Адвокат: Искаме да знаем с кого е говорил Местан след катастрофата

Защитникът на пострадалото семейство не каза било ли е обезопасено бебето

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Много въпроси биха били ненужни ,ако се проведе разследване, за да се отговори на въпроса: "Къде и в кой "арест" Местан изтърпя първоначалната мярка за неотклонение "задържане под стража"!

Колко е страничен удара си личи от това,че БМВ-то не се е плъзнало,а е точно в обратната посока на пътя,пък кой каква вина на база експертизите ще решат,които няма да са една и две. Колата на Местан не е танк с тегло 50 тона,че при страничен удар БМВ-то да отскочи като топка на тенис в обратна на движението си посока.

Ясно е като бял ден! Местан не спира, защото гледа в телефона, кара бавно. Другия фес решава, че рано или късно Местан ще се "осъзнае" и ще "накове" сприрачките. Даже му "дава" на Местан място като леко навлиза в насрещтното. Иска по нашенски на "набие"продължителен клаксон на стъписалия се и осъзнал късно грешката си Местан. Удара става в насрещтното на БМВ-то платно, Местан не е още в платното, само десния корнер на негота кола е достигнала и БМВ-то в опит да избегне удара не НАМАЛЯВА, а напротив предприема скоростна ЗАОБИКОЛНА маневра. Местан е можел да предотврати катастрофата като просто спре. Става въпрос за 50 см "по рано", няма значение къде. Той е 100% виновен.

Да бе,в неговото платно е блъснат и бил на 100% виновен?А другият нали отдалеч го е забеляаъа?Все едно "ами аз се опитах да изпреваря пешеходеца отляво,но той пресече неочаквано бързо и се случи.Пешеходецът е виновен г-н съдия,ако беше застинал на място нямаше да се блъсне в мен".

Ясно е като бял ден! Местан не спира, защото гледа в телефона, кара бавно. Другия фес решава, че рано или късно Местан ще се "осъзнае" и ще "накове" сприрачките. Даже му "дава" на Местан място като леко навлиза в насрещтното. Иска по нашенски на "набие"продължителен клаксон на стъписалия се и осъзнал късно грешката си Местан. Удара става в насрещтното на БМВ-то платно, Местан не е още в платното, само десния корнер на негота кола е достигнала и БМВ-то в опит да избегне удара не НАМАЛЯВА, а напротив предприема скоростна ЗАОБИКОЛНА маневра. Местан е можел да предотврати катастрофата като просто спре. Става въпрос за 50 см "по рано", няма значение къде. Той е 100% виновен.

От снимковия материал е видно и то очевадно , че Местан е ударил странично движестия се в път с предимство автомобил, потрошил е предницата си и е изхвърлил в нивите ударения от него СТРАНИЧНО автомобил!Всички увъртания за някакво тайствено завиване към Местан са плод на измислици и натъкмявания , но според мен вината МУ е очевадна!

И какво се вижда на снимките?Вижда се разбита предница и в дясната част на колата му,което в тази част няма как да се получат с такива деформации при удар отляво.Отляво нищо се не вижда нито деформации на тавана на купето,а на по-предните снимки се вижда обърнато БВМ зад гърба му.При страничен удар с такава скорост колата му щеше да е се е завъртяла обратно на снимката или изхвърлена от платното,а БМВ-то не би се озовало на такова разстояние от сблъсъка - та то е на десетима метра от пътя обърнато.За мен е очевидно,че другият шофьор е навлязъл в неговото платно.Ще видим развоя след като станат ясни поне две-три експертизи назначени и от съда,защото в досъдебното едва ли ще му удовлетворят искането за допълнителна експертиза след предявяването му,т.е след 3-4 месеца.

Какво отношение към извършеното има фактът с кого е говорил Местан? И с Ердоган да е говори, и с майка ти - все е без значение за виновността или невиновността на участниците в катастрофата.

Колата на Местан е ударена челно и е логично това да се случило в неговото платно,тъй като адвокатът на пострадалите не казва,че е карал в насрещното,а че катастрофата е станала на път с предимство.Много,много експерти явно ще правят експертизи по това дело,за да докажат обвинението.Дърпа се бе,като дрът козел се дърпа,не се признава за виновен и това си е.

kalinvt

Не знам , кой е прав . Това ще каже следствието. Но доколкото знам и съм виждал при кръстовище , особенно със знак стоп задължително трябва да има знак за ограничение на скоростта., обикновенно 60 км. в час. А юнака сам казва , че е карал със 110 км. в час. Ако няма знак за ограничение на скоростта , трябва да се търси и отговорност и от службите отговорни за това. Дали е имало такъв знак, така и не разбрах.

Там няма знак за ограничение на скоростта, иможе да се разходите виртуално из мястото с "гугъл мапс", всичко е чудесно заснето.

"кой е прав" ще каже съдията.

Местане Местане ще има да те поздравяват кой те хване

Нинова от сдс за главен счетоводител или кмет в Ивайловград, забравени от Бога са там.

Защо Местан не е отишъл да помага?? Защо не се е притекъл на помощ?? Тука трява да има обвинение също така! В шок бил!!

