Автомагистрала "Тракия" - архивни кадри от 1982-ра

Строежът на отсечката Мирово - Мало Конаре, през обектива на фотографа Иван Григоров

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Олицитворение на комунузма.

Има все още участъци със леко зеленикав асфалт, знаете ли защо...Защото имаше идея за стоеж на писта за Ф1 около Сливен. Даже и терена беше готов. С този зеленикавия асфалт се направи проба колко време ще изтрае ...е още го има.

Сега милионите отиват за апартаменти в Дубай ,Италия и други привлекателни страни

Асфалт не се яде!

Maгистрала Тракия - започната от комунистите, завършена от Бойко Борисов. Дори Жан Виденов се вписал като е открил участък от 32 километра между Пловдив и Оризово. А Кирчо и Кокорчо - кръгла нула. Един сантиметър магистрала не построиха. Откраднаха парите и избягаха.

Механизацията е почти същата. Но пък строителите са къде къде по-сериозни от сегашните. Я ги снимайте сегашните да сравняваме. Хахаха

магистралата е направена както пише автора (явнно шоп) да оди шопът бързо на моренце. Другите от северен Булгаристан кучета ги яли

На бай Тошо малко не му стигна и Formula 1 щеше да има в България ! Сега от окупирания и окраден Соц само при лошия "популист" Орбан има F1 ...

На едного му криви шопите, щото не му ставала пишката, на другиго демокрацията по същите причини...Аман от дебили.

Горе -долу такава беше средната цена ,в която влизаха мостове /виадукти/ и тунели.Случвало ми се е, когато пътувам с чужденци по АМ"Хемус да ми задават въпроса ,кой е построил магистралата.Отговарях ,че е проектирана и построена по време на социализма ,от български инженери, български работници,с български материали ,с български ,съветски и от другите социалистически страни машини и съоръжения.

Строили сме4 я колко, колко,,,,,40 години. Такъв ни е капацитета. Една магистрала за 40 години. И след това що сме били на последно място в ЕС и що сме били най-бедни, най-болни и най-чезнещи. Ми ,,,почти половин век бутаме една магистрала. А от там се тръгва, че другото да го има,,,,,,

Държава - и тога и сега!!! Мизерия каруци, коне, 60 годишни трамвай в София, влакове на същата възраст и състояние. Положителното е, че края е близо

Точно този участък е за тотално презастрояване! Завоите са по-остри от останалата част. И след като ще е Европейски коридор - направете я по европейски, с три ленти! Най-лявата да е само за автомобили.

Дали е предвидена за такъв трафик какъвто има в момента, не е ли време да се добави поне още по една лента във всяка посока и да се оправят много по бързичко дупките и неравностите в бавната лента? Също трябват и камери за средна скорост и патрули които в реално време да прихващат камикадзетата с по-сериозни превишения на средната скорост, които застрашават живота на спазващите правилата!

Слагате минуси комплексирани панелистанци да не би да не е истина

чичо, афалт не се яде!

Горе -долу такава беше средната цена ,в която влизаха мостове /виадукти/ и тунели.Случвало ми се е, когато пътувам с чужденци по АМ"Хемус да ми задават въпроса ,кой е построил магистралата.Отговарях ,че е проектирана и построена по време на социализма ,от български инженери, български работници,с български материали ,с български ,съветски и от другите социалистически страни машини и съоръжения.

хахах, шегаджия

строили и то по правилата гледайте хубаво ама хубаво снимките ,мантинели в края на магистралата .Ако ги имаше сега тези мантинели сръбския автобус с дечица нямаше да е в дерето

нв, не е време, сега чегъртаме.

Каквото съм построил, не можете го боядисате.

Автобусът щеше да се удари в мантинелата да залитне и да се преобърне по таван. Жертвите щяха да са много! Не бягайте от часовете по физика!

кой да каже че Хемус е платена с пари от Иран, който пък е платил да има магистрала до Турция, а не до Правец ;)

Твоя край е близо!

120 километра с мостове и тунели = 700 милиона лева. ~120 километра с Трейс Груп, без мостове и без тунели - 3 милиарда лева. Хм, някой май е поприбрал някой лев?

Много тъпо сравнение на 1 лев от 1982-ра с 1 лев през 90-те и след 2000-та...

KOMUNISTI !!

Не бързайте да казвате,че съм соцносталгик.Не съм. По професия съм строителен инженер. Нашият град го посроихме в далечната 1986 година . По 12 часа на смени работехме. Елате сега да видите какво порутина е Пълна с чиновници администрация, а градът е поредната кочина. Дори централните улици са с дупки - кратери. Нямало пари. А за да си тресят задниците по разни фолклорни и други шашмалогии има пари. Кметовете на градовете трябва да са строители , а не даскали.Но, кое ли пък е нормално в нашата държава...

1982 год. по време на развитият социализъм реалитета е - мизерия.Един трасктор и 5 - 6 пенсионера с мотики лопати и кирки.На друг фотос - служители от ведомство и те мобилизирани с лопати -кво правят не е ясно.Снимка 5 - най показателна - байчо на 70 години с ушанка явно бригадир гледа тъпо до някаква раница.Кози ,каруци и валяк.Картинката беше същата до преди 3-4 години когато ремонтираха Графа - 10 мангала с каски и жълти жилетки садят и пият бира ,пушат и подпират лопати до тях един бял в малък тракнор копае. 1 километър го ремонтират 3 години. Градинката срещу СУ също ремонтирана от мангасари ,ремонта на 100-200 кв.метра 2 години.

и огради против животни и мантинели в края на магистралата

Борисов, българската Меркел, Краля на магистралите и недовършената три години "магистрала Европа" - 40 км път до Калотина със 100 процента усвоени пари харесва този пост.

Нямаше. Щеше да е като оня сливенския ром дето с 4 възрастни+4 деца се джасна точно в мантинелата и изгоря. Лошото е, че загина дете а не скапаняка дето е карал.

,,Картинката беше същата до преди 3-4 години когато ремонтираха Графа " ...нали сега - развита демокрация ?

Сложете и ремонта на ремонта от краденето на герб и магистралата стана по-скъпа.

Ти в кой свят живееш? Освен това мрежите от магистралата се крадяха от околните села. Разходи се из тях и забележи колко дворове са все още със зелената мрежа.

на времето имаше бригадирски труд и цигани и българи работеха.Какви бригади имаше след работния ден бригадирски огън песни смях,а какви бригадирки само

При Бай Тошо , държавната администрация беше 40 000 на 10 млн . Сега на 6 млн. е 440 000.

Тази магистрала има лоша карма, затова взима толкова жертви. Започната е през соца с труда на ограбвани и унижавани хора. Строена не за прослава на родината, а в угода на комунистическите велможи. Кой знае колко безплатни трудови дни са дадени за нея, да не говорим пък за труда на репресираните полит затворници и противници на режима. Ако не бяха дошли на власт демократичните правителства никога нямаше да бъде завършена. За премахване на комунистическото проклятие тегнещо над магистралата трябва да бъдат изградени на подходящи места и отбивки православни параклиси, та Бог да се смили и да отмени прокобата.

другото име на бригадирския труд - робски!!!

все за крадене ти е в главата зелени мрежи нямаше тогава

строил викаш, с цената на робския труд, а соц велможите се изживяваха като робовладелци....

Е, кое му е шегаджийското? Виадукти, мостове, магистрали щяха да построят с "изчезващите" 4 милиарда, два метра асфалт не са сложили!!! Ремонти дори едвам правят! Ай бегай да играеш някъде и не се обаждаи!

Представи си сега бригадата ... накрая си лягаш с Ана ... а тя Ахмед ...

бахти некадърниците, 6 години за 10 километра.... типично по комунистически

Не съм виждал етнически българи строители от доста време.....

Да разбирам , че работилите по околовръстното на София ... са поне милионери ?

Умнокрасивите ,некъпани бананоядци цвилят от кеф -байчовци сторили примитивно през лошия социализъм без техника. Надрусаните им кратуни не смилат ,че снимките са от довършителни работи Тия стометрови бетонни виадукти под тях сигурно са ги строили с катъри и кирпич? В задачата се пита -колко виадукта, вец язовира,елетрифициарани ж.п линии ,главни пътища ,вуз ,аец посториха те за 2 години промяна? За 30 години западна демокрация няма дигнати поне една демократична гимназия или техникум ,само бардаци и молове! Има ли берем поне една сменена крушка, зарита дупка ,скован курник някъде или само голяма уста ,гей паради и пърформанси с наврени вибратори отзад на жълтите павета ? Ако не беше Бойко и фандъчката дебелогъзите софийски джендъри още щяха да се возят на метро само от Люлин до центъра,кога ги извикат Кики и Ристю Бойкоев да мятат яйца и домати на орлов мост!

Бюджетните служители по негово време бяха не по малко от 4 млн., а 10 млн. никога не сме били.

че то по Борисовата отсечка изглежда по-зле

Последно ходих в Благоевград като ученик в 5-6 клас през началото на 90те. Страхотен, бял, красив, зелен, подреден град. Чудесен като всичко направено от Соца.