Автобуси и таксита излизат на ефективен протест на 25 ноември

Фирмите от бранша са недоволни от ветото на президента Румен Радев

Обратно в новината

Коментари - Автобуси и таксита излизат на ефективен протест на 25 ноември | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да паркират около президентството и да надуят клаксоните за да поздравят амбреажа Радев...

Президента мисли, за разлика от герберските олигофрени, защото 5 години затвор за това, че си качил двама на автостоп е кретения. Колкото до нерегламентираните превози и сега има закон, но няма кой да го контролира, както и нямакой да наказва корупцията свързана с тези превози.

Въведете военно положение Какви протести при военно положение

Въобще не подкрепям таксиметровите шофьори

Когато има фирмено парти, накрая натоварвам 4 колеги в колата и ги откарвам по домовете им. Значи ли това, че нарушавам закона и трябва да лежа 10 години?

Да, но не го мисли! Да го духат бакшишите. За фирмите за м/у градски превоз не знам как да коментирам това.

Автопревозвачите са алчни гадни свине. Няма начин в законодателството да влезат подобни безумия. Значи мършите искат репресия, но не им направи впечатление кагато още преди доста години реално премахнаха пазарната икономика посредством някаква измислена регулирана "транспортна схема". Премахната е конкуренцията и свободата, но това за тия е без значение, важното е да грухтят. Когато човек се връща от морето с автобус специално го карат на някакъв паркинг със скъпи и недотам заведения, където си плаща обаче тоалетната. Колко да е трудно с една проверка да се затворят всичките им заведения на алчния картел ? Друго - какво направиха срещу вируса - нещо отварящи се прозорци в автобусите ? Могат да протестират срещу това, в технически изисквания на автобуса да има година на производство...но не, ще протестираме за алчните си гъзове.

Нещо не разбирам. Как така за катастрофа след употреба на алкохол и двама загинали се дават две години, а понякога и 3-4 години условно, а тук се искат 10 години за не регламентиран транспорт. Къде е логиката? САНКЦИЯ ТРЯБВА ДА ИМА, НО ТЯ ТРЯБВА ДА Е СЪИЗМЕРИМА С ДЕЯНИЕТО! КАКВО ЩЕ СТЕНЕ АКО СЕ ВЪВЕДАТ СЪЩИТЕ 10 ГОДИНИ ЗА МАНИПУЛИРАН ТАКСИМЕТРОВ АПАРАТ?!

А полицията ще спира на входовете в София и ще връща автобуси и таксита или ще ги ескортира до президентството? Не за друго а да знем кой организира протеста.

Ама ние мафия и монопол ли ще си отглеждаме? Какво значи нерегламентиран? Нали сме пазарна икономика?! Или само когато ни изнася сме такава?!

Нерегламентиран значи незаконен, което не е позволено на нито един пазар.

бърлогата на безделника!

Частните превозвачи се опитаха със заобикалки да си гласуват лобистки закон (при това глупав). Няма как да мине тайничкото вмъкване на тази клауза в друг закон между двете гласувания, с цел блокиране на конкуренцията. Диверсификация е нужна за всяка услуга, за да може клиента да избира най-изгодната ценово услуга. И да беше минал този закон в продажния ни парламент, щеше да бъде оспорен в ЕК и наложено наказание на България (като за българските храни в супермаркетите). Радев спести едно допълнително наказание за България.

Не може да правиш диверсификация когато имаш незаконни превози. Знаеш ли колко бусчета и колички пътуват къз Европа като возят стоки и пътници незаконно? Как да се конкурират с тях? Не плащат наеми, данъци, заплати, нищо. Мислиш ли, че това е нормално? Копърките на гарите си бачкат и нищо не ги спира. Как очакваш да се развива бизнес при това положение?

Твърдиш, че в момента копърките на гарата са недосегаеми ли?

Какви наеми и заплати? Наем на колата? Такси можеш да караш до 15 години - това не е точно "кола". Заплата? Т.е. тези хора работят без доход? А за данъци - сериозно - 300лв на година - това ли е данък? Човек на минимална заплата плаща двойно.

Тия вече за Н-ти път ще се събират да протестират! Такситата разкарака Убера и всички подобни фирми от България защото щели да фалират при наличието на конкуренция!? Нищо че услугата се позваше масово за кратки разстояния. После пък зареваха че прекалено малко взимат и ще трябва да вдигнат цените. След това пък решиха да отказват на пътници за кратки разстояния защото не печелят от такива. Ех един Убер как щеше да реши този проблем. И сега отново на дай да вдигнем цените. Но иначе за копърки само "парична глоба" е ако документи за целта иначе не. За автобусите, всички плюс частните към градска мобилност ли ще са? Да не говорим пък че като имаха работа как постоянно хващаха пожар в движение въпреки техническата проверка.

както писах и преди, борисов пак прекара фатмака! сега фатмака ще види кон боб яде ли, и турцин в джамия пърди ли!

Ще е много жалко този "протест" да е иницииран от Борисов и/или ГЕРБ! От друга страна, звучи ми много реалистично наистина да е така. Коет пък значи само едно - ще има още кюлчета и пачки. Които пък таксиметраджиите и автобусните превозвачи ще "компенсират" с вдигане на цените. Т.е., накрая пак НИЕ ще платим всичко! Не знам защо се радваш, че "борисов пак прекара фатмака!" Ама пък много хубаво си му написал фамилията на банкянското слънце с малка буква! Да беше и размера намалил, още повече ще му пасво на тоя мижитурко!

