Авиокомпания няма да върне парите на семейство, отказало се да пътува до Италия

Пътуванията до тази дестинация не са забранени у нас заради фосмажорните обстоятелства

Обратно в новината

Коментари - Авиокомпания няма да върне парите на семейство, отказало се да пътува до Италия | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Пациентите, на възраст между 20 и 70 години, са пристигнали у нас от Италия през втората половина на април" Малий! Това април 2019 или април 2020?

Уизеър или Райънеър, няма коя друга да е. Това са рисковете да купуваш лоу кост, каквото и да не стане по план - гориш

И Луфтханза да е , щом си купил от най-евтините билети, не може да променяш дати, гориш.

аве кви пари ве нещасници.купили билетите за 10 евро преди 6 месеца и си ги искат обратно и едни маски не може вече да си купите с тези пари ама нали трябва да се правим на интересни и да ни дават по телевизията

Гориш браточка.

Какви пари ще ти връщат бе, Румене? На какво основание? Мислели, че ще им замразят билетите хахаха Голямо мрънкане за стотина лева.

Ами, напълно нормално е да не ги връщат, ако са закупени като такива, за които не се връщат пари. Дори не разбирам защо са решили, че някой трябва да им ги върне...

Много ясно че няма да ви ги върнат, че чак и сензация голяма за първа страница

Втората половина на април!?? Завръщане от Бъдещето?

Пушенето на трева от автора е очебийно. Как тези пътешественици са се върнали през втората половина на април !!!! и са вече в болница. Ало тревата

Купувам билет за Италия, за разваляне на любовен триъгълник! :)

Обадете се на Бойко! Той ша ви прати Фалконя.

Аве Румба на бай Петър ли се прекръсти да не станеш само Свети Петър накрая

Пристигнали през втората половина на април?! Как разбраха през февруари?! Цялата "статия" е недоносче с неясни цели!

Форсмажорни обстоятелства ..съжелявам едниствено , че името на компанията не е споменато , но на 100 % съм сигурен , че е нискотраифна

Може и още как , това са форсможарони обстоятелства не си ги променяш ей така

Корнелия , ще ги пренесе на гръб

може и срещу определена сума да се промени дата, име и тн. А от статията излиза, че са им отказали и това.

Ако съм умрял може ли наследниците ми да ползват полета ?

Също може да се смени дата или име на полета срещу определена такса и доплащане, ако следвавщия полет е по-скъп. От статията излиза , че са им отказали друг полет.

ако си платят такса за промяна на името на пътника. Не се притеснявай, стягай смело бухчата за умирачка.

А аз пътувам с тях и с Райънеър по 2 полета седмично с всяка 7-8 месеца в годината и са изключително прецизни. Явно си имал рядко лош късмет или нарочно изопачаваш истината.

Разбира се, че няма да върне парите . Пътникът решава да не пътува , не компанията. Миналата година , април, четири дни преди полета , Jet Airways прекратиха всички полети по света. И до днес не са върнали пари . Аз изгубих $1100. И не беше моя вина или мое решение.

Veroiatno sa wizzair ili Ryanair,a i kakvo da om vrushtah .te biletite om da pi desetina evro V Edna posoka.fevruari imah bilet ,no ne patuvash,sega pak imam za subota,no Kato gledam kakvo stava po Dobre da si kiutam V kushti,a desette evro mnogo vazno -edna bira

Неизвестната авиокомпания е от нискобюджетните,една от двете!Какво значи " няма " форсмажорни обстоятелства" за пътувания до Италия?В Италия са анулирани до момента 40% от резервациите в хотелите,модни ревюта при закрити врати с празни зали,същото с футболни срещи,затворени музеи,училища,мероприятия на открито отменени и всичко това защото" няма " форсмажорни обстоятелства.Я моля!И те са възникнали сега,а не при закупуване на билетите.Пътуване в краен случай,казаха от външно,т.е. ако е неотложно.Автобусните превози до Италия също спряха,а самолетните ,сори ,но с тези номера няма да стане.

Що за “новина” е това. Да си прочетат първо на какви условия са се съгласили при покупката на билетите, после да изискват глупости.

През последните две години съм летял с Wizzair около 30 пъти по една и съща дестинация, като полетът е късен, последен за деня и закъснение не е имало само 5-6 пъти. Това за мен не е нормално и винаги ми коства много нерви и неудобства, тъй като на летището, на което кацам гоня друг транспорт... Ryan ползвам по-рядко и към тях нямам никакви забележки!

Журналистите какво се пенят? Има си.общи условия, има си съд , ако искат да се съдят. Хайде стига вече сте си играли на журналисти и герой!

