Борисов, Ципрас и Вучич договарят скоростен жп коридор

Премиерът Бойко Борисов пристигна в Солун, където ще проведе срещи с гръцкия си колега Алексис Ципрас и със сръбския президент Александър Вучич.

Обратно в новината

Коментари - Борисов, Ципрас и Вучич договарят скоростен жп коридор | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

КОЛКОТО И ДА Е СКОРОСТЕН , НЯМА ВЛАК КОЙТО ЦИГАНИТЕ ДА НЕ МОГАТ ДА ОБСТРЕЛЯТ С КАМЪНИ И ДА ГО ПОТРОШАТ

Тоя дебелак на снимката няма ли кой да го озапти, стига е ходил на екскурзии в чужбина, не стига, че ни излага, но и ще му плащаме сметките на него и придворният му слугинаж, най-вероятно 1 ден ни струва най-малко 20-25 000 евро?!Откъде накъде ще се прави на велик политик,като даже и езици не знае,от него нищо и никой не зависи, освен крадците и калинките около него, само чупки в кръста и прегръдки, остава да започне да целува в устата като Леонид Брежнев!!Взех си увеличението на пенсията от 8,60 лв., как ти се струва, мръснико, много ли си ми дал, на фона на твоите и на шайката ти престъпници около теб харчове!?

Ще си ги избием и тези от главата... :)

ги е яд, че не могат вече да казват какво да става тук! Ами що ни изтървахте бе, некадърници? в ръчичките ви бяхме! сега ривете...

Отзад си го наври, герберски дебил!!

Премиера защо се изхвърля толкова , след като не е получил разрешение , от по-големият брат ,...САЩ ?

Алооо, Боци , къде се хващаш с Ципрас , Гърция има заем към ЕС , само'' някакви си 320 МИЛИАРДА ! Те са гола вода .

Хубаво е да се строи. Толкова магистрали се простоиха, сега пък и жп линии. Мене ме вълнува кой ще се придвижва с тия влакове, кой ще ги управлява, колко ще струват билетите. То и сега има жп връзки със съседните страни, има и магистрали, пътища, полети. Но няма кой да се движи по тях. Влаковете май се закриха ако не ме лъже паметта.

Те едни магистрали.... Някой излизал ли е извън България и Румъния за да види истинска магистрала, а не такава правена от Тиквите?

Като ти видяхме летните магистрали!? колко ли ще е скоростен!? Пък и тук сте трима, няма далавера

Александруполис-най-вероятно Свиленград.Това не е зле.Покрай гръцко турската граница има някаква ж.п.линия,но ми се струва неизползуваема.Може и да е останала от българската окупация на този район по време на Втората световна война.От Свиленград до Бургас май трябва да се прави изцяло ново трасе.Не е лошо но ще глътне много пари.

Напипа истината. "Ще глътне много пари". Тук е разковничето на далаверата.

Ще им направим транзитен маршрут нищо повече. Тук няма да спира.

Хойковите магистрали мале, мнного жертви, са вземале! А като ръгне, и с железница, ще очакваме, и, Хекатомба!

знаят ли за това начинание?

мултимодален коридор Солун-Кавала-Александруполис-Бургас-Варна-Русе

Мултимодалния транспортен коридор който трябва да бъде изграден в България според ЕС е Видин - София - Кулата - Солун, втори лъч - Видин - София - Хасково - Свиленград с отклонение до Бургас. И това е свързано с пътя на коприната, а не с вноса на риба и рибни продукти от Гърция.

Нека се получи - после от ншето лаи/чер-номорие ще знят как да се отнасят с хората

Много "топло и братско" здрависване но неможахме да разберем кой е този с униформата но нейсе един ще е от "братята" на Баце !!!

скоростен коридор... ми добре, ама като излезе влака от коридора? ще попадне в българската действителност на ръждявали релси положени от британците по турско време... и коридора ще си е скоростен точно до навлизането в бугарско

скоростен колко да е скоростен като в БГ има участъци , които трудно се минават с 40 км в час от влак.....

СЛЕД ПРИСТАНИЩЕТО В ПИРЕЯ , ОЧАКВАЙТЕ КИТАЙЦИТЕ ДА ПОЧНАТ ДА СТРОЯТ И АЕЦ БЕЛЕНЕ С РУСКИ РЕАКТОРИ :)) ..

БАЛКАНСКА ФЕДЕРАЦИЯ!!!!

Не работи. Бяхме живи свидетели на този неуспешен проект.

Нека позная - пак всичко ще се блъска в Южна България?