"Превозвачите са на мнение, че нерегламентираните превози застрашават живота и здравето на пътниците, посочвайки, че превозните средства, с които се извършват тези пътувания, не се поддържат. Освен това и шофьорите не са квалифицирани." Абе, тиквуновци, да не би масовият таксиметраджия, а той вече си е Бай Мангау, захапал фаса и непрекъснато натискащ "помпата", да е по-квалифициран?!?!?! Или той не е опасен с купената си книжка?!?! Ай, сиктир бе, ще ми протестират те! Пълни наглеци! И въобще не става дума за Юбер или Максим - те са за затваряне! Но, да се инкриминира реално споделеното пътуване на 2 или повече (до 5 например, нагоре наистина се става търговска дейност) физически лица, си е чиста проба милиционерщина! Как пък ще изкарам "пари", ако взема на някой 25 лв и пътуваме заедно от София до Бургас с моята кола, например? Че то на мен само бензина ще ми струва много повече от 50 лв, камо ли амортизациите по автомобила! Ама не, важно е тия парета да ги вземе някой "лицензиран превозвач", нищо че ще предложи услугата с раздрънкан 20-годишен автобус, купен "рециклиран, направо чисто нов" наскоро "втора ръка" от незнай-къде си... Или Бай Мангау с "копърката"...

Заведенията затварят преди градски транспорт, голяма част от хората останаха без работа или работят от вкъщи, учи се дистанционно. Вече и до болницата няма смисъл да хванеш такси, защото няма да те пуснат вътре. Ценообразуването ви е най-малкият проблем. За къде и кого ще возят такситата? Едни хора се бият в гърдите, че ви защитават интересите. През това време аз си ползвам Maxim. Води се, че не е легално в България, но трета година си се возя без ядове. Тарифите са им почти на половина. Е така ви защитават интересите.

Реве се срещу конкуренцията. Да вземем да одържави и такситата.

Почнахме ги !

ТИЯ НОРМАЛНИ ЛИ СА? КОЙ ЩЕ МИ КАЖЕ ДА ВОЗЯ ЛИ В МОЯТА КОЛА НЯКОЙ ИЛИ НЕ? Я СЕ ОПОМНЕТЕ МАЛКО! СЛЕД КАТО СЪМ РЕШИЛ, ЧЕ НЯМА ДА ВИ ПОЛЗВАМ ПРЕВОЗА, ЗНАЧИ НЯМА И ТОЧКА. КАКВО КАТО СТАЧКУВАТЕ? ТОВА Е ПРАВО НА ИЗБОР, А НЕ ЗАДЪЛЖЕНИЕ ДА ВИ ПОЛЗВАМ СМРАДЛИВИТЕ ТАКСИТА И РАЗНЕБИТЕНИТЕ РЕЙСОВЕ.

Ето един протест, който аз не подкрепям. Интересно е, че местните журналисти работят като агитатори за този протест. За ежедневните протести не съм чел такива позиви - кога, къде, с каква цел се провеждат, и то обявение предварително, да може да реагира човек.

Обикновено прокарват поправките през ПЗР на закона за бюджета на ДОО или НЗОК, а напоследък през Закона за здравето. Сега са решили да покажат новаторство през Кодекса за мореплаването и - ядец. Хак да им е, както казват от ДПС.

Герб обичат да прокарват неудобми решения в преходни и заключителни разпоредби. Така сенопитват да порежат споделеното пътуване в закон за корабоплаване. Така и преди няколко години преместиха един институт от БАН в МОН = пак в преходни разпоредби с доста неясна мотивировка.

ТО И ПРИ ЮБЕР ИМА МЪРШИ,НО ПОНЕ НЯМА ДА ЛЪЖАТ КАТО ОБЕЗУМЕЛИ

Доста статии са затворени за коментари. Иновативен подход, вместо модераторът да трие като изоглавен :)

Да си налягат парцалите тия мизерници. От тия лайна, юбер не е влазнал.

90% от такситата са миризливи курници, оборудвани с "помпи" и управлявани от толупи. А последното ми пътуване в автобус бе по линията Бургас-София и бе осъществето с едно дрънчащо отвсякъде съоръжение, климатикът на което работеше по собствени правила, а шофьорът през почти цялото време говореше по телефона. Без хендс-фри. На многократно направените му забележки реагираше агресивно, като държеше да подчертае, че той "кара автобуса". Това беше преди 2 години и оттогава не съм повторил.

И аз долу-горе тогава приключих с междуселищните превози, че май и по-рано беше;) Добави към "екстрите", че шофЕра си пуши по пътя - "щото пътя бил дълъг и щото прозореца му бил отворен";) Тогава също пушех, но не си го позволявах в закрито помещение, а в кола пък - още по-малко, даже и в собствената ми - просто си бях изградила навици и държах порока си под контрол!;)

Значи няма да си приберат държавната такса за обслужването на линиите ?

Но копърката возеща на 10лв за км. е невинен ?

Време е да се легализира Убер, като НАВСЯКЪДЕ В ЕВРОПА, шибани бакшиши, да видите кон боб яде ли.