Кат се срещнат на пътя двама тъпанари така става. Тоз юнак с беемвето е доста по-виновен от Местана. Ма бил го видял ама помислил, че ще спре Местаня и затова не намалил - то при скорост 150 за кога да намаляш - правиш опит да заобиколиш ама не станало.

Не знам кой в ситуацията е прав или не - само знам, че гадовете - модератори на "ДИР" - особено тия днес - трият поголовно каквото им падне !! Затова ИСТИНАТА В ТОЗИ САЙТ, НАРЕЧЕН "ДИР" Е ЗАВРЯНА НА МЕЧКАТА В "БОНБОНИЕРАТА" !! ВЪРНЕТЕ МИ КОМЕНТАРА, БЕ ТЪПИРИ, ВЪРНЕТЕ ГО, ЗА ДА СЕ ВИДИ КАКВО ТРИЕТЕ - ПОНЕ ГО ВЪРНЕТЕ ЗА ТЕЗИ, КОИТО СА РЕГИСТРИРАНИ, ТАКА КАКТО БЕШЕ ПРЕДИ, НО ВИ ЗАБРАНИХА !! ЗАЩО ?! ЗАЩОТО СТЕ СЕ УС*РАЛИ ДО ГУША В МАНИПУЛАЦИИ !!

ПРОКУРОРИ ,ПОЛИЦИЯ ,СЪДИИ,ДОКТОРИ ВСИЧКО Е КОРУПЦИЯ ! МАФИЯ МАФИЯ МАФИЯ

Местан на всеослушание огласи, че не е кормувал няколко години, ( до фаталния ден ли?) . В такъв случай, експерти от доктор нагоре да помислят, каква е кондицията му, че да се справи в тази ситуация!! Спирам дотук, а по- нататък е политика и стъкмистика!!

Няма бг няма турчин тук в някои региони сме под т. Владичество. Само да говори жена с мъж и.. Не ми говори, бг с всеки Веков разбирания, вие ми искате правилници, то младо отива на изпит в село университет, родопчанин казва на родопчанин, днес имаш изпит по висша математика, а стидента, кво тва висша математика, гз. На държавна, и е в плюс за някои бг домогнал се до Нс, защото и те задръстени. Навремето идваха по разпределение от големите градове.. Пълна мизерия, важното, че искат ние да знаем техният м. Език, родопски песни, не съм националист, но мразя националистите от всички бг страни, човек на света сме, искам да сме както с един аршин се гледат и по качества, а не по техни измислици, ще има катастрофи, докато се кучува всичко с пари в България

Кат да ги изпита и двамата, да ги видим, кой повече знае правилника. Малко геч, но добре късно. А и каручката като се счупи пътища много. Умните не са свикнали да дават, а да получават, анадънму шинди рушвет от 100 под турско, ЕС при раждане торти бонбони на запад, докторите ошашавили се от баба хюсние от бг

Мистанчо, наборе, не виждаш ли , че сме кьорави , глухи и смотани та си се качил на тази мощна кола, държавата на ТУРЦИЯ да продаваш?Виновен си брат, и не си с нищо повече от един дъртак! ( много обикновен старец)

при цялото семейство живо, "само експертизата може да покаже дали бебето е било обезопасено" - явно не е било! що просто не ги питате :) щото знаете отговора! иначе много по-просто е да се позовеш на самите пътници, които ДО ЕДИН СА ЖИВИ, само охлузени... а експертизата какво точно може да докаже ? има кошче в колата, но бебето не е било в него.. каква експертиза, пич

Ей трол, бебе на 6 месеца да преживее премятане на кола дори и в столче е чудо! Нито мускулите са достатъчно здрави, нито костите все още. Просто при такава ситуация, директно му влизам във вратите! Тези опити за заобикаляне са обречени.

Връзването в столчето е затова - да не се разчита на мускулите на детето.

и аз се чудя защо не се коментира липсата на столче за бебето и кой го е държал всеки си има истина, на която си вярва

Мисля, че след катострафота, дали е редно или не имате думата вие. Днес лично са ми казвали, че много в този регион са си купували книжки за МПС, можело и двамата, макар и стрес от случилото се ДА Бъде проведен писмен или устен изпит. Да видите тогава, много карат, а знаци, листовки предният ден всичко грешки. Покойници са, на около 50 инструктори бяха.. Лошо на бездарници и неграмотници. Не съм в защита, но убиват и умните, болка ни е, но сме безсилни пред калинките на бкп, и там новоизлюпените, не искам да обидя, но си е истината. Идва циганин от запад и книжката, не всички, но.. Кат бе по живково, не и сега.. Не съм комунист, а обективен човек, не всичко минало трябва да се зачеркнат и не всичко лошо е сега. Живи и здрави. Поне на запад е не това, което е тук и ни прави малко по-спокойни, макар че никой по пътищата нее застрахован от неуки шофьори, пиянски, наркомани, а и нщем ни се е случвало да ни залепят, отпред конска или магарешки кола и ако караш с голяма скорост, ако нямаш рефлекси, затова умната български граждани

Има нещо фалшиво, съчувствам на семейството, но нещо не се връзва.

С Алалах, питай дуганя, цирк по анадолски

много искате. или с боеко, или с ердоганя. а тва е секретно бе.

