Коментари - АПИ: Няма пропадане на Северната скоростна тангента и опасност за моста над река Искър | Днес.dir.bg
Коментари
Каква е тази тангента,какво е това творение?Колко земя са отчуждили да направят тези кръгове?Такова творчество никъде другаде няма да видите.
Няма страино за конструкцитя, ама какво ги интересува падащи предмети, ти си караш със 120 и хоп падат разни работи, къде.... ами върху скоростната лента!!!! То и в тунела паднаха разви прожектори... после поднесоха съболезнования... та такива ми ти работи.
Значи и да ти падне на главата ''поддържаш кофраж'' нема да се плашиб бе човек а даже и банкет ще дадеш че цимента над него не се е срутил върху теб????? Значи показано е какво е състоянието и вместо да отидат да го опрарят както трябва, защото никой като строи или боядисва дома си не си оставя кофража там, те започват пак да философства защото си знаят че милиончетата няма кой да им вземе..
Нито един инженер в света, не би направил коснструкция, която след време да почне да се разпада, като тази. Ако е кадърен, разбира се. Дори да не са носещи елементи, не е нормално да падат когато си поискат. Или се махат още преди а е открит обекта или изобщо не трябва да падат. Какво би станало, ако от долу минава човек или автомобил? Пак ли ще се оправдаваме с нещо? За кой ли път...
Е то според АПИ и при Своге нямаше проблеми ..... минавам нонстоп по тая тангента и вече имам чувството , че карам по вълните на морето , особено около мостовете ситуацията е трагична.
Що тъй, слагат знаци, сега 40км., после ограничение 10км./ч., и после пеша, от другата страна нов автобус за прекачване.... хахахах, разбирачи, не че аз разбирам, но това е ОЧЕВАДНО...
Какво се палите толкова? Не разбрахте ли, че в Булгаристан отдавна не е останал читав професионалист. Всичко старо е на доизживяване, а новото се прави така, щото след време пак да се ремонтира. Така действа системата, за който не е разбрал все оше. Лично аз все повече се замислям за спасение, чрез емиграция.
АПИто на ГЕРБ казваха че няма проблем с настилката на участъка на пътя до Своге !!! После 20 души Загубиха Живота си!!
аз под мостове строени от български "инженери" не минавам! кофражните панели - са създадени за панелират коражите! а панелирането е основен предмент на дейност на всеки български "инженер"!!! панелирай! и в сгради строени от такива не влизам!
Северната тангента стана на вълни половин година след като беше открита, ежедневно пътувам от там положението от ден ан ден става по-зле.
АПИ обявиха, че няма проблеми и с ремонтирания път между Курило и Мездрта. Ама Глосов е обвинен ТОЧНО ЗАРАДИ ТОЗИ РЕМОНТ. Та, АПИ, да им вярваме ли или ...?
АПИ: Няма пропадане на Северната скоростна тангента и опасност за моста над река Искър
Пътната агенция увери, че няма никаква опасност при преминаване по маршрута
Обратно в новината