Коментари - 26-годишна жена на мотор загина в катастрофа край Приморско, Рут Колева станала свидетел | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Моторжията сигурно е летял със скорост близка до светлинната. За това тоя с реното не го е видял.

По твоята логика,да рабилам ли,че ако да речем миналата година си бил на протестите и си блокирал кръстовищата,което не е разрешено и някой вземе ,че стреля с пушка в тълпата и те убие на място,та,да разбирам ли,че ти ще си си виновен,защото си стоял на пътя на куршума?!?!

По твоята логика,да рабилам ли,че ако да речем миналата година си бил на протестите и си блокирал кръстовищата,което не е разрешено и някой вземе ,че стреля с пушка в тълпата и те убие на място,та,да разбирам ли,че ти ще си си виновен,защото си стоял на пътя на куршума?!?!

Някой е карал много бързо при кръстовище. Знаете ли , че при светнали фарове по трудно се определя дистанцията до тях. Пък ако фучат с над определената за участъка скорост другите участници няма как да вдянат това докато не ги натресат.

Както искаш го разбирай ама катастрофите стават най-често при кръстовищата защото там има 38 пресечни точки от различните траектории. На правите участъци пресечната точка е само една. Ако насрещния или ти навлезеш в чужда лента.

Това кой е виновен е работа на експертите, а не на г-жа Десислава-журналистката и на Г-жа Рут, която не ѝ се говорило, ама “проговорила” пред “24 часа”.

Лек автомобил "Рено Меган", управляван от 64-годишен мъж, предприел забранена маневра "завой наляво"... Не езабране тази маневра там, бе идиоти! Вижте го! Съвсем спокойно може да се прави ляв завой, при условията посочени в Правилника за прилакане на закона за движение по пътищата и на самия закон! Факта, че и двамата, особено девойката, която е била зад водача на мотора, са в тежко състояние показва и доказва, че са се движили с изключително несъобразена скорост! С над 100 км/ч е връхлетял колата. Тези мотосексуалисти са опасни за движението!

Нормално. Тепърва се започва. Оправи се времето вече и днес на Константин Величков и Стамболийски един моторист мина на сантиметри между колите, а две коли зад мен водача на автомобила даже се премести на дясно за да мине по спокойно моториста.... За тях не важат задръствания и ограничения на скоростта.

ропотамо е край приморско колкото марица край асиновград!

За съжаление това е стандартна и често срещана катастрофа с участието на мотор.

Естествено по лесно е да се обвини водача на автомобила, който предполагам едва ли е взел завоя с повече от 30-40км, а моториста се е движел гаранция с над 80. Може и със 140 да е бил. Има предупредителни знаци в този район през 10 метра.... Реално тук новина няма, единият е летял на право с висока скорост, другият е завивал и се е получил сблъсък. Това е.

От тълпата никой не е умрял умрял е снайпериста.

Aз затова все казвам - риск е с кола по нашите пътища па камо ли с мотор. На джигитите мотористи нямам какво да кажа, то на тях каквото и да им кажеш все тая... Но на съвестните мотористи искам да кажа, хора, ние не сме държава за мотоциклети. Твърде много олигофрени има на пътя, дори да правите всичко по правилника рискът за вас е изключително голям. Като вземем предвид, че с мотор има огромен допълнителен риск заради състоянието на пътната настилка нещата стават съвсем страшни. Разбирам тръпка е, кеф е голям, все едно с колело, но без да се потиш да въртиш и с много по-висока скорост... Но по тези разбити пътища, с тая паплач, въртяща геврека и мислеща си, че шофира... просто не си струва риска.

Новината за световно известната в София Темерут Колева ли е или за починалата жена?Вие нормални ли сте въобще.

Виновен е този изстрелял куршума. Или в аналогичен случай този засилил мотциклета. (не говорим за конкретния случай).

Стаж - като че ли че някой 30 години книжка има не може да направи грешка или че някак си е поумнял...

Tova e situaciq, koqto dori Putin ne moje da obqsni.

Жалко за загубените млади животи. Съболезнования на близките. Това е включените фарове откъде го измислихте? 100 пъти по-добре се вижда автомобил, извън града, когато са му включени фаровете. Особено сивите се сливат с асфалта и трудно се забелязват отдалече.

не че нещо, но явно логиката не ви е силната страна. Опитайте нещо по-просто!

Явно никога не си шофирал извън БГ

не читател. Написал е, че по-трудно се определя разстоянието, а не че се вижда по-трудно. Това са 2 коренно различни неща и е напълно прав. Откакто всички карат с фарове много по-често ми се налага да намалявам скоростта, за да може някой каун отсреща да изпревари, защото си мисли, че съм на 500 метра а всъщност съм на 200 метра.