Важни са очевидци те, макар, че всичко става за секунди, а кои са те, местан, младото семейство, и иде ред на вещото или вещите лица. Зз мен и двамата са виновни. Младото е крало с превишена скорост, а местан и той, ама истината няма да ви каже. Жалко за новороденото момиченце. Адвокати няма кой съдия да ги чуя. Те работят и решават дела по доказателства на вещи лица, освен, ако закони не променени. Участвали сме именно по тези дела в съда районен, но по друго време, но вече не е това, което бе, а и тогава коли малко, а сега всяко, има си отгани, нека публикуват специалисти, а не като мен сульо и пульо и не бъркайте политика със случая. Никой не е застрахован, а на младите, било и то мое дете, намали и не карай с бясна скорост, това е от мен. По добре бавно, но не моя работа

Случаят е елементарен, Местан напразно харчи пари, да докаже недоказуемото. Идва от път без предимство следователно е от страната на булката. Той е трябвало да : Осигури предимство! Щом има катастрофа закона казва, че виновен е водача, който не е осигурил предимство. Грешна преценка, миг невнимание или лошото зрение на Местан са причините. Има хора, който стават, за шофьори има такива, който не стават независимо, че може и да са изкарали книжка. Ако не си карал известно време, също си опасен. Аз например бях взел изпита и имах книжка, но една година по-късно си купих кола и бях забравил всичко едва ли не.

Закона казва,че виновен е онзи който е навлязъл в насрещното-в случая колата на младото семейство цигани.Местан вече е бил на пътя в неговото си платно когато е ударен,завъртян и върнат в положението което е сниман!

Местан има удар отред. Следователно той е ударил другата кола, идвайки, от път без предимство. Той е причината другата кола да е в дерето. Няма друга кола освен неговата.

tonk11

Ми не е баш така. Всъщност няма спор по това къде е станала катастрофата. Спора е кой е виновен. Местан е ударен отпред щото другия водач се е изнесъл в насрещното платно за да избегне колата излизаща без предимство. Обаче Местан е успял бързо да се изнесе в неговото си платно и всъщност се оказли, че са в едно и също платно. Това и другия не го отрича. Сега единия казва , че отишъл в насрещното щото му отнели предимство и се е опитал по този начин да избегне удара а Местан казва, че другия се е движил много бързо щото ако бил с нормална скорост са щели да се разминат без проблеми. Аз имам обаче и друг въпрос - обикновенно водача при такива ситуации инстиктивно бяга на дясно и скача в банкета. Странно е този как е тръгнал на ляво.

Ляво дясно все едно, една е причината, колата с предимство да се отклони, от пътя си. И тя е колата на Местан. Сега казва, че другата кола се е движела много бързо. Но когато е тръгнал след стопа (да речем, че е спрял) не е мислел така. Мислел е че може да мине безопасно, ако го е видял де, защото според мен, той не е внимавал и не го е видял. А ако го е видял , още по лошо не става, за шофьор.

То е ясно. Звъннал в Турското посолство, а те от своя страна са звъннали на Бацето, а Бацето на кого е звъннал не знам.

Готов съм да се обзаложа, че нищо няма да му се случи на Местан - никакво наказание или санкция, въпреки че ми е най-противен гадният мазник. Така е в Булгаристан.

Всички искаме да знаем с кого е говорил, така, ще се разбере, кой, кои са му чадъра. Ердоган, Путин или някой друг (ЦРУ). Този нито е българин нито е турчин. То по-принцип нашите турци се мислят, за турци, но генетически, то се вижда, че са местно българско население приело мюсюлманската вяра. Къде доброволно по икономически причини, къде доброзорно на принципа главата или вярата.

Законодателството ни е изковано точно от такива като него и за такива като него. Накрая данъкоплатците ще му се извиним и ще му платим " за причиненото неудобство" . И след това всичко ще си е по старому. Местанчо е говорил с "когото трябва" и ще стане работата " както трябва".

