Асфалтиране в снега почти докара до бой шофьори и строители

От фирмата признаха за "недопустимия" при тези природни условия ремонт, но щели да оправят нещата по-късно

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Така наречения инж. Глосов да вземе да си върне дипломата.

Държавата и правителството все са им виновни на безхаберните и некадърни булгаристанци.

Гледах клиповете. Шапка им свалям на хората за смелостта и будната гражданска съвест. Това асфалтиране в снега е тежко нарушение на технологията. Да, в световен мащаб се практикува асфалтиране върху снега, но асфалта е специален(2 пъти по-скъп) и има определени изисквания за процеса. Мислите ли, че случая е такъв, аз-не мисля?

От кога тъпите катуцари взеха да разбират и от ремонт на пътища и полагане на асфалт ?! Да си въртят чекръка и да си натискат педалите на 20-30г таралясници и да не се правят на разбирачи !

Щом Венци е бил отговорен за полагането значи там са работили ТРЕЙС. Дано не е подготвян нов случай "Своге"

уволнявай! веднага!!

Какво би бърка бре, гаранционно ще си го преасфалтират пак, проблема си е техен.Всеки келеш взе да се изживява като контролен орган.

Имат зор! Парите са взети да изсипат асфалта и кой от къде е! На пролет ремонти и нов асфалт и нови пари!

Не е луд тоя, който яде зелника. Основният проблем е в договорите, които се подписват и по-конкретно гаранционния срок на ремонтите. Ако в договорите имаше читав гаранционен срок и се подаваха адекватни рекламации при проблеми, фирмите сами щяха да си правят по-добре сметката кога и как да асфалтират.

ама те строителите най-обичат да полагат настилка докато вали сняг. ако има и градушка им е още по-добре. оставете ги да се радват.

Кой ще асфалтира...тези фирмички се създават за да спечелят търга и изчезват веднага след като са взели парите! Ще преасфалтират същите хора с нова фирма и срещу заплащане!

Я го преасфалтират я не. ТРЕЙС така е закъсал за пари че не се знае до кога ще я бъде а и повечето и кадърни кадри вече ги напуснаха

Боко им даде 1.2 милиарда наши пари да си ги харчат. Не е луд, който яде зелника.

Единственият проблем при асфалтиране през зимата е да не се охлади сместа преди да се положи . Това не ти е да лепиш гума Вида Спорт с лепенка Тип Топ , че да е всичко чисто и сухо .

Трябва да опайчат яко този, който контролира от страна на държавата! Но той едва ли е бил там.

Тоя напористия от клипа дали е бил на протеста на обидените олигарси в София?

Единственият ти проблем е че си идиот целогодишно.

Очаквам коментар от протестиращата Камара на строителите. Как прекрасно и качествено се работи в БГ. Те да обяснят.

Прост народ сме българите ей! Работниците в тая буря едвам оцеляват, а работят щото трябва да оцелеят семействата им и веднага вместо да насочат гнева си в правилната посока се трепят един друг!

На Боко строителчетата

243Win

Целта на тези крадци е да направяте нещо, което да изглежда завършено, за да вземат парите. Качеството НИКОГА не им е било грижа!

Точно от там минал мой приятел вчера и каваше, че нямало кой да отганизира движението. Асфалтирали , защото бързали да представят обекта преди срока.

ще си прибере поне половината от тях...

А от камарата на строителите ръмжаха нещо и се правеха на обидени...

Ако продължавате да маскарите целия отрасъл изкарвам машините! Сега трябва разговор между експерти имаше ли сняг и дали валежа е за сметка на фирмата. Експертите трябва да кажат за чия сметка е снеговалежа и дали да се усвои цената му 1, 2 или 3 пъти. Не очерняйте цял отрасъл с 250 000 работници с подлите си писания. Искаме право на втори проект с по-голяма стойност за да компенсираме накърнената си чест! И оставка на опизицията забравих да кажа!

Еднственият проблем е че не го набих на майка ти два пъти. един път в гъза, другият път в устата.

Браво DIR,страхотни сте!

Нагли и гладни в усвояването на средства в края на годината. И наводнение да стане тези и във водата ще асфалтират.

Какъвто и договор да има, фирмата се "фалира" и парите са потънали. За да се оправят нещата трябва да има: 1. История на фирмите, които печелят поръчките. Например минимум 5 години в бранша; 2. Дълъг гаранционен срок, допълнително подсилен от клауза за 20% плащане след изтичане на гаранционния срок; 3. Отговорност от строителния контрол, те също по т.2

В триенето!

Това отново по всяка вероятност е близнака на Джи Пи Груп - ИСА2000. Те са дори още по-големи бандити. Поне от десетина години крадат пари с немърливо строителсотво, без значение кой е на власт. Просто са един от много дебелите обръчи на Доган. Никой не може да ги пипне.

