АПИ: Северната скоростна тангента на София не е планирана като градски булевард

Целта на този път е да изнесе целия транзитен трафик извън столицата, каза инж. Дончо Атанасов

Обратно в новината

Коментари - АПИ: Северната скоростна тангента на София не е планирана като градски булевард | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Личи си, че скоро ще има избори... бившата учителка вместо да ремонтира северната дъга на околовръстното и изходите към приобщените селища за безплатно ползване - иска да натовари транзитната сектанта, странно защо наричана тангента...

Планове много реалноста е друга . Щом е в чертит на София значи без винетка . Като тръгнеш с ТИР от Капитана до Драгоман плащаш тол такса на КМ пропуска се само 16км от общо 358

Този устат и самонадеян юнак не трябваше ли вече да е подсъден!

Северната тангента не е ли всъщност северна хорда? Ако е тангента май трябва да има само една обща точка с околовръсното шосе.

Поздравявам те за коментара! Политиците използват думата "тангента" като синоним за крива линия. Южна дъга, северна тангента, направо избиха рибата! Сега идва ред на източната синусуида!

Нали като се види картата на град София северната тангента влиза в чертите на града защо са платено- Ащо е магистрала трябва да има до нея друг заместващ път а то няма .

Ивам заместващ път и това е старото околовръстно. Само че идиотите писаха към тангентата и северната дъга на околовръстното междо Люлин и Требич.

Къде отиде старото околовръстно между кв. Филиповци и началото на Северната тангента?

Проблема е че незнам кой идиот включи северната дъга на околомръсното към северната тангента. И иначе северната тангента почва от Ботевградското и за сега свършва при Мрамор, като доколкото знам им проект е да се удължи и при Сливница да влезе в магитралата за Сърбия.

Ами като не е планирана като булеватд няма да се сърдите, че движението в града било много натоварено, а въздуха мръсен.

Съседните на София села ще пътуват безплатно до София , а всички останали си плащат за това?!?

Тангентата се ползва много от жителите на кварталите в самия град. Това е единственият радиален път свързващ кварталите в северната, северозападната и североизточната част на София - Люлин, Суходол, Обеля, Надежда, Илиянци, Бенковски, Орландовци, Левски, Враждебна. Единствената алтернатива е минаване през центъра на града. Точно за това тозси път беше построен В ГРАДА, а не беше разширен околовръстния път на София,който е далеч на севе и не обслужва градското движение.

Говориш неверни неща. На север от Централна гара има широки улици - История славянобългарска и Първа българска армия, които отвеждат движението от изток на запад. И колко от изброените квартали имат връзка със скоростната сектанта, хорда...?

Въвеждаме такса "вдишване", издишването остава безплатно! ИЗдишайте на воля!

Защо само северната тангента , която ще засегне "богати " райони , като Надежда , Кремиковци , Враждебна . Защо не въведат и за Южна скоростна тангента , която се ползва от живущите в Бояна , Драгалевци , Симеоново , защо не е засегнато и Банкя. Или в тия райони околовръстното е било гратис при построяването и подръжката му е гратис .

Щото хората спят и не са взели сопите, затова...

Кои са тези хора?

А парите в АПИ от къде идват да питам? Инжинер Дончо ли ги плаща, шефа му ли? Или пак от данъците на хората? Защо ще плащаме за едно нещо по 100 пъти, а някакви ще се държат като господари-робовладелци?

Ами Реалист-а ти отговори - защото не сме взели сопите. затова и скъпа и прескъпа "Златна" вода ще плащаме и данък градушки за сгради и коли ще ни друснат.

Този е с извън нормено тегло ! Като дойдат нашите на власт трябва за наказение да го пускат да бяга по Северната Тангента за да си спомни лъжите които хвърля днес ! Селските мошеници са такива ,за да угодят на чорбаджията си ,почва да се прави на Клоун ,а в случая на Свиня блатска !

да бяга, ама с винетка, иначе не!