Senator1

Чл. 38. Пътните знаци са: 1. предупредителни за опасност - група "А"; 2. с предписания за участниците в движението: а) група "Б" - относно предимството; б) група "В" - за въвеждане на забрана и за отменяне на въведена забрана; в) група "Г" - със задължителни предписания; г) група "Д" - със специални предписания; 3. указателни: а) група "Е" - даващи допълнителна информация; б) група "Ж" - за направления, посоки, обекти и др.; 4. допълнителни табели - група "Т" Пътни знаци относно предимството - група "Б" Чл. 45. (1) Пътните знаци относно предимството определят реда за преминаване на пътните превозни средства през кръстовища и стеснени участъци от пътя. (2) Пътните знаци относно предимството имат следните изображения и наименования: Знак № Б2 гласи“Спри! Пропусни движещите се по пътя с предимство“ –знак познат като номер 36 по-рано. (4) Пътен знак Б2 има формата на правилен осмоъгълник. Фонът на знака е червен, а символът "STOP" и граничната линия са бели. Пътни знаци за въвеждане на забрана и за отменяне на въведена забрана - група "В". Чл. 47. (1) Пътните знаци за въвеждане на забрана имат формата на кръг с бял фон, с гранична червена ивица и със символи в черен цвят. Пътни знаци В14, В21, В22, В23 и В30 имат червена лента, диаметрално разположена от горния ляв към долния десен квадрант. Различно оформление имат пътни знаци В1, В13, В27 и В28. (2) Пътните знаци за отменяне на въведена забрана В31, В32, В33 и В34 имат формата на кръг с бял фон, с черна гранична ивица, черни символи и с три успоредни черни ленти от горния десен към долния ляв квадрант. (3) (Попр. - ДВ, бр. 72 от 1996 г.) Пътните знаци за въвеждане на забрана и за отменяне на въведена забрана имат следните изображения и наименования: …Следва тяхното представяне с КРЪГЛА ФОРМА.Това са т.нар. ЗАДЪЛЖИТЕВНИ ЗНАЦИ. Тук поставилите ми 39 минусчета управляват кола.насреща им знак №36 или Б2.Спират. Пита се А КАЛКО ВРЕМЕ ДА СТОЯТ СПРЕНИ.НЯМА ОТГОВОР НА САМОТО ТАБЛО. Има само една заповед, която е остатъчен сталинизъм, тъй като поражда спорове, които на практика разрешават предварително, като втълпяват на учениците, че спирането е винаги задължително. Да! Ама не! Питам другарчетата, колко време ще стоят така спрели на стопа?минута, две, пет, час, два? Колко или докато дойде полицията и разреши преминаването? Ако няма движещи се по пътя с предимство, няма какво да се пропуска, следователно спирането на знака СТОП не е задължително. Казах! Цитирах ви точно ППЗДП, какво повече да Ви кажа любители шофьори.Имам книжка от 1969 г-, категория „С“, със оранжев талон/златен/ А Вие седнете малко зад компютъра и проверете каквото ви написах тук и сега!

И жена ми има такъв талон - не правила нарушение откак има кетап Ама и не кара...хахааа

Ти може да си адвокат, обаче аз съм инженер и поназнайвам физика. Накратко - казано е да се спре, а не да се стои спрял. Т.е. в момента, в който скоростта е станала нула, изискването за спиране е изпълнено. После вече се гледа дали някой идва. И да, понякога изискването да се спре изглежда тъпо и ненужно, например когато имаш кръстовище у полето и още на 100 метра от него виждаш, че на километър в едната и в другата посока няма никой, ама щом си юрист знаеш, че закон се пише за най-общия случай и после се спазва винаги, а не по собствено усмотрение. А в конкретния случай пък съвсем е нелепост твоето - видимостта е лоша, как ще разбереш, че никой не идва, ако не си спрял първо? Ако само намалиш, докато се огледаш ще си насред платното, защото няма начин да огледаш пътя преди да се изнесеш до стоп линията. Та недей да приказваш глупости като "не е задължително да се спира, ако никой не идва", защото не може да знаеш, че никой не идва, докато не спреш.

Толкова по жалко за теб, че имаш книжка от 1969 г. Дано не се засичам с теб на кръстовище. И за информация отиди в САЩ и не спирай на СТОП да те видя колко ще изкараш. По твоята логика и на пешеходците не им е забранено да преминават на червен светофар.

Не прочетох всичките ти отекчителни разсъждения, но мен, съвсем не отдавна, ме глобиха за НЕ спиране на знак "Стоп". С фиш. Преминавах през едно село, и стигнах до знак "Стоп". Привечер, пусто и празно, няма джан-джун. Навлизам бавно, оглеждам се, няма никой, и завивам на дясно, по главният път. Да, ама не! Няма и 100 метра да съм изминал, и след мен изскочи полицейска кола с включена сирена. Оглеждам се - няма друг на пътя, за мене ще да е! А те гадовете, се маскирали зад съседният ъгъл. Много любезни бяха, между впрочем. Казвам, пътя пуст, няма движение. А те , знак има ли - има, спряхте ли на него - не спряхте. Какво има не ясно в случая?

Те така, всеки тълкува както му е удобно. Така е тълкуварл и ДОСТа. Излизам от глуха уличка, има знак стоп, отсреща има паркирани автомобили. В ляво и в дясно имам видимост на повече от 100 метра. "Боядисвам" СТОПА сирена и две фуражки. Следват 2 (две)контролни точки и акт за нарушение. Та какво искаш да проверявам относно ЗАДЪЛЖИТЕЛНИТЕ ЗНАЦИ. а КАК СТОИ ВЪПРОСА С ОНЯ ОБЪРНАТ ТРИЪГЪЛНИК Б1. И още нещо що не кажеш и на какво разстоение се поставя примерно знак №27, това едно, второ от знака дали се вижда кръстовището,което респективно означава от кръстовището да е видим наближаващо превозно средство. Колкото до това какво е времето на СПИРАНЕ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ ПРЕДИМСТВО е лична преценка. Виждам че сте запознат със закона. излизам на път с предимство преценявам разстоянието първа -втора 85 км. трета 110 -изпреварвам предният автомобил в момента на подаване десен мигач идващият черен автомобил почва да ми сменя светлини -демек му преча.. Аз съм в нарушение 110 км и продължавам да ускорявам и черната кола ме задминава като малка гаричка. С това искам да ти кажа, с хартията на читираният текст си избърши трибуквието, и недей да казваш какво да се прави със закона и с правилника -ти го четеш от позицията право на по -нахалният. За това някой е измислил закона -и стоиш на стопа достатъчно време, което пък не ти е достатъчно да ОТНЕМЕШ ПРЕДИМСТВО; мЕСТАНЕ!

Днес си ям закуската срущу училище; Има непрекъсната осева линия, има излегнати полицаи, маркировката се вижда от полето, има пътека "ЗЕБРА" има и знак за деца. Идва един твой набор с Мерджанов А160, на пътеката има три ученички -5 -6 клас купили си закуски. Та този КАЛПАК сече улицата, засича момичетата и спира пед пощенският клон за да слезе жина му, а той идва да си купи закуска. Той също претендира колко невъзпитана е днешната младеж и как когато взел книжката преди 50 години пешеходците били респектирани от ППСтата. А иначе имам позната която си отиде вече от този свят, около 40+ години беше в инвалидна количка, още 67 -68 година имаше книжка за водач на ППС, -до смъртта си поддържаше тази книжка, и беше горда притежателка на всички отличия от типа златен талон, златен волан и прочие. А ти миже и да си Герой от "Пражката пролет" -е и какво от това

със здраве да си коландрисваш книжката от 1969, но за такива като теб и МЕН , глухи ,кьорави и смотани спирането на СТОП е задължително!

Каквото и да си говорим за Местан че е виновен си е така,при наличието на знак ''STOP''Каквоти и самият той да говори че е невинен,само заради наличието на този знак,трябва да бъде осъден на 30г най малко,трябвало е на местото на семейството да е било камион да видим тогава какво щеше да говори предателя Местан.

Местан не е говорил с човек ! Нито с определен човек за определен патрул, нито с неопределен човек. Той просто се е обадил директно на закона! То , нали знаете нашите полЮтици са му бащите на закона ,и съответно като бащи могат да му ... мамата! Та... Директно на закона ,а след това и на правилника.

За това, сега Темида е леко приклекнала, на коленца пред Местаня.

Местане, ти винаги си бил страхливец И Сокола кът та погна са напика и у турското посолство са скри, сега искаш са измъкнеш от отговорност за една смърт ОВРАЩАВАМ СЕ ОТ ТЕБ

Двама -трима ДОСТОВЕ пълнят форума със съшити с бели конци постове. Искам обаче да ги питам къде са въздушните възглавници на Резняка; ако е имало челен удар и четирите патрона да са гръмнали. Толкова снимки се публикуваха и нито една не показва бяла калъфка!. Но пък доказва тезета на водаче с бавареца. Някой твърдеше за кравата дето щяла да обърне бавареца! А бе шушумиго, ако беше крава, момчето щеше да е спряло овреме, щото знае че кравата няма видимост и няма разум да осмисли. Виждал ли си крава (драги троле) а крави виждал ли си -една като тръгне и всичките след нея. Така че, бачкайте за кинти, пишете в защита на Рязаният "приятел" ама поне да са логически верни

Нямат потенциал да го стоплят, тези към които си го адресирал.

селски бухал,то и в двете коли са все резняци та дали са от различни партии няма значение но на всяко кръстовище има ограничение 60км.-тая кола с толкова ли е карала за да отиде в дерето?-не са ми симпатични нито едните нито другите но карам кола от 32г. та съм се нагледал на всичко

Совичке, аз съм интерниран бухал от горато -на село. Рязан съм рехнаха ми от кожичката за да не правя "сиренци", ама катго те чета тебе ма са ти резнали откъде съдържанието на мозъка чдупката та темето) вместо пъпната връв; което пак е по лошо от резнатата кожичка. Та като цитираш тези 60 километра -цитирай и закона от който ЧЕРПИШ ЗНАНИЯ! Знак А27 се поставя за информация евентуална изненада, ако има и ограничение ще трябва да се дублира със знак В26 или указателна табелка за отстояние. То и скопеният кон дърпа каруцата по 40 години ама не е водач (в същност и ти сам си го казваш че си карач -газ спирачка)

МНОГО ПРИКАЗКИ НА ПАЗАРА ИМА "СТОП" И ПРАЙ ПТП СЪС СМЪРТЕН СЛУЧАЙ Другото е шменти капели

Прай ли конфликт след знака - ВИНОВЕН Е!!!

за гарги като теб има ли знаци?за един приятел питам,че явно си още с пъпки по мутрата

От ТВ-репортаж се вижда, че отляво има завой и видимостта е ограничена. Възможно е излизащият от второ степенния път да е спрял, но да не вижда приближаващият се зад завоя автомобил. Подобен е случаят с Гунди.

Драги ми Смехурко, време е да те проверят, щото си далече от една а не до петзвезден. Отвори Закона отвори Правилника за приложение на Закона и прочети на какво разстояние се поставят знаците. И още нещо, хайде отвори ГУГЪЛ.мапс намери това кръстовище и виж хубаво, дали от кръстовищете се вижда знака; някой беше писал при заснемането на картата се вижда БЮЛ ОПЕЛ, непосредствето в отклонението с излезли от него пътници и водач (надали и те знаят че са в нарушение). Мислете бе, като се правите на "борци за справедливост" не се набутвайте в киреча

И не сравнявай случилото се с Гунди с този случай - просто са несравними! Намери си друга катастрофа да докажеш "правотата" си

Ако другия шофьор е карал с превишена скорост, возейки семейство с малки деца, това не прави Местан невинен, но го прави съучастник в трагедията.