е как иначе ще "изпишат" тройна разхосна норма за асфалто- битум ? требвало е да поръбят, за да могат после да фрезоват.. ми да, българска мила картинка... честито на оставащите

А и зимата тия ремонти на пътищата трябва да спрат, те са малоумни

Ужас ! Пак някой, подкрепян от БСП и Радев се опитва да клевети строителите ! Ще трябва пак да изкарат фадромите на цариградското и да подкрепят правителството, което единствено оценява техният висококачествен и в полза роду труд ! И инж. Светослав Глосов е абсолютно прав- горещият асфалт стопява снега и той става на вода ! Друг е въпроса, че като изстине асфалта и при температури под нулата, тази вода става на лед, който както е известно от физиката увеличава обема си и асфалта става на баница !

Типично по български- ще го направим как да е а после ще го оправим!

С една дума "герб"

Тази пътноподържаща фирма е решила да подходи по-креативно към проблема със снега. Вместо да изчисти снега до асфалт, полага асфалт директно върху снега. След като повали още малко, ще минат със снегорина (герейдера или трактора) ще изчистя асфалта до сняг. Job Done - парите са усвоени.

Да изкарват строителната техника на "Цариградско"! Как така някой ще им прави забележка, че са олигофрени! Българските строители строят качествено, пътищата са по-хубави и по-евтини от тези в Германия! Даже германците се молят на българските строителни фирми да отидат в Германия и да ги научат как се правят пътища, но нашите не могат да оставят ангажиментите си към българския народ и продължават да работят 24/7 в името на българина!

"Не разбирам какъв е тоя зор". Ами зора е прекалено ясен. Има отпуснати пари, има срокове за тяхното усвояване, а края на годината идва! Да не мислите , че от грижа за хората са излезли да асфалтират върху снега, и то в НЕДЕЛЯ?! Има и мнението на двама "специалисти". Единият казва, че може да се асфалтира върху снега, а другият - че не може и ще остържат асфалта, като се оправи времето! Кое е вярно?

На камионите и буса пише трейс

trace е фирмичката, ако не сте забелязали :)

Може и да са Трейс. Явно всички БГ строители са възприели "снежната технология", защото онзи ден имаше репортаж как ИСА2000 асфалтират сняг. В интервюто, собственика на фирмата Юлиян Инджов твърдеше, че това не било никакъв проблем :)

щото Боко хич не е от обръчите на Доган. Не е ли ясно, че всичко в България се командва от едно и също място? И това място, отдавна не е Москва. Това е мястото, от което се прибират, а след това насочват "правилно" финансовите ресурси на държавата. Няма никакво значение, кой точно е фигурантът във фокуса на обективите -дали това е Боко или корни, Сокола, царя, Ореха, Стефчо, Костов, или дори, Делян Добрев. Станишев, Първанов, Луканов и т. н. -всички рабитят за една кауза -унищожаването на България и превръщането й в слаба и подчинена територия и население. Всички те, със огромно удовлетворение и самодоволство се облагодетелстват от целевите финансови траншове за активната си дейност в тази посока. Най голямата им грижа е, обикновеният човек, да не съумее да осъзнае реалностите и да не мобилизира себе си, за да я промени. За сега им се получава. Но, както се казва в един виц, и това ще мине.

Много каруцари тук с таралясници на годините на синовете им :D

Това са обществени поръчки, конкурси,проекти. Не може за всичко да ви е виновен боко и греб. Питайте тъпото дуловско плашило-и то същото дума, като мене.

Щели в последствие да го отремонтират... ВЕрваме ви. Що ли си мисля, че ако не се беше вдигнал шум, щяха да си го зарежат така. И какви са тези глупости от журналистите? На клипа ясно се вижда, че бусът е на Trace. Защо в репортажа по телефизията пише просто "представител на строителната фирма". Нима е незаконно да се каже името на скапаната фирма? Това ли е свободната и независима журналистика в България - да не смеят да кажат името на фирма, хваната на запис в нарушение?

Съгласно чл. 25 от ПиПСМР " Правилник за изпълнение и приемане на строително монтажни работи", част "Пътища и улици"основата на пътя от минерални материали обработени със свързващи вещества, се полагат във сухо време и при температура на въздуха - през пролетта не по-ниска от + 5гр. С, а през есента не по-ниска от +10 гр.С. Полагането при по-ниски температури се допуска само при спазването на специалните условия, предписани с Инструкция при работа при зимни условия. ....... чл. 52 Полагането на сместта / става въпрос, вече за асфалтобетона / по време на дъжд, върху мокра или замърсена основа - НЕ СЕ ДОПУСКА. Този правилник, фигурира в списъка на действащите нормативни документи, касаещи изпълнението и приемането на СМР на сайта на ДНСК. / Дирекция за национален строителен контрол /

е тия мастори ще асфалтират и Антрактида

Тия боклуци да не простестират?

бре, какви щедри фирми, все за тяхна сметка