Абе тия от тази агенция със конкурс за тъпота ли ги събират? Всички до един вън. Как може НЕ градски път да минава през града? И да има за цел да изведе централното градското движение? как ще изведеш градското движени на път с винетка т.е. излизаш от градски път, влизаш в път минаващ през града но с винетка, и от него пак в градски път? И да се говорят такива глупости.

Проблема не е къде е ,а кой го е платил и кой ще го поддържа. И аз имам карта за градски транспорт, ама градските таксита ми искат пари. Бива ли така ?Нали са градски?

Ако е платен с европейски пари, само европейски коли ли ще се движат? Без български? Ако е построен с мутренски пари, само мутри ли ще се движат? Няма такова нещо. по закон земята взима къщата и постройките върху нея.

Сичкото селянин отШопско плюе и храчи, но има претенции да ползва!!! Само, че за да ползваш трябва и да платиш!!! хайде пратете си и ползвайте!!! Само за плюещите, един въпрос: -Ако ви вляза в магазина, който е ваша собственост, взема си каквото искам и изляза без да платя това кражба ри е, или просот съм се обслужил??? Та въпроса с заплащането на винетки за пътищата е същият, те са държавни, а който не иска да плаща просот краде от остонолите!!!

А да мина по южната тангента по-различно ли е отколкото по северната?

Тоя е природно тъп. Как така общините Надежда , Връбница Нови Искър Кремиковци И Сердика се намират по протежение на северната тангента ? Тя кога е построена ? Преди 40 години ли ? Някак си ми се струва че пътя преминава през териториите на написаните общини или през Столична голяма община ...значи АПИ трябва да плаща такса или данък на общината защото ползва територията и . А имат ли разрешение ? А ?

Цяланта територия, на която се намилра България е или частно или държавна!!! Общините са част от държавата, следователно и притежаваните от тях територии са държавни!!!

Мирослав

От изказването Ви личи въпиюща неграмотност и глупост. Очевидно сте от тези на които не им стига мозъка да осъзнаят колко са глупави.

Териториалния ...мнооого си умен както по долу пишещия : Чл. 2. (Изм. - ДВ, бр. 31 от 1990 г.) Собствеността принадлежи на държавата, на общините, на кооперациите и други юридически лица и на граждани. (Изм. - ДВ, бр. 33 от 1996 г.) Всички видове собственост се ползуват с еднакви възможности за развитие и закрила. Чл. 6. (Изм. - ДВ, бр. 31 от 1990 г., изм. - ДВ, бр. 77 от 1991 г., изм. - ДВ, бр. 33 от 1996 г.) Собствеността на държавата и на общините е публична и частна. Чл. 7. (Изм. - ДВ, бр. 31 от 1990 г., изм. - ДВ, бр. 33 от 1996 г.) Режимът на обектите на държавната и на общинската собственост се определя с отделни закони. Чл. 18. (Изм. - ДВ, бр. 33 от 1996 г., изм. - ДВ, бр. 32 от 2005 г.) Договорите, с които се извършват придобиването и разпореждането с имоти - частна държавна или общинска собственост, се сключват в писмена форма и се вписват по разпореждане на съдията по вписванията по местонахождението на имота. Нотариална форма не е необходима. Чл. 19. (Доп. - ДВ, бр. 31 от 1990 г.) Правото на собственост върху държавни и общински недвижими имоти може да се установява и с документ, издаден въз основа на книгите, които се водят за тези имоти.

Бе я затваряйте тая тангента, че е за ремонт. Една здрава мрежа няма по нея.

Като живееш на 2 туби от София ще си плащаш и за 5-те коли!!! Хайде стига с дребните тарикатщити, живеят на село, на както писах 2 туби бензин, карат по 5 коли, а нямат 500 лева за винетки??? А "Гражданска отговорност " плащате ли а??? Селскити тарикати или да се плащат, или да се живеят на село!!!