Точно това са написали малко по-долу, в 08:56:12 ч. Продължавай, да го повтаряш.

нЕма такава държава !!! Местан да е манипулирал полицията, за да изпрати удобен автопатрул ??? Машалла Местане !! Това означава да се е обадил на началника на РПУ то , или пък директно на Министъра на вътрешните работи !!! Ашколсун !!! И ако се окаже и че специално изпратеният автопатрул е с турски имена - АФЕРИМ !!! ей за това нищо не ни е наред .... И в този ред на мисли, на кого ли се е обадило келешчето с автомобил с над 500 конски сили мощност, което помете 4 ма младежи в София ?? На тати ?? Яааааааааааааааааааа ... АМа той тай май е политик ??? Ще му кажете ли името ???? Щото и Местанчо е политик, или поне беше ..... та няма причини да криете другият

Съдийско синче е и никоя медия не смее да му напише името. Забрави за този случай. Както и за Местан.

Щото съдията ще трябва да обяснява откъде има толкова пари ли ??? или пък ще лъсне и купената книжка за брадатото отроче ..... Ама не е лоша идеята на този адвокат, нека родителите на блъснатите младежи също да поискат да се оповести на кого се е обадило келешчето след катастрофата, и после пък тати на кого е звънял .... както при Местан точно тези случаи е добре да не се забравят, защото после се мултиплицират

Защо на кръстовище извън населено място, което е в завой няма традиционното ограничение на скоростта до 60 км/ч или дори по-ниска? Местан в последното интервю каза, че е видял колата да се движи към него с висока скорост преди да навлезе в кръстовището (, но въпреки това е тръгнал да влиза). Множество грешки, които доведоха до смъртта на бебето. За съжаление и случая от преди 2 дни когато тежко пострадаха група деца на столичния булевард "В. Вазов" е подобен. 1. Лошо регулирано кръстовище. 2. Единият водач кара бързо. 3. Другият водач отнема предимство.

И разбира се допълнителният момент със детското столче. Дотското столче спасява животи! Слагайте децата в столчето, независимо дали се сърдят или не и им слагайте коланите.

Добрия шофьор ще си дръпне крака от газта като види, че наближава кръстовище. Още по-добрия ще спре на СТОП-а и наистина ще се огледа. Като види приближаваща се кола ще я изчака, а няма да си повярва, че 5 литровия файтон ще се изнесе преди другата кола. Така ще се размине без ПТП и смърт на пътя.

Моят инструктор на времето ми казваше така : Може, да караш по път с предимство,.. НО,.... винаги внимавай ....3ащото,... не знаеш дали другият ЗНАЕ , че ТИ СИ с ПРЕДИМСТВО!!!;))

Negovite kolegi ,kradcite ot parlamenta shte mu pomognat da se izmakne,tova e Mangalistan, mizerna strana ot tretia sviat!!!1

факт е, че Местан е един от малкото политици, които НЕ СА ЧАСТ ОТ СТАТУКВОТО в България /за добро или лошо/ и прокуратура, полиция и прочие, ще се възползват от случая и ще му скъсат политическите ританки, образно казано и ще го изхвърлят от политиката.

Точно така е! Местан ефенди е жертвата, а не някой друг.

Ти луд ли си? Правосъдния министър на Турция ще звънне на нашия и ще каже, че с голяма точност може да се каже, че Местан е невинен и да внимава съда да не се поддаде на обществения натиск, а да отсъди справедливо ... Цялата работа е много гнила. Има си един горе, който съди. Може би в крайна сметка не е случайно, че тази трагедия се е случила точно на тези 2 семейства.

Жертвата е ясна - бебето, и за турския министър може да е така, но това не променя факта, че политическия ни елит вкупом с прокуратура и полиция, с кеф биха го изхвърлили от политическия живот, защото прецаква ДПС схемата с българските турци. Просто факта си е факт и който не го вижда или разбира, проблема е в него.

Много пъти са ми отнемали предимство, но внимавам на кръстовища и намалявам и спирам, за да предпазя себе си и семейството си. Голяма работа като осъдиш другия дори и смъртна присъда да му издадат като семейството ти го няма. Отделно случай бол, поглеждаш изглежда няма никой или е много далеч, но другия карайки бързо скъсява дистанцията по-бързо отколкото очакваш. Пазете се сами, няма кой друг да ви пази.

Та казваш "сведена главица сабя не я сече" ?!?

А ти бъди бунтар и скочи пред бързо движеща се кола, като си толкова ербап. Ама пред законите на физиката глава прекланя и Господ.

Това няма нищо общо с написаното. На твоя гроб ще пише "Умря с предимство".

