Експеримент: Има ли колани в автобусите?

В част от автобусите има колани, но те не ползват от пътниците.

Обратно в новината

Коментари - Експеримент: Има ли колани в автобусите? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Направете и експеримент "има ли мантинели" защото ако имаше мантинели/истински,а не ментета/нямаше да има убийства от едни канавки.

На майка ви пYтката дали има колани?! Не искате ли и с каски да пътуват?! Докато на калпави и неграмотни човекоподобни се дават книжки ще има война по пътищата. На всичкото отгоре като отрепаш човек няма санкция?! Ебаx ти и държавата

В леките коли,като има колани,колко хора са спасили?Не е до коланите и мантинелите,а до задкормилните устройства!

не, че във всички таксита има колани или някои ги използва в българия, но в автобусите е въпрос на лична преценка, ако искаш да се предпазиш, слагаш колан, ако не, чукаш на дърво!

Винаги си слагам колан в такси.

Истерията с коланите идва от дсб откачалките ,нпо и слугинските им бтв и нова .Ами ако се запали автобус в движение,кой ще ги освобождава от тези колани -рамадан,ицко бойкилиев или бенатова?

МАНТИНЕЛИ , И АКО НЕ ЗАЩО НЯМАТ?! Кой да зададе този въпрос на министъра на МРРБ чиято фирма "АВТОМАГИСТРАЛИ" ЕАД е била длъжна да осигури С ПРЕДПАЗНА МАНТИНЕЛА този участък от пътя в който се случи катастрофата?! ЗАЩО ТОЙ НЕ Е ОСИГУРЕН ГОСПОДИН МИНИСТЪР?? АКО СЪЩЕСТВУВАШЕ МАНТИНЕЛА АВТОБУСА НЯМАШЕ ДА СЕ ПРЕОБЪРНЕ И НЯМАШЕ ДА ИМА СМЪРТНИ СЛУЧАИ И ТЕЖКИ ТРАВМИ! В СЪДЕБНИЯ ПРОЦЕС КАТО ОБВИНЯЕМИ ТРЯБВА ДА БЪДАТ ПРИЗОВАНИ И ПРЕДСТАВИТЕЛИТЕ НА ФИРМА "АВТОМАГИСТРАЛИ" ЕАД!!

Трябва и в градския транспорт да има колани,защото така е в холандия- страна със строги правила при пътуване и свобода за тревата и третия пол !

КОЛКО ОЩЕ АВТОБУСА ТРЯБВА ДА СЕ ОБЪРНАТ НА СЪЩОТО ТОВА МЕСТО, ЗА ДА ПРОУМЕЕТЕ, ЧЕ ТРЯБВА МАГИСТРАЛАТА ДА СЕ ОБЕЗОПАСИ С ПРЕДПАЗНА МАНТИНЕЛА?! ЗАЩО ПОДДЪРЖАЩАТА МАГИСТРАЛАТА ФИРМА И РЕСОРНИЯ МИНИСТЪР МЪЛЧАТ ЗА ТЯХНОТО ПРЕСТЪПНО БЕЗДЕЙСТВИЕ ДОВЕЛО ДА СМЪРТТА И ТРАВМИТЕ НА ТОЛКОВА МНОГО ХОРА ?!! Едно е автобуса да се обърне в канавката /КАКТО СЕ Е СЛУЧИЛО/съвсем друг щеше да е резултата от катастрофата ако той беше влезнал в съприкосновение с ПРЕДПАЗНАТА МАНТИНЕЛА. НАЙ МАЛКОТО Е, ЧЕ НЯМАШЕ ДА СЕ ОБЪРНЕ!! НО ИКОНОМИИТЕ И ЛИПСВАЩАТА МАНТИНЕЛА В ТОЗИ УЧАСТЪК ОТ 100 МЕТРА ПОКАЗАХА ДО КАКВО ВОДЯТ ПРЕСТЪПНИ ПОВЕДЕНИЯ НА МИНИСТРИ И ПОДВЕДОМСТВЕНИТЕ И ФИРМИ!

И да иама в автобуси таксита маршрутки и подобни никой не слага колан предполагам............. а ако има контрол и санкции бързо ще сложат коланите!

швестарче тизе куга си са вузил фаф тобус холандя бен мендилот ми бре

Ако ти е писано и с колан можеш да загинеш, но може да ти е писано без колан пък да живееш,... божа работа .....другото е философия и мрънкане....принцип не зависещ от ....

А във влаковете? Помнете пожара на Коньово миналия месец и пожара край Червен бряг преди 10 г. Колани във влаковете дано да има, дано властта да постигне.

