32-ма машинисти са напуснали БДЖ от началото на годината

Оплакват се от ниското заплащане, натрупания извънреден труд и недостига на локомотиви

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Колеги, които присъстваха на срещата казаха, че "ръководството" нямат никаква представа от железници!!! Те живеят в собствен свят не искат да чуят проблемите ни и постоянно повтарят, че няма пари за заплати. Е как ще има като "ръководството" са повече от експлоатацията и заплатите са им в пъти по-големи от нашите!!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

То не остана поданик в царството Му!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

поданици няма, ама тъпаците сте доста!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Познавах един Митьо Циганина, едвам изкласи до 12ти клас да изкара средно. Както и да е, не бях го виждал доста години, прибирам се един ден в родния град - гледам, Митьо Циганина. Викам как е бе, бачкаш ли що праиш . Ааа, вика - аз станах машинист в БДЖ-то и съм там сега. Припаднах. Та така.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Пътувал съм с него веднъж и аз го знам (май не е циганин), устата му беше много голяма и всичко знаеше :D

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ама това БДЖ-то още ли го има?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

При толкова форумни експерти с готови решения на всеки проблем, съм сигурен, че БДЖ ще се оправи

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

БДЖ се източва от "наши" хора. Докато това е така никога няма да се оправи.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

всичко ще се нареди по законите на капитализма и интереси няма смисъл много да се мисли всичко ще си дойде на мястото

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Няма да стане! Докато се нареди, ще си затрием държавата. Поради разлика в заплащането, България напускат и то масово, специалисти от всички сфери. Лекари, медицински сестри, машинисти, летци, моряци, квалифицирани работници от сферата на услугите. Нашите специалисти са добре дошли на запад, защото работят добре и не са придирчиви по отношение на заплащането. Това е в ущърб на българските интереси и работи в посока на изчезване на българската държава като такава. Въпросът е много сериозен,защото процесите се развиват с голяма скорост. Ежедневно голям брой добри специалисти напускат България. В някои болници например, броят на операциите е сведен до минимум, защото липсват хирурзи и особено анестезиолози.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

от доста време не ползвам услугите на БДЖ, защото: - във влаковете се возят единствено жп работници, тук-там ученици и немного пенсионери т.е. ползващи намаление или въобще нищо неплащащ -при последното ми пътуване с влак от Бургас до София /през Пловдив/ пътувах 9 часа.! -на всяка спирка се качваха само ЖП работници от или за смяна и разбира се точно в първа класа, която си бяхме закупили уж за комфорт и започваше едно викане, ядене, вицове от сорта на висок глас без да се съобразяват с никого и с нищо - отваряне на врати, прозорци, игра на карти и каквото се сетите. -и след "бързата" и комфортна услуга как отново да си помислиш да пътуваш с БДЖ. Да не говорим на колко места и по колко време престоявахме без някой да ни обясни защо. В общи линии това е транспорт със социална роля, който всички ние дотираме. Повечето линии са губещи и когато се каже ще спрем еди кой си влак до еди къде си в 14.00, защото такъв тръгва и в 15. и в 16.00 се надава вой донебесата - ама аз свършвам работа в 14.00 и ми трябва, аз пък съм до 15.00 и ми трябва незабавно и така...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Няма да има жп транспорт.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

в доста държави няма жп транспорт! а в нашата има бдж, за да има на какво да се возят ромските цигани без да се харчат!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Къде бе???

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

моят син е машинист, вече 3 години. Говоря си с него за БДЖ. Беше му мечта, за съжаление машините са морално и технически остарели, лятото е над 40* зимата е малко по добре, заплащанети е никакво за отоворностите които поемат. Вече четири случая за хора които се хвърлят под влака , изписва по едно кило мастило в полицията и после по три водки да му мине........Е как да стоят......Там по Софето е лесно , директно в метрото, ама другите.........

