Автоинструктори протестират срещу промените в обучението на шофьори

Те са против заповедта, с която броят на часовете по кормуване се увеличава

Обратно в новината

Коментари - Автоинструктори протестират срещу промените в обучението на шофьори | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И тия бетер бакшишите.

Днес по новините в 08:00 на едно национално радио упорито се твърдеше, че ще протестират АВИОИНСТРУКТУРИ.

"МатрЯлът" у нас намери цаката на Борисов. Организира се, прави протестче и получава своето. Нали Бацето е по-прост дори от "матряла", а и обича да го играе паша, та успехът на протестите е винаги гарантиран. Това още повече засилва скотщината в скотската ни държавица. Като се огъва пред "матрЯла", Борисов пресича прокарването на дори малкото разумни реформи. За това сме на това дередже - тълпата и циганите, водени от Бацето, неговите крадци и калинки водят смело прогнилата ни държавица НАЗАД!

Цитирам от статията: "...София по булевард "Цар Освободител" от улица "Раковска"...". Цял живот живея в София, такава улица "Раковска", не знам. Проверих и в гуглето, проверих и в бгмапс, такава улица няма в София. Има една, която се казва ул."Г.С.Раковски", може би списвачите са имали нея предвид, но знае ли човек... Мисля, че с цел информираност в статиите се използват официалните наименования на обекти (респективно улици/булеварди). Все едно да напишат, че отново са хванали контрабанда цигари на "Кирковия", да речем. Айде малко по-сериозно. А, ако списвачът е кандидат-софиянец, поне да си твори за родното място, а не да се резили като кифладжия.

"Наистина има сключен договор за разработване на концепция, като договорът и разработката по него все още не са приети" коментира Бойко Рановски, изпълнителен директор на ИА "Автомобилна администрация" Герб-титани на мисълта, няма какво да се коментира повече.

Възпитаниците на института в Ямбол,да проучат как се обучават хората да кормуват в нормалните държави и тогава да стачкуват.

Борисов .......... разумни реформи. Може ли малко по-конкретно?

Най-вероятно се обучават според разпоредбите на Закон или Наредба, но законите и наредбите от нормалните държави не им вършат работа на нашите управляващи и затова мислят нови, демек откриват топлата вода.

Ще им падне печалбата, ццццццц. То колко са 700лв за В-кат, плюс още няк'ви такси за изпита и листовките, плюс рушвета - жълти стотинки за тях. Като погледна по улиците учебните коли масово чисто нови БМВ, Ауди - чисто нови коли. И като се научиш да шофираш на чисто нова кола, която само докато я погледнеш и тръгва, кво ще правиш после като подкараш една 15год баракуда със скоростен лост като меча Ескалибур - не може да го преместиш....... Освен това не е ли видно, че явно не ги учат добре на кормуване в наши дни - масово изцепки на келеши.

Аааааа, редакторчето и списвача са цъкнали минусчетата. Познах ви, мамини. Вие явно си живеете с мисълта, че улицата започваща от ул."Козлодуй" и завършваща на бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" се казва "Раковска". Да сте ми живи и здрави, ама то от всяка клонка, свирка не става. И с вас така... Пък, може и да не са редакторчето и списвача, а някой други кандидат-софиянци, живеещи по "модерните квартали" в полите на Витоша, където и тротоари нямат. И те да са живи и здрави. Но по-софянци няма да станат.

Ами аз като гледам мат'рЯла как се придвижва по улиците, някои хора сякаш наистина за летци са се учили, не за нормални автомобили по улици с трафик, пешеходци, спирки... не спират за никого.

Вместо да реват да погледнат досега какви са ги обучили!

