Трима остават в болница след инцидента с влака край Симитли

Очаква се най-рано след 48 часа да бъде възстановено движението по линията Петрич - Благоевград

Обратно в новината

Коментари - Трима остават в болница след инцидента с влака край Симитли | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

При соца в медиите нямаше катастрофи, нямаше убийства, щото това бе забранено да се изнася. Но имаше много жп тежки катастрофи с десетки загинали. Дори с пъти по малко автомобили, убитите минаваха 1000 на година.

Не само у нас има такива произшествия ,ето новина от тази сутрин в Дир.бг Цитат "Пътнически влак дерайлира край Барселона тази сутрин. Един човек е загинал, а петима са в болница, съобщиха от полицията. Злополуката е станала между градчетата Тераса и Манреса. Причината за катастрофата е свлачище, съобщи в Туитър операторът на влака Адиф. "

"45 години стигат, времето е наше!"- Да, вече май само времето ни остана... Здравеопазване, обучение, производство, култура, млади хора, интелект, идеи, бъдеще - всичко това вече го няма. За съжаление и хората, които се трудиха, за да го има до скоро всичко това, си отидоха повечето от този свят огорчени, обидени и унизени. Както е написано няколко коментара по-надолу - "Снинката с локомотива на челната страница страшно прилича на сегашната тежко катастрофирала държава България ! За съжаление това е гордата членка на ЕС и НАТУ, "демократична", герпава, бокова Бе-Ге. Единственото описание което прилага точно на случилите се процеси -за влак - излезнал от релсите, за държавата България - ЧЕТВЪРТА НАЦИОНАЛНА КАТАСТРОФА !

През "45-те години стигат" укриха тежката химическа авария в Девня. А кой знае колко локомотива са останали без публикация в "Труд" или "Работническо дело" и без да са отразени по телевизията в програма "Время".

Изпий си хапчето или ракията и си полени да ти мине червения ентусиазъм!

Така. На снимката какво виждаме? Един сАвеЦки локомотив. Напълно ненадежден. Ако беше амрикски, щеше непременно да е изгнил преди 30 години и, волю -неволю, до сега да е подменен поне три пъти с нов, надежден и модерен. Е, и по скъп, ама то, пътниците за чий са там -да вадят денги и да купуват нови и надеждни америкски локомотиви, а не да карат сАвеЦки, ненадеждни на по 80 години и кусур.

Локомотивите не се подменят през 10 години! Това е подвижен състав, който е разчетен да се използва поне 30-40 години! И ако се поддържа, ще изкара и повече от 50! Впрочем, локомотива не е съветски и е напълно надежден, стига да получава адекватна поддръжка!

Електрическият локомотив , който е на произшествието е с марка Skoda, чехословашки, съветски локомотиви у нас са дизелови серия 07 -ххх ! Като не разбираш от локомотиви , не пиши глупости !

И ако беше американски локомотив щеше да прескочи скалата, нали!

Локомотива е SKODA!Нещо руско бе папагал!?

виновен ще е машиниста - както винаги се прави в случаи на инциденти в БДЖ. Както са казали римляните - бедните да го духат ...

Природа....

Несъобразена с пътните условия. Питайте КАТ. Даже и те ще ви кажат -шафиьорат е винаги на топа.

Локомотива ще го изчукат малко и ще го пуснат да изкара още 50 години. Добре че в България влаковете са проектирани да се движат със средна скорост 40км в час, че да няма големи трагедии. Целият подвижен състав и инфраструктурата са на повече от 50 години.

При такъв удар рамата се изкривява и вероятно този локомотив ще го бракуват. Вече нямаме и депа , където да се опитат да го възстановят, ще ползват здравите части за други локомотиви от този тип.

автомобилния транспорт е за предпочитане, за да не стават такива тежки катастрофи

Ако тая скала ти падне връз колата после 2 дни няма да могат да те извадят от нея! Колкото и да е зле у нас ЖП транспорта, си остава в пъти по-сигурен от автомобилния!

Единственото предимство на личния автомобилен транспорт е във възможността за лично планиране на времето. Всичко останало е в полза на ЖП транспорта. Като се почне с икономичност, през екология и се стигне до надеждност и безопасност. Друга е темата за повеждането на сектора, с преследването на политико -икономически ЧАСТНИ цели, към фалит, по методика, приложена успешно върху българската индустрия, към 89 година -една от водещите в Европа. Приятни мечти!

Вероятността някакъв долнопробен рум, мутра или чалгализиран педал да те убият на пътя, е в хиляди по-висока!

Годишен брой загинали при пътни инциденти - 650 Годишен брой загинали при железопътни инциденти - 10. Половината от тях на жп прелез Много по-вероятно от падането на скала е да не работи сигнализацията на някой прелез, пък нека автомобилният транспорт е по-сигурен.

Снинката с локомотива на челната страница страшно прилича на сегашната тежко катастрофирала държава България ! За съжаление това е гордата членка на ЕС и НАТУ, "демократична", герпава, бокова Бе-Ге. Единственото описание което прилага точно на случилите се процеси -за влак - излезнал от релсите, за държавата България - ЧЕТВЪРТА НАЦИОНАЛНА КАТАСТРОФА !

Язък за локомотива, половин век издържа без дори да го боядисат, а накрая какво му се случи.

.. и какво правим сега, гениите ще мислят 1 месец кой е виновен и как да се реши трайно такъв проблем. Най-много да пъкнат - всички пътници във влаковете с колани !?

Всички влакове с радари - особено по рискови маршрути. Пречи ли нещо? Щом не могат да предвидят, че там където има надвиснала скала, съществува риск тя да падне, нека се напънат и измислят нещо друго.

Пак ме спря дира да пиша....

Аз смятам, че ако някой от БДЖ по честичко се интересува дали и кога има земетресения в нашия регион, можеше и да е друго положението. Само вчера е имало няколко - Благоевград, Солун и Йонийско море, които независимо от магнитута влияят на приплъзването на земните и скалните маси.

НКЖИ трябва да се интересува от тези неща, тази компания е собственик на коловозите , гари и други съоръжения , а не БДЖ, която е превозвач, кога ще се научите да правите разлика между двете !? Това е сравнимо с АПИ, стопанин на пътища и другите са превозвачите - превозните средства.

Разделението е изкуствено заради изисквания на ЕС.

Обикновения гражданин няма как да знае всички навъдили се организации и организациики, фирмички и прочие, но всички тръбят, че уж са една добра взаимно свързана онлайн система, всеки обаче гледа само и единствено пред носа си и информацията не стига до там до където трябва. Екипността е под всякаква критика.

И като ги опънете тия картинки на началната страница, и като ги видя тия големи квадрати...... си мисля, че ви е необходим стабилен IT Support! Вижда се размазано на 19-инча не знам тия с телевизорите вавко ще видят :D

Пак пълно с правописни грешки.....„за съжаления”....

Кметът на Симитли само да е здрав, че на него се клати ....управлението.

ми те толкова са били и пътниците у влака бе, поакани журналистченца...