17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Така става като откачват маркуча за обратната нафта...

Русе - Бяла е най-смъртоносния пътен участък в България, от който ден през ден идват зловещи новини. Челните удари там са почти всекидневие. Защо държавата не вземе някакви мерки? Това приоритетно трябва да се превърне поне в първокласно шосе с разделителна мантинела по средата.

"До идването на пожарната автобусът е изгорял напълно. Огнеборците са предотвратили взрив на резервоара," Двете изречения си противоречат. След като до идването на пожарната, автобусът е изгорял напълно, каквото е имало по него да гърми, щяло, вече, да е гръмнало! И пожарникарите само са си писали "актив".

Че е минал всички прегледи никой не се съмнява, но като знаем в БГ как се правят тези неща....

автобуса е турски и не е минавал никакви прегледи тук но си кажеш глупостта-някой знае ли колко автобуса са изгорели вече за 10г.?Турските боклуци се палят като факли,бил съм свидетел на една екскурзия как също се подпали

бил е автобус цистерна за хора....

"резервоара, който е бил пълен с един тон гориво. " - какъв ще да е този резервоар на автобус, 100 литра не са тон?

Драги журналя и жълтури, моля обяснете на хората как се "взривява" пълен резервоар с нафта. Пак летите в космоса.

Дори и нафтата, при плътно затворен резервоар, при висока температура гърми като бомба. Все пак пожарникарите си знаят работата!

Между пълен и плътно има много съществена разлика.

6та употрбя автобус като по чудо не се запалил по рано....

тоя път не го оправиха, ей!

Аз съм роден в Русе и относително често си пътувам София-Русе и обратно. Честно казано на пътя му няма нищо като структура, големина и прочие. Като качество на изпълнението можеш и с 200 да караш на него (не че трябва разбира се) Единственото нещо е че е стръмен и тировете и камионите който искат да минат през Дунав мост карат бавно по стръмният участък, а като слизат може да им прегреят спирачките (но има предостатъчно табели да преминат на по ниска предавка, а и даже участък да се отбие ако спирачките окажат) Има и лента за изпреварване за да не се чакат тировете докато се качват бавно. Проблема идва от каращите коли който заупотребяват със скороста - да има хора който карат с 200 по нанадолнището. Ставъл съм свидетел на тройни изпреварвания и прочие. Проблема често е когато има двете посоки тройни изпреварвания. Друга особеност е че това нанадолнище свършва с кръгово - което е добре сигнализирано и реално трябва да намалиш или спреш а когато караш с 200 това е трудно, но какво да се сложи като от другата страна има мост над река. Ако няма кръгово където да се спира ще скачат риректно в реката. Очастъка не изобщо опасен ако караш в 90км или ако искаш да нарушаваш закона може и с 120 да караш само не трябва да си екстра нагъл и да изпреварваш 2 коли.

път не е проектиран за такъв поток от ТИР-ове. Ако ги няма ТИР-овете, пътят е СУПЕР. Тук там се появяват хора със стари кошници, което бърка движението, но все пак не са много.

Пич, и аз карам често по този път. Това, което си написал, е голяма глупост. Пътят е много скапан, тесен, задръстен и изнервящ.

РУМЪНСКА СГЛОБКА

пак лошото са те осведомили памперс но при теб е ежедневие