В петък, няколко километра преди края на АМТ преди Бургас, карам със 130 и изпреварвам камион. Зад мен връхлитат 2 мотора, като карат един до друг в лявата лента. Когато започнах изпреварването бяха поне на 300-400 метра зад мен, което предполага скорост около 200. Сред изпреварването се прибирам в дясната лента, тези ме изпреварват и единият яростно ми размаха среден пръст. Честно казано, за секунда изпитах желание да дам газ и да го направя на кегла. Иначе от КАТ правели били акции за контрол на скоростта.

Абе кога забраниха "маневра завой на ляво"? Ми сега как ще караме? Само на дясно?

Точно защото си прав, може да се заключи, че НЯМА НОРМАЛЕН ЧОВЕК НА МОТОР В БЪЛГАРИЯ!

Пътник на мотор си е... "пътник"!

Някога не далеч от тази катастрофа, става една голяма трагедия .Автобус пада от моста на Караагач в реката и загиват 36 човека ,предимно майки с деца

Само 5+ години в Англия и 1 година в Америка ;)

Ама рендето го е видяло ве ама е мислел, че е надалеч. Туй е като изпъкналите огледала за обратно виждане. На тях пише обекта е по-близо отколкото показва огледалото. Тука заблуждението е същото обаче се случва по различни причини. При изпъкналите огледала понеже обхващат по-голям ъгъл на видимост от колкото окото в него се побират повече неща от колкото окото вижда нормално по тази причина те са по-дребни, а щом са по-дребни мозъка си мисли, че са по-надалече. При светнали фарове зениците на очите се свиват и това довежда до фокусиране в много тесен диапазон в разстоянието до обекта. При разширени зеници на фокус е цялото разстояние. Щом нямаш добър фокус по цялата дължина на трасето няма как да определиш разстоянието до него и с какво скорост връхлита. Затуй в кръстовища трябва да се намаля, а не да се кара на юруш да го минем бързо та някой да не ни удари. Ами ще ви удари ама с грамадна скорост.

При загуба на живот е най-добре е да се замълчи, още повече че загиналата не е била водач и няма вина. Как е било, не се знае. За коментарите напосоки са виновни журналистите, защото пускат новини без да уточняват подробности. Сякаш им прави удоволствие да гледат как хората спорят и обиждат. Това е отвратително.

Това с фаровете е точно така. Когато нещо ти свети в очите не можеш правилно да определиш скороста му. В началото се чудех защо масово навалицат почна да изпреварва като камикадзета при наличие на коли отсреща. И кажетъа как се виждат колите по- добре когато в града осеобено постоянно някой ти свети в очите. По нашите геогравски ширини без фарове се вижда много по -добре. Това което е добре в Скандинавия не значи че и тука е добре. В Скандинавия карат зимно време с шипове - на лед се кара като на сухо. Ама ако тръгнеме тука с шипове магистралите ще приключат за една зима. Отделно най -узявимите и труднозабележими участници в движението - велосипедисти и пещеходци карат без фарове. А от целогодишното каране на фарове, фаровете на колите - на новите особено, че са пластмасови, потъмняват на втората година и вече нощно време не светят като хората. А са по хиляда- две хиляди лева парчето и застрахователите не ти признават потъмнял фар. А и е много приятно ако караш по цял ден в града да ти светят с фарове в очите нон стоп. Ставаш клиент на офталмолозите за нула време. Така че не знам кой го въведе тука тая простотия ама е за бой.

Майката шофьор

Сгрешил си, аз само да ги забележа на огледалото и се прибирам възможно най-вдясно, тези винаги се движат с много, много превишена скорост, КАТ не съм виждал и на един да са писали акт. Ама иначе 15 мин ги чаках онзи ден на ЗЕЛЕН светофар на ПЕШЕХОДНА пътрека да минават и да ми надуват главата с форсираните си двигатели, понеже били откривали сезона. Аз с моята кола не си спомням нито да съм откривал и закривал сезон/магистрала/отсечка/път, нито да форсирам двигателя по светофарите, да паля гуми, или да карам на 2 гуми... Иначе моторът ако се беше движил с 90 км/ч (колкото е ограничението) се съмнявам инцидента да беше станал толкова тежък. Обаче дори и с 500 да се е движил - шофьора на автомобила винаги го отнася. Между другото по GMaps на моста на Ропотамо на ляв завой не виждам да има позволен завой и в двете посоки, това за протокола го казвам.

Във Флагман има снимки. Момчето с мотора лежи точно до знак за ограничение на скоростта 20км/ч., а преди него има ограничение 40км/ч. Кой ли е виновен?