Има един мнооого стар лаф, още от соца. Почваш да се учиш да караш автомобил след като вземеш книжка. То като се замисля почти всичко свързано с ценз е така. При лекарите е най-фрапиращо....лекар ще станеш, след като напълниш едно гробище. Въпросът е защо ги има тези лавофе. Ами ...предполагам защото ....хайде да си спомним какво беше като карахме курсовете за книжка. Близо две седмица теория....дрън, дрън, дрън,....ако продължавате да плувате така ... ще ви напълним басейна с вода. После сядаш в автомобила и ....хайде тръгвай...и се почва едно викане на инструктора в колата и присмех какъв некадърник си. Излизаш на улицата и се движиш като костенурка....другите като видат "у" то ...им призлява и се чудат на къде да избягат надувайки мускули. С две думи не си в реална обстановака. Тоест всичко което правиш на улицата можеш да го правиш на полигон. А полигона много липсва. За всичките ...30 часа май-бяха...15 от тях реално караш, през останалото време чакаш в спрялата кола инструктора да си върши някаква частна работа. Относно изпита...пълен смях....голямо театро. Накрая ти дават книжка и ти започваш сам да се учиш. Излизаш на улицата и почваш да гледаш знаци и да спазваш правилника....о каква изненада никой не го прави....50 ограничение...че кой кара в големия град като София с 50 ... ами ти, който вчера е взел книжка и като те притиснат няколко пъти и се отървеш на косъм...теглиш една майна и почваш да караш като всички останали. Шанса да оцелееш се оказва по-голям. Мен ако питате за да си шофьор трябват няколко неща...възраст-30 год., висше образование, морал, етика та дори и естетика и мисъл първо за другите а после за себе си. А тия дето "бензина била в кръвта им" работа на пътя нямат. Както казваше моя баща "Автомобила е да те закара от точка А до точка В ...нищо повече.....кога...когато тогава.

Много точно казано !

задам един тъп въпрос - а кой следи инструкторите какви ги вършат. Много ясно е какви, те не познават и не спазват правилата седнали да обучават хора - че то за това си трябва и да си психолог, като виждаш че човек не става да го отпратиш по живо по здраво!!! Но лакомията няма граници - докъто не им отнесат роднини или собствените деца някой от курсисте им няма да се научат да работят!!!

Колега какви са тия глупости? Ти знаеш ли коя година започна наскоро? Кой автомобил от 2005 година има голям скоростен лост който не може да се джижи? Ежедневно карам доста км в софийските задръствания и масовите изцепки са на разни 55-65 годишни чичаци, които шофират със зимна шапка и спират пред входа на магазина защото ги мързи, те и изцепките им са от мързел де.

Проблемът е един и за всичко е същият - възпитание, образование, мислене, поведение. Ако от утре на шофьорски курс се кара 40 часа и младите шофьори карат по правилник, това около тях ще се промени ли - изтъркана или неадекватна маркировката, големите майстори на педалите и всичката идиотщина на пътя? Не е лошо да се вземат повечко часове преди да тръгнеш на война.

И тези които са взели СУМПС от първият път с 30 часа кормуване колко време им трябва да се сдобият с първият акт за нарушение ЗДвП ?! Да чуем тази статистика !!!

Ние сме царе да се опитваме да решаваме проблеми със създаването на нови и нови държавни органи които за да оправдават съществуването си издават само забрана след забрана което изобщо не решава проблемите. Започнахме да приличаме на социалистическото ни време когато човек се чудеше дали едно нещо е забранено или разрешено. Нароиха се и разни НПО начело с корумпирани бивши милиционери на които кой знае как им се размина затвора които са алчни за власт от която да се обогатяват. Часовете по кормуване у нас са най-много не само в Европа, но и в света. Решението е много просто. Изпитната комисия е държавна и тя решава кой е подготвен и кой не и ако тя си е на мястото и не е корумпирана ф фирмите така ще подготвят кандидат шофьорите, че те да преминат изпита.

Полигонът е пълна глупост и за него настояват големите фирми които могат да си го позволят и е много далеч от грижата за подготовката. Глупост е искаш да паркираш от първия път тъй като в практиката дори на дългогодишни шофьори това не става веднага. Важното е добре да се паркира и това може да се провери при изпита в градски условия. Най-важен е изпитът при който се вижда дали един човек става за водач или няма усет и не става.

Да де, само дето тия "чичаци", за разлика от теб имат по 30-40 години стаж като шофьори. За тях управлението на автомобил в града е като втора природа, дори не се заглеждат по знаците, защото периферното зрение му е предостатъчно за задействане на инстинкта, изработен за тези десетилетия зад волана. Те не се замислят пред знаците, за разлика от "безсмъртните" на възраст до 30-ина години, които доста често дори не ги виждат или осмислят.

Някои от вас участват в продажбите на свидетелства на хора, незнаещи ни кирилица, ни латиница. Кой?

Снощи един 20-годишен се опита да спре в мен на пешеходна пътека, в гъсто населен квартал в центъра на Варна, до училище в 19 часа вечерта. Директно го питах на 20год в затвора ли му се ходи?!?!? Мозък в зародиш явно..

Каква втора природа, като го гледаш как кара да се чудиш в дясната лента ли кара или в лявата, на дясно ли ще завие, наляво ли или ще спре, за мигачи да не говорим.