Това са глупости с тези колани! Как ще се получи примерно в София в градския транспорт да има колани в автобусите,като вътре е пълно с хора,правостоящи нагъчкани един до друг?!?? Няма как да стане! Ако ще има колани в междуградските автобуси,трябва да има и в градските,но това няма как да се случи при тази навалица в автобусите,това е така в цял свят,не само тук...

Никога не съм виждал колани в междуградски автобуси. А що се отнася до градските автобуси колани не може да има защото те са пригодени за къси разстояния и за правостоящи пътници. Не бъркайте двата вида автобусен превоз.

Как пък направи извода че ако има колани в междуградските трябва да има такива и в градските. Това са два вида коренно различни автобусни транспорта. Начина им на движение е различен както и скоростта. Да не говорим че градските автобуси спират на "всяка крачка".

Много е готино, когато някой говори просто, за да се обозначи. Каква е натовареността на градския транспорт в Холандия и каква е в България? Били сме, видели сме. Още повече какъв е смисълът на колан в превозно средство, в което 2/3 от местата са за правостоящи? Или за тях ще монтираме бесилки? Като се юрнете да сте по-праведни от папата и ставате смешни.

Колани трябва да има и да се слагат поне в автобусите, които карат по магистрала. Иначе и в Западна Европа сигурността опира до личен избор - например в автобусите на Луфтханза (които пътуват по магистрала, напр. Страсбург-Франкфурт) има колани, но пътниците масово не ги слагат. Аз ги слагам, а също и на децата.

Първо да кажем на екипа на Нова да не кара в аварийната лента, когато бърза да снима все още топлите тела на загиналите в поредната катастрофа. После да питаме как от Нова са разбрали, че пътниците не са били с колан при потегляне на автобуса? Пътували ли са в автобуса или са влезнали докато е бил на стоянка? Трето как шофьора може да знае кой си слага колана и кой не - той пътя ли гледа или обикаля нагоре-надолу?

Но, че липсват изискващи се предпазни мантинели е сигурен факт!

Ами спомнете си трагедията с децата в река Лим, ако бяха с колани колко щяха да се спасят и да бъдат спасени.....всеки път е различно. Можеш да се окажеш преклещен в дадена ситуация и да не можеш да се освободиш от "предпазния" колан и тъй обезопасен да си отидеш.... Напълно безопасен автобус няма, по скоро има безопасно управляван такъв и адекватна реакция на водача на автобуса, която да се окаже спасителна и за пътниците и останалите участници в движението. Другото е и късмет

Въпросът дали да има колани прикрива вината на водача на автобуса на Юниън Ивкони. Който е видял повредите по леката кола и нищожните белези от боя по рейса веднага ще се сети, че водачът е дръпнал автобуса в канавката и е убил пътниците си.

Сега...да поясня....аз съм един чичак ,вече на 61,който е на колела от далечната 1973-та ,с изключение на '75-77-ма,когато бе на вериги,като танкист в БНА.... Относно коланите..... Нож с две остриета.... И ДА и ...НЕ.... До лична преценка е всичко! НЕ ТРЯБВА ДА СА ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ И ВСИЧКО ДА СЕ СВЕЖДА ДО : ....."'СЯ 'КО ШЪ ПРА' ИМ "??? Карал съм и моторетки,когато каските не бяха задължителни,виждал съм и пръснати мозъци в каски,когато бяха задължителни....виждал съм и трупове без глави,вързани ,като ,,живи" сред ламарините а главите съм и търсил на фарове сред угърта на нивите....все пак съм работил като професионалист и близо 2 млн. Км. Имаше катастрофи на времето....особенно след ,,демокрацията"...тогава се юрнах да пътувам с ка мион. Нон стоп по 10-12 курса на месец....Варна-София-Пловдив-Варна....Кьорави години...ни тахограви....ни пътни листи...ни почивки....16 часа зад волана....складове...стока....пари броиш и пак на път....не смееш да спреш да се изпикаеш за да не те оберат! Та тия колани са бош лаф работа....може и да ти помогнат,но може и ....затрият! Само тъпунгери ,като тоя Настимир Аналиев и оня дето цоца от асоциацията на пострадалите от ПТП....ТОДОРОВ,дето гумата на колата си не са сменяли сами,можат да настояват за тези колани! Аз лично ги псувам,когато трябва да ги премятам през 300-500 метра и при маневри в градско! Щото,михлюза,първото това вижда.... ....Яяяя,кой е без колан? ....ся ко шъ праим? .....6 точки от талона+ 50 кинта ли? Или двадесетак....на ръка .