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Сега като няма машинисти ще бутат ли бетонния мост в Пловдив? Само питам...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Напускат заради заплащането само! Иначе са галениците на БДЖ! Пушат във влака и тровят пътниците и създават опсаности за често срещаното запалване на композициите, нарушават разписанието (пристигат по-рано на гарите със спирки), за да могат кондукторите и началник влака да пушат на воля извън влака, отказват се ролята им на шофьори в електричиките! БДЖ-то трябва да прекрати съществуването си!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Защо да го прекрати? Защото ти с болния си мозък така "мислиш"? Или за да процъфтяват гаджалските транспортни фирми?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ами то лкомотиви вече няма, за какво да има и машинисти!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Защо изобщо са нужни машинисти на млакове като се движат по релса. Елементарно е локомотивите да се движат в автономен режим.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Кой политици съсипаха БДЖ? Бързо на въжето.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Толкова са много,че стълбовете няма да стигнат !!!!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Защото трябва да се дават високи заплати на машинисти, техници, инженери изобщо хората които работят и са полезни. Да се намалят заплатите на чиновници, счетоводители, меринджеи, инспектори!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Защото братле времето доказа ,че диктатурата на пролетарията е нещо тотално сбъркано. И да определяш ,че повече работи този с ръцете отколкото онзи с главата е меко казано неграмотно Който смята че количеството на труда е по важно от качеството му просто си пати.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Еййй, неандерталец, отиди да видиш какъв жп транспорт има в Германия, във Франция, в Швейцария, нали тях щяхме да гоним. Боклуци прости, върнахте ни в каменната ера.

idio
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

добре де :) 16 песъчинки са изчезнали от морето... а колко са общо ? къф процент е това ? лостове за реакция? извънредни тройно платени смени за справяне с проблема с човешките ресурси ? какво фъргате неква изолирана цифра вън от контекст ?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Помните ли вица от соца дето Асен бие ромлянчето и обяснява: Утре българите в Либия, турците в Турция, българия ще управляваме ние! Моряците гонят чужди "хоризонти", пилотите летят срещу изгрева на чужди контитенти, ТИРаджиите и те в чужди кабинки, машинистите "след тях вървят". Утрешните управляващи са днешните "гласоподаватели" от Максуда, от Тракцията, от квартал Надежда, Бакърена, Столипиново ....Вече години наред управляващите и НС им набиват в главите научете се да четете, научете се да пишете, Вие сте....

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Дядо ми е бил от първите випуски на Висшето Транспортно училище. Пазя тетрадките с лекциите и упражненията - какъв краснопис, какви хубави и чисти чертежи - пример за сегашен ученик! Било е гордост да си с такава професия! Какво виждам сега?! БДЖ докарана до пълна разруха - лошо и корумпирано управление...Та нали транспорта е от стратегичиско значение за страната ни ? До къде стигнахме!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Найки, грешиш, от сттигическо значение е ПОЛИТИКАТА, дори и да нямаме политици сред народните слуги

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

минимум 1500 са зимали , ко искат повече

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Това което се случи с БДЖ е огледало на цялата ни Държавица.Крадахха 30г.,унижаваха кадрите,неглижираха проблемите и сега вече трябва да го закрият напълно за срам и потрес пред целия свят.Кадри обучавани във военизирано училище,подготвени,унищожиха ги.Първо и само там им отнеха всички привелегии ,а работота е тежка ,на смени,отговорна. Държава без БДЖ,без Енергетика,без икономика пиши я умряла .Ние сме все едно в следвоенно положение,само дето сме първи по луксозни имоти и возила придобити само с кражби.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Но за сметка на това мениджъри и счетоводитеки има колкото искаш и някак си незнайно защо не искат да напускат ...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ниското заплащане ясно. Но как така при недостиг на локомотиви мащинистите бачкат извънредно? Това трябва да си голям дебил за д спретнеш такава организация.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

вярно си дебил, ако смяната ти свърши в плевен и трябва да се върнеш до софия това не е ли извънареден труд

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Колега, (работил съм на времето в БДЖ, ама за малко) на човека дето планира смените трябва да му се откъсне главата за такова нещо.Защото локомотивите не са като корабите и самолетите дето няма къде да слезеш и да се прехвърлиш за на обратно. А иначе проблема е в Наредбата за командировки в страната дето са приравнили машинистите към моряците и летците. Ако не беше това щяха да ви се водят комадировъки с преспиване и на началника ви който допусне такова нещо щеше да го отняся при такива случаи.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Закривай!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

За това ли трябва да спираме печките за отопление в поделенията ППП да се пестът пари от ток, а за раздудата администрация и знайни и незнайни отдели дето са на заплата 1500лв си мълчат градовете.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Гошо дебелия май не е сред тях. Него и да тегли локомотива го остави, няма да се откаже.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

БДЖ-то още е живо... Но и това ще се оправи :)))

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.