3 месеца след ужаса край Своге: Пътят е все така опасен

Застрашаващите живота на пътуващите фактори не са премахнати, смята Диана Русинова от Института по пътна безопасност

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Бог да прости загиналите! След инцидента куцо и сакато стана специалист по пътни настилки и асфалтови смеси. Интересно ми е в кой действащ в България стандарт са посочени стойностите на сцеплението на автомобилните гуми с пътната настилка? Как при цена 7лв. на тон варовик и 22лв. за износоустойчив едър добавъчен материал и цена около 100лв. за тон асфалтова смес може да се открадне половината сума от този тон асфалт? Предварително благодаря! Не питам за приятел, а за себе си и не съм почитател на ГЕРБ!

Разбира се. Какво друго да очакваме, като е виновен водача, понеже не се е съобразил с пътните условия. (не ме питайте какви са те!)

Ами това е нормално при нас. Вдигна се шум, извлякоха се някакви политически ползи, наказаха се двама-трима (буквално), имитира се някаква дейност тип „те не са си свършили работата, не знаем кои са те, но ние ще я свършим по-добре“ и дотам. Както винаги всяко чудо за три дни. В

Ами това е нормално при нас. Вдигна се шум, извлякоха се някакви политически ползи, наказаха се двама-трима (буквално), имитира се някаква дейност тип „те не са си свършили работата, не знаем кои са те, но ние ще я свършим по-добре“ и дотам. Както винаги всяко чудо за три дни. В

Ами това е нормално при нас. Вдигна се шум, извлякоха се някакви политически ползи, наказаха се двама-трима (буквално), имитира се някаква дейност тип „те не са си свършили работата, не знаем кои са те, но ние ще я свършим по-добре“ и дотам. Както винаги всяко чудо за три дни. В

Ами това е нормално при нас. Вдигна се шум, извлякоха се някакви политически ползи, наказаха се двама-трима (буквално), имитира се някаква дейност тип „те не са си свършили работата, не знаем кои са те, но ние ще я свършим по-добре“ и дотам. Както винаги всяко чудо за три дни. В

За сега в предният ми пост има само трима безмозъчни "оценители" Те дори не си правт труда да разберат написаното. На пътя Бургас -Варна имаше четири такива завоя -Единит в Баня го пооправиха, двес там има две платна разделени с островче и мантинели. Надали много от онези "оценителите" знаят къде е това, другият -трябва да имаш талант за да излезеш от него -не че няма талантриви състезатели. Остават онези двете точно над Сънито, по единият слизат директно посока Свети влас, другият искат да видят дали могат да отидат на просеката към Телевизионната кула. Иначе какво му е на пътя, пътни знаци, огреничение на скоростта -с едната подробност, когато строиха този път най -дългите автобуси бяха "Шкодите" Камионите ГАЗ 51 Молотовка. Когато АЗ ПОМНЯ реконструкцията на пътя в Искърското дефиле основно работещите машини бяха едни грейдери, верижни трактори ДТ 54 и ДТ 75 , товарни ГАЗ 51 и самосвали на Молотов. Соатаджиите също работеха на този път с Берлиета, Опел Блиц, Форд V3000S, Дойц и Стар. Пак по това време почнаха да се появяват МАН. Но основните автомобили бяха с товароносимост 2 -3 тона -и настоящите обяснения са свързани не с друго а с габаритите и по -точно дължината на превозните средства. Автобусите ШКОДА особено в извън/междуградско бяха без ремаркета (в градовете почнаха да дърпат такива с ремаркета) и багажа се товареше на покрива! От Троян до Беклемето се пътуваше два часа и задължително с почивка около час ....Тези пътища са ми по -познати за разлика онзи през Своге -ама и Своге даже не беше вилно селища, а балканско селце през което минаваше шосето за София

Г-м Московски беше наказан с поискана оставка като министър на транспорта и назначен като вицепрезидент в Черноморската банка за търговия и развитие.

Не пътя е опасен, опасни са идиотите, качени в колите.

Нали !!! То по твоята логика да не поставят знаци, да няма маркировка и мантинели, да не слагат асфалт и пр.

Като свършат протестите БОЦЕТО ще отиде на място да види, сега е завит през глава от страх и си "Mъчи да мисли" какво го чака още!!!!;))

Абе мъча се, но не се получава

Ами, питай ЦЕЦУ-МАНЕРКАТА бре брато!!;)

От Мафията какво да очакваме?! Те не са тук за доброто на народа, а да грабят.

