7 години за 13 км: Влаковете между гарите Искър и Елин Пелин пак се движат по двойна линия
Генералният директор на НКЖИ инж. Александър Вецков изрази благодарност за положените усилия от всички екплоатационни поделения в компанията
Обратно в новинатаКоментари - 7 години за 13 км: Влаковете между гарите Искър и Елин Пелин пак се движат по двойна линия | Днес.dir.bg
Коментари
некогаш Транспортни войски го правеха това чудо за 7 месеца, ама кой ни е крив че не сме остри....
Унгарската фирма Келет се провали и издъни. И НКЖИ построи линията след унгарския провал. Това трябва да се каже и знае. Унгалците ни издъниха, и не построиха линията, и да благодарим на НКЖИ,че за 3 години направиха това, което унгарците не направиха за много повече години. НКЖИ построи линията, и малко повече благодарност, НКЖИ не са искали този тежък инфраструктурен проект. Искаха го унгарците, и се ПРОВАЛИХА-цяла държава хързулна унгранската фирма. Години без връзка със столицата, заради тъпа унгарска фирма, която участва в обществена поръчка, която няма ресурс да извърши. За случая има инфо и в нета-потърсете си и сами.
Унгарска фирма се яви на търга, спечели го, и се провали. НКЖИ беше пратена да построи линията, като извънредна мярка, заради провалът на унгарците. Иначе -ако се мине -нов търг, обжалвания, нова фирма да спечели-този участък щеше да е готов към 2040г. Грандиозна издънка на унгарците, взеха едни пари и не построиха нищо, и огромен успех на НКЖИ, които се справиха и построиха линията, без а са се явявали на обществена поръчка-тоест не са го искали този тежък участък. Спасиха положението, а унгарците се провалиха, и никой не говори за този провал, и как унгарците ни хързулнаха.
Че ние в Пловдив имаме богат опит в това отношение. Испанската фирма "Индра" пристигна" имитира дейност, прибра си паричките и си замина! Хиената на ОПГ ГРОБ мамин Тотю обясняваше на дясно и наляво какъв велик проект е това, плати цялата сума и... нищо. Колко от тези пари са отложени като благодарност на прословутия шкаф - те си знаят, но нищо от испанската работа не работи, но... И виновни няма. Всъщност има - това са дежурниите носни кърпички на чакалите - Орешарски, Путин, Мата и дрона на президента. Киро и Асен не са, защото по това време ги нямаше на хоризонта. И тук да вметна нещо любопитно. Още от 1939 година влакът на Хитлер се е движел със скорост от 120 /сто и двадесет/ километр в час. Как ще стигнем.... германците... С тези тулупи и ТУ Тууууу по високите етажи - никога!
Е..ти смотана държава.Време е да ги измита ме.
Смотаната държава е Унгария. Унгарска фирма се провали с този проект-участваха на обществена поръчка, провалиха се , и не построиха линията.Дали са взели парите-не знам, може и не, може и да. НКЖИ, българската фирма за мижавият срок от ТРИ години направи това, което унгарците се провалиха. България е успешна държава-справи се с проекта, за разлика от унгария-която се провали да построи този участък от линията, въпреки,че доброволно го поискаха-никой не ги е карал зорлем. Столицата София беше без качествена жп връзка заради унгарците. А НКЖИ спаси положението, след унгарския провал!
Престани с този хейт към собствената си държава. Дори и когато чужденци са се издънили-в случая унгарската фирма, а българска фирма за три години прави това, коекто унгарците за повече години не успяха. Първо се запознай, а после критикувай. България няма никаква вина,че унгарците се провалиха, и не построиха линията в срок.
“ Влаковете ще могат да се движат с до 160км в час” Аз като гледам със скорост 70 км в час как горят , с над 100 ще е погром. 7 години 13 км?!?!?!? В зората на железницата се е строяло по бързо, нещастници. Чак пък и откриване, вместо да се скрият някъде..
Ти ела да видиш в Калифорния как се краде без да се строи. Досега са опухали над 11 милиарда за линия лос Анджелис -Сан Франциско без реално да са направили нищо. Проектът първоначално беше на стойност 40милиарда(ДА МИЛИАРДА) , после казаха, че ще е около 70 , сега вече казват , че освен похарчените 11 , са нужни още 106 МИЛИАРДА, от тях между 26 и 40 ще бъдат само за тунели. За сведение , американците не обичат да пътуват с влакове, а ще продължат са пътуват със самолет по линията, защото цената на влаковия билет се очаква да бъде доста по-голяма от самолетния, а времето за пътуване ще е почти три пъти поВече от това със самолет.