерегистриран)
Предлагам да се направи следната ротация хАПИ да се заеме с бетстващия кораб и да ни отърве от него барабар със съдържанието му. Ако бяха сложили навременно в морето един знак със забрана за завой на дясно, кораба още щеше да мери морската шир. Морска администрация от своя страна да поеме Топлофикация АД София. От 32 години, я цицат тази Топлофикация, може пък от морския бриз да и покарат още някоя и друга цицка е да сучат още толкова. За шефовете на парното остана да подхванат кръстовището в Айтос. Колко му е да му боцнат една абонатна стацийка. И без това им останаха след масовия отказ на клинтите. Виж, как ще помогне това на движевието - не знам, но и знаците явно не помагат. Обаче спокойно може да осъдят целия Айтос за такса сградна инсталация.
Щерев (нерегистриран)
Такова безхаберие при г-н Борисов нямаше.
Запознат (нерегистриран)
Явно ти си от ДПС
SD (нерегистриран)
Ето работещо решение: ТОЛ такса от 50ст/км за целия Айтоски проход за тежките камиони и повечето сами ще го заобикалят. И постоянен кантар който мери 100% от зърновозите.
Тъжен смях (нерегистриран)
Хубава работа! Много хубава
123 (нерегистриран)
Къв е проблема ? Зареждането може да стане с малки бусчета. Или магазините да останат празни и хората да купуват с личен транспорт от друго населено място.
Глас народен (нерегистриран)
глас Божи - не искат камиони, съответно камионите са забранени. Сега що реват?
i'm (нерегистриран)
Ама какво общо има зареждането на магазините с принципния проблем, възникнал от транзитното преминаване на големи камиони? Или пак овцете на различават сено от просо? Протестиращите да затворят изобщо пътя и никакви МПС да не влизат и излизат. Само с колела и пеша да се влиза в града!
Иво (нерегистриран)
Айтос ми е Великобритания!
iv (нерегистриран)
АПИ са идиоти. В топ 3 на държавните идиоти с Напоителни системи и Градски транспорт София
88 (нерегистриран)
То се прави транспортна схема и се приема в Общински съвет след съгласуване с АПИ и МТ.Кмета да не се прави на ни чул ни видял,не е първи мандат кмет или е научил номерата на партийния си лидер.
око (нерегистриран)
Такива са мерките на АПИ - бичят табели като луди, за да си измият ръцете и да кажат, че са свършили нещо. Единствената им идея как да оправят проблемите, е да набичат още и още табели, които в голямата си част са незаконно поставени. Примерно масово по пътищата има табели, които намаляват скоростта от 90 на 50, което е абсолютно незаконно. Освен това на това 50 винаги кибичат катаджии с камера. Всички глооби от тия камери са абсолютно незаконни и щ паднат в съда, ако бъдат обжалвани. Но нито на КАТ, нито на АПИ им пука, важно е назначените любовници и роднини да отчитат дейност, без значение каква!
Припомнете си правилника (нерегистриран)
поставени са преди кръстовище, а пред кръстовище се преминава с намалена скорост и готовност за спиране
oko (нерегистриран)
А ти си припомни колко може да е максималното ограничение на скоростта. За да е законно това 50, трябва да има едно 70 по-рано. Т.е. първо се ограничава скоростта на 70, а после на 50, а не от 90 веднага на 50. Тук не става въпрос за това дали е правилно или не да има 50 на пешеходни пътеки пред някое заведение някъде в нищото, а как това ограничение е организирано да се случи. И за това законът е абсолютно категоричен и казва, че не може с 1 знак да се намалява скоростта от 90 на 50! И въпросът е за това, че някой не си е свършил работата както трябва, което си е закон в държавната администрация. Както казах, там се наемат само хора с връзки, които не могат да свършат елементарна работа! Затова всички дела, които се водят за наложени такива глоби, падат в съда. Българската администрация е слаба и некомпетентна!
око (нерегистриран)
И в този ред на мисли, всички табели за населено място незаконни ограничават скоростта на 50, защото преди това 50, трябва да има знак за 70. Между другото така е организирано движението в Румъния. В населените места ограничението е 60. В някои села е 70, в сдруи е 50, като знакът се поставя на табелата. Когато ограничението е 50, преди този знак има друг за ограничаване на скоростта на 70... и при нас, съгласно закона, трябва да е така, обаче това изисква да се свърши някаква работа. Затова, за да се оправим, трябва не да гласуваме за поредния супермен, обещаващ да оправи държавата, а да пускаме жалби до дупка и да си търсим правата. А ти вземи и прочети закона, да не ми дрънкаш глупости за огранизиране на движението. Поне знаеш ли какво е пешеходна пътека? Тя е всяко продължение на тротоара и банкетам обозначено или не с пътна маркировка. Ей ся като свърши тротоарът иизскоча на пътното платно, копче не можеш да кажеш, защото това също е пешеходна пътека, дори да не са я боадисали хоризонтално, вертикално или на зайчета!
Стара Пушка (нерегистриран)
Българската реалност е такава - винаги се действа постфактум, а решението никога не е свързано с реалността.
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Фолк певицата Дебора, хваната да шофира с близо 3 промила: Бавно разграждам алкохола
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение