Айтос в транспортен хаос: Камиони не влизат и излизат от града, няма зареждане на магазините

Аз не съм специалист, но мисля, че отдолу може да се сложи една табела, на която се казва, че важи само за транзитнопреминаващи, коментира забранителните знаци кметът Васил Едрев

Обратно в новината

Коментари - Айтос в транспортен хаос: Камиони не влизат и излизат от града, няма зареждане на магазините | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Предлагам да се направи следната ротация хАПИ да се заеме с бетстващия кораб и да ни отърве от него барабар със съдържанието му. Ако бяха сложили навременно в морето един знак със забрана за завой на дясно, кораба още щеше да мери морската шир. Морска администрация от своя страна да поеме Топлофикация АД София. От 32 години, я цицат тази Топлофикация, може пък от морския бриз да и покарат още някоя и друга цицка е да сучат още толкова. За шефовете на парното остана да подхванат кръстовището в Айтос. Колко му е да му боцнат една абонатна стацийка. И без това им останаха след масовия отказ на клинтите. Виж, как ще помогне това на движевието - не знам, но и знаците явно не помагат. Обаче спокойно може да осъдят целия Айтос за такса сградна инсталация.

Такова безхаберие при г-н Борисов нямаше.

Явно ти си от ДПС

Ето работещо решение: ТОЛ такса от 50ст/км за целия Айтоски проход за тежките камиони и повечето сами ще го заобикалят. И постоянен кантар който мери 100% от зърновозите.

Хубава работа! Много хубава

Къв е проблема ? Зареждането може да стане с малки бусчета. Или магазините да останат празни и хората да купуват с личен транспорт от друго населено място.

глас Божи - не искат камиони, съответно камионите са забранени. Сега що реват?

Ама какво общо има зареждането на магазините с принципния проблем, възникнал от транзитното преминаване на големи камиони? Или пак овцете на различават сено от просо? Протестиращите да затворят изобщо пътя и никакви МПС да не влизат и излизат. Само с колела и пеша да се влиза в града!

Айтос ми е Великобритания!

АПИ са идиоти. В топ 3 на държавните идиоти с Напоителни системи и Градски транспорт София

То се прави транспортна схема и се приема в Общински съвет след съгласуване с АПИ и МТ.Кмета да не се прави на ни чул ни видял,не е първи мандат кмет или е научил номерата на партийния си лидер.

Такива са мерките на АПИ - бичят табели като луди, за да си измият ръцете и да кажат, че са свършили нещо. Единствената им идея как да оправят проблемите, е да набичат още и още табели, които в голямата си част са незаконно поставени. Примерно масово по пътищата има табели, които намаляват скоростта от 90 на 50, което е абсолютно незаконно. Освен това на това 50 винаги кибичат катаджии с камера. Всички глооби от тия камери са абсолютно незаконни и щ паднат в съда, ако бъдат обжалвани. Но нито на КАТ, нито на АПИ им пука, важно е назначените любовници и роднини да отчитат дейност, без значение каква!

поставени са преди кръстовище, а пред кръстовище се преминава с намалена скорост и готовност за спиране

А ти си припомни колко може да е максималното ограничение на скоростта. За да е законно това 50, трябва да има едно 70 по-рано. Т.е. първо се ограничава скоростта на 70, а после на 50, а не от 90 веднага на 50. Тук не става въпрос за това дали е правилно или не да има 50 на пешеходни пътеки пред някое заведение някъде в нищото, а как това ограничение е организирано да се случи. И за това законът е абсолютно категоричен и казва, че не може с 1 знак да се намалява скоростта от 90 на 50! И въпросът е за това, че някой не си е свършил работата както трябва, което си е закон в държавната администрация. Както казах, там се наемат само хора с връзки, които не могат да свършат елементарна работа! Затова всички дела, които се водят за наложени такива глоби, падат в съда. Българската администрация е слаба и некомпетентна!

И в този ред на мисли, всички табели за населено място незаконни ограничават скоростта на 50, защото преди това 50, трябва да има знак за 70. Между другото така е организирано движението в Румъния. В населените места ограничението е 60. В някои села е 70, в сдруи е 50, като знакът се поставя на табелата. Когато ограничението е 50, преди този знак има друг за ограничаване на скоростта на 70... и при нас, съгласно закона, трябва да е така, обаче това изисква да се свърши някаква работа. Затова, за да се оправим, трябва не да гласуваме за поредния супермен, обещаващ да оправи държавата, а да пускаме жалби до дупка и да си търсим правата. А ти вземи и прочети закона, да не ми дрънкаш глупости за огранизиране на движението. Поне знаеш ли какво е пешеходна пътека? Тя е всяко продължение на тротоара и банкетам обозначено или не с пътна маркировка. Ей ся като свърши тротоарът иизскоча на пътното платно, копче не можеш да кажеш, защото това също е пешеходна пътека, дори да не са я боадисали хоризонтално, вертикално или на зайчета!

Българската реалност е такава - винаги се действа постфактум, а решението никога не е свързано с реалността.