На този с БМВ-то ,и Крава да му беше излязла на пътя ......пак щеше да си убие детето.. защото, не е ударил спирачки , Но пък Жалко, че Местан не е бил Кравата , тогава и на него нямаше да му се размине от тоя "летяш холандец" !?;))

Не оправдавам никого.Дори напротив - Местан трябва да отговаря за причиняване на катастрофа и смърт на един от пострадалите. Но само за информация, и за урок на младите родители. Хора, бдете над здравето и живота на децата си! Включително (и особено) когато ги возите в автомобил. Ако нещата се направят по правилният начин, бебето няма как да изхвърчи от колата! Знам, защото не един път съм транспортирал малката си внучка (на 6 м), в колата. Коша вързан с коланите към седалката, детето вързано с колани в коша. По вероятно е целият кош да "изхвърчи", от колкото само детето. В конкретният случай, смятам, че бебето е било в ръцете на майката, или в коша, поставен свободно на седалката. Това не отменя вината на Местан, но ще тежи на съвестта на родителите цял живот, защото са пренебрегнали мерките за безопасност при транспортиране на своето дете.

Дядо, да те допълня само : Ако, аз бях на мястото на бащата, щях да си разкъсам гумите от набита спирачка !! Това е първата НОРМАЛНА реакция на адекватен човек !! Ок , Местан е виновен, че се е появил , НО ако бащата на детето беше скочил на спирачките вместо с газ да го заобикаля, влизайки в насрещното, детето щеше да е ЖИВО!!! Безрадсъдство и слаба квалификация и на ДВАМАТА!!;)

Abe, не съм дядото, но ми се струва, че не си участвал в челен удар. Повярвай ми, и да ти излезе кракът през ламарините, ако нямаш време и място, нищо не може да те спаси. Пък ти пак си късай гумите. Местан е виновен, в това спор няма. Грозното е, че не застана достойно да поеме отговорността си. Никой не е застрахован. Всеки може да стане причина за ПТП - волно или не, но трябва да има честта да поеме сам вината си.

Много родители не правят връзка между собствените си действия и последствията. Една "дама" хем се метна в моето платно и ме засече, хем крещя, че имала бебе на два месеца, което се намираше в ръцете на бабата на предната седалка. Идиоти бол.

Прав сте и дано повече хора да Ви чуят. Няма никаква, ама никаква възможност, при удар, дори и уж с ниска скорост, детето да остане в ръцете на този, който го държи. Децата трябва да пътуват обезопасени, а не в ръцете на близките си. Защо шофьорът слага колан, а оставя децата си да се търкалят като зелки на задната седалка?! След тежка катастрофа, в която детето ми оцеля благодарение на столчето си, а последното буквално се разцепи, всичките ни приятели, които нямаха столчета за децата си, купиха. Сега никой не смее да вози детето си необезопасено.

Прави ли ви впечатление, че никой (нито еда медия!) не коментира детското кошче ?!?

Вероятно!

Местан какво се обяснява , ако го бяха ударили челно от другата кола щеше да е размазан. Той ги е ударил от страни за него се пада челно и ги е изхвърлил от пътя. Причината е, че се мисли за велик и с предимство навсякъде, а вече е и дърт и с очила не вижда добре. Жалко за детето.

Всеки може да говори с когото иска след катастрофа,това не доказва вина и не това ще е задача на експертите.Ако този адвокат има топки,да разрови как и кога е взета кръвната проба на Местан,защото трезвен трудно би направил толкова нелепа катастрофа.

Местан (вчера) и този адвокат (сега ) изясниха анапълно случилото се. По "законите на механиката", както адвоката каза (правилното е динамиката, тя е част от механиката) тези 90 км/ч са 25 м/сек. Видимостта там, когато си на стоп-а е голяма на дясно (прав участък) и окомо 170 м на ляво (малък завой). Данните са от GPS. Време от немидимата част преди завоя до кръстовището 6.8 сек. Представете си сега: -- добрия старец (Местан :) СПИРА на стопа; -- поглежда на ляво - никой -1.5 сек; -- поглежда на дясно - никой - 1.5 сек; -- тръгва, и изминава 15 м (от стоп-а до средата на главния път) 3.8 сек, и БУУУМ !!! А сега си представете, че блавареца е бил мааалко по-бърз 40 м/сек (144 км/ч), и повторете горните сметки... . Извода е ясен - виновни мнооого, но най-виновно е детето защото е карало много бързо, докато таткото е стоял кротичко завързан с колани в детското столче. Ех, платило си е... :(

В коя кантора сте толкова некадърни, че сте приели поръчка само да пишете по форумите в индиректна защита на Местан?

Ех 80 %та!!! Не вярвах на проф. Христов, ама като гледам статистиката, май има основание... . Какво неясно видя в поста ми, с изключение на тази грешка (немидимата --> неВидимата) за която се извинявам?

Аз карам бЛаварец. Винаги спирам на стоп, никога не чакам само 3 сек. за ужас на бибипкащите нетърпеливци зад мен. Представете си 1.5 сек на посока. Крайно недостатъчни да погледнете в посоката, па камо ли да се уверите, че никой не идва ... . и то на път с предимство, особено пък на такъв, при който има завой с ограничена видимост. "Добрия старец" е трябвало или наистина да спре на този знак или от спрялото си положение да не изреже веднага файтона за да мине... а може и да е видял БМВ-то ама да си е повярвал, че все пак ще се намести преди него. Все пак той е Местан, не кой да е, другите са рая.