Зависи от категорията на билета и предварителните условия на авиокомпанията. Най евтините билети не могат ни да се връщат, ни да се презапишат за друг полет. Това изрично е посочено в категориите на билетите. По скъпите могат да се презаверят за друг полет срещу такса и доплащане ако има разлика в цените, могат и да се върнат, отново срещу твърда такса. Така е и при хотелските резервации с букинг ком например - различни цени на нощувките в един и същ хотел, най евтините не могат да бъдат отменени, по скъпите могат. Тоест плащате си повече за един вид застраховка ако не можете да ползвате билетите или нощувките.

Когато става въпрос точно за такава апокалиптична ситуация, която засяга не само отделни индивиди а цели общности не може да изискваш парите си обратно. Просто ставаш потърпевш както всички останали. И се благодарете, че не сте излетели всъщност.

Кой април ве, чадо??? ".... са пристигнали у нас от Италия през втората половина на април с различни полети до София и Варна..."

Сменяй, сменяй!

Кажете коя е компанията превозвач. Да видите как ще и спадат пътуванията като няма клиенти. Ако беше на ниво можеше поне да им го отложи във времето.

Това дето го пишеш, няма да стане. Сещам се за "оная" верига хипермаркети, дето махнаха кръстовете на църквите. Кво рИване настана. И кво - всяко чудо за 3 дни!

Пристигнали през втората половина на април?!

Няма да върнат парите ще продадат свободните места на други пътници. коя тая нагла компания. Не я крийте защото това е съучастие в измама.

Ако е Райън-от умрел писмо. Те не връщат никога пари, това им е в общите условия. На нас не ни върнаха пари когато стана онзаи ситуация в Барселона с намачканите хора на Рамбла. Трябваше да пътуваме на следващата сутрин.

Ситуацията се опрелеля като Force majeure, т.е тя не зависи от нито една от страните е договора, и съответно снема отговорността от тях. Затова авиокомпанията законносъобразно отказва да плати. Ако билетите не са лоукоуст , може и да има вероятност срещу допълнително заплащане датата да се промени.

Тресе я короната, не е настинала.

Ако пътуващите имат застрахпвка за това пътуване , застр. компания е длъжна да плати, тъй като в момента БГ министерството на вуншните работи съветва да се въздържаме от пътувания в Италия.

Обстоятелствата може и да се възприемат субективно като форсмажоритарни, но формално не са. Перепоръката да не се пътува, НЕ Е ЗАБРАНА. BTW: Забрана няма и от страни като Германя и Австрия, кедето пътникопотокът кън Италия е в десетки пъти по-голям от нашия. Ако билетът е и от еФтините и няма някаква дипълнителна застраховка, покриваща "отказ", решението е едно: "отписване".

Всички лица от управляващите институции се изказват неподготвени, еле пък госпожа Ангелкова. Слушах я как мънкаше, че клиентите трябва да си получат парите . И от къде ще ги получат ? Авиокомпаниите - не връщат, хотелите- не втъщат. Що за популистко изказване? Да беше се поинтересувала първо преди да се изтапанчи пред целия народ.

Самолета ще лети ли? Ще лети. Кой ги е спрял да не се качват на него?

Нормално. Не може да си купиш билет, да си резервираш място и в последния момент да се откажеш щото така ти е скимнало. И после да искаш, да настояваш даже, да ти върнат парите. Не става така.

Аман от мизерници с претенции!!! Купили билети за лоукостите, резервирали еърбиенбита , и сега, когато има извънредни обстоятелства и просто се налагат някои неудобства, пищят как нямало да им върнат стотинките мизерни! И дира цяла статия пуска! Все едно няма други проблеми, та цяла България трябва с техните самолетни билети да се занимава! Бе какви са тия хора, които се смятат за център на света не разбирам?!.

Ти мислиш ли, че трябва да се върнат парите? По каква причина? Щото ти скимнало да си отмениш пътуването? Навсякъде има написани обяснения какво се случва ако се откажеш от резервацията. Как, кога и защо маже да го направиш и съответно кога може и кога не може да си получиш парите. Затова се чете и се мисли. И като сключваш договор значи си приел условията в него.

Освен договори между превозвач и пътник -има също и нещо наречено Регламент (ЕО) № 261/2004 на Европейския Парламент и на Съвета, касаещ обезщетения и тн..Също така има още едно нещо наречено застраховки. Но действително, когато се стигне до форсмажорни обстоятелства, или закъснения и отмяна, промяна на полети, трябва да се чете много внимателно какво ти дават да подписваш на какво се съгласяваш, било писмено и устно. Тоест ограмотете, бъдете настоятелни и последователни няма да ви отказват обезщетения.