От доста години един въпрос не ми дава мира, питам, разпитвам, а никой още не ми е дал смислен отговор. Питал съм журналсти, експерти, депутати, кметове и кметици, инженери, шефове на частни фирми и прочие, и нищо. Питам и вас, и моля отговорите ви да бъдат по същество. Обяснете ми как така държавно предприятие отчита, че работи на загуба, държавата влива средства да го стабилизира, правят се съкращения на работния и обслужващ персонал и пак работи на загуба. При това си има и сугирни пазари, не му залежава продукцията. Но понеже е на загуба, го приватизират, продават го за жълти стотинки. Новият чорбаджия не прави нищо нито иновира производството, нито съкращава допълнително работници, нито намалява заплати, не се включва и в нова пазарна ниша. На практика ищо не се променя, а след по-малко от година се отчита ръст на печалбата. И така стоят нещата про поне 90 процента от приватизираните предприятия. Щом премишнат в частни ръце картината се променя. А в много от случаите в ръководния състава на приватизираното предпирятие остава същия персонал, който е работил е преди да бъде продадено. Питам се, дали някои апетитни предприятия умишлено не са обявявани за губещи като се укриват приходи, с цел да бъдат продадени? Ето ви и един почти пресен пример: Основен пазар за цигари продължава да бъде ОАЕ, където 72% от внесените цигари са български. Такава е българската официална статистика. В същото време ОАЕ декларират доста по-голям внос от България в стойностно и в количествено измерение. И така стоят нещата още преди приватизацията на Булгартабак. Чакам отговорите ви:

Ако знаеш какво е РМД питай сините и Костов, които първи започнаха рИформите и "приватизацията" !Стриктно се изпълняваше , изпърнява се и сега плана за Бългаярия РАН-ЪТ видно е с просто око състоянието на България !!!

Крупният бизнес в България винаги сее държал от близки до БСП. Наследницата на БКП доведе до фалит всички държавни предприятия, които след това бяха изкупени на безценица от същите тия хора. Но Костов ви е пак виновен.

Ами ремедетата има декоративна функция. Директорите, които си бяха комунисти, бяха главните действащи лица в разрушаването на предприятията. Останалото го знаем.

Всъщност приватизацията започна при управлението на Жан Виденов, 1996. А сега пак впрегни гънката и помисли кой изкяри от цялата тая работа?

От години България е под ботуша на СБ и МВФ - те изискват да се приватизира почти всичко държавно, независимо дали е на печалба или на загуба (но обикновено се приватизират предимно печелившите дейности). А, докато едно предприятие е все още държавно, местните велможи поставят свои фирми посредници на входа и на изхода на предприятието, и дори, и да е свръх печелившо пак работи на загуба. Потърси из нет-а видео със John Perkins или книгата "Най-добрата демокрация, която се купува с пари" от Грег Паласт и много неща ще ти се изяснят.

Дака, местните велможи всички бяха все комуняги и ченгета. Те доведоха предприятията до фалит. След това си ги купиха на безценица, защото обикновените хора нямаше какво да ядат през 1996-1997.

Кого ще обслужва този скоростен коридор? На кого е необходим?! Какво се крие зад това? Какво са замислили новия световен ред, чийто слуга е Б.Б. Ще поживеем, ще видим и ще му се чуе гласа.

Отдавна излязохме от пещерите, няма Желязна Завеса. Западна Европа е цялата в магистрали и транспортни коридори. Няма да е зле и тука да стане така. И ти ще печелиш от това.

Китай.По-точнокорпорациите,които произвеждат там,и внасят насам. Опасват света с удобни пътища в момента.

jingiby

Мултимодален коридор? Какво е това чудо, бе? То не беха хъбове, мъбове, пъбове и ръбове, а накрая и това...

не е за прости хора.

КИТАЙЦИТЕ КУПИХА ПРИСТАНИЩЕТО В ПИРЕЯ И ЗА РАЗЛИКА ОТ РАШКИТЕ ТЕ НЕ СИ ИГРАЯТ НА АБСТРАКТЕН ХУМАНИЗЪМ ... ПУСКАТ ШАОЛИНИТЕ И ПРЕЧКИТЕ СА ЛИКВИДИРАНИ :)))

Тлъстурку Неграмотни, държавата загива, а ти си плямпаш общи приказки с хора, дето са си надвили на масрафа.

Нарадвахме се на ''скоростната отсечка'' през Цтара планина от китайците сега идва ред да се радваме и на тоя ''скоростен коридор''...Не си седна на дебелия задник тоя и да работи ами се чуди къде да се развее нищо че в България нбещата затъват все повече.

" коридор Солун-Кавала-Александруполис-Бургас-Варна-Русе " е гати кривия макарон.

Волен ти ко каза преди две години: "Бойко Борисофф пеерас, педрас!!!

Бате Бойко пристигна в Солун и пита къде е митницата ..

такава скорост ще развие жепето ни та направо под дунава и моретата ще мине