Очевидно и ти си от тия дето не им стига мозъка да осъзнаят колко са глупави.

Всички сте крадливи мошенници ! Скоро ще ви търсим сметка за Лъжите и кражбите ! Този Прасчо само лапа и лъже !

Този не знам как да го нареча да не обидя някое животно какво изобщо каза?!? Северната тангента била да пренасочи трафика извън София,но не била градски булевард?!?А сега де!!!Ако целта и е да пренасочи колите от централните части то не е ли респективно ясно ,че е със статут на градски булевард?!? А и коментара с проблемите с винетките!!!! НЕма такава държава!!!!

нариЧам, облиЧам но нареКа, облеКа,

А бе палячовци що не направите всички околовръстни платени, знаете ли как ще забогатеете?

Ами в другите градове околовръстните са платени ,за сметка на това не се поддържат :)

ел. система за винетките не работеше правилно преди 2 седмици, не работи и сега. На теория показва че сте си закупили ел.винетка, но ако се опитате да я изпечатате или да си изпратите потвърждение на и-мейла който сте използвали за регистрация - просто получавате грешка ... Толкоз. И този т.нар. "инж." обясняваше сутринта как това било нова система и хорате се учели в движение. Явно и агенцията по вписванията и тя беше "нова" система и там са се учели в движение, че да оставят всичко да се скапе и да не могат да го оправят 2 седмици...

и не виждам нищо нередно по-хубавия път да е с винетка. Ако се направи компромис за едни ,ще се наложи да се направи и за всички. Така е и от Владая ,Мърчаево ,Кладница където върви градски рейс селския път е без винетка ,а за хубавия се плаща. Защо изобщо го коментираме?!

Нужно ли е да ти обяснявам защо и колко си глупав

А всъщност всичко е толкова просто - транзитно преминаващите плащат, ползващите я като градска магистрала - не. Транзитно преминаващите автомобили, за да стигнат до северната тангента така или иначе трябва да имат винетка, пунктовете за тол такса могат да бъдат разположени преди околовръсното и проблема е решен.

Никакъв проблем не решаваш. ТОЛ ще се плаща на километър пробег, няма значение как си стигнал. Да не говорим че така всички камиони обслужващи търговски и комунални дейности в София ще трябва да плащат, тоест много неща ще поскъпнат

Казвам, че ТОЛ такса трябва да плащат само транзитно преминаващите, камионите обслужващи търговски и комунални дейности в София не са такива и е редно те да не плащат. А леките автомобили не плащат ТОЛ такса, така че за тях решението е още по-лесно.

Като излязат хората на улицата и ви подкарат, ще я направите и пешеходна зона... Тъпанар.

Да излязат. Само слушам като.

Дончо Атанасов е кукла на конци на Борисов в АПИ. Той е по подмазването и участието в банкети. И вместо да е подсъдим заради Своге и поне още 10 такива калпави ремонта, нашият се изтъпанил да обяснява как Северната тангента нямала общо със София. Явно мисли че сме късопаметни и не помним защо беше построена и какви обещания се даваха тогава

След като е предназначен за транзитно преминаване, как липсата на винетка в точи участък ще намали приходите? Нали транзитно преминаващите идват от някъде (с винетка) и отиват на някъде (с винетка). За този път друга винетка ли трябва да се купува или ще е същата, която е купена за да стигнат до северната тангента?!

Те хората вече броят ТОЛ километрите такса. Явно лапачката е разпределена

но леките автомобили не са, значи не това е проблема...

Господи не им прощавай тези знаят какво правят!

АПИ ли е платила за Севрната тангента? Или Фандъкова? Кой е взел комисионната кажете

Давайте парите, АПИ си изкряска. Че строителите чакат пътища да леят, и с асфалт негоден всичко да залеят.

Нагла, крадлива и НЕкадърна пасмина! - това е ръководството на АПИ-то с такива дърти педерунгели на върха. #мафия #оставка