17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Едно по-голямо кръгово във вид на надлез, което свързва всички булеварди в района на гарата и бетонния мост дали не е по-добре ??? Иначе за "тунела" под гарата да не забравите и повечко отводнителни помпи да предвидите.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Пълна идиотия! Тия явно не са ходили в съвременни жп гари! Или и да са ходили не са гледали или не са разбрали къде се намират. На първо място, от години гарите се свалят под земята и терените над тях се ползват за търговски, културни или обществени сгради. Само у нас, ще вкарваме автото под земята. Отделно доводът за висока скорост през града също е несъстоятелен, защото при вход в населено място, скоростта задължително пада до 90 км, а пред самата гара до 60. Но трябва да си пропътувал доста и да си ГЛЕДАЛ, не да си лапал мухите чиновнически! НКЖИ-тата по европа са от най-богатите, тъй като си продават въздуха над гарите или са акционери в тези сгради и с приходите реновират инфраструктурата си. Е вярно е, че кражби на пари няма, но там мислят за благота на съгражданите си, не за собствените си джобове! Примери много, само трябва да се интересува човек! Аз не съм съгласен с моите пари да се прави такова безумие!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Пълна идиотия! Тия явно не са ходили в съвременни жп гари! Или и да са ходили не са гледали или не са разбрали къде се намират. На първо място, от години гарите се свалят под земята и терените над тях се ползват за търговски, културни или обществени сгради. Само у нас, ще вкарваме автото под земята. Отделно доводът за висока скорост през града също е несъстоятелен, защото при вход в населено място, скоростта задължително пада до 90 км, а пред самата гара до 60. Но трябва да си пропътувал доста и да си ГЛЕДАЛ, не да си лапал мухите чиновнически! НКЖИ-тата по европа са от най-богатите, тъй като си продават въздуха над гарите или са акционери в тези сгради и с приходите реновират инфраструктурата си. Е вярно е, че кражби на пари няма, но там мислят за благота на съгражданите си, не за собствените си джобове! Примери много, само трябва да се интересува човек! Аз не съм съгласен с моите пари да се прави такова безумие!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

ще стане 2030 година и в Пд няма да има никой

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Абе направо да се прави нова магистрала под тепетата

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Защо ли ми се струва, че и за половината пари би могло да се направи!

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.