Нарочно се създават разни агенции, комисии и пр., за да се размива отговорността.В коя нормална д-ва няма да е ясно кой е поставил мантинелата,кой отговаря за пътя, за почистването и пр. Във всяка сфера е така,за да откажат хората да се борят, да търсят отговорност.Не била мантинелата на АПИ, ама щели да я направят. Като не е тяхно задължение, нека да я оправи този на когото е. Само този факт показва що за институции имаме и кой какво работи в тях.

Три месеца след ужасната трагедия край Своге , факторите застрашаващи живота на пътуващите по този път още не са премахнати. Това не е твърдение на Нинова, Йончева или друг политик от опозицията, а на експерт от Института по пътна безопасност. И при тази отвратителна реалност, беквокалите на Борисов имат наглостта да осмърдяват медийното пространство с твърденията си , че президентът разделял нацията. Защо ? Защото заявява, че чуството за безнаказаност поражда арогантността на управляващите.

Тази служетелка още ли е там (за един приател питам), защото мутромилиционерогерберастите решават проблемите си с отстраняване на тези които ги показват...!!! Дааа...!!!

Пак ли това НПО?? Какъв Институт, какви пет лева!

Но друг не се е обърнал. Явно вината не е само в пътя.

НА БГ КЕНЕФИТЕ, НАРЕЧЕНИ МЕДИИ , Е МНОГО.. ПО - НАЗАД СТЕ!

Важното е, че си направиха агенция с 1000 човека да следят безопасността ;) КОй е обещавал нещо реално да се прави?

А иначе какво ще правят Малина Крумова, нали трябва да се устрои на хубава работа.

Те са си кръстили партията "ГРОБ" и вие очаквате да ви оправят. Ами няма как да стане! Оправят си правнуците дори и даже не мислят да живеят в родината си, но държавата и народа си няма да оправят. Какво очаквате от евреи и продажни престъпници!?

Ами... НЕКАДЪРНИЦИ! Това са събрали по Министерства, Агенции и т.н.: Човек, на Човека. Затова си го казват, направо: Оставката ми, може да бъде поискана само от Вожда! Какво го интересува, че не става за "чеп за кацата със зелето".

Че какъв да е! Нали стотиците шофьори казаха че на пътя нищо му нЕма! Нали следствието и експеримента "доказаха" че не коли в насрещното, не и вината е на пътя и асфалта -а вината е ЕДИНСТВЕНО НА ШИФЬОРИНА! Какво му е на пътя следва пътя на римляните през искърското дефиле, правен от трудоваците на Стамболийски, малко асфалтец, тенекийки за ограда..... Ми нищо му няма на пътя в сравнение на стотици , а може би и хиляди километра, пътища от І ва, ІІ ра, ІІІта категории пък и с онези за къшли и паланки в Родопа, Балкана, Пирин, Рила .....

Направо съъжалавам Вас, родените и "изучени" през демокрацията. щом не можете да проумеете написаното, щом не осъзнавате иронията, щом дори не си направите труда да видите ретроспекцията в написаното -направо сте за съжаление. Аз със моат Алхаймер съм доста по добре от вас (вчера задават въпрос кой от споменатите Гогол, Толстой, Пушкин е загинал от дуел един на вашата възраст търси помощ от приятел който бил ФЪРСТ, та този приятел казва накрая Мисля... ама чакай да проверя). Е на какво да ви се радвам с ГЕОГРАФИЯТА НА БЪЛГАРИЯ СТЕ НА ВИ, КАРАТЕ СКЪПИ И МОЩНИ КОЛИ С ПЪТИЩАТА ОТНОВО СТЕ НА ВИ, ТА ЗА ТОВА ПОЛЗНАТЕ GPS и. И госпожици МИНУСИТЕ СА КАМЪНИ ВЪВ ВАШИЯТ ДВОР! АЗ ГОВОРЯ ФАКТИ, В НЯКОИ ОТ ТЯХ И АЗ СЪМ УЧАСТНИК. Да ме оценявате вие дето сте пъти по -млади (за да не ви обидя с по -малки) това са камъни във вашият "двор"

"Според Русинова има над 90 пропуска на АПИ". Тая не разбра ли, че шофьора ще трябва да е виновен. АПИ са чисти като момина сълза.

Казвате като 23 годшна ДЕВИЦА! За АПИ става въпрос а не за Божата Майка

е ироничен сарказъм, ако не си разбрал

ТРЕЙС е в добри отношения с властта и се прави всичко възможно да и се покрият золумите

.....системата НЕ РАБОТИ!!!! НОРМАЛНИТЕ ХОРА, нямат време, а и НЕ са длъжни да протестират с ДНИ. С надеждата някой да им обърне внимание, возейки се безплатно с охрана с нашите пари !!!!