Ами то щом там има завой е логично д аима ограничение, ама за съжаление нашенецът смята, че ограниченията са с пожелателен характер, щото той е най-големият експерт по пътна безопаснот и как така те ще му ограничават правото на придвижване с тези безмислени ограничения. Празната глава не е в състояние да проумее, че ограниченията не са само за да не излетиш от пътя, а за да имаш време да възприемеш и да оцениш пътната обстановка и да си СЪОБРАЗИШ скоростта. Ама те понеже знаят, че „съобразената скорост“ е конспирация на Сорос и Путлер да им вземат паринките и много много не се съобразяват.

Въведоха изискването да се кара с дневни светлини защото да се открояват автомобилите които участват в движението и тия които са паркирали. При включване в движението МПС трябва да подават мигачи ама нещо 80% не го правят. Както са си паркирали и оп в трафика. От друга страна се наблюдават разни със светнали фарове които си кибичат на място на 5м от стопа пък били спрели да си бъбрят по телефона и изобщо нямат намерение да потеглят.

Карах с 80 по това време към Созопол и ме изпревариха поне 5 мотора, все едно бях спрял. Бебето на задната седалка си спеше кротко в детското столче, докато не мина първия малоумник. След втория започна дя плаче. Тези пистови мотори не са за общества и индивиди, на които родителите им са слезли току що от волска каруца. Трябва да се забранят.

Ако се качите в България на мотор имейте предвид че шансът да умрете е: - 6 пъти по-голям, отколкто ако се движите с кола - 15 пъти по-голям, отколкото ако се движите с автобус - 300 пъти по-голям, отколкото ако се движите с влак - 23000 пъти по-голям, отколкото ако се движите със самолет Е, изборът е ваш...

Не знам какво ви светят фаровете, като са на 500 метра. На мен лично не ми пречи, нито да определя разстоянието до колата, нито ми светят, но няколко пъти съм имал проблем със сиви или сини коли БЕЗ пуснати светлини, които сякаш изскачат от нищото, особено в слънчеви дни и с мараня. Всеки си има мнение, Според мен светлините са полезни и през деня. За съжаление, те не биха спасили тези животи, защото причината тук е превишена скорост и отнето предимство.

Съгласен съм. Занапред, само със самолет!

Ама как така "Вие нормални ли сте въобще" ... Те са журналисти! Журналисти! Когато преди вече 15 години синът ми изкара във столичен вестник летния стаж след първата година "Журналистика" и след това отказа да продължи следването, как ли не го убеждавах, че прави грешка ... Отговорът му беше горе-долу такъв: "Говориш така, защото нямаш никаква представа какво представляват журналистите".

НЕ СА ИЗЧАКАЛИ БЪРЗА ПОМОЩ, А СА И МАХНАЛИ КАСКАТА! КАСКАТА НЕ БИВА ДА СЕ МАХА! АКО НЕ ЗНАЕШ И НЕ МОЖЕШ ДА ОКАЖЕШ ПЪРВА ПОМОЩ, НЕДЕЙ!!!

Ако може СУ-35!

В града фаровете не са на 500 метра, а ти светят от 2 метра. Няма значение че е ден - фаровете светят, а тези на бусовете и камионите ти светят точно в очите. И тези дето на могат да отличат движещ се от недвижеш се автомобил - реакцията на движение е вроден рефлекс. А ако някой не може да ги различава, да не кара кола. Отделно има една група хора които гледат на 1 метър пред предния капак - ня тях фаровете не им пречат наистина. И проблема е че такъв е всеки трети. И това си е чисто физиологична особеност. И да ви кажа - правихме си експеримент на стрелбище - по движещите мишени бях почти безгрешен. А на стрелба по фенери се издъних като кифладжия. И то не само аз - от 50 изстрела зорлем счупихме 3 фенера при бърза стрелба.

А по повод мигачите - е стига че 80% не дават мигачи ама и на останалите 20% дето ги дават мичачите не се виждат отпред защото мигача се намира във фара и е точно до късите. И по един начин свети 20 вата крущка колкото е мигача, а по друг 60 вата.

Дам, има ограничение 40 км за моториста, но и левият завой е забранен...

Тея изроди са пуснали снимките с кървищата направо. По-добре не ги гледайте.

Всъщност дори не съм прав, ограничението точно на това място е 40 км, има си знак, отново за протокола.

Освен да пишете колко е виновен шофьора на автомобила за забранения лав завой би било редно да напишете (ако обективно отразявате истината) че ограничението там е 40 км/ч (има знаци) и МОТОРИСТЪТ СЕ Е ДВИЖИЛ СЪС ПРЕВИШЕНА СКОРОСТ според разкази на очевидци (в друга медия четох, че хората казли, че се движил с не повече от 80км/ч, което обаче си е сериозно превишение на позволената скорост).

Нали?

Така е. И освен това там има ограничена видимост и дълга история със инциденти. И двамата са виновни, както и хората, които са свалили каската на момичето! Нямат си представа, какво са направили. Самите те казват, че е била жива все още.