Коментари - Автоинструктори подозират корупционна схема при увеличаването на часовете по кормуване | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Абсолютно достатъчно са часове за кормуване сега. Ако не се виси половината време в колата и вместо да се шофира да чакаш инструктора си да си върши някакви лични дела. Освен това както всички знаем човек реално започва да се учи да шофира като остане сам в колата. Кога ще се научи ...това пък е съвсем друга тема. Много вероятно чак пред пенсия ако доживее до тогава. Теорията в стая да се учи е излишно. По добре инструктора да ти я преподава докато си зад волана. Така наученото става инстикт....а не ...чакай сега кой беше от дясно, кой от ляво ...аз ли съм ...ама как де пресека крастовището при условия че в мойта "лента" са паркирали коли....зелено е ама има задръстване и ще се окажа в средата на крастовището...а тия зад мен надуват клаксоните като идиоти все едно можеш да прелетиш....какво да правя. Ей на тия неща трябва да се учи по теория. Полигона трябва да се върне както и извън градското. Задължително да се учи как се кара на магистрала...тоест на НАША магистрала. Освен това трябва да се въведе и специални часове как можеш да се огледаш през спрял автомобил и как да видиш знак ...ако е скрит зад нещо или изобщо го няма. Ей тия неща с увеличаването на часове няма да стане. По скоро трябва да се увеличат годините на които може да се вземе книжка...примерно 30 години. Тъкмо си разбрал че свободата братко е осъзната нужда от ограничения.

Има едно елементарно решение прилагано в много страни и е напълно приложимо и у нас,а именно "всеки млад водач да може да шофира 1 година след като вземе книжка само в присъствието на водач с над 10г.стаж." Това е решение за подобряване и овладяване на сложния процес на шофиране.

Има много елементарни полезни решения: младите водачи да не шофират по тъмно, да не шофират автомобили с мощност над еди-си-колко к.с., да са маркирани задължително със стикери "млад водач", и т.н.

Добре де, какво значение има колко съм се обучавал, ако в крайна сметка изпита е достатъчтно продължителен теоретично и практически, теоретично всеобхватен и строго контролиран процес. Тъпо ,но примерно макар и доста оскъпен било то видео записан онлайн с изпитваща комисия на специализиран автомобил,и/или ескортен контролиращ автомобил от аи . В крайна сметка би следвало да отпаднат афиф инструкторите и тъпанарите-камикадзе да не взимат книжка.

Да не би ще е по-добре да ви проверяват инспектори дали водите наистина теоретично обучение като всички проверка да са внезапни ! Внимавайте какво си пожелавате , г-да автоинструктори ! После да няма нов рев !

Тия инструктурите са по-гадно племе и от таксиджиите.

Преди 15-тина години като минавах през шофьорски курс беше доста наужким цялата работа. 24 часа кормуване, но учебни по 40 минути. От тях реално карах 18 по 40, а се разписах, че съм ползвал всичките с уговорката, че ако ме скъсат ще ги взема и тях... Като цяло доста афиф работа.

И научи ли се?

Абсурд,,, Корупционна схема е невъзможна...