Радвам се, че поне няколко човека са разбрали смисъла на написаното. НЕ ОПРАВДАВАМ Местан, НЕ е виновен и бавареца, а !задкормилното му устройство! (но това не е фабричен дефект на колата:). Виновни са и от АПИ/КАТ, защото там ЯВНО има проблем на пътя.

Само че има едно НО. Бавареца е на около 50 метра от кръстовището в ливатата спрял без спирачки. Спирачният път от 100 км със спирачки е средно около 45 метра. Така че в случая наистина бавареца е бил с около 100. АКо беше със 140 щеше да спре ама още 100 метра по- нататък. А местан е излязъл през насрещното за ляв завой за да спести 10 метра път. А грешката на бащата е че е тръгнал да бяга отляво вместо да центрова местан във вратите и тогава Местан нямаше да обяснява колко бързо е карал бавареца.

1.5 сек в лява, 1.5 секунди в дясно ......Той като е с очила да не би да е бухал. Аз не успявам толкова бързо да въртя не само главата, ами и погледа. 3.8 секунди е времето за осмисляне и включване на скорост (т.е. влемето за реакция) колко е времето за осмисляне поглед в ляво + осмисляне; поглед в дясно + осмисляне; а къде е времето за завъртане погледа от ляво на дясно в крайни точки!? Дори с летящ старт от 0 -100 са необходими около 11 секунди

Абсолютно точно! В това което написах дадох някакви МИНИМАЛНИ стойности на аргументите, т.е. най изгодни за участниците. Те разбира се, едва ли са точно такива... . Но дори и при тези стойности разминаването (без кагастрофа) не е било много вероятно.

... и още нещо - "1.5 сек в лява, 1.5 секунди в дясно" Ако беше погледнал обратно - първо в дясно а ПОСЛЕ в ляво - щеше да има (да кажем) 1.5 сек по-актуана инэормациа - т.е. щеше да види 37.5 метра по-близо. И все пак - завива на ляво, нали? Гледаш в посоката в която вървиш... . А за очилата не ми се и говори... .

точно затова стават катастрофи, защото такива малоумни дето си въртят главата със секунди все се чудят какво правят на пътя ... споко, и за вас ще има местановден

Senator1

Знакът СТОП е задължителен само в случаите, когато по пътя с предимство идва кола, на която трябва да се отстъпи ппредимството, а другата от второстепенния път да спре!!

Книжка някога изкарвал ли си?

Цяло агне е дал

Senator1

Преди да пишеш, би било разумно да провериш, дали формата на знак №36 е като тази за задължителните знаци.Има голяма разлика.На практика те учат, че това е задължителен знак, но той никъде не е описан като задължителен. Знакът е особен, но не бива да служи като приходоизточник. дори да не се спре, не може да се съставя фиш, тъй като НЯМА нарушение. Вижте си първо образеца за АПТП и помислете върху това, което казах. По този въпрос на изпит по Администравинто право има оценка Мн€добър/5./ Въобще ако, в който няма отразено причинено някаква щета, не може да бъде последван от наказателно постановление.но нали има чугунени глави, все още не са намерили друго, а не това скапано понятие ПОСТАНОВЛЕНИЕ.Че такова може да идзвнава само МС. ОСТАТЪЧЕН СТАЛИНИЗЪМ В ЗАКОНА.

Senator1

Знатсък СТОП има две заповеди.Спри! Премини ако не иде ..." Ако няма нещо да идва по приоритет път, няма защо да се спира, еъй тъй за да се угоди на заптиите -сатилинсти.

Искам да посъветвам novae1 да излезе и да кара по улиците по неговите правила. Тогава се появи тука и ми пиши глупости ако въобще се появиш де!

Прави са, трябват опреснителни курсове ако избощо си карал такива а не си си купил книжката като всички цигани от гетото...

Затова в наказателните постановления фигурира: "14.1 За неспиране на знак "СТОП", независимо дали по напречния път се движи МПС"

Мйко, майко. Пич, стой далеч от шоферлъка

Знакът "Стоп" задължава да приведеш автомобила в покой (спрял, никакво движение спрямо настилката). Бил съм свидетел в САЩ как полицаи спряха след кръстовище кола и обясниха на шофьора: Sir, you did not stop completely! (Господине, Вие не спряхте напълно!) Толкова за изпълнението на знак Б2 "Спри! Пропусни движещите се по пътя с предимство".

Идиот винаги е Задължителен! Стоп значи да спреш бе тъпак! Дур!

Знакът те ЗАДЪЛЖАВА да спреш. Спирането не е поставено под условие и не е въпрос на ничия преценка. “Спри! Пропусни движещите се по пътя с предимство” не е равнозначно на "Спри само ако няма движение на пътя с предимство". Да твърдиш противното, означава, че си опасен на пътя и е по-добре да не шофираш, защото не е ясно колко други знаци ще тълкуваш по собствено усмотрение.

Като чета какво си написал за знака "СТОП" ти предлагам да вземеш един голям чук и един голям гвоздей и да си заковеш книжката на някое много високо дърво и после може да си шибнеш главата с чукът! Спирането на МПС-то е задължително във всички случаи без значение дали идва МПС или не!

Местане, от българското разузнаване може да избягаш в турското посолство, но от Господ - не.